manga_preview
Boruto TBV 08




O co jde?

Kdo dosud neví, co znamená tajemná zkratka CKS, zde je vysvětlení: CKS = Celokonoží sraz. Volně přeloženo se jedná o setkání uživatelů konoha.cz, jejich kamarádů, a příznivců anime a mangy obecně. Smiling
Letos se CKSko bude konat už poosmé! Všechno o loňském ročníku si můžete přečíst TADY.


Konzolové hry


Ultimate Ninja series

  • Naruto: Ultimate Ninja (PS2)
  • Naruto: Ultimate Ninja 2 (PS2)
  • Naruto: Ultimate Ninja 3 (PS2)
  • Naruto Shippuden: Ultimate Ninja 4 (PS2)
  • Naruto Shippuden: Ultimate Ninja 5 (PS2)



Předtím, než založíte nějaké fórum - nebo jste již založili a chcete jej zkontrolovat - si prosím přečtěte následující pravidla.
To se týká i těch, kteří do diskuzí přispívají pouze komentáři!

SPRÁVCE SEKCE: Lineral

Pravidla pro témata:


Pravidla jsou jednoduchá, a právě proto si je důkladně pročtěte, aby nedocházelo ke zbytečnému nedorozumění.






Žádná pravidla nejsou!



Dělejte si co chcete, jak chcete, a to v souladu s pravidly výše.



There is no garbage like A-garbage!


Kategorie:
BV008_01.png

Kawaki s Deltou se vydají pronásledovat Boruta. Ada s Mitsukim si mezitím promluví o svých citech. Jaké nebezpeční hrozí Konoze nyní?

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
mise
Zahrajme si potřetí společně oblíbenou stolní hru, tématicky upravenou v duchu Naruta.

Na posledním srazu jsme dohnali jisté lidi málem k infarktu smíchem a byla jsem požádána o vypsání dalšího kola i na Konoze. Tak se pojďme pobavit v kolotoči všedních dnů Smiling. Prosím o prominutí, že drze kopíruji zadání z minulého kola. Text doznal jen lehounkých změn Smiling.
...

Datum ukončení mise: 
17.4.2024 (17:04:24)
Odměna za misi: 

Doufám, že vaše vynaložené úsilí bude odměněno pár bodíky a pár minutami života navíc Laughing out loud.

Pro mise je třeba být přihlášen.

Kategorie:
BV007_01.png

Micukimu se podařilo doběhnout Boruta a má v plánu jej zprovodit ze světa. Jenže, co když mu jas nového slunce osvítí jinou cestu? Vydá se po ní a zanechá svých úmyslů?

Omlouváme se za zpožděný překlad z důvody nemoci vícero členů Manga-týmu. Gomenesai!

Překlad mangy: 
Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
BV006_01.png

Konožští radní i feudální pán Ohnivé země trvají na tom, že Boruta je nutno eliminovat. Ale co si vlastně myslí prozatímní Osmý hokage?

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
BV005.png

Co jsou vlastně zač ty bytosti vytvořené božským stromem? A jaký mají cíl teď, když si uvědomily vlastní individualitu?

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
S002_02.png

V předchozí kapitole se Sasuke záměrně dostal do vězení, aby tam našel lék na Narutovu nemoc. Věznice však ukrývá více tajemství, než Sasuke čekal. Jedním z nich je Meno - ještěr, který uloví každého prchajícího vězně. Co je tento tvor zač? A podaří se Sasukemu nad ním zvítězit?

Manga tým vám přeje krásné svátky a hodně štěstí do nového roku!
Tento díl je malým dárkem od nás. Tak si ho užijte. :)

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
mise
Namalujte příběh, popište ho básní.

Milí ninjové,
chtělo by to trošku oživit naši konožáckou scénu, když tak všichni čekáme co se bude dít s naším milovaným seriálem. Je tu mise, která nenechá chladným žádného kreativního tvůrce Sticking out tongue. Předesílám, že pro úspěšné splnění mise je třeba splnit obě fáze/kola.

Podmínky splnění:

1. fáze mise

  1. Přihlaste se na misi a namalujte obrázek. Ať jsou vaše výtvory v mezích zdejších FA pravidel.
  2. Datum ukončení mise: 
    nahrání obrázku do 27. 12. 2023 (23:59:59), ukončení mise bude 9. 1. 2024 (23:59:59)
    Odměna za misi: 

    Zahýbáte výrazně se svým bodovým kontem a můžete potěšit ostatní!

    Pro mise je třeba být přihlášen.

Kategorie:
BV003.png

Jakou sílu využívá Borutův nový rasengan a může tato technika opravdu zastavit Codea?

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
mise
Přidej na Konohu komentář obsahující slovo vyňuňaný.

Zadání je jasné, stručné. Hrr na to! Stačí něco na Konoze okomentovat (obrázek, povídku, kapitolu), nebo se zapojit do diskusního fóra. A v daném komentáři použít slovo vyňuňaný*. V jakém rodě nebo pádu, to už záleží na vás.
*význam - dokonalý, bezchybný (expresivně) Mňam!

Ale jak asi tušíte, v misi bude nějaký háček... navíc trvá jen tři dny Kisame si o tom myslí své.... Pokud misi splníte, nikomu neříkejte, jak se vám to povedlo.

Datum ukončení mise: 
4. 10. ve 22:00
Odměna za misi: 

Budiž vám odměnou, že jste někomu udělali radost komentářem... a vyzráli na Konohu Kakashi YES

Pro mise je třeba být přihlášen.

Kategorie:
akimacuri.jpg
Místo konání: 
SVČ Lužánky - Lidická ulice, Brno
Datum: 
07.10.2023 10:00 - 18:00

Akce věnovaná Japonsku a japonské kultuře.

Stručný program:
10:00 - 11:30 Čajový rituál (Cesta čaje)
12:00 - 14:00 Ukázka bojových umění
14:30 - 15:00 Vystoupení tanečníků (Yosakoi Hanamaru)
15:30 - 16:00 Úvod o kjógenu
16:00 - 17:00 Divadlo kjógen

A další doprovodné akce... viz FB stránky.


Kategorie:
BV002_01.png

Konoha úpí pod náporem monster. Jsou slabá, ale je jich prostě příliš mnoho. Pomůže Boruto vesnici, nebo si jen jde vyřídit staré spory?

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
BV001_02_03.png

Uplynuly tři roky od doby, kdy byl Boruto nucen uprchnout z Konohy. Situace ve vesnici je stále stejná, většina lidí žije ve lži, ale panuje tu relativní klid. A ten klid má nyní skončit...

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
mise
Vylušti konožáckou osmisměrku a prověř znalosti ohledně kamarádů.

Ninjové,
vinou neaktivity našich milých japonských přátel to tu značně zkomírá. Tak jsem vám ve volné letní chvilce sestavila opět jednu osmisměrku, ať máte co dělat Smiling. Snad se vám bude líbit. A zároveň ověříme, zda nám všechno ohledně misí systémově funguje, jak má.

Postup luštění:

Datum ukončení mise: 
16. 7. 2023 (23:59:59)
Pro mise je třeba být přihlášen.

Kategorie:
B080_01.png

Adina schopnost překopala všem vzpomínky a vrhla Boruta do nejčernějšího světla. Hokageho syn ztratil vše a je nyní psancem. Najde se v této neutěšené situaci někdo, kdo mu podá pomocnou ruku?

Manga si udělá malou přestávku a další díl vyjde 20. srpna!

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
B079.jpg

Po Kawakim jde celá Konoha, ale Ada neponechá nic náhodě. Použije své shinjutsu, aby klidně změnila celý svět a zachránila ho.

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
nahled_b293.jpg

Kawaki minule udělal do Boruta díru a jen těžko by se z toho sám dostal. Naruto je z toho samozřejmě vyřízený. Tím ale boj nekončí, Code je stále na místě a má jako rukojmí Shikamara. Dostat se z této situace nebude lehké!

Překlad je hotový.

Pozor, od tohoto dílu nastává dlouhá pauza, která potrvá nejspíš do 2. 7. 2023. Je možné, že mezitím vyjdou speciální remasterované díly Naruta. Nechme se překvapit.

Pokec o nových dílech najdete zde:

Anime - Nové díly

Na překladu pracovali: 

Kategorie: