manga_preview
Boruto TBV 07

Souboj o Lásku část 1.

IMG_20180601_142731d.jpg

Seděl na houpačce, vzpomínal na jeho životní lásku, už jsou to dva roky, co se to všechno stalo, po tváři mu stékala slza, miloval ji a zároveň nenáviděl za to, že ho zradila. V ruce svíral kunai, už to takhle dál nejde, jen jedno malé bodnutí a bude po všem...

Před dvěma roky...

Bylo léto, uprostřed louky seděla dívka s růžovými vlasy. Za uchem měla kopretinu. Pohrávala si s květinami kolem ní, usmívala se, tohle místo patřilo jen jí. Podívala se nahoru, slunce začalo pomalu zapadat, obloha byla červánkově rudá, měla by už pomalu jít. Dívka se s velkou nevolí zvedla a pomalu se loudala domů. Cesta vedla lesem, šoupala nohama o zem, opravdu se jí zpátky nechtělo, zítra ji čekal těžký den v nemocnici.
Něco najednou upoutalo její pozornost, na cestě někdo ležel, už se chtěla rozeběhnout, když si všimla oblečení, co měla osoba na sobě. Byl to plášť Akatsuki. Sakura vytáhla kunai a pomalu se začala přibližovat. Člen Akatsuki měl plášť hodně potrhaný, skrz díry byly vidět šrámy po boji.
„Co ale dělá tady?“ řekla potichu Sakura. Všimla si barvy jeho vlasů a začínala mít tušení, kdo to bude, už s ním kdysi bojovala. Přidřepla si k němu, odhrnula mu vlasy z obličeje a její domněnky se potvrdily. Byl to Itachi Uchiha, tvář měl zkřivenou bolestí a dýchal tak slabě, že se na první pohled zdál být mrtvý.
Co teď bude dělat? Ve vesnici to nikomu říct nemůže, kdyby to zjistil Sasuke-kun, tak by určitě zas začal toužit po pomstě. Ne! To se nemůže stát. Narutovi dalo takové práce Sasukeho přesvědčit, aby se vzdal pomsty a vrátil se zpět do vesnice.
Měla by ho zabít, to bude nejlepší.

Chytla kunai ještě pevněji, pomalu ho přiložila Itachimu k hrdlu. Začala se jí klepat ruka, chystala se říznout, když najednou Itachi otevřel oči a chytl ji za ruku. Sakura ztuhla, byla to past, je tak hloupá a udělala tu největší chybu. Podívala se Itachimu do očí. Nebyl to sharingan, co spatřila, jeho oči byly černé, tolik podobné Sasukemu. Bylo v nich tolik smutku, až se jí nechtělo věřit, že by někdo tak zlý a krutý mohl mít takové oči. Dál na něj hleděla a Itachi jí pohled oplácel.
„Prosím...“ zasýpal potichu a upadl znovu do bezvědomí.
Sakura byla zmatená, prosil, aby ho ušetřila, nebo zabila? Měla by ho zabít, určitě by ho měla zabít, ale ty oči jí nešly z hlavy. Jak to, že byly tak smutné? Musí zjistit, co se stalo. Už byla skoro tma, okolí lesa začínalo mít zlověstný nádech, neměla z toho dobrý pocit. Otočila Itachiho na záda, měl jednu hodně špatnou ránu na pravém boku. Vytáhla rezervní obvaz z taštičky a opatrně mu ji obvázala.
Kousek od toho místa, kde našla Itachiho, je stará chata, ve které si s Ino jako děti často hrály, vezme ho tam. Dala si jeho ruku kolem krku a pomalu vstala. Itachi nebyl zrovna nejlehčí, díky bohu, že tak tvrdě trénovala s Lady Tsunade, jinak by ho asi neunesla. Cesta jí zabrala ani ne deset minut.

Chata vypadala jako kdysi, měla malou verandu se schody s rozviklaným zábradlím pokrytý prachem a pavučinami. V některých okenních tabulkách bylo popraskané sklo a na střeše chybělo pár dřevěných tašek. Sakura vyšla po schodech, které pod jejich váhou zaskřípaly a otevřela dveře. Vešla dovnitř, jako první ji uhodil pach zatuchliny do nosu, rozhlédla se po místnosti, všude byly nánosy prachu a pár pavučin, vypadalo to, že tady dlouho nikdo nebyl. Položila Itachiho na pár starých dek, rozsvítila petrolejovou lampu a dala se do práce.
Nejhorší zranění vyléčila pomocí čakry, ostatní menší zranění obvázala zbytkem obvazu. Itachi byl na tom hodně špatně, bude mimo určitě pár dní.
Ošetřování Itachiho jí zabralo pár hodin, posadila se na podlahu a podívala se ven z okna. Byla už pořádná tma, měla by už jít, matka ji určitě zase seřve, že jde pozdě. Podívala se zpět na Itachiho, vypadal tak klidně a nevinně, když spal. Zase vstala a vzala kousek starého provazu, svázala Itachimu ruce a nohy, jen tak pro jistotu. Před odchodem chatu zapečetila jednoduchým pečetícím justu a rozběhla se domů.

Sakura otevřela dveře od domova, sundala si boty a potichounku šla po schodech nahoru. Moc jí to nepomohlo, protože ve dveřích jejího pokoje stála její matka.
„Kde jsi byla tak dlouho, Sakuro? Víš, kolik je hodin?“ zeptala se kapku naštvaně.
„Nerozčiluj se, mami, potkala jsem po cestě Naruta a stavili jsme se na rámen,“ odpověděla trošku otráveně Sakura.
„A to jsi mi nemohla dát vědět? Víš, jak jsem se o tebe bála?“ Sakuřina máma zvýšila hlas.
„No jo, no jo, víš, mami, já už nejsem dítě, tak mě přestaň hlídat jak psa!“ vyštěkla Sakura.
„Sakuro!“ zaječela Sakury máma.
„Mami, jsem unavená, zítra musím vstávat brzo do nemocnice,“ řekla už trochu mírněji Sakura.
„Dobře, promluvíme si zítra, dobrou noc, Sakuro,“ řekla a dala Sakuře pusu na čelo.
„Dobrou, mami,“ odpověděla Sakura a zavřela dveře.

„Uf. To prošlo docela hladce,“ pomyslela si Sakura. Šla rovnou do sprchy, převlíkla se do pyžama a zalezla si do postele. Ale nešlo jí usnout, hlavu měla plnou otázek. Co dělal Itachi v lese? Kdo ho tak zranil? Jak to, že je v jeho očích taková bolest? Neprobudí se dřív a neuteče? Co by udělal Sasuke, kdyby to zjistil?
Ráno ji probudil řev budíku, posadila se, zívla a protáhla se. Dneska to bude náročný den.

Poznámky: 

Děj se odehrává pár měsíců po té co našli Orochimarův úkryt. Detaily co se přesně stalo budou uvedeny v dalších dílech.

Po dlouhé době jsem se zas pustila do psaní, tak doufám, že se to dá alespoň trochu číst. Budu ráda za jakékoliv rady či kritiku. Smiling

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ZuzikXXX
Vložil ZuzikXXX, Ne, 2019-07-07 10:39 | Ninja už: 2482 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Recepční v lázních

Sice jsem už z povinné literatury otrávená, jak se všichni zabíjejí pro svou lásku, ale budiš. Jinak první díl se mi velice líbil a zajímalo by mě co se nadále bude dít mezi Sakurou a Itachim. Sice jsem neviděla ty díly kdy našli orochimarův úkryt, ale něco to tom vím. Takže to zas takový problém nebude. Smiling Jump! Kakashi YES

YK// Je hezké, že sis pro misi z zvolila tuto povídku, ale rovnou nesplňuje dvě pravidla. Jedno o stáří min. půl roku, tady povídka ještě vychází, leč nepravidelně a za druhé, komentář vždy MUSÍ začínat označením "Mise L4". Viz PMka.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2018-11-21 19:51 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No, začíná to hezky, ale chudák Itachi, Sad tys mu teda dala zase začátek. Ale líbí se mi jak si popsala Itachiho. Jsem zvědavá jak se to bude dál vyvíjet. Rozhodně si mě zaujala, i přes fakt, že je tam Sakura... což se podaří málokomu.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Sasukey
Vložil Sasukey, So, 2018-07-21 12:58 | Ninja už: 2125 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Páni, tady na Konoze je těžké najít někoho, kdo má rád Sakuru, natož aby psal povídky na tohle téma. :-)I když mám radši pár sasusaku, Itachi je zajímavá obměna. Jsem ráda, že jsi nevynechala Sakuřiny myšlenkové pochody, když Itachiho našla a vysvětlila trochu, proč se nad ním slitovala (jeho oči a prosba). Bez toho by to bylo méně uvěřitelné. Každopádně jdu číst dál, chci vědět, jak se mohl nechat zrovna ON někým porazit!Laughing out loud

Fanoušek Sasukeho V noci na procházce s... katanou!! Áa šampón v očích!! a Sakury Sakura (což je tady na Konoze skoro jako vyřknutí ortelu smrti, hah!), neúspěšná autorka a věčný snílek. Svoje povídky zveřejňuji na svém blogu: Sasukey

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, St, 2018-07-25 07:26 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Já Sakuru uplně ráda nemám, ale k Uchihum se hodí nejvíc. Smiling

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07

Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, St, 2018-06-13 18:11 | Ninja už: 2239 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Jů, tak ty píšeš i FF? Super! Příběh se mi líbí. Jen tak dál. ^^ Těším se na další díl. Kakashi YES

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, St, 2018-06-13 18:25 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

No snažím se o to. Smiling Jump! Jsem ráda, že se příběh líbí. Smiling

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07

Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, St, 2018-06-13 18:30 | Ninja už: 2239 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

A jde ti to skvěle. Kakashi ^_^

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Út, 2018-06-12 22:43 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Dobrý začátek Smiling Rád bych se dozvěděl jak to bude dál, a co tomu přecházelo Smiling
K radám, moje snad jediná je, že máš možná až moc rozdělené čárkami na malé skoky. Jestli si pamatuju dobře, tak tenhle způsob věty se hodí pro skokové situaci s napětím, jako je třeba boj, ať už fyzický nebo třeba psychologicky (strach a napětí). Když je to v klidu, mělo by to být spíše věta rozvinutá a plynulá. Aspoň se tím já řídím při psaní toho mého veledíla Smiling

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, St, 2018-06-13 17:41 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Děkuji za radu, pokusím se s tím něco udělat. Smiling

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2018-06-12 09:26 | Ninja už: 3852 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Itachiho nelze nemilovat Laughing out loud. Má to ještě nedokonalosti, jak stylistické
"Sakuro!" zaječela Sakury máma. - klidně stačila ponechat jen přímá řeč bez dovysvětlení,
tak obsahové - při všech možných scénářích si nemyslím, že by se Itachi nechal tak rychle srazit na kolena (ale já zrovna mám co říkat, taky jsem ho v komixu dost pomučila Laughing out loud).
Doporučuji najít si betu na korekturu, pokud máš s čímkoli při psaní problémy Eye-wink. Držím palce!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, Út, 2018-06-12 11:52 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Itachi je miláček. Smiling S přímou řečí trošku bojuju, ale snažím se ji zlepšit, snad to bude lepší a lepší. Co se týče příběhu tak mám představu co se Itachimu stalo, tak snad to obstojí.
Přemyslím, o tom že bych si někoho našla na korekturu, ale ještě uvidím. Smiling

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07

Obrázek uživatele Klose
Vložil Klose, Po, 2018-06-11 22:29 | Ninja už: 2487 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Pěstitel rýže

Zatím toho moc není, ale i přes kratší metráž jsi mě dokázala vtáhnout do děje, a to je super, taky se mi líbí ta atmosféra plná záhad kterou jsi navodila. Proč byl Itachi v lese? Opustil snad Akatsuki? Jak se Narutovi podařilo Sasukeho přesvědčit, aby se vrátil do vesnice? Jsem zvědavý, jak budeš pokračovat Kakashi YES
Co se týče nějakých rad, tak na to asi nejsem ten pravý, jelikož sám patřím do kategorie autorů, co rady spíše shánějí, než že by je rozdávali. Takže to nechám na zkušenějších Eye-wink Za mě ti můžu jenom říct, že se mi to líbí.

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, Út, 2018-06-12 10:53 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Děkuji, jsem ráda, že se ti povídka líbí. První díl je trochu kratší, ale v dálších se už trochu víc rozepíšu. Smiling

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2018-06-11 17:41 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Vida, tak jsme se dobraly vydání. Změnila jsem ti datum na dnešní, aby ti díl nezapadl mezi starší příspěvky, ale jestli budeš chtít zpátky původní datum, stačí říct. Nějaké chyby ještě zůstaly, opravila jsem, co jsem viděla, ale to už by šlo Smiling


Jinak sloh máš dobrý, dokážeš navodit atmosféru, vysvětlit scénu, hezky popsat detaily, takže se nenech odradit výtkami a směle dál Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, Po, 2018-06-11 19:44 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Děkuji moc, jsem ráda, že povídka mohla vyjít. Smiling Příště se budu snažit aby, už žádné chyby nebyly. Výtkami se nenechám odradit, tuhle sérii chci určitě dokončit. Smiling

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07