manga_preview
Boruto TBV 09

Ona trocha fantazírování od Joanne

Tak jsem se do toho pustila taky, ačkoli není mnoho, čím bych se mohla chválit...Ale přeci jenom něco je, tak to zkouším :)

Následují čtyři moc důležité body:
-Jako první věc bych zde chtěla všechny přivítat Smiling (i ty, kteří to jen překliknou xD-zdvořilost, je zdvořilost)
-Jako druhou věc bych chtěla mnohým poděkovat: Těm, kteří moje díla vydávají Smiling, Těm, kteří je čtou, a taky Těm, kteří zanechají komentář Smiling
-Jako třetí věc bych se chtěla přiznat: Jsem naprostý začátečník v dělání něčeho takového, proto obrázky a tak nechám až na později
-A čtvrtá: Pokud se opravdu do mých výtvorů pustíte, předem upozorňuji, že sem se konečně našla ve stylu psaní i příběhů a bohužel se musím přiznat, že někdy jsou příběhy nudné, jindy se mi nepovede dát do nich to, co jsem chtěla, takže výsledek je spíše jen psaní...
Nu, konec s tímto, dem na to :D

Série

Láska si vybírá jen jednou toho pravého
Dokončeno
Celé povídce dominují tři postavy: Sakura, Sasuke a Itachi.
Naše růžovovlasá slečna stále cítí žal ze Sasukeho odchodu, jenže jednoho dne se vydá na misi a je unesena do doupě hrozivé organizace Akatsuki, však ne za účelem zabití, hodí se jim její lékařské techniky...

Moje první sériovka, proto prosím omluvte chyby...Jo a je to romantika, takže z části i tu naivitu...prosím xD

Maska hrdiny
Dokončeno
Vše se odehrává v budoucnosti. Arogantní, ironický a lidmi nazvaný něco jako hnusák (a já se s radostí k pojmenování přidávám xD) hledá "špínu" na Uzumakiho Naruto, jenž při posledním boje svět zlepšil. Hledá na něj špatnosti, aby dokázal, že hrdina nebyl...

Goasatte
Pozastaveno
Jedná se o třicet příběhů Tsunade, Jiraiy, Naruta, Ayame, Kakashiho a Yamanaka Inoichiho, kteří jsou schováni v prvním patře budovy Hokageho.
Je to moje první dílo, ve kterém budu (alespoň se o to budu snažit) psát povídky ve všech žánrech, tak snad ujdou...

Jednorázovky

Jeho Zrození... Byla žena a muž, milovali se a byli spokojeni a čekali spolu dítě, o kterém snili, že bude slavným, silným a dobrým ninjou...
Kdo je zlý, aneb povím Vám příběh...Každý má svůj způsob, jak najít zlého člověka, jenže...Co když má v sobě každý ten kus dobroty (byť jen malý)...
Tato povídka je nominována do Tištěného sborníku konožských FanFiction a ať už se tam dostane nebo ne, pro mě je to obrovská čest, děkuju :)

Krutá realita Krutá realita aneb sny se nemají plnit, ale snít toto pochopí i Shikamaru jednou v noci.
Naděje umírá poslední Povídka o lásce mezi sourozenci, o touze bratra navždy uchránit svou malou sestřičku, být pro ni otcem. Povídka o tom, že naděje umírá poslední, ale umírá...
Navždy budeš tady…Povídka věnovaná Charlie....Zaki a Dosu utekli Orochimarovi ze skrýše, avšak ten se je vydává hledat
Oběť pro OrochimaraPovídka opět věnovaná Charlie Smiling Vypráví o přátelství mezi Zakim a Dosu a o jejich bolestném a smutném konci (ale to se mi holt vyjádřit nepovedlo).
Počátek zlých dnů Yagura, jeden z jinchuuriki, má v sobě jistých druh techniky, která ho přinutí dělat něco zlého; nyní si vybrala geninské zkoušky, jejichž brutalita a krutost vysloužili Vesnici skryté v Mlze přezdívku "Krvavá Mlžná"...
Poslední modlitba Ve vteřinách, které jsou pro nás poslední, každý myslí na jinou věc. Minata, Čtvrtého Hokageho, tížil strach a poslední věcí, na kterou si vzpomněl, byla jeho rodina a modlitba za ně…
Sasuke a Svědomí, aneb trest na věčnostRozhovor mezi mrtvým Sasukem a jeho svědomím...
SasuSaku...Jako ve snuJednou v noci na výpravě Sakura potká Sasukeho...(Opět trcha mojí naivity se prokázala, ale též moje záliba v negativních koncích)
Zapomene se na nás? (1/2)]
Zapomene se na nás? (2/2)Jednorázovka, kterou jsem pro její délku musela rozpůlit. Co k tomu říct...Docela ráda (ač se strachem) přemýšlím, co bude v budoucnu + V Tróji mocný Achilleus řekne, že z těla se stane prách, ale zůstane jméno...
Tahle povídka je jedním z mnoha oken, které znázorňují budoucnost v Naruto světě (trocha naivity je tam ale opět)...

Mrtvolné ticho Vidina dávného "boje" a všeho, co sebou přináší.
Tvář ve stínu Pozdě v noci se vrací domů a celá vesnice leží v tichu a ve tmě, když v tom uslyší křik.

Poezie

Jedná se o narutův příběh v poezii, jenže mě múza opustila, takže je to dost nedokončené...Někdy se na to vrhnu :)


AkamaruMoje druhá básnička zde. Myslím, že zde hrála velkou roli moje touha po psovi, a ejhle! Už máme jednoho doma Laughing out loud, teď mám na srdci jen jedinou větu-Jak sem mohla být tak naivní?! xD...Ale pravda jest, miluju ho...
Asumo, chci abychom byli tři! Celou poezii vypráví Kurenai. Snažila jsem se vylíčit, co musela cítit, když Asuma zemřel...
Tahle báseň je vybraná do Tištěného sborníku konožských FanFiction a já doufám, že nic nepomrvím. Za tu čest Děkuji všem :)

Haku, sněží Nevím, co napsat, tak snad jen: Haku byl skvěla postava, čest jemu :)
Chudák Ton-Ton Je mi až líto, co jsem to onehdy napsala, přeci jenom, to milé, ružové a chrochtající zvířátko je zlaté :D
Jiraiya-ERO! Poezii vypráví nás milý Jiraiya...Je to jeho ero příběh...Věnováno panu Assasinu Senju von Cihla Smiling
Tato báseň byla též zvolena do Tištěného konožského sborníku FanFiction a já opět moc a moc děkuju Smiling
Kopírovací ninja Kakashi Věnované panu Hamovi (tehdá ještě KakashixAnko). Lehký příběh Kakashiho...

Odpusť, můj bratře Menší zpověď Sasukeho...
Sakuřin příběhMoje první báseň zde...
TemaShika Příběh zamilované dvojice Shikamaru a Temari věnovaný panu Shine-sama Smiling
Květinový náhrobek
Před bitvou Jsou mladí a válku mají před sebou Smiling
Zabiják
---

Pro Hrdinky!

Víte, nedávno jsem četla komentář od Yamaty no Orochi, psalo se tam,- a teď cituji- Žena v manze a anime nesmí překonat mužské hrdiny, jen doplňuje děj nebo otevírá či ukončuje pokračování…
Myslete si, co chcete, ale to je nefér vůči ženám v anime i manze!
Musíme si na ně vzpomenout, jak bojovaly a jak všem těm mužským hrdinům pomohly!
Ráda bych tak jako v Goasatte domyslela jejich příběhům další, ale tady jde o fakta, proto se budu držet toho, co znám a co si dokážu zjistit…Dát to jako povídku nemůžu, asi by to nevyhovovalo pravidlům Laughing out loud, tak to dám sem a do podpisu Smiling
Chci to věnovat nejen všem Hrdinkám z Naruta, ale i naší skvělé editorce jménem Yamata no Orochi, za mnoho jí totiž děkuju Smiling


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2010-06-14 22:51 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Abych tě měl pod drobnohledem.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2010-05-21 20:24 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ještě tu nikdo nebyl? To je ostuda...
Jak jsem ti už napsala v komentáři k povídce... Sleduju tě dost dlouho... v komentářích i v povídkách. A jsi takový můj Bílý kůň... další člověk, za kterého budu pořád pyšná, jako za Riku, Nefrites, Hyuugu Azrana, hAnko, Akumakirei, Kaiu-chan, Satakeho, Kikulku, Šaringana, Ayashiki, T.a.r.a.n.e.e... je vás moc, co umíte přemýšlet a psát Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Pá, 2010-05-21 21:03 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Arigatou Smiling
Já to už sice taky psala, ale ještě jednou: Budu se ze všech sil snažit si svou reputaci nezkazit Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2010-06-14 21:36 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Heh. Joanne, zkontroluj si tagy, tady bude někde chyba ve formátování, protože stránka vypadá jinak, než má xD a já lituji, nemám čas na všechno xD Komentáře jsou vcucnuté doleva a menu dolů... to není vůbec dobře :-DDD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Po, 2010-06-14 22:38 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nevypadalo Laughing out loud to dobře, opravdu ne (chvála Bohu, že už můžu mluvit v minulém čase) xD...Já a technika, ideální kombinace pro nervy Laughing out loud
Děkuju za upozornění Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2010-06-14 22:41 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

To nic, opravdu jsem jen neměla čas... jinak neprudím a opravuju Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Po, 2010-06-14 22:45 | Ninja už: 5517 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Já zas nerada otravuju, takže jsem ráda, že si mi to napsala...Navíc jsem si to procvičila Laughing out loud

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.