manga_preview
Boruto TBV 08

Itachi wallpaper

Itachi wallpaper

Mám tady pro vás takovou rychlovku. Opět je to překleslený obrázek.

Výsledek

+++++-----
Skóre: 5.0, Hlasů: 1

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele M4R4610
Vložil M4R4610, St, 2019-02-13 12:02 | Ninja už: 1929 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji za rady, bohužel skener nemám a kreslím většinou večer, takže to světlo je nic moc. Musím to fotit ve stínu, protože kdyby to světlo svítilo přímo na papír, byly by tam odlesky od černé tužky. Další "hřebík do rakve" je to, že neumím fotit, příště zkusím použít stativ, jestli to nepomůže tak se nedá nic dělat.
A co se týče kreslení, pokud to zlepšení nepříjde samo, neplánuji se nějak zlepšovat, protože nejsem malíř ale jenom takovej amaterskej "čmáral"
Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2019-02-13 08:14 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Toto je práve ten typ obrázka, na ktorý by sa pre začiatočníka asi najviac hodila koláž z čierneho, červeného a sivého papiera. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2019-02-13 00:37 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Koncept je to zajímavý, rozhodně sis našel předlohu, od které je možné něco pochytit. Ale několik věcí ti kazí výsledný dojem.

Za prvé je to nafocení. Jednak není na fotce celý obrázek a to uříznutí kousíčku hlavy tam nepůsobí pěkně. Lepší by naopak bylo mít tam ještě kus volného místa, aby bylo rozvržení vyvážené. Navíc je fotka rozmazaná a kvůli odleskům v horní polovině i málo kontrastní.
Pokud nemáš skener, který zpravidla obrázek ofotí na první dobrou, tak je potřeba pořídit víc fotek za dobrého světla, vybrat z nich nejlepší, upravit oříznutí a podobně.

Také myslím, že když ses rozhodl pro obrázek, který se skládá jen ze tří různě barevných ploch, chtělo by to omezit bílá místa mezi tahy, a to hlavně na černé. Rovnoměrně vybarvovat pastelkami chce tedy trochu cviku, ale je možné zkusit i jinou techniku.

Každopádně ale ráda vidím, že zkoušíš různé náměty a držím palce, ať se daří stále více.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.