manga_preview
Boruto TBV 07

Shinobi Superstar 03

Zpěváci ze Zvučné: Záchranná mise
Roztomilá dívenka jménem Kin pelášila cestičkou s fanatickým úsměvem na rtech.
Za ní funěli její parťáci Zaku a Dosu.
„Kin, nedělej to!“ zoufale volal Zaku.
„To dopadne špatně,“ zaúpěl Dosu. Ale Kin se jim pomalu ale jistě vzdalovala. Když se neatletickým klukům ztratila z dohledu, zastavili a čekali na nejhorší.
„Co to tu holku praštěnou jen napadlo? Vždyť tohle by si nedovolil ani mladý pán…“ řekl smutně Zaku.
Dosu s ním souhlasil. „To dopadne móóóc špatně…“
„Hele, mohl bys přestat zoufat a radši mi pomohl vymyslet plán na záchranu Kin?“ osopil se na kamaráda Zaku.
„A co chceš asi tak vymýšlet? Ani náhodou ji nedoženeme…“
„Právě proto musíme něco vymyslet.“
„A co asi? Chceš sestrojit raketu na vzdušný pohon?“ ušklíbl se Dosu.
„Jó, jasně…“ vzdychl Zaku.
„Tak teda jo!“ rozzářil se jeho kamarád. „Hned se dám do práce!“
„Počkej, de*ile – Áááá!!! Nech moje ručičky na pokoji! Stejně, co bychom dělali, kdybychom ji našli? Akorát bychom to schytali taky.“
„Eh, mám pocit, že když nic neuděláme, o moc lepší to nebude…“ konstatoval pesimisticky Dosu.
Zakuovi se ale najednou nad hlavou rozsvítila žárovička. „Už vím co uděláme! Respektive, vím, kdo nám poradí! Hluboko v lese žije poustevníček, on má od všech lidských srdcí klíček, on nám radu dá!“
„Tak jo!“ radoval se Dosu a pak se oba vydali na dlouhou cestu do lesa, ve kterém právě byli.

***

Poustevníček seděl na pařezu a velkou kostí míchal obsah kotlíku před sebou. Na okolních stromech byly rozvěšeny nejrůznější čarodějné předměty – bylinky, psí kosti, liščí kosti, kočičí kosti, lidské kosti, žabí kosti, myší kosti…
„Dobrý den,“ pozdravili Dosu a Zaku jednohlasně.
„Áááá, dobrý den,“ odpověděl jim stařík. „Copak si přejete? Jakou kost?“ a začal si připravovat chirurgickou roušku a skalpel.
„No víte, naše kamarádka…“ začal zmatený Dosu, ale Zaku už věděl, že pokud tady budete mluvit moc dlouho, za chvíli budete vypadat podobně jako Tsurugi v akci.
„Potřebujeme se přemístit někam daleko,“ oznámil proto jednoduše.
„Ách ták…“ protáhl čaroděj. „Tak to pro vás mám to pravé.“ Vzal do ruky bylinku. „Toto je všudybýlek. Přivoňte si a ocitnete se kde chcete.“
„To je paráda!!!“ radoval se Dosu. „Dejte, dejte!“
„Ale není to zadarmo. Zaplaťte!!!“vykřikl poustevník a ukázal na velkou hromadu kostí za sebou.
Dosu, který nevěděl, jak to u poustevníka funguje, už vytahoval peněženku, ale Zaku věděl, že tohle čaroděj nebere.
„Ehm, a dal byste nám předtím tu kytku?“ zeptal se.
„To tak! Vypařili byste se mi před placením!“ prokouknul ho poustevník.
Tak nic no, pomyslel si Zaku. Byli v háji. Pak ale dostal spásný nápad. Otočil se a praštil svého věrného kamaráda pěstí do obličeje.
„Áááá! Čo to šakra děláš?“ šišlal na zemi Dosu.
Zaku ale na nic nečekal, sebral ze země Dosuovy zuby a dal je čaroději. Pak poustevníkovi bleskurychle vytrhl všudybýlek.
„Héj! Tohle já nechci!“ ječel stařík sápající se po bylince a vracel jim zuby.
Zaku se usmál. „Ale měl bys to brát, zuby jsou kosti, učili jsme se to na bižuli!“ Pak si oba kamarádi přičichli ke všudybýlku a zmizeli.

Objevili se u nádherné skalky uprostřed louky.
„To bylo o fous,“ vydechl Zaku. „Málem jsme skončili jako Kimimarova oběť…“
„No jo, ale vodneš šem to já!“ křičel naštvaný Dosu. Nemohl šiš žuby vyražit šám šobě?!“
„Víš, to se dělá trochu špatně… Víš co? Zajdi si za MUDr. Kabutem, on ti ty zoubky dá do pořádku.“
„A navíč – žuby nejšou košti!!!“
„Buď zticha! Nebýt mě, tak…“
„Co vy dva tady děláte?!“ ozvalo se za nimi. Otočili se a spatřili doktora Kabuta, jak se na ně dívá přes své upatlané brýle.
„Um, mno, čekáme na Kin,“ odpověděl Zaku.
„A proč tady, proč sem jde Kin?“ zeptal se Kabuto.
Zaku mu ale odpovídat nemusel, protože Kin se zrovna radostně přiřítila a hned oznamovala: „Jdeme za panem Orochimarem!“
„Kin, my nemůžeme…“ snažil se jí to vymluvit Zaku, ale Kabuto ho přerušil.
„Dobře, tak já jdu tady Dosuovi spravit chrup a vy si to s panem Orochimarem jděte vyřídit.“
Bezva, teď jsem na přemlouvání sám, pomyslel si zkroušeně Zaku. Ale stejně neměl čas ani otevřít pusu, protože Kin ho popadla a za zvuku jejího hlasitého smíchu byl odtažen do podzemí.

Otevřel jedno oko. Pak druhé. Naskytl se mu přímo hororový pohled – Kabuto s Dosuem právě zírali na Kin, která se už nadechovala, aby TO oznámila Orochimarovi, která byl zatím otočen zády ke všem přítomným.
„Kin – NÉÉÉ!!!“ zaječel Zaku, ale Kin jako by ho neslyšela.
Začala: „Orochimaru-sama, mohli bychom si s kamarády vzít na chvíli volno?“ Kabuto ztuhl. Taková drzost! Zaku a Dosu zaúpěli.
Orochimaru zatím nic nedělal, ale všichni věděli, že ať se zachová jakkoli, dobré to nebude.
„No víte, chtěli bychom jet do Konohy na Superstar. Všichni tak rádi zpíváme…“
To byla poslední kapka. Orochimaru se začal pomalu otáčet. Zaku oněměl hrůzou. Orochimaru bleskurychle vytrhl Kin letáček a – k údivu všech – ho začal číst.
„To je paráda!“ ječel. „Tak tam jedu taky! Ale… Kabuto, ty neumíš zpívat. Ale – musíš jet se mnou! Tak budeš… koordinátor kameramanů, jó!“
„Ehm…“ ozval se Zaku, který byl velmi překvapený, ale zároveň štěstím bez sebe. „My s Dosuem taky neumíme zpívat. „Tuhle věc si vymyslela Kin.“
„Aha,“ řekl Orochimaru, „tak vy budete DJové! Tak to půjde, ne? Já to ještě dojdu říct Sasukemu-kun!“

Celý udýchaný doběhl před dveře Sasukeho pokoje a zaklepal.
„Dále,“ ozvalo se. Orochimaru otevřel dveře. Sasuke byl rozvalený na pohovce a pařil na mobilu.
„Co chceš?“ zeptal se líně.
„No, asi za dva týdny pojedeme na Superstar do Konohy. Tak aby ses připravil.“
„Ne.“
„Cože?“
„Nechci zpívat.“
„Co? Tak…“ Orochimaru začal zkoumat letáček, „budeš kameraman.“
„Nechci.“
„Tak budeš divák.“
„Ne. Zůstanu doma.“
„Tak to teda v žádném případě! Pořád bys jenom hrál, závisláku! Hezky pojedeš se mnou,“ prohlásil, načež odešel z pokoje.
Rozmazlenec, pomyslel si ještě Orochimaru, když zavíral dveře.

Za několik dní v Konoze


Tsunade seděla ve své kanceláři a pročítala seznam soutěžících:

Listová vesnice:
Kakashi Hatake
Naruto Uzumaki
Rock Lee
Shikamaru Nara
Ino Yamanaka
Chouji Akimichi
Shino Aburame
Kiba Inuzuka
Jiraiya
Yamato

Písečná vesnice:
Temari
Kankurou
Sabaku no Gaara (moderátor)


Cože?! pomyslela si Tsunade, Kazekage žádá o místo moderátora?! Já určitě taky budu moderovat, chtěla jsem jen dopomoc… Takže to bude Kage duo! Tak to bude bomba!
Četla dál:

Bydliště neuvedli:
Hidan
Kakuzu
Itachi
Kisame
Zetsu
Deidara

Zvučná vesnice:
Kin
Dosu (DJ)
Zaku (DJ)
Kabuto (koordinátor kameramanů)
Orochimaru

Zde se naše sklerotická Hokage zarazila: „Orochimaru? To je mi nějaké povědomé! Shizunééé!!!“
„Ano paní?“
„Kdo je ten Orochimaru?“ otázala se Tsunade.
„Ech, no… To je ten, no, chovatel hadů, takový, em… sympatický postarší mládenec!“ koktala Shizune, která se bála, že by Hokage Orochimara do Konohy nepustila, a to by bylo Shizune tuze líto.
Tsunade přikývla a po chvilce (po půl hodině) jí to došlo.
„POČKAT – není to tamta zrádná sv**ě – bez urážky TonTon. Myslím toho idiota, co byl se mnou v týmu!“ pokračovala Tsunade.
„Em… Ne-e-e,“ zmatkovala Shizune při představě, že by Orochimárek do Konohy nepřijel. Už se spolu přece ták dlouho neviděli...
„No já nevím, Shizune. Určitě ne?“ vytrhla ji Tsunade ze zamyšlení. „No to je fuk.“ Tsunade přepočítala soutěžící. Dvacet jedna… To není mnoho, čekala jsem mnohem víc. A dneska ráno skončil limit na přihlašování. No, nevadí, tak nebudou předkola a rozjedeme rovnou finále! přemýšlela. „Co je to za haldu papírů?“ sjela Hokage nedůvěřivým pohledem náruč lejster, kterou Shizune nesla.
„To jsou potvrzení ohledně ochrany osobních údajů. Musíme to rozeslat všem účastníkům soutěže. Přeci jenom budou vystupovat v televizi.“
„ Pitomý nařízení!“ začala se hned vztekat Tsunade. Jako by těch papírů už tak nebylo dost!!! No to je jedno, teď zařiď studio.“
„Cože?“ podivila se Shizune.
„No přines křesla, kamery, výzdobu a tak,“ objasnila to Tsunade.
A tak se pilná Shizune pustila do práce. Za hlasitého hekání, funění a supění po místnosti šoupala nábytek, věšela výzdobu. Za tři hoďky byla hotová.
Pak ale Tsunade pronesla: „Helé, Shizune?“
„Ano, uf, paní, uf?“
„Není tahle kancelář pro tolik lidí trochu moc malá?“
Ozvala se rána. Shizune omdlela.
Dobře, tak tahleta mi to už do jiné místnosti nepřestěhuje, řekla si Tsunade. Takže prorazila pár zdí, rozhlédla se a usoudila, že plocha celého jednoho patra by mohla stačit.
„Tak to bychom měli,“ prohlásila a pak se znovu podívala do seznamu přihlášených. A pak si uvědomila… že nemají žádné kameramany a že lhůta, kdy se můžou posílat přihlášky, už vypršela. Počkat – vždyť ještě ani nesehnala porotce! Ti ale musí být z Konohy… Jo, proto je nepsala na přihlášku! Naštěstí si ctěná Hokage jako vždy věděla rady.
„Shizuné!“
Ticho.
Tsunade dala Shizune pár facek, aby se probrala. Když Shizune zjistila, že už nebude muset nic stěhovat, uklidnila se. Hokage jí tedy mohla vysvětlit problém ohledně nezaplněných míst a řekla: „V době soutěže budou mít volno týmy Gai, Kurenai, Asuma a Kakashi, protože nějací jejich členové se účastní a já je nechci posílat na mise nekompletní. Převeď je sem.“

O chvíli později

Tsunade sdělila Hinatě, TenTen, Nejimu a Sakuře, že budou kameramani. Nikdo neodporoval, protože slovo Hokage je slovo Hokage.
„A co se týče vás, senseiové, vy také nebudete mít volno,“ prohlásila Tsunade. „Původně jsem plánovala, že taky budete u kamer, ale vymyslela jsem pro vás něco lepšího… Kurenai a Asumo, vy budete porota.“
„Cože? Jakože o mě nejde, ale on je na hudbu úplně hluchý!“ protestovala Kurenai.
„Cooo? Vždyť já mám hudební slu – Au!“ (To právě schytal Kurenain kopanec.) „No jo, máš pravdu…“
„A jeden porotce nemůže být,“ zakončila to Kurenai.
„TAK CO MÁM JAKO PODLE VÁS DĚLAT?!!! ZVUČŇÁKY NEMŮŽU POZVAT, TI BY NADDRŽOVALI!“ praštila Tsunade pěstí do stolu.
„Ui ui!“ ozvalo se.
„Co chceš, TonTone?“
Prasátko vyskočilo na stůl a rypáčkem strčilo do Tsunadina tydlifonu.
„Ty myslíš…“ zamyslela se Hokage. „To je nápad! V SUPERSTAR se přeci hlasuje přes SMS!!! Jo, takže to necháme jen na divácích a je to!“ mnula si spokojeně ruce. „Ale vás senseiové nemůžu nechat nezaměstnané, když děti pracují. Kameramanů máme dost, takže co byste mohli dělat… OSVĚTLOVAČE! To bude potřeba! A co se týče tebe Gaii, tobě jsem práci vymyslela už dávno. Ty budeš…“

Poznámky: 

No, druhá půlka tohohle dílu byla spíš taková informativní…:-)
Ale aspoň se tím shrnula první část téhle FF s názvem „Zpěváci z …“, která tímhle dílem končí!
Takže příště už konec letáčkům a papírování! Už se vše začne realizovat! Jedeme do Konohy!

Příště: Ach, do Konohy je to štreka: Ztraceni v poušti; mycí linka Kabuto

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2019-09-26 20:41 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2988 | Autor je: Gaarova tykev

Jeeej, toto je roztomilé. "Hluboko v lese žije poustevníček, on má od všech lidských srdcí klíček, on nám radu dá!“ Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Pustovníček je dajaký milovník kostí hihihi "Všudybýlek" by sa zišiel aj nám, leeen čo bude robiť Dosu bez zubov Ehh... jasně... hehe... Mliečne už asi nemá, ale možno má Kabuto v rukáve dajakú metódu ala haširamove bunky Nya! No čo by Ora nenadchlo, spevácky experiment je výzva Orochimaru ^.^ Že nevedia spievať, vôbec nevadí, koľkí akože slávni tiež kotkodákajú, až uši trhá Laughing out loud Sláva, že Sasan nie je závislák na pomste ale na mobile, síce neviem, čo je horšie Hehe... Ooo, hviezdne obsadenie a dvaja kage budú moderovať Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Šizune má tuším slabosť pre nášho hadíka To zabolelo. Cunade ozaj všetko rieši asertívne, ešteže nezváľala celú Konohu a neprpľala sa ani s obslužným personálom a porotou Laughing out loud Už som myslela, že predsedkyňou poroty bude Tonton Cool Keďže už máme nový dielik, tak sa chytro dozviem, čo vymyslela pre nášho Gaia Jump! Fakt vydarená séria, toto potrebujeme k životu Ino ti gratuluje!
P.S. Ak by sa dalo urobiť prepojenie kapitol aj opačne, mám v komentovaní sklz a prácne som sa musela preťukávať, dozadu išlo, dopredu nie Prosím/promiň.

Akumakirei// Všechna propojení doplněna, díky, uniklo mi, že chybí zpětné aktualizace. Na autorku tak obě apelujeme alespoň do budoucna Eye-wink