manga_preview
Boruto TBV 08

Samota, která bolí – nemusí bolet navždy - 15. část


Hrůzné zjištění


Jak opravdu vypadá další z klanu Namida? To a jiné se dozvíte právě v pořadí již 15. kapitole.

Stála tam ženská postava oblečená v bílém kimonu ozdobeném černými krvácejícími růžemi. Žena měla jasně modrou pleť a magicky hnědé oči, které se upíraly jejich směrem. Měla temně černé vlasy, které jí zakrývaly téměř celá záda a část měla přehozenou přes ramena dopředu. Za pásem na kimonu měla připevněnou katanu. Nikdo z přítomných nevěřil tomu, co vidí před sebou. Vždyť před chvíli tam stál Nekome a nyní před nimi stojí žena.
„Kdo teda vlastně jsi?“ zeptal se Kakashi, aniž by ukázal své rozrušení ze situace.
„Dobrá tedy. Jmenuji Chi Namida a jsem nynější velitelkou klanu. Měli by jstet ustoupit a odejít z vesnice. Můj klan nemá s nikým slitování a do jednoho zemřete, pokud zde zůstanete a budete obhajovat vesnici.“
Naruto měl skloněnou hlavu, třásl se. Nebylo to však strachem, ale zlostí, která v něm čím dál víc rostla. Chtěl se udržet, ale ovládnout se bylo čím dál těžší.
„Táhněte z mojí vesnice. Já vám ji prostě nedám, ať mi uděláte cokoliv. Klidně mi zlamte všechny končetiny, ale já se budu bránit dál,“ křičel Naruto a jeho modré oči se nebezpečně barvily do ruda. Hinata ho chytila za ruku a snažila se ho zadržet. Kakashi si stoupl víc před něho, aby mu zabránil pohybu vpřed na velitelku klanu, která byla stále v klidu.
„Tak je to pravda, že jsi strašně výbušný a stačí ti jen malá příčina k hádce. Je to směšné, stejně tak jako vaše přátelství a to všechno kolem. Jen to ovlivňuje vaše činy a vše co vlastně uděláte. Naruto, dej se k nám a můžeš zůstat ve vesnici.“
„Co chcete s Narutem dělat?“ zeptal se Kakashi, protože úsměv s jakým to řekla se mu zrovna dvakrát nelíbil.
„To tě už nemusí zajímat,“ odpověděla Chi a neustále se dívala Narutovým směrem, chtěla na něho neustále vidět.
Naruto najednou vyskočil jejím směrem s kunaiem v ruce. Ona ho ihned ale zastavila svou katanou, kterou vytasila tak rychle, že to nikdo ani nepostřehl. Naruto zuřil a Kyuubi v jeho těle se začal opět projevovat. Hinata nevěděla co má dělat. Chtěla Narutovi pomoct, ale nechtěla mu také překážet při souboji. Rozhodla se ale a udělala krok vpřed. Kakashi ji okamžitě uchopil za ruku a řekl jí tiše, ať raději nezasahuje, že ji bude ještě potřeba. Narutovi se začaly ježit vlasy, a také mu narostly delší nehty.
„Tak konečně ukaž jeho sílu, ať se můžu přesvědčit o tom, že on je opravdu ten nejsilnější ze všech.“ Chi tohle dořekla a začala se smát. Její smích probodával uši jako ostrá dýka, ale Narutovi to vůbec nevadilo. Chtěl jen jedno, zabít Chi a pomoci ostatním s vyhnáním cizích ninjů z vesnice. Naruto začal Chi táhnou k oknu. Narazili do stolu, ale to Naruta nezastavilo. Chi se jen nahlas smála.
„Tohle mě nebaví,“ řekla a opřela se proti Narutovi, ,,já se tady nechci přetahovat. Chci vidět jak jsi doopravdy silný. Nehodlám s tebou hrát nějaké dětské hry.“
Úsměv z její modré tváře zmizel a vystřídal ho nemilostrdný výraz, který toužil jen po jedném, po krvi protivníka. Kakashi s Hinatou už jen nepřihlíželi, ale snažili se dostat k tělům Tsunade a Hiashiho. V místnosti se začal rozpoutávat pořádný boj. Chi se od Naruta odlepila a začala po Narutovi házet jehlice. Oba pomalu postupovali do vedlejších místností skrz rozbité zdi. Naruto uhýbal jehlicím, jakoby se nic nedělo a útoky opětoval hozenými shurikeny. Hinata s Kakashim zatím snesli těla Hiashiho a Tsunade na nádvoří, kde na ně čekal menší lékařský tým.
Jen co se Hinata ujistila, že je její otec v pořádku, tak se chtěla vrátit do sídla za Narutem. Ale z budovy vyšlehla obrovská záře a celé horní patro budovy se sesunulo na to nižší.
„Narutooo!“ křičela Hinata, okamžitě aktivovala svůj Byakugan a začala hledat Naruta. Objevila je jak míří do středu vescnice a vydala se okamžitě za nimi a ani Kakashi ji nemohl zastavit, tak běžel raději za ní.
Když je dohonili, tak oba byli v zápalu divokého boje. Kakashi si okamžitě všiml, že Chi na sobě nemá jediné škrábnutí, ale Naruto je v obličeji dost dodřený a i na těle má četné řezné rány. Naruto se zcela soustředil na boj a rány nevnímal, vlastně už nevnímal vůbec své okolí a přidat se k němu by bylo velice nebezpečné, protože již mu naběhl první ocas.
„To ses zatím moc nepředvedl. Co kdybychom si to trochu spestřili!“ řekla Chi a ve vteřitě držela Hinatu pod krkem před Narutovým zrakem. Kakashi to ani nepostřehl a sám se divil, jak to vlastně dokázala. Už věděl, že ji nebude lehké přemoci a nejlepší by bylo zavolat posily, ale i tak je ve vesnici málo schinobi. Budou to muset zvládnout sami.
Chi nemilosrdně pozorovala chování Naruta, když držela silně Hinatu pod krkem.

Poznámky: 

Tak po velice dlouhé době je tu další díl. Doufám, že se vám bude líbit a do příští neděle se budu snažit napsat další díl, protože už budu častěji doma. Tak přeji pěkné čtení a trpělivé čekání.

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, Pá, 2013-04-19 00:54 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

Je to sice s mega obří odmlkou, ale kdyby byl náhodou ještě stále zájem o dopsání této povídky, vzala bych to jako bojový úkol. Doma bych oprášila složku s tímto příběhem a kvůli Vám bych ho tedy i dopsala Smiling

Napadlo mě to tak při probírání se povídkou, která se stala větší prioritou a na tuhle jsem tak lehce zapomněla. Za což se omlouvám

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, St, 2013-01-02 22:40 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Celou sérii jsem si moc užila, úžasné!!!
jen škoda konce:(

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2011-07-26 12:50 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

BUDE POKRÁČKO? chtěla bych vědět, jak to bude dál... prosím...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Po, 2011-07-11 11:28 | Ninja už: 4676 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

škoda že není 16. díl Sad . Jinak je to super.

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, St, 2010-05-12 17:06 | Ninja už: 5114 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

honem další

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, St, 2010-05-12 20:42 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

s dalším dílem jsou pořád problémy, ale budu se snažit to co nejdřív semka dodat Smiling Laughing out loud

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kai-san
Vložil Kai-san, Ne, 2009-11-22 21:28 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Uý sem tu povídku přečetl několikrát.A je stejně ůžasná jako když sem ji četl poprvé ,ale už to chce další díl.

Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, Po, 2009-11-23 11:35 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

ted mi odvezli do opravy pocitac, takze nevim, kdy to napisu Sad ale pustim se do toho potom Eye-wink

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Temi-Tems
Vložil Temi-Tems, Po, 2009-09-07 20:49 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

OMG!!! Shocked další diel čo nemá chybu Laughing out loud waa a zasa si to tak ukončila xD ty fakticky vieš napínať Laughing out loud ale super ... už sa teším na dalšie Sticking out tongue už nech to vyjde hocikedy ale oznám mi to Laughing out loudLaughing out loud toto nemá chybu Smiling

Obrázek uživatele _Naruto-chan_
Vložil _Naruto-chan_, Po, 2009-09-07 16:12 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

skveleee Laughing out loud super ze je dalsi diel Laughing out loud som zvedava ako si s nou poriadia Smiling tesim sa na dalsi diel Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-09-06 20:34 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ni vida jak se nám to zamotalo a po pravdě ta Chi se mi zamlouvá stále méně a méně, ale uvidíme co nám nachystáš přístě...
Jen tak dál...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, Po, 2009-09-07 17:44 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

tak to je snad účel, aby se vám minulý Neko, nynější Chi zamlouvala co nejmíň Sticking out tongue Laughing out loud

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-09-06 20:32 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no konečně Smiling
nádherné Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.