manga_preview
Boruto TBV 07

Sľub až do konca

Ten prehnitý svet...
Všetko čo sa stalo nás ranilo hlbšie a hlbšie. A keď v tomto prehnitom svete medzi všetkými týmito ľuďmi ostaneme už iba my naše cesty sa spoja. Nezabudni...
Chrániť...
Niekedy je to pár slov na kuse papiera, niekedy je to sľub, ktorým sa zaviažeš navždy. Nezabudni...
Tvoj brat, tvoj ochranca ma zoslal na zem. Ja ťa musím ochrániť... Musím splniť môj sľub.

Bolo krásne dopoludnie, aj keď sa zmrákalo k strašným udalostiam. Nikto nič netušil, hlavne nie ten jeden – pre ktorého to všetko bolo určené.
,,Sasuke, musíš tvrdo trénovať, až kým nebudeš tak silný ako ja.“ Preniesol Itachi Sasukemu spolu s priateľským ďubnutím do čela.
,,Ale ako mám trénovať, keď ma nechceš trénovať!“ ohradil sa Sasuke. Bol zjavne znepokojený tým, že ho jeho starší brat stále neberie vážne.
,,Viem, že dnes nemáš žiadnu misiu, tak prečo?“ urazene zakvílil. ,,Alebo chceš zase niečo spolu s tou... ako sa volá?“ zasmial sa Sasuke. Itachi, ktorý sa neprejavoval náznak emócií sa strhol. Sasukemu preletel kunai iba pár centimetrov od hlavy. Vystrašil sa. Odrazu zo stromu vyskočil ninja. Bol rýchly. Odrazu stála pred Sasukem mladá žena – skôr slečna. Mala na sebe čierne kimono zo znakom ich klanu. Usmievala sa.
,,Tá –nevieš ako sa volá- je Nami,“ preniesla z úsmevom. ,,Už by si si to mohol pamätať, Sasuke-kun.“ Namierila Sasukemu prst na čelo s tým, že ho ďubne, podľa vzoru jej priateľa, no rozmyslela si to. Iba malého Sasukeho objala. Itachi sa tiež usmieval, čo nebolo častým javom. Sasuke nechcel kaziť peknú chvíľu, tak sa smial na celé kolo. Bola mu sympatická. Vôbec sa k Itachimu nehodila. Bola skôr jeho pravým opakom. Alebo sa k nemu hodila práve preto.
,,Budeš ma trénovať, ako naposledy Nami-chan? Prosím, prosím, prosím!!!“ prosil Sasuke a motal sa jej okolo nôh.
,,No keď tvoj brat nebude nič namietať...“ povedala a žmurkla na Itachiho.
,,Už musíme ísť.“ Povedal Itachi a vstal.
,,Ale, ale...“ kričal Sasuke.
,,Už je čas.“ zašepkal Itachi. Nami to vedela. Je čas...
Sasuke cítil zlosť. Prečo ho nikdy nemôže trénovať? Alebo v tom bolo niečo viac ako trénovanie? Áno, mal ju rád... alebo...nepripúšťal si to, ale mohol byť do nej zamilovaný?

Moje posledné chvíle so Sasukem. Moje posledné chvíle s Itachim... Keby som to všetko mohla vrátiť... Lenže teraz musím splniť sľub...

,,Nami, žiadam ťa. Budeš ho chrániť navždy, keď tu nebudem.“ Dievčaťu stekali po tvári slzy. Vedela to, Sasukeho mal radšej než ju. Itachi jej slzy starostlivo osušil. Chytila ho za ruku.
,,Prosím, nerob to, niečo vymyslíme, prosím!“ vzlykala. Bola bezradná. Nemohla mu pomôcť. Nemohla... On bol už pevne rozhodnutý... Pevne ho objala. Na jej prekvapenie jej objatie opätoval. Nechcela ho púšťať, vedela, že to je naposledy.
,,Itachi...,“ zašepkala. ,,Sľubujem, ochránim ho... navždy.“ Jej slzy stekali po jeho tele. Bolelo ju to. Nič nedokázala. Nedokázala ochrániť svoj klan, ale vedela, že Sasukeho ochráni...
Naposledy ju pobozkal...

***

Západ Slnka... Mladý Uchiha nebýval sentimentálny, nechcel sa vracať k minulosti. Ale dnes... dnes to bolo iné. Kráčal pomedzi stromy na miesto, ktoré mal najradšej zo všetkých. Miesto kde sa stretával zo svojim bratom, kde trénoval, kde poznal Nami... Nami, prečo na ňu myslí? Už videl stromy zodraté od kunaiov, ba malý kunai zapichnutý v jednom z nich. Vzal ho do ruky. Bol to jeho kunai. Jeho špeciálny kunai. Dal mu ho itachi k narodeninám. Mohol do neho koncentrovať chakru. Dal mu ho síce Itachi, ale Nami ho naučila s ním zachádzať. Počul zašumieť strom. Bolo to ako vtedy. Prudko sa otočil. Čakal až z neho vyskočí Nami a objíme ho. Nič... Bola to iba veverička.
Prečo na nich spomína? Teraz je dôležitá iba pomsta...Iba pomsta. To bol celý jeho život. Ale čo po pomste? Chcel obnoviť klan. Ale ako? Zničí Konohu, naplní svoj osud a čo potom?
Stiekla mu po tvári slza. On plače? To je po prvý krát od vtedy...

,,Sasuke-kun...“ zašepkala. Chcela vykročiť, no nestalo sa tak. Videla iba Sasukeho, ako mu tečie slza za slzou... Ale nebol tam sám... Madara...
Blížil sa k nemu... Chcel ho zabiť? Prečo? Zmenil plán?
Sasuke ho musel vnímať... Iba tam stál, nič nerobil... Madara držal v rukách katanu. Nie obyčajnú. Špeciálnu katanu klanu Uchiha. Nami sa rozbehla...

Ochrániť... to je celý môj život... Sasuke, musíš ísť ďalej...počuješ?

Iba tam stála. Chladný meč jej vychádzal s tela. Splnila sľub. Teraz už môže spokojne zomrieť. Padla. S úsmevom na perách. Ešte zašepkala pár slov... Posledných slov...
,,Sasuke-kun...,“ nadýchla sa. Vykašlala krv. ,,musíš...musíš...splniť svoje poslanie..., nie pomstu...sľúb mi to...“
,,Nami-chan...?“ povedal takmer plačlivo. Chcel kričať, chcel plakať, chcel zomrieť...Ale teraz nemôže... Musí splniť svoj sľub...

Sľubujem...

Poznámky: 

Taká trapošinka... teda jednorázovka... Vždy tu bude možnosť zmazania...Eye-wink

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2019-12-10 23:08 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise PZ: Mám asi na Itachiho radar nebo co... jinak si nedovedu vysvětlit, že skoro vždycky si vyberu povídku o něm. To nic nemění na tom, jak moc ho mám ráda. Pokaždý mě u Sasukeho mrzelo to, mrzí a bude mrzet, jak se snažil nenávidět bratra a přitom ho v té malé skryté dušičce stále miloval. Aspoň myslím. Můžu číst tisíckrát o tom samém, ale stejně vždycky lituju Itachiho, že ho Sandaime dohnal do takové situace. Stal se z něho obětní beránek... ta poslední scéna s Nami. Taky bych byla z toho zoufalá, kdybych měla přijít o lásku jakou je Itachi. Docela by mě zajímalo kam se potom poděl Madara...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-30 20:17 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Je to úplně super, vážně povedené, máš být hrdá a ne navrhovat smazání

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-14 11:03 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Akého zmazania? Aká trapošinka? No to teda nie!!!
Toto je krásna poviedka, som rada, že som na ňu narazila Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Pá, 2008-10-10 22:26 | Ninja už: 6225 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Prepáčte, že ďakujem až teraz
Rika: Tak dobre nezmažem, ale len kvôli tebe! Sľúbila a dodržala... To je pravda.
Yamata no Orochi: Ďakujem moja verná komentátorka. V poslednej dobe proste napísať nič NEDOKÁŽEM. A ešte k tomu píšem jednu FF do súťaže... Možno potom...
Katotoka:Ďakujem. Mno škoda... A Sasan je tak tvrdohlavý, že sa asi nezmení Sad
Haruko-chan:Arigato gosaimashta! Jj chudinka Nami...(Mala byť najprv Namiko, ale všimla som si, že Snowfox už takú postavu má, tak som to zmenila...mno čo už...)
Sora-chan: Veľmi pekne ďakujem Smiling. No mne sa to síce nejake "úžasné" nezdá, ale keď sa páči vám, tak nie je čo riešiť...
Tomon: Ďakujem, som hrdá na to, že sa toľkým ľuďom páči Smiling

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, St, 2008-08-27 14:24 | Ninja už: 6170 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Je hrůza, že jsem to objevila až dnes Laughing out loud
Tohle se ti moc povedlo. Miluju tvůj styl psaní Smiling
Chudinka Nami...

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Po, 2008-07-28 10:46 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný... Jen je škoda, že se Sasuke žene za pomstou, že?!
Opravdu pěkná povídka Eye-wink

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-07-28 10:38 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Proč každý chce mazat tak pěkné věci? Napiš zase brzy něco, nějak tě poslední dobou není vidět, Tajné priania čekají... Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-07-28 00:50 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Žádné mazání! Nesmíš!...Tohle je poklad...Slíbila a dodržela svůj slib. Stejně jako on musí dodržet ten svůj. Je to krásné

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”