manga_preview
Boruto TBV 08

Kiba a akamaru verze 2.0

Kiba a akamaru verze 2.0

Obrázek je inspirovány obrazem dáma s hranostajem.
Dostala jsem ještě připomínky k první verzi, tak jsem to trochu zdokonalila. Doufám, že se to počítá.Laughing out loud

Výsledek

+++++++---
Skóre: 7.7, Hlasů: 6

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2021-01-06 15:11 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Ahoj, omlouvám se, že komentuji až teď - tvého obrázku jsem si všimla a všimla jsem si i toho, že jsi ho na Suikenovu radu vybarvil, což chválím Kakashi YES Když jsem ho viděla, přemýšlela jsem, jestli je tam vlastně podobnost s Dámou s hranostajem - ten obraz mi přijde poutavý třeba tím, že jak dáma, tak „hranostaj“ (ve skutečnosti fretka) hledí stejným směrem, taky je tam charakteristické gesto ruky, kterým dáma „hranostaje“ drbe. Tím, že jsi zvolila jiný pohled i gesto, a taky, že ses při vybarvení rozhodla pro světlé pozadí, se podobnost omezuje na to, že člověk drží zvíře v náručí. Na druhou stranu mi přijde, že už jen to, že ses po připomínkách rohodla obrázek vylepšit, stojí za ocenění. Ze čtyř lidí, kterým jsme napsali nějaké připomínky, jsi zatím jediná, kdo na ně reagoval. Takže já bych byla spíše pro uznání. Počkám na vyjádření Noledy, jestli souhlasí (poslala jsem jí zprávu).

P.S. Suikene, díky, že se lidem věnuješ a radíš Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2021-01-06 19:10 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Taky jsem potřebovala čas, abych si na tenhle obrázek udělala názor. A než se k tomu vyjádřím, potřebovala bych vědět, co autorku vlastně oslovilo na Dámě s hranostajem, proč zvolila Kibu, proč to namalovala, jak to namalovala. Tahle mise není jen o pouhém namalování nějakého obrázku, to bychom klidně mohli nechat volné téma. Vyžaduje krapet zamyšlení nad obsahem, a proto prosím nazenihanmu - pověz, co tě inspirovalo, abys právě tyto postavy a toto dílo propojila a zvolila tuto techniku...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele nazenihanma
Vložil nazenihanma, St, 2021-01-06 21:58 | Ninja už: 1557 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Recepční v lázních

No, to je trošku komplikované. Na tuhle misi jsem narazila den před tím než jsem měla dělat talentové zkoušky. A to mě trochu ovlivnilo. Když jsem si přečetla, o čem je tak se mi vybavil obraz dáma s hranostajem. Ten obraz mám už dlouho ráda, proto jsem se zaměřila na něho. Stačilo tedy najít správné postavy. Kiba a akamaru to bylo spojení, které mě napadlo jako první. Dva přátelé, kteří jsou stále spolu. Je pravda, že jsem trochu změnila to, co bylo původně na tom obrazu,ale mě k nim prostě nesedí tmavá barva.
Původně měl být obrázek jen lineartem, ale když jsem dostala připomínku, že by měl být obrázek barevný, tak jsem si řekla, že by to nemohlo být na škodu. Baví mě pracovat akvarelem a nedávno jsem zjistila, že fixy to nezničí, proto jsem zvolila tuto techniku. Navíc je jako sklíčka, která se dají na sebe vrstvit.
To je asi vše, co k němu můžu říct.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2021-01-07 15:13 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Díky za vysvětlení Smiling. Příště se neboj to rovnou napsat k obrázku, líp si pak všichni uděláme představu, jak jsi to myslela.
Souhlasím s Poštolkou v tom, že jsi z té předlohy použila strašně málo věcí, které by ji přibližovaly. Zkus se na svůj obrázek podívat jako běžný Konožan, který neví nic o misi. Poznala bys z toho Dámu s hranostajem? (Ten obraz je, podle mě, dost známý na to, aby ho průměrně vdělaný člověk poznal). Já myslím, že těžko. Tvá volba Kiby a Akamara je super, myslím, že i dáma na tom obraze měla svého zvířecího mazlíčka moc ráda, když se s ním nechala za nemalé peníze namalovat. Ale to je tak všechno, co vidím jako společné. Kdybys zvolila aspoň stejnou pózu s hlavou otočenou opačně než tělo, kdybys zvolila (bez ohledu na svůj pocit) stejné barvy a gesto ruky, tak by do bylo hned zřejmé.
Je vidět, že kreslení a malování ti není cizí, obrázek je jinak povedený, a když se hlásíš na uměleckou školu, určitě nejsi úplný začátečník i ohledně toho, jak nad výtvarnou prací přemýšlet (pokud jsi tedy nemyslela jinou než výtvarnou školu). V zadání mise navíc zaznělo zcela jasně, že za jednoduché náčrtky se body udělovat nebudou. Na to, abys to vybarvila, že to na misi nestačí, tě upozornili až jiní. Hmm...Jak by ses ohodnotila ty? Myslíš, že si zasloužíš body za odvedenou práci?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2021-01-08 02:44 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Noledi, díky, že ses do toho vložila. Hlavně teď za psychologicky pojatý závěr. Když se autorka hlásí na uměleckou, tak by se samozřejmě mohla předvést lépe.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2021-01-08 15:18 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2021-01-21 01:22 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Jejda, tady to asi chtělo odpověď...
Pokud mám pochybnosti o vyhodnocení, vždy čekám na tebe. Tady jsem byla nakloněná k uznání hlavně proto, že autorka obrázek upravila, zatímco tři jiní ani neodpověděli. Ale pokud sama autorka říká, že se jí to nepovedlo a že zkusí třetí verzi (snad s jasnějším odkazem na předlohu), tak to teď uznávat nebudu.
Ten předchozí koment byl spíše filosofický a netýkal se přímo uznání konkrétního obrázku, ale to si povíme někdy mezi sebou.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele nazenihanma
Vložil nazenihanma, Čt, 2021-01-07 17:37 | Ninja už: 1557 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Recepční v lázních

Já osobně bych si asi nedala nic. Tohle není moc povedený obrázek.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2021-01-07 22:27 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

To si tak málo věříš? Lidi, lidi Sad. Takže je ti vlastně jedno, zda splníš misi nebo nesplníš? Já takový přístup neodsuzuju, jen se ptám, protože je to zvláštní. Já, cokoli dělám, tak mi na tom buď záleží a dávám pak do toho všechno, nebo nezáleží, a pak to nedělám, protože to je ztráta času a mé energie Smiling.
Záleží teď na Poštolce, to je vypisovatelka mise. Já jsem jenom poradní orgán, řekněme. Třetí šance se nedává, ale nerada bych lidi odrazovala od tvoření tím, že jim neuznáme misi na základě nějakých hloupostí, které nejsou podstatné, jako postnutí dvou verzí. Podstatné je, jak o sobě a ostatních přemýšlíte, jak přemýšlíte nad smyslem a obsahem své práce, jak se chováte a snažíte. Nejen obrázek je důležitý, i vaše komentáře jsou podstatné. O to víc, když vás samotné neznáme a nemůželme při práci sledovat.
Dělej věci s nadšením a s maximálním nasazením, pak si za nimi budeš moci i maximálně stát, protože budeš vědět, že nejsou marné, že tě to stálo hodně času, krve a potu, i když nejsou zatím dokonalé. Pak jedině si můžeš sebe vážit a lidi si budou vážit tebe.
Já bych ti z tohoto důvodu teď misi neuznala. Jenom z tohoto, bez ohledu na obrázek.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Čt, 2021-01-07 18:09 | Ninja už: 3943 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

nebol by som na seba až tak prísny Smiling moje prvé obrázky vyzerali oooveľa horšie ako toto Laughing out loud možno to nie je dobrý obrázok čo sa týka zadania a splnenia podmienok misie. Ale inak je to stále v pohode obrázok. Na vodovky si tu trúfa len málo..veľmi málo ľudí. Teda..akvarel..to máš to isté v podstate Laughing out loud No ja na tvojom mieste by som skúsil 3. pokus ak stihneš. Dal by som si viac záležať aby sa to podobalo na tú predlohu..či už výraz..smer ktorým sa postava pozerá..tá póza..ruka. Kreslenie je super vec, nenechaj sa odradiť tým, že sa nedarí. Teraz sa nedarí ale časom sa začne Laughing out loud Drž sa Kakashi YES

Obrázek uživatele nazenihanma
Vložil nazenihanma, Čt, 2021-01-07 18:33 | Ninja už: 1557 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Recepční v lázních

No tohle není opravdu můj nejlepší obrázek. Kdybych to ukázala své učitelce výtvarky, zřejmě by mi ho omlátila o hlavu. Můžu ale zkusit třetí pokus. To už na mě nebude působit stres z přijímaček Smiling. Děkuji za všechny ty rady.

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Čt, 2021-01-07 15:42 | Ninja už: 3943 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tretia verzia? Laughing out loud Do tretice všetko dobré Laughing out loud

Obrázek uživatele Tlačka
Vložil Tlačka, Út, 2021-01-05 12:51 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 437 | Autor je: Tsunadin poskok

Je to super s těmi barvami. Ani nemusí být nijak složité a hodně to zvýrazní ten obrázek Smiling
Popravdě by mě asi ten černobílý obrázek moc na hlavní stránce nezaujal, ta jeho miniatura vypadá docela všedně a obyčejně. Asi to dělá i to žluté světlo, mám to osobně spojené s tím, že si autor ani nedá záležet na dobrém světle a kontrastu, což bývá obvykle (a v tvém případě určitě) škoda. Hlavně když to jde do minuty prevést i v mobilu na černobílou fotku a zvýšit kontrast Laughing out loud
Ale ten barevný... je skvělý! Kakashi YES moc se mi líbí celkové provedení jeho mikiny, se šrafy i vybarvením Eye-wink

Obrázek uživatele Hyō Sensu
Vložil Hyō Sensu, Po, 2021-01-04 00:14 | Ninja už: 5203 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Propadlý student Akademie

nice... výrazné zlepšenie. Dúfam, že sem od teba aj neskôr občas niečo pribudne. Smiling

Suicide is painless...game of live is hard to play, im gonna lose it anyway...but i can take or leave it , if i please

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Ne, 2021-01-03 12:19 | Ninja už: 3943 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

No Všakže to vyzerá lepšie Laughing out loud Smiling Je tam vidieť snaha to zlepšiť a to sa cení Kakashi YES