manga_preview
Boruto TBV 10

Uchiha family 03 - A už je to tady.

Druhý den

"Naruto! Ksakru Naruto, prober se!!!" Naruto otevřel oči. Chvíli nechápal, co se děje. Po chvíli mžourání očima mu došlo že na něho dokola křičí Sakura. Naruto do ni začal ďoubat prstem a řekl:
"Kde máš puňtík na vypnutí jako budík?"
Najednou dal ruku ale tam, kam ji dávat neměl.
"Měkký, co to asi bude?" Zvedl hlavu a ruku okamžitě sundal. Koukl se na Sakuru, která tam úplně červená nasraně koukala na Naruta..

"Naruto ty BAKAAA!!" na nic nečekala a praštila Naruta. Samozřejmě jak měla obrovskou sílu tak Naruto proletěl dveřmi.
"Au- vajs," řekl a doufal že nedostane další.
"Naruto, kolik je hodin??" chytla budík a mrskla ho po Narutovi na chodbu.
Naruto se koukl na budík. Nevěděl ale, co na něm má vidět.
"Hmm, noo je půl pátý," řekl a pohled nasměřoval na Sakuru.
"Naruto! Máš ho obráceně! To se dalo čekat," naštvala se, ikdyž to mohla čekat. Naruto ho obrátil a znovu se na něj zadíval.
"Aha ono je už půl jedená-," zarazil se a došlo mu že zaspal!!!
"Naruto tu máš," podala mu nějakou tašku a pomalu odcházela. Naruto stále seděl na zemi.
"A Naruto, nemůžu pochopit, jak tu můžeš mít takovýhle bordel, když jsi se vrátil teprve včera!!" dodala než zašla za roh.
Naruto se podíval na Sasánka, který vešel do pokoje, sedl si na postel a ani nemukl. Naruto se zvedl a opravil dveře. V rychlosti se oblékl a chvilku si hrál se Sasánkem (xD).
Najednou někdo zaklepal.

"Kdo je?" zeptal se Naruto.
Nikdo se neozval. Naruto se zvedl a šel se podívat. Nikdo nikde.
Hm to je divný, přísahal bych že někdo klepal!
Naruto vzal tašku kterou mu tam nechala Sakura a podíval se do ní.
"Hm... Sakura mi dokonce napsala i kdy má Sasák jíst!"
"Nejsem Sasák, ty žlutovlasá opice!" řekl Sasánek naštvaně Narutovi a koukl se na něj.

"C-COOOOOOO???????" vyjekl Naruto s nasraným obličejem.
*Klid Naruto, uklidni se, nemůžeš přeci zabít malé dítě... Kliiiiiiiid.* říkal si v duchu.

Deset minut nikdo neřekl ani slovo a oba dva se na sebe jen koukali.
Jeden měl víc nasranější obličej jak druhý.
"Za 10 min bys měl dostat jídlo," vzal Sasánka za ruku a šli ven.
Šli kolem Akademie, kolem parku až došli k Ichiraku.
"Tři rameny prosím," řekl Naruto a posadil Sasánka vedle sebe.
"Naruto? To je zase sníš všechny sám?" zeptala se Ayame.
"Ne, jeden pro Sasák- Sasánka," odpověděl a podíval se na Sasánka. Div to dítě nespadlo, když se na něj otočil. Po chvíli si Sasánek začal hrát s nějakým papírem, který tam našel a strčil si ho do pusy.
"Žlutá opice, koukej!" řekl s plnou pusou papíru. Naruto se na něho otočil s zase nasraným obličejem.
"Ku*vaaaaaaaaaaaaaaa, nejsem žádná opice!!!! To tě naučil OTEC?" začal ječet.
A sasánek ten papir spolkl. Naruto v tu chvíli zbledl.
"C-Co jsi to spolkl?" začal na něj křičet. Myslel si že se bude dusit, tak ho vzal a bouchal mu do zad.
"Narutoo!! Vždyť to dítě zabiješ!!" křičela Ayame .. (pokráčko příště xD)

Poznámky: 

Lidi, jestli máte nějakých 10-15 sekund volného času, tak bych vítala nějaký koment xDD díky moc xD
jinak vážně nevim no xD mě se to zdá tak trochu.....

xD

Edit: 23.5.2011 veškeré chyby v gramatice upraveny, malá úprava stylu povídky i samotné povídky
FF by Krikolka

4.69231
Průměr: 4.7 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sajlonix
Vložil Sajlonix, St, 2012-12-12 05:33 | Ninja už: 4435 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ahoj,
skoro som spadol zo stoličky ta cast s Narutom a papierom je vtipna Smiling Laughing out loud
skoda ze je to take kraaaatke.. Sad

Obrázek uživatele flee
Vložil flee, Pá, 2008-11-28 15:42 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

eh...mno tak to je ovsem sqely.... "jeden nasranejsi pohled nez druhy.." xDDDD....xDD ja z toho nemohla...xDD ....se tesim na dalsi...

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-11-27 21:34 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Čt, 2008-11-27 22:46 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

gomen gomen gomen. Ano dám si na to už pozor.
*tluče se hlavou do zdi* ... já se prostě nepoučim Sad

Tak a jdeme na to.... xD