manga_preview
Boruto TBV 08

Obálka mangy

Obálka mangy

Hezký pozdní večer, Konožáci.
Ve zkratce - přidávám snad už hotový obrázek do mise. Vize byla jasná, bohužel času moc nebylo, tak jsem posbíral zbytky hodin a občas si k tomu sednul. Mám z toho ve výsledku radost. Nevím, zda splňuji kritéria mise. No minimálně to bude snad hezký příspěvek do alba zde. Smiling

Vlevo Naruto (v mém podání), vpravo Sasuke (v mém podání).

Výsledek

----------
Skóre: 0.0, Hlasů: 0

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2022-10-04 03:19 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Styl je to opravdu dost neortodoxní, ulízaný Sasuke s červenými nehty a v pláštíku vypadá, jako by vylezl z nějakého úplně jiného titulu (třeba o upírech). Čekala jsem popravdě něco jiného, ale vidím, že snaha a práce byla; a poté, co jsem tu měsíc nebyla, nebudu hnidopišit s pravidly. Takže uznáno.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2022-09-07 07:26 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

Mi se pózy líbí. Asi by je šlo udělat dynamičtější, ale i takhle to dobře funguje. Jenom malá výtka k obličejům: v očích nejsou moc velké emoce. U Sasana chápu, není takový otevřený + se soustřeďuje na techniku, ale u Naruta bych čekala nějaký projev. Takto když si zakryju spodní část obličeje, dle oka vypadá neutrálně, což nesedí se zbytkem tváře. Taky pozor na dolní čelist, která se při otevření úst nepohybuje celá dolů, ale pouze se "vytočí". Tudíž by hrana čelisti u ucha neměla takto dostávat dolů, jak to máš v obou případech. U Naruta, který má pusu dokořán, je to o dost znatelnější.

Co mi ale přijde že nejvíce hapruje je kompozice. Pózy tak, jak je máš, spíše vyhovují kompozici na šířku, kdežto obálka je na výšku. Vzniká tak docela dost nevyužitého prostoru, což je škoda. Nevím, jak by to šlo vyřešit tak, abys pózy mohl zachovat. napadá mě třeba postavy otočit tak, že Sasuke ze země dělá techniku vzhůru a Naruto na něj jakoby padá, což je už ale docela drastická změna v jejich pózování. Taky nadpis tím, jak je umístěn uprostřed na sebe strhává zbytečně velkou pozornost.

Splnění pravidel mise může posoudit jen Poštolka, ovšem v požadavcích je "vhodné pozadí" což netuším zda je zde splněno. Já bych si pod tím představila konkrétní pozadí s lineartem stylově podobné postavám, ale třeba jsem jen moc náročná Laughing out loud taky nevím zda projde jejich oblečení; přímo pod misí jsem se v komentářích ptala zda je možné si vybrat vlastní oblečení či prostředí které neodpovídá manze, což mi bylo zamítnuto...

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2022-09-04 09:54 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 6228 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Môj najsamprvejší dojem - sú od seba príliš vzdialení.
Čo by zo Sasukeho pózy ešte nebol problém, no z Narutovej áno, lebo vlastne boxuje do vzduchu a z polohy nôh sa nezdá, že by sa chystal vrhnúť až o toľko dopredu.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele nekotheghoul
Vložil nekotheghoul, Ne, 2022-09-04 11:00 | Ninja už: 4165 dní, Příspěvků: 386 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ahoj, Palantire,
děkuji za zpětnou vazbu.

Mým záměrem je mít je takhle daleko od sebe. Když byli u sebe moc blízko, vypadalo to zvláštně. Sasuke je od Naruta ve zdalenosti pro útok z dálky (range type), kdežto Naruto je útočný typ (attack type). Sasuke odskočil dozadu, než složil pečeť pro katon, který se chystá vypálit. No Naruto bohužel Sasukeho minul, proto natahuje druhou pěst. Laughing out loud
Všímám si, že někdy si lidé "dokreslují následující snímek v hlavě". Nezapomeň, že tohle je statická scéna, která naznačuje pohyb, není to přeci animace.

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Út, 2022-09-06 10:53 | Ninja už: 3939 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Podľa mňa by bolo oveľa lepšie keby bol naruto na kreslený vo výskoku. Keby bol vo vzduchu ešte lepšie by to vystihlo prekvapenie a to ze sa tomu nestihne vyhnúť. Nebolo by to take statické. Inak je tam viacero veci ktoré sa mne nezdajú. Ale mňa by úprimne zaujímalo co sa tebe nezdá v poriadku s tým obrázkom? Ono občas je dobre sa na to pozrieť s odstupom času a môžeš si všimnúť niečo čo ti ušlo.