manga_preview
Boruto TBV 07

Hora Myoubokuzan

Myoubokuzan/ MyōbokuzanMyoubokuzan (妙木山}- Hora Myouboku. Hora kde žijú všetky žaby/ropuchy.
Je to veľmi prekrásne miesto kde prekvitá život, hlavou Myouboku je Veľký žabý Sage/mudrc. Ďalšími mudrcmi a starešinmi sú Shima/Ma a Fukasaku/Pa, títo dvaja majú dokonca väčšiu autoriu a postavenie ako Gamabunta, ktorý je nazývaný boss/šéf žiab.

Ako povedal raz Fukasaku, je nemožné dostať sa do Myoubokuzanu pokiaľ nepoznáte tajnú cestu, jediné ako sa tam dostať je teda buď tak, že viete "tajnú cestu s Konohy, alebo máte zo žabami podpísanú tajnú zmluvu. Tak ako Minato, Jiraiya a Naruto. V mange sa Jiraiya dostal do Myouboku pomocou tajnej cesty, v anime sa tam dostal pomocou Kuchiyose no Jutsu(a však bez zmluvy zo žabami). Menšie žaby používajú na cestovanie/prechod medzi Myoubokuzanom a Konohou niečo ako špeciálnu "cestu", a preto nemusia využívať privolávacie techniky.


Niektorý obivatelia Myoubokuzanu dokážu používať Senjutsu a prírodnú energiu. Pre ľudí tu je taktiež možnosť naučiť sa využívať prírodnú energiu vo svoj prospech pri používaní senjutsu.
Myōbokuzan sochy pri olejovom vodopadeA to na tajnom mieste kde sa nachádza vodopád kde tečie "žabý olej", tento olej umožnuje ľuďom lepšie cítiť prírodnú energiu. A však pokiaľ nemáte skúsenosti s prírodnou energiou a skúšate trénovať pomocou oleja, tak hrozí riziko že sa premeníte na žabu a neskôr na žabiu sochu. Preto sa aj v okolí tohto vodopádu nachádzajú samé sochy, ktoré upozorňujú na toto nebezpečenstvo. Tieto sochy sú tí, ktorý sa pokúšali naučiť senjutsu ale neuspeli.
Taktiež je nemožné vyniesť tento olej mimo Myoubokuzan pretože by sa okamžite vyparil. V Myoubokuzane sa nachádza aj list s menami všetkých žiab, ak toto meno zmizne tak sa vie, že tá dotyčná žaba je mŕtva.

4.285715
Průměr: 4.3 (7 hlasů)