manga_preview
Boruto TBV 08

Chlapov nám netreba

Chlapov nám netreba

Neviem či len mne to tak pripadá alebo aj niekto iný vidí podobnosť medzi našimi silnými nezávislými ženami z Naruta a silnými kamoškami z PRIATEĽOV? Mam pocit že napriek tomu, aké sú silné a úžasné, občas túžia po tom, byť vydaté a spokojné v objatí svojho milovaného. Myslím však ale, že každá žena občas príde do bodu kedy si povie: "Chlapov mi netreba, svadobné šaty si viem aj sama požičať, na objatie mám kamošky a nič neskrášli večer viac ako pivo a popcorn hhh.."
Prišlo mi to ako vtipné prepojenie týchto dvoch svetov a dúfam ze som žiadnych chlapov neurazila ale mala som chuť na niečo zábavné..aspoň raz za čas hh.

Neviem či misiu spĺňam, ale velmi som sa zabavila pri vymýšľaní tohto crossoveru.

PS: Nebojte chlapi, ženy majú svoje obdobia ktoré prídu a zas odídu. Buďte trpezliví.

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.6, Hlasů: 5

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2021-12-12 20:41 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Výrazy se ti povedly báječně Smiling! Přátele jsem taky nesledovala, ale představu o žánru a obsahu mám a vystihla jsi to. Trochu místy dámy vypadají až průhledně, chtělo by to sytější barvy, ale super nápad Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Ne, 2021-11-21 13:10 | Ninja už: 2191 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

To je perfektné Laughing out loud
Tri baby sediace pri telke u piva: veď čo. Ja nikoho nepotrebujem. Leharo

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Pá, 2021-11-19 15:17 | Ninja už: 3939 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Zaujímavý počin Laughing out loud vyzerá to dobre. Po technickej stránke sa mi to nechce veľmi komentovať. Musel by som sa zamýšľať a na to som unavený. No, jedine co ma napadne hneď je, že by tomu extrémne prospela menšia úprava farieb v PC. Oživilo by to farby. Určite kresli ďalej Kakashi YES

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2021-11-18 14:41 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tak toto se mi líbí Smiling Celá scéna působí vtipně a výrazy děvčat se k situaci skvěle hodí - rády by vypadaly, že se skvěle baví, ale zvlášť u Sakury je znát, že trucuje kvůli Sasukemu. Ani Přátele jsem neviděla, ale tato scéna vůbec nevyžaduje, aby člověk znal předlohu. Asi proto se mi líbí. Výtvarně mi tam pár detailů hapruje, například to, že záhyby na pohovce a Hinatiných šatech jsou výraznější než slečny samotné, ale vím, že vodovky člověku nic neodpustí a opravit se nedají, takže to nebudu řešit a s úsměvem na tváři uznávám.

P.S. Věřím, že jsi muže neurazila, oni takové nálady zcela jistě znají taky.
P.P.S.: Když chceš mít obrázek zařazen i v klasickém FA, vol prosím složku Společné, ta je pro 3 a více osob.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.