manga_preview
Boruto TBV 09

Yuki klan

yuki.jpg

„Těch, co mají zvláštní schopnosti, se většina lidí bojí.“ Haku

Klan Yuki (Yuki ichizoku, 雪一族) žil ve Vodní zemi. Slovo yuki znamená sníh a odkazuje k ledovému kekkei genkai jménem Hyouton, který klan používal. Mezi členy patřili Haku a jeho maminka. V současné době není znám žádný živý člen a rovněž se neví, co se s klanem stalo. Za ultimátní klanovou techniku považovali Hijutsu: Makyou Hyoushou, které se předávalo z generace na generaci.

Vodní země se často potýkala s občanskými válkami a nejinak tomu bylo i před Hakuovým narozením. V bojích se postupně stali velmi cennými jedinci s kekkei genkai, jejichž výjimečných schopností ostatní rádi zneužívali. Nakonec se však osob s kekkei genkai začala bát sama země a považovala je za původce pohrom a válek. Po válkách se tedy síla kekkei genkai obrátila proti svým nositelům, a proto se rodiny rozhodly své schopnosti skrývat a raději tiše přežívat. Prozrazení by znamenalo jistou smrt.

Haku, 17. díl anime
„Narodil jsem se v malé vesničce Vodní země, kde v zimě dlouho sněžilo. Byli jsme chudí a vše, co jsme dělali, bylo farmaření, ale moje matka a otec byli tak šťastní.“

Haku Narutovi přiznal, že jeho hodná maminka zdědila Hyouton, držela to však v tajnosti, našla si manžela a snažila se žít poklidným životem. Když zjistila, že i její syn zdědil výjimečné ledové kekkei genkai, propukla v hysterický pláč a Hakuovi vlepila pohlavek. Pak se mu hned omluvila. Scéně však přihlížel manžel...

„Můj otec zabil mou matku a pokusil se zabít i mě.“ Haku

V slzách a v doprovodu kumpánů zabil svoji ženu a pokusil se zabít i syna. Vystrašený a zoufalý Haku nevědomky použil Hyouton a všechny zavraždil. Proto si později přišel tak zbytečný a nepotřebný...

Je možné, že někde žijí další přeživší klanu Yuki a dál tají svůj původ. I po letech vyvolává klan Yuki negativní vzpomínky.

522. díl mangy, konožský překlad
„Zabuza, démon z Mlžné, a to dítě z prokletého klanu Yuki s elementem ledu!“

0

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí