manga_preview
Boruto TBV 09

Ohnivá vůle se nevzdává! Nový začátek, část 21.

Kaze, Miharu, Neyou a ostatní pocítili určitou změnu. Něco bylo jinak. Minato se vytratil z Kazeininy mysli. Již tam nebyl.
Když vyšli do ulic zjistili, že se vesnice přes noc změnila k nepoznání.
„… už jste to slyšeli? Dnes se má volit vůdce vesnice.“ Bylo slyšet ze všech koutů.
„Prosím vás, jaká volba?“ zajímala se Kaze.
„No, dnes se volí mezi klany Namikaze a Uzumaki. I když si nejsou moc blízcí.“ Poznamenal muž, který byl očividně pod vlivem alkoholu.
„Cože?“ vyhrkli společně.
„Kde je Keichi?“ zajímala se Miharu.
„Myslíte místního blázna, který v afektu zabil svého bratra Shitaru?“ odpověděl nejistě.
„Kde bydlí?“ nedal se Neyou odradit.
„Támhle za kopcem.“ Ukázal prstem, „ale jen blázen by tam šel.“ A musel se omluvit měl důležitou schůzku.
„Spíše se jít napít.“ Ucedila Kaze.

Vydali se do těch míst, kde jim poradil ten opilec.
Opravdu se z Keichiho vyklubal blázen, který neustále mlel něco v tom smyslu, že Shitara je zmetek!
„Co se stalo? Proč jsme vlastně tady?“ nechápala Miharu.
„Copak si nepamatuješ, že jste z budoucnosti?“ připomenul Neyou.
„Jaká budoucnost?“ I Shimaki byl zmaten. Raději odešli a uložili Miharu do postele, aby si odpočinula.
Ovšem jak Naruto změnil budoucnost, tím narušil i minulé kontinuum, které se začalo po vlnách měnit. Minatova mysl a tělo zmizelo jako první. Další vlnou Miharu zapomínala na vše společně se Shimakim.
V další vlně oba dva zmizeli a Kaze s Rikudem odolávali. Neyou začal také pociťovat následky.
Dále pak zjistili, že klan Nari nikdo neznal. Jakoby se vypařil ze zemského povrchu. Další informací bylo, že dva kdysi spřátelené klany Namikaze a Uzumaki se začínají mezi sebou hádat.
„Co to…?“ než Neyou dořekl, tak i on zmizel. Tím na něho Kaze a Rikuda zapomněli. Byli již tak nějak na sebe navyklí, že se po dvouleté známosti vzali.
V té době se odehrával boj, při kterém zvítězil klan Namikaze a klan Uzumaki byl vyhnán. Ovšem našel si místo, které pojmenoval země Vodních vírů.
Za rok a půl se Kaze i Rikudovi narodil chlapec. Rikuda mu dal své oči. Pak se jim narodil další, tomu bylo do vínku dáno tělo. Přesně jak Rikuda předpověděl. Jediný Minato se vrátil zpátky odkud přišel. A ostatní zůstali uvězněni v minulosti, ale v jiné dimenzi. Museli počkat, až se narodí, pak teprve jejich duše může být navrácena. Kaze skutečně byla matkou obou chlapců, kteří výrazně změní budoucnost, hlavně potomek jednoho z nich. Vyjde do dějin jako Uchiha Madara.

Neyou sice zmizel, ale objevil se na zcela jiném místě. Byl zpátky v nějaké jiné dimenzi, ale shledal se tam se svým otcem a matkou.
Dále se tam objevil Keichi, byl úplně jiný než býval.
„Tati, co se stalo?“ zajímal se Neyou.
„Naruto, vrátil zpět katany kam patří, do svého světa.“ Dál vysvětlovat nemusel, Neyou by to stejně nepochopil…

Na opačně straně toho všeho se usmíval zelený mužíček, že jeho katany jsou opět u něho. Nevěděl, proč si na ně dříve nevzpomínal, ale toho nezajímalo.
„Tak, Hokunagi, Hokanagi, jste rádi, že jste u svého pána?“ zeptal se mužíček, který se připravoval na další presidián, ale tentokrát bez Gaary, Nagata a Naruta. Tím pádem se turnaje nezúčastnil Shitara ani Hashirama.
Na tyto zapomněl, ale jeho starosti byli jiné. Měl předurčený tým.
Jmenovali se Hodani…
Tento mužíček se celým jménem jmenoval Nari Semix…

Abychom si objasnili další věc. Tak po zvolením Hashiho jako vůdce vesnice se klan Namikaze téměř ztratil, ale nakonec posledním potomkem zůstal Minato. Podobně to bylo s klanem Uzumaki a osud tomu chtěl, že dříve nenáviděné klany se opět spojili jako v minulosti.
Z tohoto svazku se narodil Naruto, který stál v pracovně hokage a opětovně se díval na mladistvou tvář své matky, která takřka zemřela při porodu. Zachránila ji Tsunade. To bylo předtím než odešla z vesnice.

Až na maličkosti, které Naruto nemohl tušit se skoro vše odehrálo jako kdysi.
„Jak víš, že jsem tvoje matka?“ divila se Kushina.
„Nevím, ale říká ti něco katana Hokanagi?“ zkusil to Naruto.
„Ne, nic a měla by?“ Naruto slyšel přesně to, co si myslel a věděl.
„Ne, ale pojď, někoho ti chci představit.“ A táhl ji k pomníku, k místu, které dříve sloužilo jako skrýš.
Tam potkali přesně tu osobu, kterou Naruto doufal, že najde.
„Kakashi-sensei, nerad vás ruším, ale někoho jsem vám přivedl.“ ohlásil se Naruto.
Kakashi se otočil a nevěřil svým očím. Stála před ním manžekla jeho senseie.
„Kushina-sama!“
„Kakashi-kun!“
Padli si do náruče.

Poznámky: 

No ktatší díl... jsem s vývojem spokojena. Tak minulost již necháme minulostí a podíváme se jak se Hinata spojí s Kushinou... Kvůli čemu?? To si nechám na přístě... Laughing out loud Eye-wink

4.9
Průměr: 4.9 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, St, 2013-12-11 17:54 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

No to se nám to rychle zamotalo a hned rozmotalo. Laughing out loud Taký rychlý spád událostí jsem nečekal.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-02-13 18:37 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další příval nových událostí jsem zvědavá co se ještě změnilo

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-12-12 02:26 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

mišule: Tak mnoho věcí se změnilo a změní...

davidjaho: To asi nikdo. Eye-wink Jsem ráda, že se líbí.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2009-10-11 11:29 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ufffff,myslím,že jsem něco z toho pochopila XD ale je to zajímavý Kakashi YES

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Pá, 2009-10-09 20:37 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

no sice sem toho moc nepobrala ale jinak pěkný díl.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-11 14:58 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Tamara: Tak to je vesměs o tom jak se minulost změnila po ztrátě katan. Eye-wink

Zrůda Asuka-san: Tak to jsem ráda, že jsi něco pochopila... Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-10-08 21:22 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkně se to prolíná a zamotává Smiling
nádherný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2009-10-08 21:31 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vl k: Tak to prolínání bylo dneska naposledy a odteď to povede netradičním směrem...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-10-11 14:24 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

tak to se už nemohu dočat Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-11 14:59 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vl k: Objeví se tam nečekaní hosté...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-10-11 19:18 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

tak nevím jestli sem stím počítal, ale bude to něco co nebudem asi čekat co? Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-11 20:20 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vl k: Přesně!!

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-10-11 20:30 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

si správná autorka Smiling pokaždý s něčím novým přijdeš Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-11 20:35 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Tak to děkuji a jak říkal taťka, že mám hodně bujnou fantazii a tady ji mohu použít polibosti...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-10-11 22:34 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

tak ji hlavně používej Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.