Web je ve zkušebním provozu. Narazíte-li na chybové hlášení, dejte nám prosím vědět.
Nahlásit chybu
manga_preview
Tlumočení B 25

Nový zákon

Máte někdo nějaké bližší informace o znění nového zákona? Zatím nikdo nebyl schopný pořádně popsat o jaké změny jde a v čem by se měl nový zákon lišit o proti stávajícímu, ale už podnikají opatření, což nějak nechápu proč.

Mugiwara už zastavila překlad a odstranila i veškeré odkazy odkazující na uložiště. Stejně tak i Shirai. Akihabara už vydala taky nějaké info.

Zajímalo by mě taky proč se tohoto zákona zatím chytají jenom anime komunity, když tu je i spousta dalších stránek poskytujících stream filmů/seriálů atd..

A jak reaguje zahraničí? Měl by to být zákon týkajících se zemí EU. Je nějaká odezva z ostatních zemí?

PS. Taky se objevila petice týkající se přidaní CZ/SK obsahu na prý legální službu crunchyroll. Nepatřilo by tuto petici nějak aktivně propagovat?


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2018-03-25 13:14 | Ninja už: 2571 dní, Příspěvků: 1071 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Netýka sa to priamho tohto tu, but...
https://zpravy.idnes.cz/sdileni-filmu-odkazy-internet-soud-firma-autorsk...

Obrázek uživatele Sabertooth
Vložil Sabertooth, St, 2018-01-24 23:02 | Ninja už: 229 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Nevím jestli jsem tu už náhodou něco takového nepsal, ale co tak vím o autorských právech, tak je to že když je něco vysíláno v televizi, tak máme právo si to nahrávat. Pokud někdo použije něčí výtvor a dá mu nějakou užitnou hodnotu navíc, tak se tvůrce oné nové užitné hodnoty stává jejím autorem a drží práva na celek a smí je takto používat. Dále když si někdo koupí zařízení na které lze ukládat nějaká data, tak v ceně platí i poplatek autorskému svazu který má tyto peníze použít na platbu autorům. Tedy pro mě z toho vyplývá že pokud by zde na Konoze byl odkaz ke stažení boruta ještě před tím, než by se vysílal v televizi, tak by to bylo porušení. Ale jelikož pracují až po odvysílání dílu v televizi a video spojené s jejich vlastní tvorbou titulků tvoří jako celek dílo nové, tak na tento celek má autorská práva tým tady z konohy jelikož ony titulky tvoří s videem neoddělitelný celek (protože se předpokládá že češi nebudou rozumět japonsky). Abych to přirovnal k mixéru nového typu. Někdo vymyslí zvláštní mixér a získá na něho autorská práva. A pak stačí když někdo akorát změní dizajn mixéru nebo přidá nějakou funkční páčku či držadlo, tak už je to podle autorského práva jiný výrobek, a i když v podstatě dělá to samé co vzor, tak mají autoři původního vzoru smůlu. Kdybych měl přirovnat tuto situaci s titulkama k mixéru, tak autoři na Konoze přidali k mixéru funkční podavač materiálu a získali tak nový užitný vzor. A když už budu hnidopich, tak bych poslal původní autory anime kterým se toto nelíbí a chtějí prachy za autorská práva, tak ať se obrátí na OSU (OSA) aby jim je vyplatila z oněch poplatků které jim my všichni platíme při nákupu jakýchkoli datových nosičů. Toť můj názor na situaci.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2018-01-25 00:15 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

Tak to je totální nesmysl. „...s jejich vlastní tvorbou titulků tvoří jako celek dílo nové, tak na tento celek má autorská práva tým tady z konohy jelikož ony titulky tvoří s videem...“

To by potom žádný autorský zákon nemusel být. Protože k jednomu dílu by podle tebe vlastnilo autorská práva hned několik desítek, možná i stovek lidí. Vlastně autorem by mohl být každý, kdo by nějak pozměnil originál a přidal tomu „užitnou hodnotu“.

Např.
Zákon č. 121/2000 Sb.
-právo k dílu získává automaticky jeho autor (fyzická osoba), příp. všichni autoři společně a nerozdílně (s výjimkou zaměstnaneckého díla)
• Právo autorské zahrnuje výlučná práva osobnostní (§ 11) a výlučná práva
majetková (§ 12 a násl.). [§ 10]

Osobnostní práva [§ 11]
• Autor má právo rozhodnout o zveřejnění svého díla. [§ 11 odst. 1]
• Autor má právo osobovat si autorství, . . . [z § 11 odst. 2]
• Autor má právo na nedotknutelnost svého díla, zejména právo udělit
svolení k jakékoli změně nebo jinému zásahu do svého díla, nestanoví-li
tento zákon jinak. . . . [z § 11 odst. 3]

Majetková práva [§ 12 – § 27]
• Autor má právo své dílo užít . . . a udělit jiné osobě smlouvou oprávnění výkonu tohoto práva; jiná osoba může dílo užít bez udělení takového oprávnění pouze v případech stanovených tímto zákonem. [§ 12 odst. 1]
• Právem dílo užít je [z § 12 odst. 4]
a) právo na rozmnožování díla (§ 13),
b) právo na rozšiřování originálu nebo rozmnoženiny díla (§ 14),
c) právo na pronájem originálu nebo rozmnoženiny díla (§ 15) ,
d) právo na půjčování originálu nebo rozmnoženiny díla (§ 16)
atd...

Konoha rozhodě nemá právo ke změně/zásahu do díla. Přidáním titlků (porušení § 11 odst. 3) rozhodně Konoha nezískává autorská práva na Boruta LUL!!

EDIT: Jinak tvůj mixér je úplně mimo. Na něj se žádné autorské právo vůbec nevztahuje, tam jde spíš o patenty.

Předmět práva autorského [§ 2 – § 4]
• Předmětem práva autorského je dílo literární a jiné dílo umělecké a dílo vědecké, které je jedinečným výsledkem tvůrčí činnosti autora a je vyjádřeno v jakékoli objektivně vnímatelné podobě v četně podoby elektronické, trvale nebo do časně, bez ohledu na jeho rozsah, účel
nebo význam. [§ 2 odst. 1]
• Za dílo se považuje též počítačový program, je-li původní v tom smyslu, že je autorovým vlastním duševním výtvorem. . . . [§ 2 odst. 2]

Mixér rozhodně není literární, umělecké nebo vědecké dílo.

Obrázek uživatele Sabertooth
Vložil Sabertooth, Čt, 2018-01-25 19:29 | Ninja už: 229 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Možná máš pravdu, říkal jsem že je to jen můj názor na situaci. Ale je zajímavé že si každý vypíchne jen některé věci a na ty druhé nereflektuje. Tahle právničina není o přesném výkladu zákona, ale o tom jak ho kdo pochopí, protože není napsán jasně a každý si v něm najde nějakou díru. Napsala jsi že: "Konoha rozhodě nemá právo ke změně/zásahu do díla. Přidáním titlků (porušení § 11 odst. 3) rozhodně Konoha nezískává autorská práva na Boruta". Jistě si můžeš všimnout v onom citovaném zákoně je dodatek že "nestanoví-li tento zákon jinak". No a na toto se vtahuje třeba• Autor má právo rozhodnout o zveřejnění svého díla. [§ 11 odst. 1]. Toto zveřejnění může být buď za úplatu (v případě videa jsou to kina nebo prodej na jiných nosičích), a nebo jej šířit skrz televizi kde si může ze zákona každý pořídit záznam.

§ 18 Sdělování veřejnosti Obecná ustanovení (1) Sdělováním díla veřejnosti se rozumí zpřístupňování díla v nehmotné podobě, živě nebo ze záznamu, po drátě nebo bezdrátově. (2) Sdělováním díla veřejnosti podle odstavce 1 je také zpřístupňování díla způsobem, že kdokoli může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby zejména počítačovou nebo obdobnou sítí. (3) Sdělováním díla veřejnosti není pouhé provozování zařízení umožňujícího nebo zajišťujícího takové sdělování.

Seriál jak Naruto, tak Boruto je pokud vím vyráběn především pro vysílání v TV Tokyo. Odvysíláním tohoto pořadu se má dílo za zveřejněné a tím postoupena práva na jeho užití. Pokud bych neměl pravdu, tak proč existují věci jako video rekordéry a hlavně proč je teda legální služba nahrávání televizních pořadů, zatímco když si jdete nahrát film do kina tak vás prostě vyhodí nebo vám kameru seberou? Tady je vidět že pořady z TV se můžou nahrávat a neplatíte za to, a v kině nahrávat nemůžete a přitom tam platíte (za jedno shlédnutí filmu).

A pokud by jsi měla pravdu ty, tak co jsou potom ty FF zde? A ty co je napsali pořád považuješ za jejich autory? Vymysleli příběh a někdy i svou postavu, ale zasadili je vždy do světa vymyšleného Kishimotem a často v interakci s postavami které taky vymyslel on. A co profilovka kterou má noleda? Ten obrázek sice namalovala sama(?), ale vypadá jako Orochimaru, což by podle tebe zase byla krádež.

Tak co? Jsou FF legální nebo nelegální? Mají autoři zdejších FF s Narutovskou tématikou autorská práva na jejich díla která sami vytvořili? Nebo mají všichni od Kishimota postoupená práva k použití a rozšiřování jeho díla?

Jinak ohledně toho mixéru to byl jen příklad. Autorská práva a tzv. patent jsou de facto to samé. Oba mají chránit určit duševní vlastnictví kterým je jistý originální "vzor" nebo přesněji "vzorec", který se zrodil v něčí hlavě a je nezaměnitelný za jinou podobnou věc.

A když už jsme u Naruta, nebo vlastně teď už Boruta. Vyjádřil se Kishi nějak ve smyslu že se mu nelíbí že lidé po celém světě píšou FF na jeho téma a dělají překlady a podobně? A že lidem zakázal toto dělat? Možná si to vybavuju špatně, ale mám zato, že v tom rozhovoru pro Jump se vyjádřil že má dokonce radost z toho kolik má fanoušků a že vznikají tyto věci na motivy světa který vymyslel a že jeho originální dílo se dále šíří. A že vlastně ani nečekal že Naruto bude mít takový úspěch. jak jinak si to mám vyložit než že je to povolení pro tuto činnost zde na Konoze. Jinak jak se říká. Co není zakázáno je vlastně povoleno.

Btw, nepsal jsem že přidáním titlků (porušení § 11 odst. 3)získává konoha automaticky práva na Boruta. psal jsem že získává práva na Boruta a titulky jako celek. Práva na Boruta přitom zůstávají jeho původním autorům. Jo, je to nejspíš normálně nepochopitelné, ale takové už je právnické vyjadřování Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2018-01-26 02:00 | Ninja už: 3750 dní, Příspěvků: 1325 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Student Akademie

"Seriál jak Naruto, tak Boruto je pokud vím vyráběn především pro vysílání v TV Tokyo. Odvysíláním tohoto pořadu se má dílo za zveřejněné a tím postoupena práva na jeho užití. Pokud bych neměl pravdu, tak proč existují věci jako video rekordéry a hlavně proč je teda legální služba nahrávání televizních pořadů, zatímco když si jdete nahrát film do kina tak vás prostě vyhodí nebo vám kameru seberou? Tady je vidět že pořady z TV se můžou nahrávat a neplatíte za to, a v kině nahrávat nemůžete a přitom tam platíte (za jedno shlédnutí filmu)."

"Tak co? Jsou FF legální nebo nelegální? Mají autoři zdejších FF s Narutovskou tématikou autorská práva na jejich díla která sami vytvořili? Nebo mají všichni od Kishimota postoupená práva k použití a rozšiřování jeho díla?"

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Pá, 2018-01-26 01:44 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

K FF. Kdyby držitel autorských práv chtěl, určitě by si dokázal vysoudit to, aby Konoha FF musela odstranit.

O Konoze ve světě ale nikdo neví, navíc Kishimotovi fanoušci a jejich fanouškovská tvorba nevadí a navíc nikdo tady na těch FF nevydělává. Takže legální to nebude, ale autorovi to nevadí.

Kdyby ale někdo využíval prvky z Naruta ve vlastních FF a publikoval to za peníze, tak je to jednoduše krádež a Kishimoto by jistě zakročil a soud jednoduše vyhrál.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2018-01-26 08:58 | Ninja už: 3082 dní, Příspěvků: 4350 | Autor je: Moderátor, Ochranka Hokage

Z japonského pohľadu je FF a FA v pohode, podobne ako doujinshi. Aj keby o Konohe vedeli - zasa nie je taký problém vyhľadať si takéto stránky ...
https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%B3d%C5%BEin%C5%A1i
https://cs.wikipedia.org/wiki/Fanfiction

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Pá, 2018-01-26 13:19 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

V pohodě? Já bych neřekl:
„Japonský autorský zákon je z velké části podobný tomu americkému. Všechna díla jsou tedy duševním vlastnictvím autora, které může rozšiřovat, publikovat a měnit jen on sám. Dódžinši je v tomto smyslu nedovolený derivát, v rozporu s tímto japonským autorským právem.“

Tedy jak ty říkáš, podobně i FF/FA je nelegální.

To že autoři nezasahují neznamená, že to je v pohodě.

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2018-01-26 16:27 | Ninja už: 3750 dní, Příspěvků: 1325 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Student Akademie

Jasně, z pohledu zákona jsou FF/FA docela košer, ale už vidím autory, jak táhnou křížovou výpravu proti autorům fan prací. Dost nereálné zdá se mi. A taky zbytečné, pokud na tom autoři nevydělávají a nedávají veřejně najevo, že všechny postavy jsou jejich výmyslem.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2018-01-26 13:44 | Ninja už: 3082 dní, Příspěvků: 4350 | Autor je: Moderátor, Ochranka Hokage

Citované sa týka iba doujinshi. Legálnosť fanfiction by síce teoreticky spochybniteľná byť mohla, ale sotva to niekto urobí, keď sa tak doteraz nestalo.
A zasa fanart je niečo úplne iného, než predošlé dve kategórie, lebo obmedzovať niekoho čo kreslí/maľuje, nie je možné.
Úplne legálne sa môže vyhotoviť dokonca i kópia nejakého obrazu, len musí byť zrejmé, že ide o iného autora.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Pá, 2018-01-26 13:18 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

V pohodě? Já bych neřekl:
„Japonský autorský zákon je z velké části podobný tomu americkému. Všechna díla jsou tedy duševním vlastnictvím autora, které může rozšiřovat, publikovat a měnit jen on sám. Dódžinši je v tomto smyslu nedovolený derivát, v rozporu s tímto japonským autorským právem.“

Tedy jak ty říkáš, podobně i FF/FA je nelegální.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-01-25 21:45 | Ninja už: 1771 dní, Příspěvků: 5040 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Editor obrázků, Hlídač hlavní brány

Mám za to, že v kině se pořizovat záznam nesmí čistě z toho důvodu, že do kin se snímek dostává první a televize teprve následně kupují autorská práva (stejně jako všichni další, kdo to chtějí šířit za úplatu). Nelegální šíření by v tomto případě znamenalo ztráty neporovnatelně vyšší, než když se šíří záznam z televize.
Máš pravdu, v autorském zákoně jsou díry. Např. hned v těch patentech, kdy si každý může k mixéru přidat čudlík a už je to jiný výrobek. Takto se zcela legálně kradou celé projekty, nákladné výzkumy a výrobky. Záleží, jak se ten patetnt zapíše, tak jedině lze věc trochu proti tomu ochránit (mám za sebou zkušenost v rodině, kdy nám cizí firma defakto okopírovala výrobek, podplatila patřičné úředníky u investora, kam byl určen, a vesele vyráběla).
Nevím, jak je to u práv žijících či krátkodobě zemřelých lidí, ale jakmile je dílo staré, z doby, kdy žádná autorská práva neexistovala, nebo už zanikla, tak cokoli já na něm provedu jako přidanou hodnotu, tak by se mělo stát mým autorským dílem. Jako VŠ vzdělaný v umění, bych k tomu měla mít veškeré předpoklady a nároky. A není tomu tak. Vysochám barokní soše novou hlavu a každý ožralý mimoň ji může beztrestně předělat na paskvil (opět vlastní zkušenost, stačí, že je zaměstnán na památkovém úřadě a má k tomu oprávnění).
Proto opravdu netuším, jak se zákon dívá na ty přidané hodnoty, podle mě by měl mít autor úpravy nárok na tuto úpravu, nikoli na originál, resp. měl by se dovolit původního autora díla tyto úpravy provést a případně za to odevzdat přiměřenou částku. Pokud autor originálu žije a souhlasí, tak ano, pak by měl mít nárok na již upravené dílo jako celek.
A Orochimara jsem skutečně kreslila já, od první čárky do konce. Ovšem kradu v tom smyslu, že jsem s Kishimota osobně nezeptala, zda ho mohu šířit prostřednictvím Konohy, protože postavu vlastní on. V tomhle smyslu nepochybně kradou všichni zde, kdo nějak tvoří Smiling. Ale Kishi je normální člověk - umělec, se srdcem na pravém místě, proto nemám nejmenších výčitek, naopak!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY- odkaz na stažení zde:
Album I
Album II

NOVINKA - NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkaz na stažení ZDE

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2018-01-25 00:50 | Ninja už: 3750 dní, Příspěvků: 1325 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Student Akademie

Doufala jsem, že na to odpoví někdo jiný. Sama vím, že to, co napsal je totální kravina, ale momentálně nemám mozkovou kapacitu na to, abych sepsala takovouto odpověď. Laughing out loud

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2018-01-25 01:48 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

Kakashi YES

Obrázek uživatele Arathis
Vložil Arathis, St, 2018-01-17 20:09 | Ninja už: 3403 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Kdo má zájem pojdmě s tím zákonem něco udělat. Laughing out loud http://arathis111.blog.cz/

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2018-01-18 15:07 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

Četl si vůbec tento topic? Na tom tvým blogu meleš pěkný nesmysly. Nový zákon sice bude, ale se netýká autorského zákona. Zákon s kterým je problém tady je už od roku cca 2001 -+. A nic není ve stylu jedna bába povídala, ale doopravdy už přišly překladatelským týmům (webům) „výhrůžky“ od držitelů legálních licencí. Kdyby ten obsah nestáhli, hrozil by jim soud atd...

Založit stejnou skupinu, jako ta v U.S. To asi myslíš crunchyroll. Rozjet takový projekt by byla opravdu hodně drahá záležitost. Kdyby si to dělal jenom pro český trh, tak se nemáš imho šanci uživit. Musel by si platit provoz serveru, členy týmu (překladatelé, čističi atd...), licence a to všechno rozhodně nejsou malý částky. Takovýto projekt by už nebyl jenom koníček jako Konoha, Mugiwara a další, kde nikdo na ničem nevydělává a všichni všechno dělají ve svém volném čase.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, So, 2018-01-06 23:42 | Ninja už: 2010 dní, Příspěvků: 971 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Hhahaha všetko JE tak ako má byť. Pokračujemž. LUL!!Zabity

Ja som len jeden , som nenahraditeľný.


Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, So, 2018-01-06 23:29 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

Přidávám odkaz, který vysvětluje tu petici, která právě probíhá.
https://www.youtube.com/watch?v=DfInDX4bsdU

Vypadá to, že kvalita 480p se dá sledovat zadarmo, 720p a 1080 už chce prémium účet. Ten stojí měsíčně $6.95. Pro někoho kdo sleduje pár epizod měsíčně, to je asi nesmysl, ale ten kdo toho sleduje víc, tomu už se to vyplatí.

Např. u posledního Boruta jsem našel tyto jazyky: English (US), Español, Español (España), Português (Brasil), العربية, Italiano, Deutsch.

Já osobně anime/mangu v češtině nesleduji/nečtu, ale i tak petici podepíšu, aby tu čeština mohla být aspoň legálně (a částečně v 480p i zdarma) pro ty, kteří to potřebují. Lepší čeština na crunchyroll.com než nikde.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2018-01-07 04:15 | Ninja už: 1771 dní, Příspěvků: 5040 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Editor obrázků, Hlídač hlavní brány

Docela bych se smířila s drobným poplatkem, tak jsem tu petici podepsala a ejhle, jen z našeho malého Turnova je tam už sedm lidí Shocked! A pak, že anime nemá širokou základnu!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY- odkaz na stažení zde:
Album I
Album II

NOVINKA - NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkaz na stažení ZDE

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2018-01-07 13:11 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

Myslím, že petice klapne, otázka je jak zareaguje crunchyroll. Kdyby se náhodou objevila čeština, tak se asi stejně neudrží. Nepředpokládám, že crunchyroll by dělal češtinu třeba pro potenciálních 1000 lidí. A i ten 1000 je hodně optimistický, podle mě z 10000 podpisů by si to ve výsledku nezaplatilo ani 500 lidí, byť poplatek je jenom $7, což převedeno třeba pro kuřáky nejsou ani 2 krabičky cigaret LUL!!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2018-01-17 20:48 | Ninja už: 1771 dní, Příspěvků: 5040 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Editor obrázků, Hlídač hlavní brány

No záleželo by, kolik anime by v té češtině poskytovali - to nevím, jak funguje. Drtivou většinu nových nesleduji, koukala jsem hlavně na starší.
Pro mě by nebyl problém ty peníze dát, byl by velký problém je poslat Laughing out loud. To máš asi pravdu.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY- odkaz na stažení zde:
Album I
Album II

NOVINKA - NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkaz na stažení ZDE

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2018-01-07 00:33 | Ninja už: 2601 dní, Příspěvků: 2339 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Kankurova kosmetička

Cože, 480p je zadarmo? To je divný, vždyť v podobné kvalitě je to třeba na animefreak.tv, nechápu, že se jim chce platit za autorská práva, když pak poskytují to samé, co nelegální služby, zdarma. Divný.

Sedm let?! Shocked Strašné...

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2018-01-07 15:17 | Ninja už: 3750 dní, Příspěvků: 1325 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Student Akademie

Co jsem tak z toho pochopila, Premium uživatelé mají nové epizody do hodiny od vysílání v Japonsku, můžou se dívat na HD bez reklam a mají přístup k celé jejich databázi anime, mangy a dorama... Free uživatelé mají nové díly k dispozici až za týden, pouze ve 480p kvalitě. Asi se jim vyplatí kupovat licence... Možná je dost lidí, co ten díl chtějí hned v co největší kvalitě.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2018-01-07 01:40 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

480p mi šlo pustit, třeba je nějaký omezení počtu epizod na den, nevím. Nebo třeba v půlce videa vyskočí, že jsem přejel limit.

Obrázek uživatele Loan
Vložil Loan, So, 2018-01-06 19:21 | Ninja už: 2258 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Právník sice nejsem a ani nestuduji právnickou školu, ale podle mě je to celé hloupost a všichni zbytečně vyšilují. Mažou rychle vše co se dá ještě dřív, aniž by si o tom zjistili něco více dopodrobna. Navíc proč by se ten zákon vztahoval jen na anime a mangu, když třeba takový topseriály jedou normálně.
Nevím, jestli to pomůže někomu trochu víc osvětlit, ale tady je aktuální článek týkající se téhle problematiky.

Moje jméno neznamená "půjčka".

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, So, 2018-01-06 23:08 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

Já myslím, že tohle video to vysvětluje: https://www.youtube.com/watch?v=X7Wu-pl026c&feature=youtu.be

Nelegálně se to dělá celou dobu, teď ale přišla doba, kdy se snaží určité služby přinést anime legálně. Co to pro nás znamená? No těmto službám se asi nebude moc líbit, když vedle nich budou existoval zaběhnuté fun překladatelské skupiny, který poskytují nelegální obsah, na kterým by jinak streamovací služby mohly vydělávat legální cestou. Proto z Německa přišly ty varovné zprávy a to že překladatelské skupiny zareagovaly stáhnutím nelegálního obsahuje je asi logické. Kdyby nestáhly a borci z Německa podali trestní oznámení, tak u soudu jasný win pro Němce.

Celá tahle „kauza“ je tedy spíš reakcí na služby, které to chtějí dělat legálně, než reakcí na nějakou změnu v zákoně.

Pokud by přišel na Konohu dopis jako ten z Německa, tak nejspíš překlad skončí i tady. ... No, spíš určitě. Řekl bych, že je to jenom otázka času...

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2018-01-07 00:31 | Ninja už: 2601 dní, Příspěvků: 2339 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Kankurova kosmetička

Jenže tady je crew, s kterým jakž takž koexistujeme a na Boruta zatím práva ani nemá, takže si moc neumím představit, proč by nás měl obtěžovat někdo mimo republiku.

Sedm let?! Shocked Strašné...

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2018-01-07 01:39 | Ninja už: 701 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Recepční v lázních

Uvidíme časem Smiling

Obrázek uživatele Lunar25
Vložil Lunar25, Pá, 2018-01-05 21:11 | Ninja už: 193 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Hledal jsem a hledal ale na stránkách EU a na žádných jiných jsem nic nenaš. Jenom všede je jen o dohode o volném obchodu který má jít v platnost v květnu 2019. Tak nevím co všichni vyšilují.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, So, 2018-01-06 23:51 | Ninja už: 2010 dní, Příspěvků: 971 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Zmena zákonov nie je tak jednoduchá alebo rýchla. Step by step. Chce to čas. To je otázka budúcnosti. A čas je efemerní.

Ja som len jeden , som nenahraditeľný.