manga_preview
Boruto TBV 09

cocmaster

Obrázek uživatele cocmaster
cocmaster je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
14 roky 14 týdny
Poslední vstup do Konohy
Úterý, Duben 5, 2016 - 23:21

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
cocmaster se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Manga, kterou jsem četl(a)

Nagasarete Airantou, Berserk, Deadman Wonderland, Enchanter, Rosario + Vampire, School Days, xxxHOLiC, Naruto, Bleach, KissXsis, Claymore, Drifters, Goth, Beelzebub, Soul Eater Not!, Kurosagi, 1/2 Prince, Inumimi, ... je teho hodne ale na ty nazvy si uz nespominam Laughing out loud

Nejoblíbenější Anime a Manga
Elfen lied
Anime, které jsem viděl(a)

Naruto, Bleach, Death note, Fullmetal panic, Fullmetal Alchemist, Fullmetal Alchemist - brotherhood, souleater, Inuyasha, Hellsing, Cowboy Bebop, Honey and Clover, Kaleido Star, Blue Gender, Trigun, Yu Yu Hakusho - Velká Zkouška, Jigoku shojo, Berserk: Zlatý věk(I,II,III), One Piece, Elfen lied, Deadman Wonderland, Mahou Sensei Negima, School Days, Beelzebub, Chobits, Claymore, High School of the Dead, KissXsis, Love Hina, Lovely Complex, Nana, Read or Die, Afro samurai, Working!!, Nerima Daikon Brothers, Gakkou no Kaidan aneb ghost stories, Paradise Kiss, Deatroit metal city,, High School DxD, Another, Accel World, Ninja scroll, Nyan Koi, Yosuga no Sora, Samurai Champloo, Baka to Test to Shōkanjū, To Love-Ru: Trouble, K-On(2009), K-On(2010), Ladies versus Butlers!, Air, Nichijou, Black lagoon, Clannad, The World God Only Knows(I,II,III), Girls und Panzer,Fairy tail, Tengen toppa gurren lagann, Panty and Stocking with Garterbelt, Fooly Cooly, Black Rock Shooter, Shingeki no Kyojin, Sankarea, Baka to Test to Shoukanjuu, Bakuman, Durarara!!, Sasameki Koto, Copihan, GJ-bu, Aoi Sekai no Chuushin de, Bakemonogatari, Nisemonogatari, Nekomonogatari, Monogatari, Fortune Arterial, Ore no Imouto I., Ore no Imouto II., Kotoura-san, Chuunibyou demo Koi ga Shitai!, Ichiban Ushiro no Daimaou, Oda Nobuna no Yabou, Psycho-pass, Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2006), Campione!, Boku wa Tomodachi ga Sukunai (89) ...

Zajímá mě
Anime i Manga

Naruto

Oblíbená postava
ero-sennin
Oblíbené Jutsu
Sennen goroshi
Postava, kterou nesnáším
Sasuke Uchiha
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

ICQ
311 064 021
Okres
Skalica
Věk
20
Bydliště
Popelnice na papír
Pohlaví
Kluk

Podpis