manga_preview
Boruto TBV 07

Jigen

Jigen

Už je tomu víc než tisíc let, co tento nevinný muž potkal svůj nový osud. ... tak na to jsem myslela, když jsem to kreslila, jak celou dobu přes jeho zdánlivě netečný výraz prosakuje všechno to nepředstavitelné utrpení. Yeah I believe he was conscious all the time. Tahle scéna>> ..Přes netečně chladný disk úplňku se valila temná mračna. Klášter byl prázdný, nebyl zde nikdo, v kom by našel útěchu. Zdálo se, že ho opustil i jeho bůh. Jeho tělo se mu zdálo extrémně těžké. Ale nebylo to nic ve srovnání se vzpomínkami, které stále nemohl dostat z mysli, vtíravé záblesky.. obrazy tváří těch ubožáků.. a trápení způsobené jeho vzpomínkami leptalo jeho duši do posledního kousku. Chtěl se vším skoncovat, ale brzy zjistil, že nemůže. Svět pro něj zůstal prázdný stejně jako místo, kam se vrátil jen na chvíli s poslední nadějí, že zde najde spásu. Ale jen on tu byl s bolestí, která se každý den zdála nesnesitelnější. I přesto, že měl dávno sílu daleko za hranicemi čehokoliv, čeho by mohl dosáhnout běžný člověk, podlomily se mu kolena a zhroutil se na studenou dlažbu. A plakal.

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 2

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Ne, 2021-09-19 23:13 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Jé, tak tady je prezentace zdařilá a umožňuje si vychutnat kresbu, která se vážně vydařila. Tentokrát sis více vyhrála i s ní, viď? Moc se mi líbí stínování, hlavně na rtech. Jen mě napadá, že oči jsou docela asymetrické. Na to mi lidi doporučovali prohlédnout si obrázek v zrcadle, protože člověk často nevidí drobné asymetrie jedním směrem, ale v opačném směru si jich všime o to více. Třeba ti ta rada pomůže taky. A jinak díky za další vyvedené dílko Smiling I za tu myšlenku, takto jsem se na Džigena dosud nedívala a přijde mi to zajímavé i smutné. Má vůbec taková situace paralely v reálném životě? Možná drogová závislost je něco podobného, když drogy řídí tvoje jednání víc, než zbytky vlastní vůle... to je taky smutné.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele Sanhiya
Vložil Sanhiya, Po, 2021-09-20 12:31 | Ninja už: 1240 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

...zasekla jsem se na tom s větším klidem a pár pauzama... taky vidím jak se to zleva doprava mění ze stylistické úpravy víc do reálu XD Zrdcadlo mě nenapadlo, už jsem usínala skoro. Máš kvalitní optická čidla, všechny poznámky zcela k věci! K tomu tématu backstory... plno lidí na to nemyslelo, asi proto, že se to vzalo vcelku hopem a fokus je na jeho roli antagonisty. Myslím že paralela může být v jakékoli slabosti, kdy vidíme, že akce je nežádoucí, ale nemáme sílu s tím nic udělat. Teď si to vynásobme xkrát... nevím kolikrát, nedokážu si to představit... plus on si to nevybral.

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Ne, 2021-09-19 08:48 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Máš to skutočne pekne nakreslené Smiling výraz sa podaril. Povedal by som ze tento obrázok sa mi od teba paci zatiaľ najviac. Ten vyraz sa takto podarí len ak ten kto to kreslil do toho dal správne emócie. Kakashi YES

Obrázek uživatele Sanhiya
Vložil Sanhiya, Ne, 2021-09-19 12:56 | Ninja už: 1240 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Je to tak, přemýšlela jsem o tom, jaké by to asi bylo, kdyby někdo byl v jeho kůži... dle mě jeden z nejvíc heartbreaking backstories celého příběhu. To že z toho vpodstatě neukázali skoro nic na tom nic nemění. Hrozně doufám že se to v budoucnu ještě objeví. Upřímně doufám že se respawne někde nějak i Isshiki... Cítím se jako architekt / historik, který přihlíží zhroucení nejkrásnější a nejvzácnější katedrály.

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Ne, 2021-09-19 18:44 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

škoda, že ten príbeh nesledujem..stále to mám v pláne ale tie nudné prvé časti ma stále odrádzajú. z Boruta som videl asi len 10 dielov Laughing out loud No..každopádne..je super, že tvoríš a dokážeš takto vyjadriť tie emocie a myšlienky v kresbe. Mne je zase blízky príbeh Obita. Preto som o ňom nakreslil aj dva krátke komixy Laughing out loud No ak sa niekedy konečne prinútim dostať sa cez ten nudný začiatok Boruta (počul som, že potom je to už lepšie) tak snáď lepšie pochopím čo ťa tak inšpirovalo Smiling

Obrázek uživatele Sanhiya
Vložil Sanhiya, Ne, 2021-09-19 19:41 | Ninja už: 1240 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

... je skvěle napsaná postava, vůbec se nedivím že zaujal tolik lidí. Podívala bych se na ty komixy ráda. K Borutu... plno lidí brečí že to je s_it ale pořád srovnávají s Narutem, já si řekla hned že k tomu nesklouznu a neřekla bych, že jsem ztrácela čas. Jiní říkají že o nic nepřijdeš, když začneš koukat od 180tky cca, ale pod to bych se úplně nepodepsala. Jo, Jigen to tak rozkopl řádně.. okamžitě mi padl do očí (obou, ano:). Sice jsem byla zklamaná, jak se chvílema vzdalovalo zpracování od verze z mangy, ale... ok.

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Ne, 2021-09-19 19:51 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Mne čo vadí je...že tie prvé časti majú feel ako keby boli filler Laughing out loud a ja som nemusel filler ani v naurutovi. No..komixy si môžeš pozrieť v mojej galérií. Uvidíme no..dám tomu Borutovi ešte šancu Laughing out loud a snáď potom aj nakreslím nejaké tie postavy. No..nejdem už dalej spamovať Smiling

Obrázek uživatele Sanhiya
Vložil Sanhiya, St, 2021-09-22 22:05 | Ninja už: 1240 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

... nějaké idey, co mě asi povedou k dalším počinům. No, mě nějak extra fillery neštvou, ale je nutné uznat, že moje feelings jsou podobné. Nic se nemá přehánět že. Já jsem slepá nemůžu to najít... zítra to projdu znovu, kdybys mrskl odkaz nebudu se zlobit. Dnes prostě asi už moc nevidím. Určitě jsem zvědavá jak bys pojal vybrané chars a kdo by to vlastně byl, koho bys si vybral a sedl ti prostě.