manga_preview
Boruto TBV 07

Klan Ootsutsuki

Urashiki face.jpg

Ootsutsuki Urashiki (大筒木ウラシキ) je člen hlavní větve Ootsutsuki klanu. Poprvé se objevil v 53. díle anime Boruto. Jedná se o postavu, která se vyskytuje pouze v anime.

Boruto: Nová generace

VS Momoshiki
Zahrnuje Chuuninské zkoušky z anime, v manze a filmu se Urashiki nevyskytuje

Techniky: 

Sabaku: Hando

Na článku pracovali: 

Toneri.jpg

Ootsutsuki Toneri (大筒木トネリ) je potomek Ootsutsuki Hamury a jediný přeživší z větve klanu Ootsutsuki žijícího na Měsíci.
Poprvé se objevil ve filmu The Last: Naruto the Movie a 8. díle anime Boruto.

Techniky: 

Kinrin Tensei Baku (Výbuch zlatého kola reinkarnace)
Kinbou Tensei Baku (Lokalizovaný výbuch reinkarnace)
Technika projekce
Kugutsu Tensei (Loutková reinkarnace)
Sféra loutkového prokletí
Ginrin Tensei Baku (Výbuch stříbrného kola reinkarnace)
Tenseigan Chakura Moudo (Chakrový mód Tenseiganu)

Na článku pracovali: 

Momoshiki úvodka.jpg

Ootsutsuki Momoshiki (大筒木モモシキ) byl člen hlavní větve Ootsutsuki klanu, která využívala chakru k vytvoření medicíny, která jim umožnila získat nadlidskou sílu, mládí a život. Vyšetřoval svět, který navštívila Ootsutsuki Kaguya. Poprvé se objevil ve filmu Boruto: Naruto the Movie, 2. kapitole mangy Boruto a 15. díle anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Nástup na Akademii (pouze v anime)

Techniky: 

Ohnivé vězení
Vytváření poživatelné chakry
Rudý oheň
Vlasová poutající technika
Blesk rozdělující Nebesa a Zemi
Technika vytváření nástrojů

Na článku pracovali: 

Kinshiki.jpg

Ootsutsuki Kinshiki (大筒木キンシキ) byl člen hlavní větve Ootsutsuki klanu a sloužil svému adoptovanému synovi Momoshikimu. V určitém bodě pohltil chakru svého strážce. Poprvé se objevil ve filmu Boruto: Naruto the Movie, 1. kapitole mangy Boruto a 15. díle anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Nástup na Akademii (pouze anime)Kinshiki s Momoshikim ve vesmíru

Techniky: 

Technika vytváření nástrojů

Na článku pracovali: 

tsutsuki_Clan_Patriarch.png

Tento muž byl hlavou klanu Ootsutsuki na Měsíci. Poprvé se objevil v novele a ve stejnojmenném filmu The Last: Naruto the Movie.

Na článku pracovali: 

01.jpg

Ootsutsuki Indra (大筒木インドラ) je prvorozený syn Ootsutsuki Hagoroma. Původně byl nejvhodnějším následovníkem otcova učení, jenže nakonec se jím stal Indrův mladší bratr Asura. Toto rozhodnutí vedlo bratry k boji. Indra je považován za tvůrce ninjutsu a předka klanu Uchiha. Poprvé se objevil v 462. kapitole mangy a 203. díle Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kanna_(Girl).png

Kanna (カンナ) žila ve vesnici, v které pomáhal Ootsutsuki Asura. Později se Kanna s Asurou sblížila, stala se jeho ženou a společně měli dva syny a dceru. Poprvé se objevila ve 466. epizodě Shippuudenu.

Techniky: 

Přenos chakry

Na článku pracovali: 

01.jpg

Ootsutsuki Shiro (シロ) byl pes ze Země předků a mazlíček Ootsutsukiho Asury a Indry. Poprvé se objevil ve 465. epizodě Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

01.jpg

Ootsutsuki Asura (大筒木アシュラ) byl nejmladší syn Ootsutsuki Hagoroma. Právě Asura měl zdědit otcovo ninshuu (předchůdce moderního ninjutsu), jenže se kvůli tomu střetl se svým bratrem Indrou. Asura je považován ze předka klanu Senju i klanu Uzumaki.
Poprvé se objevil ve 462. díle mangy a 203. epizodě Shippuudenu.

Techniky: 

Amenomihashira
Fuujinheki
Přenos chakry
Rikudou Senjutsu
Senpou Mokuton: Shin Suusenju

Na článku pracovali: 

kaguya2.jpg

Ootsutsuki Kaguya (大筒木カグヤ), nazývaná také jako Králičí bohyně či Králičí princezna, je hlavou klanu Ootsutsuki a matkou dvou synů; Hagoroma a Hamury. Poprvé se objevila v 670. kapitole mangy a 458. dílu Shippuudenu.

Techniky: 

Bouchou Gudoudama

Na článku pracovali: 

hamura.jpg

Ootsutsuki Hamura (大筒木ハムラ) byl dvojčetem Sennina šesti cest Hagoroma a synem Králičí Bohyně, oba se jako první narodili se schopností ovládat chakru. Po své matce stejně jako Hagoromo zdědil Byakugan, na rozdíl od staršího bratra mu však nezmutoval do Sharinganu, je tedy dávným předkem lidí z klanu Hyuuga. Poprvé se objevil v [b]670. kapitole mangy a 420.

Techniky: 

Rikudō no In no Chikara - Síla Yin při zapečeťování matky, Hamura měl na ruce měsíc, Yan představoval Hagoromo.

Na článku pracovali: 

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí