manga_preview
Boruto TBV 08

Genin

Kawaki.png

Kawaki (カワキ) je genin, člen týmu 7 a bývalý člen organizácie Kara. Naruto ho prijal za člena svojej rodiny a Kawaki mu je za to bezvýhradne oddaný. S Borutom si vytvoril po počiatočnej averzii zvláštny bratský vzťah, v rámci ktorého svojim pragmatizmom vyvažuje Borutov idealizmus.


Kategorie:
Onikuma Enko.jpg

Onikuma Enko (鬼熊えんこ) je genin ze Skryté Listové. Je členkou klanu Onikuma a členkou týmu 40, jejími týmovými partnery jsou Itoi Tsuru a Goetsu Doushu. Jejich sensei nám není znám. Enko je milá, přátelská a stejně jako další dívky v jejím věku se zajímá o chlapce.

Techniky: 

Skrytá technika klanu Onikuma

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Itoi Tsuru.jpg

Itoi Tsuru (糸井つる) je genin ze Skryté Listové. Je členkou týmu 40 a jejími týmovými partnery jsou Goetsu Doushu a Onikuma Enko. Jejich sensei nám není znám. Tsuru je klidná, zodpovědná, zajímá se o chlapce a roztomilá zvířátka.
Poprvé se objevila v 1. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Techniky: 

Technika vlasového spoutání

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Goetsu Doushu.jpg

Goetsu Doushu (呉越ドウシュ) je genin ze Skryté Listové. Je členem týmu 40 a jeho týmovými partnery jsou Itoi Tsuru a Onikuma Enko. Jejich sensei nám není znám. Doushu je velmi zodpovědný a ke svým přátelům loajální.
Poprvé se objevil v kapitole 700+1 Naruto a 1. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Techniky: 

Technika přenosu chakry

Na článku pracovali: 

Kategorie:
tanzou.jpg

Genin Tanzou (タンゾウ) pochází ze Skryté Listové, poprvé se objevil v 60. kapitole mangy a 35. díle anime. V jeho týmu byl ještě Shibire a Minoji. Tanzou se účastnil chuuninské zkoušky ve stejném roce jako Naruto, ale bál se, že neprojdou nebo že se něco stane jeho kamarádům ve zbrani. Tehdy mu bylo osmnáct let. Jeho tým zvládl první část zkoušky, jenže vyhořel v druhé části probíhající v Lese smrti.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
sari.jpg

Patnáctiletá Sari (サリ) je genin ze Skryté Písečné, přátelí se s Matsuri a zbožňuje Gaaru. Poprvé se objevila v 280. kapitole mangy a 31. epizodě Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
ittetsu.jpg

Ittetsu (イッテツ) je šestnáctiletý genin ze Skryté Písečné, který obdivuje Gaaru. Poprvé se objevil v 280. kapitole mangy a 31. epizodě Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Shinki.jpg

Shinki (シンキ) je genin ze Skryté písečné vesnice, jehož adoptivním otcem je Pátý Kazekage Gaara. Je součástí týmu Shinki a jeho týmovými parťáky jsou Araya a Yodo.
Poprvé se objevil ve 3. kapitole mangy Boruto a 55. epizodě anime Boruto.

Techniky: 

Kurohigi: Kurogane (Tajná černá technika: Černé železo) (v anime)
Sabaku: Hando (Pouštní ruka)
Písečné techniky jako Sabaku Fuyuu, Sabakuha, Sabaku Kyuu, Sabaku Sousou si Shinki přizpůsobil, místo obyčejného písku v nich využívá svůj Železný písek. Některé použil jen v anime.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Y.jpg

Yodo (ヨド) je genin ze Skryté písečné vesnice. Je součástí týmu Shinki a jejími týmovými parťáky jsou Araya a Shinki. Je velmi sebevědomá a nemá problém ukázat světu rozsah svých schopností.
Poprvé se objevila ve 3. kapitole mangy Boruto a 55. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

VS Momoshiki
Zahrnuje arc Chuuninské zkoušky z mangy a anime

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Araya.jpg

Araya (アラヤ) je genin ze Skryté písečné vesnice. Je součástí týmu Shinki, jeho týmovými parťáky jsou Shinki a Yodo. Jedná se o bystrého a klidného chlapce, nicméně v anime znejistí, pokud je středem pozornosti a podobně jako Metal Lee nemá rád pozornost lidí.
Poprvé se objevil ve 3. kapitole mangy Boruto a 55. epizodě anime Boruto.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Denki Kaminarimon.jpg

Kaminarimon Denki (雷門デンキ) je genin ze Skryté Listové vesnice zapsaný v Týmu 5 a dědic společnosti Kaminarimon. Poprvé se objevil v 1. díle anime Boruto a jedná se čistě o postavu z anime.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
ToroiGenin250px.jpg

Toroi (トロイ) je genin ze Skryté Oblačné vesnice. Poprvé se objevil ve filmu Boruto: Naruto the Movie, 3. kapitole manze Boruto a 56. epizodě anime Boruto. Toroi (トロイ) v japonštině znamená "pomalý", myšleno tělesně i mentálně.

[spoil2]Chuuninské zkoušky

Techniky: 

Raiton, Taijutsu

Na článku pracovali: 

Kategorie:
250px-Tarui.jpg

Tarui (タルイ) je genin ze Skryté Oblačné vesnice. Poprvé se objevila ve filmu Boruto: Naruto the Movie, 3. kapitole manze Boruto a 56. epizodě anime Boruto. Tarui (タルイ) v japonštině znamená "znuděný".

[spoil2]Chuuninské zkoušky

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Yurui.jpg

Yurui (ユルイ) je genin ze Skryté Oblačné vesnice. Poprvé se objevil ve filmu Boruto: Naruto the Movie, 3. kapitole mangy Boruto a 56. epizodě anime Boruto. Yurui (緩い) v překladu znamená "shovívavý".

[spoil2]Chuuninské zkoušky
Yurui se zapsal na chuuninské zkoušky společně se svým týmem. V prvním kole, kdy se ukázalo, že je kvíz chyták, použil techniku s bublinami, aby svůj tým zachránil před pádem do jámy s inkoustem.

Techniky: 

Žvýkačkové ninjutsu

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Metal.png

Metal Lee (メタル リー) je genin ze Skryté Listové vesnice a člen Týmu 5 (týmu Udon) spolu s Denkim a Iwabeem. Je to syn Rock Leeho. V manze se poprvé objevil v posledním díle základní Naruto série (700. kapitola), v anime měl debut v 1. díle Boruta.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Hachiya.png

Hachiya Tsurushi (蜂谷釣糸) je genin z Skrytej Mlžnej a bol nasledovníkom Hoshigaki Shizumiho. Poprvé se objevil v 26. dílu anime Boruta. Tsurushi má dlhé blond vlasy, tmavé obočie a zelené oči. Nosí ochranku na čelo vo vlastnom štýle vo vlasoch.

Na článku pracovali: 

Mitsuki.png

Pozor, celý článek může být spoiler!
Mitsuki (ミツキ) je mužský shinobi ze Skryté Listové vesnice a rovněž je synem Orochimara. Patří do týmu Konohamaru spolu s Uchiha Saradou a Uzumaki Borutem. Mitsuki se poprvé objevuje v manze Naruto Gaiden.

Techniky: 

O jeho technikách se mnoho neví, Mitsuki zatím ukázal natahování a prodlužování rukou jako tomu bylo i u Orochimara.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
inojin.jpg

Pozor, celý článek může být spoiler!

Techniky: 

Inojin je považován za talentovaného ninju. Učí se a používá techniky mysli klanu Yamanaka, stejně tak se však snaží kreslit a používat techniky svého otce. Kritizuje Saie, že jeho technika kreslení je předpotopní. Používá i meč.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Shikadai.png

Pozor, celý článek může být spoiler!

Techniky: 

Shikadai využívá klanové techniky, tedy manipulaci se stínem. Jako člen týmu Ino-Shika-Chou používá techniky svázané spolu se svými kolegy.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
chou.jpg

Pozor, celý článek může být spoiler!

Techniky: 

Chouchou je členem klanu Akimichi, využívá tedy klanových dovedností a dle libosti zvětšuje části svého těla, či tělo samé. Spolupracuje v některých technikách i se svými týmovými partnery.
Raiton: Jinraiken
Chouka no Jutsu

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí