manga_preview
Boruto TBV 07

Sasuke pokus

Sasuke pokus

Chcel by som upozorniť že toto bol obrázok ktorým som sa chcel naučiť sem pridávať obrázky. Áno je to z chrámu Uzumaki. Sasuke je bez hlavy pretože som pôvodne začal kresliť iba masku a následne som začal kreslit postavu ktorej veľkosť tela som musel prispôsobiť maske. Nebol to ešte dokreslený obrázok. A následne som tam pridával ešte rakvu a hada ktorý symbolizuje ako Sasukeho tak aj Orochimara.

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.0, Hlasů: 2

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2019-04-14 11:48 | Ninja už: 3852 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Obrázek se mi vlastně docela dost líbí tou svou netradiční tématikou i způsobem kresby. Ale...v rámci tvého záměru naučit se přidávat obrázky bych tě poprosila o několik úprav. Chceme tu mít jen kvalitně vyfocené a kvalitně nakreslené obrázky. tedy bude třeba obrázek doma líp vyfotit a oříznout veškeré okolí jako stůl, desky apod. Foť to venku na přímém denním světle, pokud neumíš vylepšit jas a kontrast úpravou v PC. Díky moc předem za opravu. Nový obrázek pak nahraješ pomocí tlačítka "Upravit" nad obrázkem a změnu zobrazení si potvrdíš klávesou F5. Prosím proveď to. Obrázky s okraji a nekvalitně vyfocené jsme v krajním případě nuceni mazat Sad. A do příště taky doporučuji víc se předem zamyslet nad kompozicí, abys to neměl tak namačkané k jednomu okraji Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Pá, 2019-04-12 01:01 | Ninja už: 4161 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Jojo, taky by mě zajímalo, co má obrázek značit? Ta maska je z chrámu klanu Uzumaki? Co je ten předmět před Sasukem? A proč jsi zvolil tak netypickou kompozici, kde Sasukemu chybí hlava a je natlačený na okraj obrázku?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele fedo58
Vložil fedo58, Pá, 2019-04-12 07:32 | Ninja už: 2555 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Už som pridal popis k obrázku kde som zároveň odpovedal na Vaše otázky.

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Čt, 2019-04-11 01:35 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 3261 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Zaujímavý obrázok. Ten námet by si mohol rozpísať v popise obrázku. To by mohlo byť zaujímavé.

Ale drobnosť, máš to zle otočené. Stačí ale hore stlačiť tlačítko upraviť. V úpravách nájsť otočenie a je to. Prosím čím skôr si to oprav.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???