manga_preview
Boruto TBV 08

Manga (nové díly)

Konoha.cz

Boruto: Two Blue Vortex

Aktuální kapitola
Česky [08]    Anglicky [08]
Další kapitola (Cze) 27.4.2024
Další kapitola (Eng) 18.4.2024

Boruto: Naruto Next Generations

Poslední kapitola
Česky [80]    Anglicky [80]

Naruto Gaiden: The Seventh Hokage

Poslední kapitola
Česky [700+10]    Anglicky [700+10]

Naruto manga

Poslední kapitola
Česky [700]    Anglicky [700]

Manga (nové díly) - diskuse k nejnovějším mangám
  1. Toto fórum slouží k diskusi o nejnovějších dílech mangy Boruto (dříve Naruto). Jistojistá pravděpodobnost spoileru.
  2. Pokud máte otázky ohledně nových dílů mangy či tohoto fóra, můžete je napsat sem do komentáře, případně se obrátit s dotazem přímo na členy moderátorského týmu M(nd), což jsou Sayoko a Lee. Rády Vám odpoví, pomohou, případně něco vysvětlí.
  3. Prosíme, podílejte se i Vy na bezproblémovém chodu tohoto vlákna tím, že se budete chovat slušně a budete respektovat připomínky a doporučení moderátorského týmu.
  4. Dotazy na starší díly nebo mangu jako celek směřujte do speciálního Dotazového vlákna.
.

Pravidla M(nd)
  1. V diskuzi buďte slušní, navzájem se nenapadejte, neurážejte. Pokud má někdo jiný názor než vy, tak to nutně neznamená, že je to špatný názor Eye-wink
  2. Snažte se neopakovat odpověď, která již na daný dotaz padla. Tedy si přečtěte odpovědi, než sami odpovíte (pokud jich už není opravdu mnoho). Ušetříte tak sobě i moderátorskému týmu práci. V případě, že se odpověď bude často opakovat, budou se mazat čerstvější odpovědi a nechá se pouze původní.
  3. Nespamujte.
  4. Dotazy na starší díly nebo mangu jako celek směřujte do speciálního Dotazového vlákna.
  5. Pokud najdete chybu v překladu, NEPIŠTE ji sem. U každé jednotlivé kapitoly (nalistovat si je můžete třeba v Seznamu svazků) je formulář na nahlášení chyb. Cokoliv, co tam napíšete, se zobrazí přímo na interním manga-tým webu.

.

Vydání obecně
  1. Časopis V Jump s kapitolou Boruta vychází jednou za čtyři týdny.
  2. Scany stran se na internetu objevují v den oficiálního japonského vydání.
  3. Kompletní český překlad se Vám pak manga-tým snaží poskytnout do 10 dnů, zpravidla je však vydaný mnohem dříve. V tomto překladu jsou vyčištěné stránky, pořádně naeditované bubliny a hlavně kvalitní překlad. Pro překlad se snažíme využívat více zdrojů, nejen ten první, který seženeme.

.

Proč trvá tak dlouho přeložit nový díl mangy?

Rychlost překladu se odvíjí předně od těchto skutečností:
  1. Od toho, kdy se zpřístupní všechny potřebné zdroje. Aby manga-tým zajistil nejlepší výsledek, vždy se snaží kombinovat více zdrojů.
  2. Od toho, v jakém stavu se seženou scany stránek. Čím horší scany, tím je víc práce s jejich úpravou. Také záleží na množství myšlenek (nutnost dokreslit obrázky) či obrázků s šedou texturou (nutno úplně překreslit).
  3. Manga-tým se vždy snaží o maximální kvalitu překladu. S každou stránkou se mazlí a rychlokvašky nepřipadají v úvahu.
  4. Od toho, kolik času mají v dané době ti, kteří na aktuální kapitole pracují. Členové manga-týmu překládají ve svém volném čase, za odvedenou práci nedostávají ani korunu.

.

Výše zmíněné prosím berte jako fakt. Prostě kdo si počká, ten se dočká.

Mějte prosím na paměti, že na dotazy či připomínky k rychlosti nebo k době vydání české verze nového dílu mangy bude nadále pohlíženo jako na spam. Pokud se česká verze neobjeví do námi stanoveného data, teprve pak se můžete ptát, co se děje.

Děkujeme za přečtení a pochopení.



Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, St, 2024-04-17 13:49 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Kapitola 9

neoficiálny preklad https://drive.google.com/file/d/10t-NH1HamcgyzFkM5gHSQ7-c8xVAsVjm/view

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele Mellias
Vložil Mellias, Čt, 2024-04-18 12:09 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

určo to bude novy reset mysle, nova bytosť ..

(keď sa autori hraju s myšlienkou umelých bytostí vytvorených z inej, ..tak aj kyubi može byť nový Laughing out loud , .. alebo nejaka jeho forma reinkarnacie ako boli Asura a Indra cez historiu ninjov Laughing out loud ( fantazirujem ..blbost by to bola Laughing out loud )

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2024-04-18 20:22 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Reinkarnáciu by som vylúčil, lebo k tej dochádza jednak po istom čase (asi tri roky) - preto chcel Raikage zabiť Naruta.
Nehovoriac, že reinkarnovaný bijou sa objaví na náhodnom mieste a hlavne si všetko pamätá.

Naproti tomu disponovala Hima "veľkou silou" už krátko po "smrti" Kuramu.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2024-04-18 21:06 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Po prečítaní tvojho komentára ma napadlo, že Kurama bol predsa vesmírna sila a veľmi znalý kadečoho, tak možno keď sa rozložil na súčiastky (častice, kvarky a pod.), tak sa dovial do Himy, ktorá je predsa priamym potomkom tej dobrej línie Ócucuki. Však my o vetve Hamuru moc nevieme, zjavil sa Hinate, keď ju uniesol Toneri, tak bohvie, aké sú tam tajomstvá, čo možno Kurama vedel Puzzled Lebo vo Vesmíre nič nezaniká, len sa transformuje do dačoho iného.

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Pá, 2024-04-19 13:34 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Ja si aj tak skôr myslím že keďže Kurama bol celý život s Narutom a boli spojení tak sa Kurama dostal aj do Narutovho DNA. A keďže Kurama je obrovská masa chakry a tá sa prenáša(rovnako ako to Hagomoro preniesol na svojich učňov/ deti a oni zase na svoje deti atď) tak to isté sa stalo tu. Časť Kuramovej chakry sa preniesla na Himu(a možno aj Boruta keďže obaja majú tie čiary na tvári). A myslím že Kurama to vedel že sa niečo z jeho chakry dostalo do Narutových detí a tým pádom aj keď chakra v Narutovi vyprchá a on zmizne, tak sa zas jedného dňa objaví. A keď biju umrie a raz sa znovuzrodí tak si pamätá čo bolo v "min. živote" a myslím si že to platí aj v tomto prípade(aj keď Kurama neumrel svojím spôsobom). Keďže je to chakra. A pýtal sa Himawari kvôli tomu že si nebol istý či už o ňom vedela alebo nie, kto on vlastne je.

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2024-04-19 14:14 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Teória deväťchvostej spermie. Nya!

Ono to prenášanie nefunguje v priamej línii a predpokladom by mala byť smrť predošlého "avatara" (lebo techniky aj Madara zomrel, len s odstupom zmenil svoju realitu pomocou Izanagi).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Pá, 2024-04-19 22:18 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

čo myslíš nefunguje v priamej línií?

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Pá, 2024-04-19 23:25 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Predpokladám že to myslel tak že Indrov a Ashurov duch nejde z otca na syna ale ten duch sa prenesie do ďalšieho nasledovníka až keď zomrie súčasní hostiteľ.

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Čt, 2024-04-18 00:17 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Little girl? Podľa mňa nevie jej meno lebo Kurama by ju vedel. Tento je malý, nový a bez spomienok predtým

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2024-04-19 14:11 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Mal by v nej byť už minimálne tri roky ... ako by nemohol vedieť jej meno, keď ju ním celý čas každý oslovoval?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Pá, 2024-04-19 23:39 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ale všimol si si že on ju tak neoslovil? Ani nevieme odkedy tam je keďže Kurama neni v Narutovi už 2 roky.

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, St, 2024-04-10 20:27 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mám len otázku či sa plánuje preklad aj Boruto SD https://www.novelcool.com/novel/Boruto-Saikyo-Dash-Generations-Boruto-SD...

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2024-04-10 20:33 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

V současnosti ne, ale díky za připomenutí.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2024-03-29 20:21 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

TVB 08 No je to riadny guláš. Chudák Micuki je akýsi zdeprimovaný, zamilovaný do Ady a rieši problémy lásky, Oro by asi odpadol Orochimaru ^.^ Zjavil sa nám nový Hidari, vraj reinkarnácia desaťchvostového. Skoro som odpadla z tých jeho papučiek a či čo to mal obuté na prstoch Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! A s ním Sasuke, len zatiaľ nevieme, čo to má znamenať. Hmhm cítia Narutovu čakru v kníhkupectve, vraj plnú chvostového, ale ako tu bolo spomínané, tá čakra ide z Himawari. Tak už len čakať na novú kapitolu, čo z toho vylezie.

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, So, 2024-03-30 11:45 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

1: papučky nie, skôr by som povedal že kopytá
2: To neni Sasuke ale Juubi ktorý čerpá Sasukeho chakru, takže vyzerá ako on aj s jeho jutsu
3: už len moja konšpirácia. Himawari tvrdila že má pocit že je Naruto nažive takže mi z toho vyplýva že je tam nejaké spojenie medzi Narutom a Himawari a Jura toto spojenie vycítil a preto ju našiel. Dá sa predpokladať že Jura sa môže dostať k Narutovi cez Himawari. Jura vycítil Naruta po stretnutí s Kawakim, nie v kníhkupectve.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2024-03-30 12:30 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Jura si iba myslí, že cíti Naruta. Netuší, že toho už cítiť nemôže, pretože prišiel o Kuramu. Čím samozrejme padá teória o aktuálnom prepojení medzi Narutom a Himawari.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, So, 2024-03-30 16:12 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Jura vycítil démoní čakru a našiel Himawari. Zatiaľ čo vieme o jej schopnostiach je že dokázala knock-outovat Naruta s Kuramou jedním prstom. Vtedy sa mohlo niečo stať, čo by priviedlo Juru k nej. Alebo sa stala tajne Jinjuuriki.

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, So, 2024-03-30 20:29 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Podľa mňa to má jednoduchšie vysvetlenie a to že pri istom akte dostala Hima do vienka aj Kuramovu chakru. Ale Naruto si toho vedomý nebol a Kurama mu to nevykecal lebo o tom tiež nevedel. Ale neskôr si to Kurama určite uvedomil keď sa narodila a keď bola staršia. V podstate sa stalo to čo bolo medzi Narutom a Minatom. Aj keď v tomto prípade to urobil Minato. Rozdelenie Kuramovej chakry. Ale Hima to dostala geneticky.
Jura je biju a ako to býva zvykom dokáže vycítiť ďalšieho biju resp chakru. Takže Jura ju vycítil ale ostal prekvapený ze tam nie je Naruto ale malé dievča. Hima si toho vedomá nie je, zatiaľ. Ale to do cca jej veku nevedel ani Naruto. Takže je možné že Kurama naďalej žije skrytý v Himawari. Len musí sa prebudiť(alebo niečo v tomto zmysle).

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Ne, 2024-03-31 14:28 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Si skôr myslím že to bude vo forme čistej chakry bez vedomia podobne ako u Ginkaku-Kinkaku ale who knows. Možno to ešte skonči tak že Hima vybali aj bayron mod alebo ešte niečo iné Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2024-03-31 16:58 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Je otázne, nakoľko môže byť nejaká čakra úplne bez vedomia, keďže doteraz spravidla slúžila ako prenášač vedomia.
Ešte otáznejšie je, ako sa mohla akákoľvek Kuramova čakra dostať do Himawari, keďže je spojením medzi ňou a Narutom jedna jediná spermia (dúfam že teraz nebúram nikoho predstavu o bocianoch) a tá by teda musela byť tou čakrou riadne napumpovaná. Mohol byť Naruto povedzme počas inseminácie Hinaty prehodený s Kuramom? Kto vie?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Ne, 2024-03-31 14:43 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Možno to bude ako Ginkaku a Kinkaku aj keď by ma to zamrzelo predsa len Kurama bol zlatíčko Laughing out loud Laughing out loud ale možno to ako sa "po smrti" biju dokáže znova oživiť alebo vzniknúť nanovo ako Sanbi a vedomie mal stále rovnaké tak možno aj tu by to mohlo byť len s tým rozdielom že to bude priamo v Himawari. Síce Kurama povedal niečo ako že sa vytratí jeho chakra(alebo tak nejak(presne si to nepamätám Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud ) ale ak je v Himawari nejaký kúsok možno by to mohlo byť ako so Sanbim Tak teď ti nevím...

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Ne, 2024-03-31 21:24 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Alebo ma napadlo že na to ideme úplne zle a tá skrytá sila pochádza z Hinatinej strany pretože Boruto zdedil Jougan ktorý ma blízko k byakuganu a tak si myslím že Hima môže mať chakrový mod jouganu podobne ako to je tenseigan a potom jeho chakrový mod. Prečo by potom Jura vycitil Himawari miesto Naruta? Pretože je to jeho dcéra a neni Otsutsuki.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2024-03-31 21:55 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Boruto Jougan nezdedil - vytvoril mu ho Toneri, no keďže prišiel o dané oko, tak je to už vlastne jedno (obzvlásť, že to bola celý čas iba fillerová schopnosť) ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Ne, 2024-03-31 22:35 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Nešlo úplne o filer tie epizódy pred než začala manga nie sú filery je to príbeh čo bolo pred mangou(aspoň tak sa o tom rozprava) že nejde o klasický filer. A nejde ani o byakugan aspoň to tak ani trochu nevyzerá. A to že autor to vytváral a išlo iba o začiatok tu neobstojí(ako pri rinnegane), keďže byakugan už dizajn mal a išlo len o kopírovanie, takže meniť dizaj niečoho tak známeho mi príde blbosť. Tak teď ti nevím...

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2024-04-01 08:42 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Celkom konkrétne ide o príbeh z novely, resp. tuším prvých troch noviel, keďže štvrtá už pojednávala o výlete do Hmlystej.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Po, 2024-04-01 14:01 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

novely som nečítala, ale dúfam že to oko uvidíme ešte bola by škoda keby skončil len z obyčajným byakuganom

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Ne, 2024-03-31 22:18 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Keď to neni jougan tak jediná možnosť je to je momoshikiho byakugan?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2024-03-31 22:24 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Správne, objavilo sa s aktiváciou Kaamy a zrejme sa Boruto pod tlakom okolností naučí s Momoshikim spolupracovať, tak, ako Naruto s Kuramom.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Ne, 2024-03-31 22:33 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To nepopieram že sa skamarádil s Momoshikim ale nemyslím si že arc Nue a sledovanie "ducha" ktorého vidí len on je filler.

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Ne, 2024-03-31 22:41 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Myslím že toto prediskutovali s autormi či to tam môžu dat. Keď to autor zverejnil na ig alebo twittery v tom čase. A tiež si myslím že ak má byť najsilnejší zo všetkých tak bude potrebovať viac než len obyčajný byakugan. Aspoň toto si myslím ja Tak teď ti nevím...

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•