manga_preview
Boruto TBV 07

Oro

Oro

Narazila jsem na tuto malbu od Karen Offutt a nemohla jsem si v tom nepředstavit Orochimara Laughing out loud
Je to A3, takže lepší fotky se bohužel nedočkáte... Tak teď ti nevím...

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.5, Hlasů: 12

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2018-03-09 23:43 | Ninja už: 3852 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jojky, i Corisan řádí, ať žije Orouš! Dobrá práce, oproti portrétům, co jsi měla na A3 ve skicáku, je to dotaženější a dobře vystihující určitou jeho polohu, kterou by mohl mít (fakt to není moje Smiling?). Máš podobný postup práce jako já, také mě inspirují často pěkné kresby a malby a přetvářím si je k obrazu svému narutovskému Smiling.
Zvolila jsi malbu, jejíž největší předností je výraz, je expresivní, má diváka zaujmout náladou, aby se zasnil a představil si, na co asi myslí ta žena. A aby malíř diváka neodváděl od tohoto hlavního cíle, aby se mohl zasnít, tak tam záměrně rozmlžil detaily, vytvořil tajemno a prostor pro vlastní doplnění těch detailů.
Ty jsi naproti tomu zvolila celkem realistický prokreslený portrét, půjčila sis částečně jen podobu a pozici. Možná vnímám i snahu o tu tajemnou zasněnou atmosféru, ale ten realismus je spíše na překážku. Také dělá své, když převádíš něco do jiné techniky. A jeden dopad to má po anatomické stránce - pokud sama netušíš, jak přesně tělo v té pozici funguje, tady např. jak je napojen krk na trup, tak ti tam vznikají nepřesnosti. A tužka svádí zpřesňovat, ona za to nemůže Smiling. Takže změnu techniky v tomto případě nevidím jako úplně šťastnou volbu. Ale otázkou je, co jsi vlastně chtěla vystihnout, zda podobu, atmosféru nebo ještě něco jiného. Jsem nesmírně ráda, že si tu mohu s někým popovídat už na vyšší úrovni a můžeme se zabývat i takovými věcmi jako je výraz kresby s jejími nuancemi. Je třeba se vždy zamýšlet nad každým krokem, pokud chceš docílit skutečně silného zážitku, který lidi donutí rozbít si bradu o klávesnici Laughing out loud. Já vím, přemýšlení bolí a často svazuje, ale holt pomáhá.
I přes všechny výhrady je to ale krásná kresba, netradičně po svém uchopený portrét a hlavně dotažený ve své skicovitosti (no, to přesné kruhové ohraničení bych trochu rozbourala, ale to už je můj osobní pocit). Díky za něj, moc se mi líbí!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, St, 2018-03-07 22:25 | Ninja už: 4186 dní, Příspěvků: 2117 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Víš že mě prvně napadlo, jestli to není od Noledky Laughing out loud Laughing out loud
Ale fakt super inspirace a pěkně převedená. Jne mi chybí takové jemně rozptýlené pozadíčko :3 Ty stíny jsou boží.

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Čt, 2018-03-08 23:48 | Ninja už: 5448 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

díky moc Smiling
noleda-sama je taková moje podvědomá inspirace Laughing out loud (už nejednou jsem přemýšlela, že si nakreslím studii (nebo něco v tom smyslu) nějaké její kresby Sticking out tongue)

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, St, 2018-03-07 22:52 | Ninja už: 3589 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Tak to jsme dvě Laughing out loud to bude asi tím hrubým tužkovým rukopisem Laughing out loud

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA