manga_preview
Boruto TBV 09

Deň pred vznikom Tímu 7

Láska (Sakura)

Nemohla som tomu uveriť. Celé ráno som sa pripravovala. Vlasy som si rozpustila, nechala ich voľne viať a na seba som si hodila obvyklé ružové šaty.
„Aj tak to bude výnimočné!“ Len tak so mnou triasla zvedavosť a napätie. Je možné, že sa s ním dostanem do tímu?! Sasuke ma začal zaujímať už vtedy, keď som bola malá. Možno to bola láska na prvý pohľad. Usmiala som sa pri myšlienke naňho. Bolo to ako choroba.

Sakura vyšla z domu na ulicu, aby si malou prechádzkou vyčistila hlavu od očakávaní. Cestou narazila na dvoch tichých chlapcov, ale nevenovala tomu veľkú pozornosť.

Dokážem to! (Naruto)

Spal som dlho, ako väčšinu dní. No, úprimne povedané, stále som spával dlho. Neskôr som sa išiel prejsť k jazeru, vymeniť si so Sasukem pohľad a zmiznúť. Nikdy som sa mu neprihovoril. Chcel som to skúsiť aj dnes, ale nedokázal som to. Bol som vážne rád, že som začal prekonávať seba a pokoril svoj limit, ale toto som nezvládol. Mal som strach? Usmial som sa od ucha k uchu a tajil pravdu.
Pri horúcej miske ramenu som si konečne vychutnával rozlúčku s akadémiou. Zajtra môj život v triede končí. Pomaly sa blížim k môjmu snu. Určite sa stanem Hokagom! Určite!

Smutné puto (Sasuke)

Bol chladný jesenný deň a Konoha pôsobila akosi pochmúrne. Stál som na drevenom móle pri jazere. Všetko sa zmenilo. Ostal som bez rodiny, bez priateľov, len s jedným cieľom. Z prázdnych myšlienok ma vytrhol známy pocit. Niekto sa na mňa pozeral a ja som dobre vedel kto.
Od chvíle, čo som tu stál prvýkrát po smrti rodičov, stretával som Naruta každý deň. Len na mňa chvíľu hľadel a odišiel. Sklamalo ma, že ani dnes nič nepovedal. Nikdy som nevedel, prečo to robí, ale cítil som, že mi to pomáha. Uvedomil som si, že mi dáva nádej a silu ísť ďalej.

Zmenil som sa (Kakashi)

Bol som na ceste ulicami, trápil sa spomienkami na minulosť. Zrazu do mňa vrazilo malé dievčatko s ružovými vlasmi, ktoré som si nevšimol a neuhol sa. Obaja sme sa rýchlo rozpačito ospravedlnili. Dievča ma však nezachránilo a myšlienky sa vrátili. Zajtra sa stanem senseiom nového tímu. Pri tom všetkom som si nemohol pomôcť a tá spomienka na poslednú misiu s Obitom sa vynorila. V tých časoch som bol mladý jounin s malicherným snom „patriť medzi ANBU“. Situácia v tej dobe bola strašná a kvôli politike sme dostali tú osudovú misiu, ktorá ukončila život priateľa. Prisahal som, že to znovu nedopustím.

Poznámky: 

Ahoj, takže aj ja som sa pokúšala vytvoriť drabble. Pomáhala mi pri tom strigga, a preto by som jej aj tu poďakovala. Takže ďakujem za tú dlhú výdrž Smiling Som začiatočník a viem, že to na mne vidieť, ale tiež dúfam, že sa to niekomu zapáči. Takže hádam som to dokončila správne Smiling

4.466665
Průměr: 4.5 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Pá, 2013-12-20 22:53 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Tak slohově je to v pořádku. Dokonce v tom vidím i snahu o něco víc. Takové náznaky toho, že by to mohlo být více provázané, že by to mohlo mít daleko větší dopad na čtenáře než to teď má. O to víc mě mrzí, že je to trochu nedotažené do konce.
Takhle je to jen průměrná, dobře napsaná povídka s tématem, které není příliš originální a to jí prostě škodí.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Hebi Sachiko
Vložil Hebi Sachiko, St, 2014-01-01 16:14 | Ninja už: 3967 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Kankurova kosmetička

Ďakujem za názor. Uvedomila som si to aj ja, že by to bolo dobré dotiahnuť, ale tlačil ma čas a nakoniec ani nálada do písania nebola. Trochu ľutujem, že som to nakoniec nedotiahla, ale chybami sa človek učí, tak možno nabudúce to bude dobré Smiling

Obrázek uživatele Hebi Sachiko
Vložil Hebi Sachiko, Ne, 2013-12-15 00:19 | Ninja už: 3967 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Kankurova kosmetička

Ďakujem Smiling Som rada, že to má hodnotenie také, aké ho má a viem, že je to také jednoduchšie. Možno časom to bude lepšie a zdokonalím sa.

Obrázek uživatele Shoney
Vložil Shoney, Čt, 2013-12-12 18:25 | Ninja už: 3931 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nevím, proč tak krutě hodnocené. Líbí se mi to, je to jednoduché a fajnové. Čtyři hvězdičky jsou zcela na místě. :)

it's only cannibalism if we're equals

Obrázek uživatele Snowdrop
Vložil Snowdrop, Čt, 2013-12-12 16:51 | Ninja už: 3854 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Je to pekné Laughing out loud A aj nápad je dobrý Smiling Na začiatočníčku ti to ide super Laughing out loud