manga_preview
Boruto TBV 10

Uchiha family 02 - Překvapení

Naruto vešel do místnosti a pohlédl na osobu. V tom mu došlo že tam není Tsunade ale někdo jiný.
"Ahoj Naruto," řekla ta ZÁHADNÁ (xD) osoba.
"S-Shikamaru? Co tady děláš? Kde-kde je Tsunade-baachan?" Místo Tsunade tam totiž byl Shikamaru.
"Vysvětlim ti to Naruto. Tsunade-sama teď momentálně není ve vesnici-" řekl a než stačil cokoli ještě k tomu dodat, Naruto už spustil.
"C-Co? Jak není ve vesnici? A kde je? Musím ji nahlásit informace z mise!" ptal se hned vyplašeně.
"Ale klid Naruto! Nech mě prosímtě aspoň jednou domluvit!" vyjel na něho, aniž by si to uvědomil.
"Tsunade-sama není ve venici, protože před rokem rezignovala na post Hokage. Jakmile byl zvolen nový Hokage, který se vyhlásil před půl rokem, sebrala se a šla si užít důchodu," vzal to na jeden nádech, aby ho Naruto zase nepřerušil.
"Co? A kdo-" nestihl Naruto ani dopovědět svou otázku.
"Novým hokagem byl zvolen Kakashi-sensei," usmál se Shikamaru. Věděl, že tahle odpověď Naruta potěší. A taky že jo. Naruto se mírně pousmál. Došlo mu, o co všechno za ty roky přišel a slíbil si, že už na tak dlouho nikdy z vesnice neodejte! Co kdyby promeškal další možnost stát se hokagem? Nadruhou stranu byl na sebe naštvaný. Mohl se stát hokagem on, ikdyž věděl, že by na to ještě asi nebyl připravený.
"A kde je Kakashi-sensei?, abych mu mohl sdělit ty informace?"
"Naruto, poslouchej. Před měsícem nás napadli Akatsuki a zničili půlku Konohy. To sis snad všiml, že?!"

Naruto se podíval z okna a teprve teď viděl tu spoušť. Nemohl uvěřit tomu, že si toho nevšiml už když přišel. Tak moc se těšil, až po té době uvidí Sakuru a ani si nevšiml, že všude kolem jsou zničené domy.
"Akatsuki, jo?" zeptal se. Shikamaru přikývl.
"Ano a teď mi Naruto řekni, co jsi o nich zjistil na misi!" řekl Shikamaru a zadíval se na Naruta.
"No, asi vím kde se Akatsuki sch.." Naruto to nestačil dopovědět, protože v tu ránu tam přiběhla Aiko (tu poznáte v jiném dílu)
"Shikamaru-kun, posílá mě hokage! Máš se u něho zastav-!" zarazila se. Pohlédla na Naruta. Né, že by ho neznala, ale nečekala, že se tak brzo vrátí.
"A Naruto-kun, ráda tě vidím," pozdravila ho. Naruto jen přikývl a sledoval, co se bude dít dál. No, moc se toho nedělo. Něco si ještě s Shikamarem řekli a pak se Shikamaru vydal za Kakashim.
"Co se tu za tu dobu ksakru dělo?!" zeptal se Naruto a znovu se podíval na celou vesnici. (aby bylo jasno, můžete si to vyložit dvěma směry: buď za 1. Konoha nebyla Peinem zničena - ale může se stát, že ho můžu v povídce s tímto tématem zmínit .... a nebo za 2. Konoha byla zničena, ale znovu se obnovila xD)
"To je na dlouho. Lepší bude, když si sám popovídáš s Kakashim, ale dnes to zatím nepůjde, má moc práce," řekla a usmála se na Naruta.
"Asi jo, stejnak jsem celkem unavený," uznal. Navíc mu pořád vrtalo hlavou to, že Sakura má se Sasukem dítě.
"No, tak by jsi už asi měl jít," přelomila Aiko chvíli ticha a otevřela dveře. Naruto jelikož byl trochu mimo, nevěděl, co se děje.
"Že už bys měl jít!" připomněla mu.
"Jo ták, jo už jdu," vyšel z místnosti
Tak, kam teď? nemohl se rozodnout.
Většinou věděl co dělat. Ale dneska se mu nechtělo dělat nic. A to ani se mu moc nechtělo domů. Přišel k nedaleké louce a lehl si.

Celý den je na nic!! Nic se nedaří. Jen přijdu do Konohy, zjistim že na ni před měsícem zaútočili Akatsuki.
a proč zaútočili? Co chtěli? Proč ji skoro celou poničili? hlavou se mu mihlo mnoho myšlenek.
Určitě to bylo kvůli mě! Určitě mě hledali!! Musím se toho Madary zbavit jednou provždy! rozhodl se, ale zrovna teď nechtěl jak už jsem napsala nic vymýšlet.
Po chvíli se zvedl a směřoval k Ichiraku. Tam si dal 2 rameny a šel nakonec domů.
Bylo už pozdě večer, tak vlezl do postele a šel spát. Ještě si nastavil budíka na devátou hodinu a v rychlosti usnul, tak že by ho neprobudil ani celý klan Akimichi.

(pokračování příště)

Poznámky: 

Gomenasai, že je to tak krátké. Sad .. nevěděla jsem co k tomu ještě přidat.
No však. Pište kritiku Laughing out loud a doufám,že to mám už dobře! Laughing out loud

Edit: 23.5.2011 veškeré chyby v gramatice upraveny, malá úprava stylu povídky i samotné povídky
FF by Krikolka

4.666665
Průměr: 4.7 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele flee
Vložil flee, Pá, 2008-11-21 21:10 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

BESTovy...ja uz nvm co jinyho bych ti na to mela psat...xDDD
...mno...vlastne....mohla si ten konec udelat vic napinavej....ale to je jenom malickost... Eye-wink

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Pá, 2008-11-21 21:12 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

xDDD ehem.. tak to díky Laughing out loud
příště to bude napínavý až až xD

Tak a jdeme na to.... xD