manga_preview
Boruto TBV 08

Journey across Japan

Journey across Japan

Itachi se toulá nočními, nádhernými městy, přemýšlí nad smyslem bytí, nad svou rodinou. Rekapitjluje si minulost. Neví, jaká je jeho budoucnost.

Proč volím streerwear? Tento styl je mi velmi blízký, k prostředí města se hodí. Chci vyjádřit, jak vidím Itachiho svýma očima oproti jiným pokusům, třebaže neodpovídá konkrétním rysům, nemá tradiční uniformu a čelenku.

Obrázek je stažený a upravený (bez nutnosti autorských práv k volnému použití).
Kresleno v SAI + Photoshop.

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.7, Hlasů: 3

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2022-07-15 23:27 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Po více stránkách zajímavý obrázek. Vyzdvihla bych hlavně, že jsi Itachiho pojal úplně po svém a ač mi ten značkově vytuněný styl k němu úplně stopro nesedí, tak asi takhle nějak by mohl v našem světě klidně vypadat Smiling.
Ohledně techniky - je to lepší po úpravě, ještě mi tam neladí ten vržený stín pod nohama, který by musel být mnohem ostřejší a razantnější v místě u nohou, stejně jako je ostrá samotná postava. Jinak obrázek vybízí k zastavení a zapřemýšlení, možná až k zasnění, a takové mám ráda Kakashi YES.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, So, 2022-07-09 15:44 | Ninja už: 3939 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Som rád, že moje rady boli užitočné Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2022-07-06 09:37 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mám stále v prohlížeči otevřenou předchozí verzi, tak musím uznat, že úprava obrázku hodně prospěla Smiling A nápad je zajímavý, tedy nejsem si jistá, jestli by člověku ze světa nindžů přinesl ten náš svět klid na duši... možná se tu méně vraždí, ale život je tu hektičtější a složitější. Nicméně k Itačimu to sedí - stále se tu vyskytuje osamělý a mimo pohodlí domova. A kraťásky mu sluší Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, So, 2022-07-02 15:21 | Ninja už: 3939 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

hmm..tak myslím, že je to kreatívne a je v poriadku kresliť netradičným štýlom. Ja sám som vytvoril niekoľko obrázkov inšpirovaných počítačovými hrami a pridal ich na túto stránku Laughing out loud No vždy som sa snažil aby sa postava aspoň čiastočne podobala. I ked môj nedávny pokus je už na hranici tej podoby. V tomto prípade je to ale podľa môjho vkusu už príliš vzdialené Itachimu. Ono ak obrázok nepripomína postavu..ok..ale ani nevyzerá ako ninja..hm..tak prečo by to malo byť zaujímavé pre ľudí, ktorý sú tu preto..že ich zaujímajú tie postavy a ninjovia? Laughing out loud Kedže to ale bol tvôj zámer, typujem, že môj komentár k tomu je nepodstatný. Tak sa vyjadrím k technickej stránke. Postava a pozadie by mali byť farebne zladené. Vyzeralo by to oveľa lepšie, keby všetky tie neonové svetlá dopadali na postavu a nasvietili ju rovnakým tónom farby. Poviem príklad..ak na teba svieti červené svetlo..tak tvoje oblečenie bude mať nejaký ten nádych červenej..že Laughing out loud Taktiež tieňovanie nevyzerá veľmi presvedčivo. Nemáš tam jeden zdroj svetla. A ešte jedna vec..ked sa pozrieš na to aká veľká je postava a budovy v pozadí..tak vyzerá ako keby bola postava veľmi veľká. To robí perspektíva.

No...neber môj komentár ako nejakú kritiku ktorou by som ti chcel pokaziť náladu alebo odradiť ťa od toho čo robíš.

Obrázek uživatele nekotheghoul
Vložil nekotheghoul, So, 2022-07-02 21:25 | Ninja už: 4165 dní, Příspěvků: 386 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ahoj, Suikene,
já jsem naopak rád za kritiku. Díky tomu se můžu posunout.


Děkuji ti za bohaté hodnocení. Jsem rád, že Konoha ještě žije. Smiling

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, So, 2022-07-02 23:49 | Ninja už: 3939 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

No..nemyslel som úplne..dve hodiny krútiť RGB krivkami Laughing out loud Pre objasnenie..hm..použijem svoj starší obrázok.

Všimni si na jeho bunde..že je čierna ale na okraje kde dopadá najviac svetla som použil farbu z pozadia. Alebo tento obrázok Tam kde je najviac osvetlený tým ohňom/iskrami tak som to zvýraznil. V tvojom prípade sa jedná o postavu ktorá prechádza mestom a všade sú neony a osvetlenie. Toto bude najlepší príklad... Laughing out loud Dole nižšie máš aj porovnanie ktoré to najlepšie vystihuje.
Používanie kriviek a jednoduchá úprava v photoshope môže samozrejme pomôcť a tiež to používam. No toto ak sa naučíš používať..tak to posunie tvoju tvorbu o level vyššie. Smiling Ked sa teda chceš zlepšovať.. Laughing out loud