manga_preview
Boruto TBV 08

Hidan (pexeso)

Hidan (pexeso)

Poznáte ten pocit, keď máte v hlave dokonalý návrh, ale neviete ho naplno zrealizovať? Laughing out loud
..Nuž, napriek tomu si myslím, že je to celkom prijateľné, nie?

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.5, Hlasů: 2

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2016-03-18 21:44 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Zajímavá koncepce, líbí se mi, jak jsi to celé graficky zpracovala Eye-wink. Trochu mi vadí, že když jsi obtáhla tu hlavu černě, tak aspoň zbytek pleti by měl být taky obtažený. A patrně moc neslyší, když nemá ani jednu dírku do ucha Smiling. Ale fakt hezká kompozice, palec nahoru za nápaditost Kakashi YES. Taky podpis je co do umístění a velikosti dost na hraně, ale misi ti uznávám Smiling.
Myslím, že nebude dobře k přečtení, až se to zmenší Sad, ale pokud ti to osobně nevadí, tak to nech, no. Já bych ho dala osobně níž, pěkně posunula doprostřed té pomyslné kružnice znaku. Teď je dost šišatě umístěný, což není úplně šťastné. Já vím, bazíruju na tom, ale i podpis může obrázek hezky umělecky dotvořit, nebo naopak pokazit. Udělej, co uznáš za vhodné Eye-wink. Díky za Hidana!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele ChibiHidi
Vložil ChibiHidi, Pá, 2016-03-18 23:43 | Ninja už: 3518 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Recepční v lázních

Ojoj, až teraz som si všimla, že ten podpis mal byť vlastne v rohu a, no hej, je trochu nevýrazný Laughing out loud No, možno by som sa mohla pokúsiť to ešte nejako upraviť (aj keď to fakt nezaručujem..)
Ale ďakujem za pochvalu kompozície. Hidan je typický niektorými špecifickými vecami/predmetmi ako napr. kosou a príveskom, tak som schválne chcela vymyslieť nejaké zaujímavé formátové rozmiestnenie..

Boží súd očakáva bezvercov ignorujúcich bolesť ostatných.