manga_preview
Boruto TBV 09

Město beze mne 1

Boku_Dake_ga_Inai_Machi_vol1_maly.jpg
Číslo svazku (volume): 
erased/ErasedVolume01

Vydáno 26. ledna 2013.

E001_01.png

Město beze mne 01

Fujinuma Satoru se chce stát mangakou, ale nedaří se mu prosadit. Proto se živí rozvážením pizzy. Jednou při rozvozu se mu stane, že se vrátí v čase o minutu zpět. Takovou situaci už zná a tak ví, že to znamená blížící se nehodu, které může zabránit. Zjistí, že řidič poblíž jedoucího náklaďáku zkolaboval. Při snaze ho probrat je však sám smeten jiným autem. V nemocnici ho navštíví kolegyně z pizzerie - středoškolačka Katagiri Airi. Satoru se neochotně snaží konverzovat, pak ho však v dívčině řeči zaujme jedna věta. Stejnou větu totiž kdysi pronesla jeho spolužačka ze základní školy, která je už osmnáct let mrtvá.

E002_01 - kopie.png

Město beze mne 02

Satoru se po nehodě zotavuje v nemocnici. Přemýšlí nad svojí "schopností", jak funguje a k čemu ji má. Díky Airi se nikdo v nehodě nešťourá, policista ho vyslechne jen zběžně a Satoru se v klidu může navrátit do běžného života. Když je propuštěn, jde zpátky do domů, kde ale potká svoji mamku, která s ním chce na chvíli bydlet. Z toho šťasten není, protože s ní moc nevychází. K večeru při sledování televize mu mamka připomene děsivé události z jeho dětství. Během jeho školních let se začaly ztrácet mladé dívenky, které někdo unesl a ty byly poté nalezeny mrtvé. Nakonec z vražd a únosů byl usvědčen Shiratori Jun, mladík, se kterým si Satoru hodně hrával. Jednou z unesených dívek byla i jeho spolužačka Hinazuki Kayo.

E003_01 - kopie.png

Město beze mne 03

Satoru neustále přemýšlí nad dětstvím, kdy se udály nepěkné věci a on považoval zločince za svého kamaráda. Něco mu chybí do skládačky a on zatím ten jeden dílek nemůže najít. Airi se k němu přidá cestou z knihkupectví a projdou Reprízou. Nemůže si pomoct a musí zjistit, co se děje, i když dává všanc svůj život.

E004_044.png

Město beze mne 04

Satoru jako dítě nedokázal pochopit pocity ostatních lidí, ale naučil se je předstírat. V přítomnosti se Satoru s matkou vrací z nákupů, když na parkovišti dostane další reprízu. Ale co je potřeba spravit? To tuší jen jeho matka, které měla z jednoho z kolemjdoucích špatný pocit. Satoru tuší, že něco ví a události dne mu získají přístup k jeho potlačeným vzpomínkám z doby před 18 lety.

E005.png

Město beze mne 05

Satoruovi nejdou z hlavy matčina slova, že prý viděla pokus o únos. Jí samotné to z hlavy nejde už vůbec. Je přesvědčená, že únosce zná a že by mohl mít něco společného i se sériovými únosy a vraždami dětí, ke kterým došlo před osmnácti lety. Pokud by tomu tak bylo, seděl by za ony vraždy ve vězení nevinný člověk! Sachiko přemýšlí, jak si svoji teorii ověřit a pachatele alespoň zpětně usvědčit, ale zločinec ji předejde a zavraždí ji v Satoruově domě. Její poslední myšlenky patří milovanému synovi, který nic netuše míří domů.

E006_02.png

Město beze mne 06

Satoru zažije krátkou reprízu, která mu však neumožní zabránit vraždě matky. Pouze si při tomto opakování všimne pachatele schovávajícího se v zahradě. Vrhne se za ním, ale vrah mu upláchne - a ze Satorua je náhle sprostý podezřelý, který prchnul po spáchání matkovraždy. Satoru pobíhá po městě a zoufale si přeje, aby přišla znovu repríza. Nějaká, která ho přenese dostatečně dozadu, aby vraždě zabránil. A repríza nakonec opravdu přijde...