manga_preview
Boruto TBV 08

AsianFest 2018

asianfest1.jpg
Místo konání: 
Branická louka, Praha
Datum: 
27.07.2018 09:00 - 29.07.2018 22:00

.

Hlavním cílem festivalu je přinést do Prahy dokonalou atmosféru a zážitek ze zemí, jako jsou Čína, Vietnam, Thajsko, Indie, Korea, Japonsko, Filipíny, Indonésie, Malajsie či Srí Lanka. Budete si moci vychutnat autentickou kuchyni těchto zemí prezentovanou nejlepšími asijskými restauracemi Evropy a zhlédnout některé z nejslavnějších asijských umělců na čtyřech různých scénách.

Bude zde pro Vás připraven autentický program na čtyřech scénách, a to po celé tři dny festivalu. Představíme Vám se na 350 umělců, z nichž někteří své umění představí pomocí workshopů. Každý večer se také bude konat tematický ohňostroj.

Budete si moci prohlédnout také unikátní zmenšeniny vybraných asijských památek. V areálu můžete navštívit zábavní park Pandaland, který je určen především pro naše nejmenší návštěvníky. Pokud pocítíte během festivalu únavu, bud zde pro Vás připravena také pláž přímo na břehu Vltavy.

Chutě Asie Vám představí přes 120 restaurací a stánků na ploše přes 30.000 m².

Doufáme, že si odnesete nezapomenutelný asijský zážitek a těšíme se na shledanou na AsianFestu 2018.

Podrobnější informace a vstupenky naleznete na stránkách akce.