manga_preview
Boruto TBV 08

Kočičí škrábanice by Sayoko

Už odmalinka jsem veliká čtenářka, vždy mě bavilo a lákalo utíkat od reality. Díky četbě dokážeme prožít tolik jiných životů... A nakonec už mi nestačilo jenom chtít, chtěla jsem tvořit. Vytvářet si své vlastní příběhy, charaktery. Měla jsem v podstatě neomezené možnosti, fantazii se přece meze nekladou!

Hledáte parodie a humor? No... O pár jsem se jich pokusila, ale doporučuji je nečíst. Můžete, ale jsou starší, nekvalitní a křečovité. A co romantika? Tu tady taky nenajdete, možná slabé pokusy. Tyhle žánry mi prostě nejdou. Zjistila jsem totiž, že se ráda hrabu v lidech, baví mě psát tragédie. Ráda přemýšlím, proč lidé dělají to či ono.

Když jsem tady začínala, Byla jsem lama. Upřímně, myslím si to o sobě pořád. Ze starších dob se tu najdou autoři, kterým se nevyrovnám. Ale jedno vím jistě. Jak plyne čas, zlepšuji se. Možná nepatrně, ale ano. Víte, co je na psaní skvělé? Pokud si uvědomíme své chyby, můžeme se zlepšit.


NOVINKY

28.09. 2020: Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed
17.06. 2020: Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu
09.04. 2020: Není se čeho bát
30.01. 2020: Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě

SÉRIE

Nahoře jsou ty nejmladší, dole ty nejstarší. Má rada? Pokud chcete kvalitnější četbu, zůstaňte u těch novějších sérií.


Kankurou a jeho ženy. Do žádné se nezamiloval natolik, aby mohl říct, že ji miluje. Mám tě rád, říkává. Protože je to láska z afektu. Vášeň. Chtíč. Jenže takové suché mám tě rád se lehce omrzí...

01 - Strastiplná cesta
02 - Diamanty deště

Žánr: Obecné, romantika
Stav: Rozepsáno
Rok: 2016 - ?

Jak můžete ochránit ostatní, když nedokážete ochránit ani sami sebe?

Díky válce ztratili lásku, víru sbírají ze země a naděje se někam vypařila. Někteří statečně pokračují tam, kde skončili. Mnozí se pokoušejí začít znovu. Je tu však dívka, která o lásku bojovala, víru si snažila udržet zuby nehty a naději prosila, aby neodcházela. Nakonec musela bojovat sama.

Každá duše se bojí temna.

Žánr: Drama, tajemné, tragédie
Stav: Rozepsáno
Rok: 2016 - ?

01 - Prolog
02 - Zárodek míru
03 - Touha jít domů
04 - Řešení problémů
05 - Černější než tma
06 - Smrtelný výbuch
07 - Delfín
08 - Plačící srdce
09 - Hezký pokus, Bestie
10 - Spánková deprivace
11 - Prozření z vykoupení
12 - Ohnivá zkáza
13 - Konečně pryč
14 - Malé velké bolestivé dohody
15 - Zničující vyčkávání
16 - Nebezpečné hry
17 - Závod s časem
18 - Na tenkém ledě New
19 - Lepší zítřky v nedohlednu New
20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed New

Odejdu.

Rozhodnutí, které změnilo její svět. Prokletá princezna, která doufala, že na ni svět zapomene. Nezapomněl, spíš naopak. Po všech těch letech si někdo vzpomněl. A ona se nakonec vrátila. Přišla zpět díky chlapcovo vytrvalosti a neoblomnosti. Má mu ale vůbec poděkovat? Vždyť to přeci takhle nechtěla...

Žánr: Obecné
Stav: Pozastaveno
Rok: 2010 - 2012

01 - Alkohol, můj společník
02 - Žít se bude přítomností
03 - Zůstaň naživu
04 - Všechno jednou končí
05 - Šílenství
06 - Nový začátek
07 - Klid
08 - Každý se někdy zachová jako vůl

Možná to nepochopíte, možná ano.

Jedná se o příběh nenávisti, krutosti a bolesti.

Fanfikce je bohužel špatně zpracována, potřebovala by přepsat. Možná se k tomu jednou dostanu, až mě nápad nakopne...

Žánr: Fantasy, obecné, tajemné
Stav: Dokončeno
Rok: 2012

Zabila se vlastní nadějí,
Vidím v každým dni jen čas zatmění,
Tohle všechno dávno znám,
Proklínám svět, že si všechno vzal.

Píseň dívky neznámé, jež hledala svou minulost.

Před Konohou byla nalezena dívka. Nepatří k žádnému známému klanu, alespoň podle její čelenky to tak vypadá. Díky dívčině amnézii ji pojmenují Neznámá. Konožané se ji snaží začlenit do společnosti, jenže dívku trápí minulost, kterou nezná. Nakonec zjistí, kdo je. Nebo spíš, čím je.

Žánr: Dobrodružství, fantasy, obecné, tajemné
Stav: Dokončeno
Rok: 2009

Příchod
Zbytečné přiřazení
Mise?
Chycení
Jiná dimenze
Pravda pomalu vychází najevo
Itachi vypráví
Cesta na smrt?
Mračna se stahují
S bolestí navždy...

Nejdřív existuje světlo. Které utopíte v temnotě. A nakonec jej celé smáčíte v krvi.

Začtěte se do tří barev temnoty...

Žánr: Obecné
Stav: Dokončeno
Rok: 2009

Část první
Část druhá
Část třetí

DRABBLE

Jarní harmonie
(2016)
Pět drabble protkané symboly jara, jarní náladou a potenciální melancholií.

Konec pochybám
(2017)
UŽ DOST! Hinata, Sakura, Tenten, Ino a jejich pocity nedostatečnosti. I své limity lze překonat.

Místa, která nás formovala (2017)
Oranžová, růžová, modrá - Tým 7. A jejich důležitá místa, kde se posunuli o další krok vpřed.

Rozhoduje smrt(2016)
Mé magické číslo pět a chmurné téma. Pět postav, jejichž smrt byla stejná a přesto jiná.

Zpověď (2015)
Démoni a jejich Jinchuuriki... Kurama a Naruto, Matabi a Nii, Gyūki a Killer Bee, Shukaku a Gaara.
Mise drabble 2015

Zrcadlo (2016)
Tři drabble o třech výjimečných shinobi, kterým štěstí z dálky zamávalo. A odešlo.

JEDNORÁZOVKY

Akumu (2019)
Malý Sasuke a jedna velká noční můra.
Kolektivní FF výzva

Bez očí (2016)
Pokus o napsání povídky v 2. osobě. Jste před řekou nebo za řekou Styx?

Jiskra šílenství (2019)
Orochimaru a počátky jeho vědátorského šílenství.
Mise FF - Songfiction (2019)

Kam srdce odešlo? (2016)
V určitých chvílích srdce raději odejde. Shizune a její nekončící bitva s válkou.

Když světlušky pláčou (2016)
Itachi a Hana. Jejich vztah se nachází pomezí komedie, tragédie, dramatu i romantiky.
Mise Všechno jinak (2016)

Labutí píseň rudé kamélie (2018)
Příběh vyprávěný japonskou básnickou formou haiku.

Není se čeho bát (2020)
Inoichi a jeho války. Letmý pohled na to, jak válka dokáže s každým zamávat. New
Kolektivní FF výzva

Politické kličkování (2017)
[i]Co společného mají Shikaku, Sakumo, Tsunade, Minato, Fugaku a 4. Kazekage? Zdánlivě nic.
Letní střípková FF mise (2017)

Poslední strážci (2018)
Hiruzen a jeho tým - Tsunade, Jiraiya, Orochimaru. Dlouhá mise, stesk po domově a jedna zvláštní legenda.
Cestovatelská FF Mise (2018)

Pravý trest (2018)
14. únor - Valentýn. Itachi s Hanou a můj pokus, jak obejít romantický žánr.
Zamilovaná FF Mise (2018)

Přízrak bojišť (2018)
Bitevní pole, vznášející se oblak pachu smrti, doba válčících klanů. Nikdo se nezajímá o mrtvé, až na jeden přízrak.
Kolektivní FF výzva

Sběratel příběhů (2018)
Vlídný zloděj. Není jednoduché se vyrovnat se ztrátou a své o tom ví i Ino.
Kolektivní FF výzva

Shinobi přece nepláčou (2016)
Žije v šíleném světě, zažil třetí a čtvrtou velkou ninja válku. Přežil. Jenže válka lidi mění. Zlomila i jeho, syna Bílého tesáka - Kakashiho.

Síla hvězd
(2017)
Dej si pozor na to, co není. Himawari a její strach z toho, co číhá ve tmě.
Kolektivní FF výzva

Spráskaný pes (2019)
Jak hluboko musí Sakumo klesnout, aby jej to dohnalo k sebevraždě? Bílý tesák podruhé v mé režii, doporučuji nejprve přečíst Valčík se smrtí.
Mise FF - Songfiction (2019)

Střepy princezniných modrých srdcí (2017)
Tsunade, květomluva modré hortenzie, Jiraiya. Vztah, který skončil velmi brzy.
Věnováno Akumakirei

Valčík se smrtí (2016)
Druhá velká ninja válka a Bílý tesák tančící valčík se smrtí. Kvůli ženě, která odtančila dříve než on.

Volání hlubin(2016)
V hlavní roli bratr Kushiny a jeho láska k moři, jejich společná láska ke hvězdám, legendy s bohy a 87 vteřin.
Mise FF - Příbuzní (2016)

Záletníkova cesta (2018)
Pokus o humor, ninjové jako detektivové, superhrdina a jeden pořádný průšvih.
Mise FF - Vánoční fanfikce od vás pro vás (2018) Věnováno Avárt

Zrození démona (2020)
Zabuza a počátek jeho velmi brzké kariéry Démona ze Skryté Mlžné.
Mise FF - Vánoční fanfikce od vás pro vás II (2019) Věnováno Dagkharis

SPOLUAUTORSKÉ

MÉ ZÁKLADY

Dole najdete mé úplné fanfikcionářské základy. Když jsem se zmínila, že je chci smazat, jedna moudrá slečna mi řekla, že tyhle základy jsou mým základním kamenem. A když se zboří základy, spadne dům.
Má pravdu. Obsahují pokus o romantiku, parodii/komedii, dobrodružný žánr... Je to cesta, kterou jsem se prokousala až k současnému stylu.
Nechám to tu, ale mějte na paměti, následující příběhy obsahují kýč za kýčem!

CHYSTÁ SE

Nejedná se ani tak o to, jestli následující nápady budou zrealizovány. Možná někdy budou... Ale zatím to slouží jako místo k uchování nápadů.

DĚKUJI

Nechtěla bych na nikoho zapomenout, ale je tu několik důležitých lidí, které prostě musím zmínit. himiTsume, sis, díky za to, že dokážeš rozškubat každý můj nápad, a to jenom pro to, aby ten další byl lepší než ten předchozí. Akumi děkuji za její povídky, díky kterým jsem se sem neustále vracela. Taky nesmím zapomenout na Ayu, která je úžasnou betou. A pak je tu Pary, který svým humorem vyvažuje můj pesimismus. Speciální poděkování si zaslouží Rika a San, které byly prvními autorkami, které jsem tu četla.

Nemohu bohužel vyjmenovat úplně všechny, ale dotyční ví, komu poděkování patří. Ale v neposlední řadě patří poděkování i všem čtenářům, kteří jsou ochotní číst můj svět fantazie.

Takže vám všem patří mé DÍKY


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2019-04-05 13:42 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 3004 | Autor je: Metař Gaarova písku

Sayu, máš svoju knihu FF excelentne upravenú Kakashi YES Leeen už včera som si všimla, že Iluze sú aktualizované, aj tu je 4.4., ale Přístup zamítnut a dnes (piatok) sa nevydáva Hrozná tragédie... Nuž, budeme len čakať Leharo

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2019-04-05 15:00 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Děkuji, Senpai. Smiling Ano, posílala jsem je včera v noci, protože bych to určitě dneska začala přepisovat, kdybych to nevydala hned. Laughing out loud V sobotu je Aku vydá. Smiling

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2019-04-05 15:10 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 3004 | Autor je: Metař Gaarova písku

Hurááá Jump! Ja tiež práve opravujem a prepisujem jednu štúdiu, to je mor hihihi Ale aspoň sa utnem a pôjdem s tebou na záchrannú misiu Hihi, vše je v pohodě

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Út, 2012-04-17 18:38 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Hm... hezký povídky asi tvůj svět fantazie začni pročítat zatím jen v oblubených no... Snad to všechno přečtu hm... jsem tu podruhý tak zanechávám komentářík Laughing out loud

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, So, 2012-03-10 22:40 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Krááááásně si to tu vyzdobila! *-* ^^ *stále se nemůže vynadívat* Ehm... teď sem trochu v rozpacích páč sem toho od tebe ještě moc nečetla ae hodlám to napravit! Jen ještě nevim kdy... xD Každopádně... *smrk* né ten úvod ani závěr mě vůbec nedojaly k slzám to mi jen něco spadlo do oka!
A Sayí ještě to se mnou nevzdávej my toho Shinigamiho dokončíme a bude to trhák!! ^^ *prostě bude xD*

Obrázek uživatele Dyrim 少し雌
Vložil Dyrim 少し雌, Út, 2010-08-24 12:02 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 333 | Autor je: Prostý občan

Stále bez mého komentu. No možná bych ho už mohla sepsat. Upřímnost nade vše, tudíž se přiznávám, že jsem toho od tebe moc nečetla. A z toho, co mám zrovna v živé paměti, Blouznění je věc, která se mi opravdu líbí. Proto si musím někam napsat, že musím pročíst celý tvůj seznam.
Když pomineme povídky, tak naše konverzace na ICQ, které skoro výlučně začínají frázemi: "Máš chvilku?" "Jj" "Mohla by sis tohle přečíst?" jsou klenoty, které potvrzují jednu věc. Propagace není vůbec špatná věc Laughing out loud
A do třetice se nehorázně těším na to, co z Mollynkou vyvedete. Tak nějak myslím, že mé milované druhé já budete nenávidět, protože já už mám v hlavě dokonalou představu a ten charakter vám prostě vnutím. Ano těš se, máš na co Laughing out loud a jestli si neviděla Gravitation, tak to musíš zkouknout, protože jinak nepochopíš, co přesně je D-chin zač Laughing out loud Začínám litovat Anko Laughing out loud
A nakonec klasická otřepaná fráze: "Piš dál ;)" Sticking out tongue

Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...

Obrázek uživatele Tokachi-chan
Vložil Tokachi-chan, So, 2010-01-30 01:09 | Ninja už: 5339 dní, Příspěvků: 126 | Autor je: Prostý občan

Ještě nikdy se mi nestalo že bych si přečetla všechny kapitolovky od jednoho autora ale u tebe se mi to povedlo.Píšeš skěle Smiling

Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-05-24 13:49 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

konečně jsem se dostala i do tvojí FF knihy. Tvoje FFka jsou vážně super, nejradši mám jednorázovky, které píšeš. Tvoje tvorba dokáže člověka hned upoutat a naladit k dalšímu čtení, jen tak dál Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2009-05-04 20:53 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Víš, že za to oslovení -sama bych ti nejradši ukousla hlavu, ale děkuju ti. Smiling
Mimochodem..píšete skvěle slečno, víte to? xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2009-04-14 21:02 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Itachi_Sasuke: Díky, jsem ráda, že tě ta Žádost baví... Doufám Smiling
Chiisai kyuubi: Arigatou, moc si toho vážím..
Akumakirei: Arigatou. Jsem ráda, že se tobě ty moje choré výplody fantazie líbí. A ten komentář je taky pěknej Laughing out loud
Hanoke Kame: Holk, kují.. Jsi zlatá
Rokubi: Tohle si nezasloužím... Takové chvály na mou hlavu... Vždyť ty píšeš také hezky... I já jsem ráda, že jsem tě poznala...

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2009-04-19 21:09 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Neděkuj Smiling, počkat já a zlatá? O_., že bych se nechala ocenit ve zlatnictví?

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Út, 2009-04-14 17:33 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Muhehehehe! Evil Našla jsem tě, Sayo-chan ^^
Miluju tvoje povídky, ale to ty víš x) Ty píšeš prostě nádherně, tohle je neskrývaná závist xD Ale né, doopravdy - píšeš úžasně! Tvoje příběhy jsou neuvěřitelné! Smutné, romantické i veselé... Je to prostě opravdová nádhera x)
Ale teď k tobě...
Neznám tě dlouho, Sayo-chan, ale musím říct, že i za tu krátkou dobu jsem poznala, jaký jsi úžasný človíček ^^ Jsem moc ráda, že jsem tě poznala! Áj laf jů! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Pá, 2009-04-10 18:15 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

píšeš hezky vážně moooc hezkyyyyyyyyyy Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2009-03-16 18:09 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

No takže... Ne, nebudu začínat tak dramaticky Laughing out loud Sayoko, upřímně říkám, že tvá díla se mi moc líbí a upřímně se přiznávám, že moc sérií jsem ještě nečetla. Ano, ano, kaju se. To se však změní! (Nejiho psycho-kecy o tom, že člověk se nezmění jsou kapku mimo Eye-wink) Sice mi teď začíná pěkný frmol a škola si žádá více času, ale neodolám a poctivě začnu číst. Těš se... na komentáře pod povídkama Laughing out loud Mno a teď by to asi chtělo shrnutí: Jednoduše, sečteno a podtrženo-těš se na čtecího maniaka tvých FF. ...(OMJ, to je teda komentář Laughing out loud)...

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 17:38 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ďalší talentovaný autor na šírošírom obzore Kakashi YES
neviem sa dočkať kedy sa pustím do tvojich prácičiek, vyzerajú priam k nakusnutiu Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Ryuzaki_L
Vložil Ryuzaki_L, Ne, 2008-10-05 11:27 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Ahojky,moc hezky píšeš,už se těšim na pokráčko žádosti