manga_preview
Boruto TBV 07

Tech. postup - pravý kovový kunaj a shuriken.

„Hej“.. „Hej ty.“ „Ano přesně ty, ty co čteš tento post.“ Zařval Koemo.
„Šikla by se mi tvoje pomoc, ale do ničeho tě nenutím.“ „A o co jde?“ Zeptal se neznámý ninja. „Jediné co potřebuji, je pradávný a velmi tajný návod na výrobu kunaje a shurikenu.“
A teď vážně. Jsem člověk, co rád pracuje se dřevem i kovem a sháním nejlepší technický postup pro výrobu nefalšovaného kovového shurikenu i kunaje.
Proto vás prosím, pokud by někdo z vás měl jakékoliv informace k tomuto tématu(rozměry, materiál, atd.), tak mi je hoďte sem do komentů, nebo do PM.
Budu rád za jakoukoliv odezvu a pokud se dílo vydaří, tak vám jej zde vystavím.
Předem děkuji každému, za to že věnoval alespoň pár minut tomuto článku a jelikož se zde bavím o nebezpečných zbraních, tak je na uvážení každého z vás, jak s výše uvedenými zbraněmi budete zacházet, v případě že si je doma vyrobí. Nepřijímám žádnou zodpovědnost, v případě že někdo z vás spáchá trestný čin se zbraní, která je zde uvedena. A co se týče dětí, tak bych řekl jen jedno: Prvně se zeptej rodičů...


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2022-03-12 17:02 | Ninja už: 3852 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ahoj,
záleží, co vše je v tvých možnostech a jaké máš zkušenosti. Kvalita takového cosplay kunaie může být velmi různá od pouhého vystřižení z plechu až po vykování z damascénské oceli s taušírovanou rukojetí Smiling. Když mi řekneš, jaké máš vybavení a zkušenosti, tak ti mohu poradit. Nejsem přímo vystudovaná kovářka, ale restauruji kovy a trochu kovat umím. Teď zrovna mě oslovili, zda bych nezrestaurovala tsuby od pravých japonských historických mečů, ale to je level problematiky, který si člověk musí pořádně nastudovat a spolupracovat s někým, kdo je odborníkem na japonské kovářství. Hehe, za rok snad budu chytřejší Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE