manga_preview
Boruto TBV 07

Shina-chan

Obrázek uživatele Shina-chan
Shina-chan je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
15 roky 21 týdny
Poslední vstup do Konohy
Čtvrtek, Listopad 10, 2022 - 21:32

Mise

Hodnost: Obsluha v Ichiraku (bodů: 77) (info)
Výsledky misí, kterých ses účastnil(a).
Typ miseSplněnoNesplněnoVzdánoAktivníCelkem
C70007

Fan Art a Fan Fiction

Počet Fan Fiction: 69

Anime a Manga

Manga, kterou jsem četl(a)

Darren Shan: Jedna z mých srdcovek, i v knižní podobě. Dokonce až tak, že na blogu mangu překládám do češtiny: http://i-love-neji.blog.cz/rubrika/darren-shan-manga
Gravitation: Prvních 5-6 volume je fakt dobrejch, pak to jde ale, tím svým ujetým humorem, který mně osobně vůbec nepřipadá vtipný, do kytek...
Inuyasha: Tuhle jsem ještě nečetla celou, ale stejně ji miluju =^_^=
Love Hina: Moje první manga. A taky asi nejoblíbenější Laughing out loud Keitaro je best Laughing out loud
Naruto: Taky jen pár volume, stejně jako u Inuyashy

Nejoblíbenější Anime a Manga
Inuyasha + Kanketsu-hen, Rurouni Kenshin
Anime, které jsem viděl(a)

5 Centimeters per Second: Tak nějak jsem nepochopila, co je na tom tak super. Možná se na to někdy kouknu ještě jednou, abych to zjistila.
Air: Krásné anime, viděla jsem ho až dokonce a snad se na něj kouknu ještě
Bleach: Viděla jsem asi dvacet dílů. Pak jsem to už nevydržela, zavřela a zařekla se, že už se na to nikdy nekouknu. Nudnost tohohle anime mě dost překvapila, nechápu, jak to někdo může srovnávat s Narutem...
Boku wa Imouto ni Koi wo Suru: Další anime, které stojí za to shlédnout.
Children Who Chase Lost Voices from Deep Below: Další pěkný film, i když by bylo lepší, kdyby skončil už tak po půl hodině. Vězte, že ve zbytku času jeho trvání vás už nic moc nenadchne... Na jeho překladu zrovna pracuju s Kimm-senpai.
Chobits: Zajímavá myšlenka, jen by si mohli odpustit pár scén...
Code Geass: Další anime, které jsem ještě nedokoukala. Tohle bych ale měla v šuplíku "Navždy rozkoukané" dost nerada.
Colorful: Přestože vás bude hlavní hrdina příšerně štvát, opravdu to stojí za to dokoukat do konce...
Death Note: Famozní začátek, nemožný konec.
Digimon: Pár dílů, co jsem vydržela Laughing out loud
Elfen lied: Nejsem ani na potoky krve ani na ecchi, takže dle mého názoru nic extra.
Gedo Senki: Doporučuji. Nebudete litovat "promarněného" večera Eye-wink
Gin'iro no Kami no Agito (Origin): Nádherné anime, ale po tom úvodu jsem čekala trošku víc.
Gokujou Koibito: Viděla jsem dabovanou colorovanou mangu na Youtube. Kdyby to bylo anime, tak asi většinu přetočím. Takhle jsem jen tlumila zvuk na nulu a odvracela oči xD
Gravitation: Moje první shounen-ai anime. Hodnocení? Stejně jako manga: začátek v pohodě, konec - děs. A navíc mě neskutečně irituje dabing hlavního hrdiny...
Higurashi no Naku Koro ni: Psycho anime Laughing out loud. Doufám, že ho někdy dokoukám.
Howl's Moving Castle (Zámek v Oblacích): Tak tohle anime prostě miluju. Tisíckrát jsem ho viděla a minimálně ještě jednou tolikrát se ho shlédnout chystám.
I My Me Strawberry Eggs: Krásné anime plné humoru se sympatickým hlavním hrdinou. Nebo hrdinkou!? Smiling
Inuyasha + Kanketsu-hen: Moje láska. Radši ani nebudu počítat, kolikrát jsem to viděla Laughing out loud
Jigoku Shoujo: Ta deprese, prostupující celé tohle anime, na mě byla trochu moc. Nedokoukáno, ale jednou bych se k tomu ráda vrátila.
Junjou Romantica: Nenávidím Misakiho! Větší tupec snad na planetě zemi neexistuje! Ostatní se dají. Nepočítáme-li medvídky.
Kaichou wa Maid-sama!: Ha, tak tohle je typické shoujo anime. Vlastně ani necím, proč jsem se na to koukala...
Kaze no Tani no Naushika: Tenhle hádherný film mě jen utvrdil v tom, že nenávidím otevřené konce...
Kuroshitsuji: Přežila jsem jen pár dílů. Žádná extra zábava.
Love Hina: Celkem v pohodě anime. Koukla jsem se na to, protože mám ráda mangu. Té ale tenhle seriál nesahá ani po kotníky.
Kyou Kara Maou: Prvních 30 dílů jsem byla nadšená. Do padesátého dílu jsem to prospala. Pak jsem to vzdala. Ale ráda bych se někdy dosvěděla, jsk to skončí.
Loveless: Vypadalo to zajímavě, ale konec to zabil
Lovely Complex: Docelá milé anime, když máte hodně času a málo povinností. Ale opět nic, co by člověka nějak extra nadchlo.
Mononoke Hime: Klasika, kterou viděl snad každý. Nádherné anime se sympatickými hrdiny, které nepostrádá myšlenku.
Nana: Tak tohle je opravdu jedno z těch, které bych opravdu ráda dokoukala...
Naruto + Naruto Shippuuden: Netřeba se více vyjadřovat. První anime, co jsem viděla (Ano, na pokemony a digimony jsem opravdu přišla až potom) a které mě zatím nejdéle drží.
Night Head Genesis: Jedno z mých oblíbených anime. A to i přesto, že jsem ho neviděla do konce.
Ouran High School Host Club: Jo, tak tohle bych jednou taky ráda dokoukala...
Papa to Kiss in the Dark: Tak tohle je naprostá ujetost. Přetočila jsem víc, než jsem viděla.
Pokemon: Jen pár dílů, víc jsem nerozdejchala.
Princess Princess: Na to, jak na tohle anime všichni nadávají, mě celkem bavilo, jen by si zasloužilo jasnější konec. Ale na dorama, na to se nekoukejte...
Rurouni Kenshin + Seissouhen + Tsuiokuhen: Jedno z nějkrásnějších anime, co jsem kdy viděla. Když se řekne "samurai", tohle je to první, co se mi vybaví
Saiunkoku Monogatari: Další z oddechovek pro volné dny. Warning: Shoujo xD
Sekai Ichi Hatsukoi: Děsný název, ale nelekejte se. Anime docela ujde. Patří k těm, které mám radši.
Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away/Cesta do Fantazie): Jo tak tohle je jedno z mých nejoblíbenějších. Ať se na něj kouknu kolikrát chvi, nikdy pro mě tohle anime neztratí své kouzlo. Ale dám vám jednu radu: Nedívejte se na to s českým daingem! Ani za nic!
Shakugan no Shana: Zezačátku jsem byla nadšená. Potom mě toto anime začalo utápět svou monotónností a téměř se nepohybujícím dějem.
Shaman King: Pár dílů, do kterých mě dokopala Kimm-senpai
Summer Wars: Anime, které vás ze začátku neskutečně nadchne, pak se ale začne utápět v nudě. Konec vás zklame.
Sword of the Stranger: Jeden z anime skvostů, na něž jsem měla tu čest narazit.
The Borrower Arrietty: Tak tohle anime je u mě momentálně na vrcholu žebříčku oblíbenosti. Kdo neviděl, rozhodně se podívejte. A na konec si nezapomeňte kapesníky. Nedoporučuji lidem, co potřebují uzavřené konce. protože otevřeněji tohle anime snad ani skončit nemůže...
Time of Eve: Krátké anime, které ale rozhodně stojí za zhlédnutí.
Togainu no Chi: Viděla jsem asi polovinu. Snad to někdy dokoukám, jsem zvědavá na konec.
Toki wo Kakeru Shoujo: Nádherné anime. Viděla jsem ho dvakrát. A nestačí mi to.
Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru: Tohle anime jsem viděla dvakrát. Děj se dobře rozvíjí, můžete si vybírat z hodně postav tu svou oblíbenou. Konec mě zklamal na plné čáře.
Vampire Knight: Na tohle anime jsem se koukala během své upírofilské mámie. S odstupem času ho hodnotím jako průměrně nadpůměrné Smiling
Wolf's rain: Šedo, tma, deprese. Jen pro silné povahy. Já to do konce nevydržela.

Vsadím se, že jsem ještě na něco zapomněla... Hmmm... Co to asi bylo....? Laughing out loud

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Hyuuga Neji, Inuyasha, Sesshoumaru, Himura Kenshin, Urashima Keitaro

Naruto

Oblíbená postava
Neji, Naruto, Hinata, Hizashi, Orochimaru, Itachi
Oblíbené Jutsu
Juuken, Orochimarova prokletá pečetící technika xD
Postava, kterou nesnáším
Sasuke, Hiashi, všichni z Akatsuki kromě Itachiho
Jutsu, které se mi nelíbí
Prokletá pečetící technika klanu Hyuuga
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Zvučná

Nindža karta

Homepage
http://i-love-neji.blog.cz
Skype
shina.chan
Okres
Brno-město
Věk
17
Bydliště
Konoha
Pohlaví
Holka

Podpis

Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky