manga_preview
Boruto TBV 07

Město beze mne 5

Erased 5.png
Číslo svazku (volume): 
erased/ErasedVolume05

Vydáno 28. prosince 2014

E025_02.png

Město beze mne 25

Satoru se domníval, že po záchraně Kayo se bude moci vrátit do roku 2006. Ale to se nestalo. Zdá se tedy, že jeho úkol ještě není u konce. Zatím ho však nečeká žádná zásadnější akce, pouze pomoc učiteli s rozvážením školních materiálů. Rozhovor s učitelem Satorua povzbudí a uklidní. Přesto je však trochu nesvůj z vědomí, že se už nemůže „vrátit“ do budoucnosti, jakou si pamatuje. Teď už ho čeká jen jiná, neznámá budoucnost.

E026_03.png

Město beze mne 26

Kenyovi se Satoru nějak nezdá. Jako by se stále o něco snažil. Zároveň ale jeho jednání rezonuje s Kenyovými zájmy, touhami a zkušenostmi. V rozhovoru Satoruovi prozradí, že se jeho otec zabývá případem vraždy, ze které pravděpodobně obvinili nevinného. Na základě provedení oné vraždy dostane Satoru podezření, které si chce ověřit při opětovné návštěvě odstaveného autobusu. Ale pachatel mezitím autobus vyklidil.

E027.png

Město beze mne 27

Dalším Satoruovým cílem je Nakanishi Aya - dívka, která byla původně zavražděná krátce po Kayo. Satoru chce zajistit, aby ani ona nebývala venku osamělá. Ale zatím neví, jak na to, neboť Aya chodí do jiné školy a vzájemně se neznají.

E028_03.png

Město beze mne 28

První setkání s Nakanishi Ayou se pro chlapce nevyvíjí dobře - zdá se, že se jen ztrapnili. Později však za nimi Aya dorazí sama, neboť se jí zalíbil Satoruův spolužák Kazu. Není to jediná událost, která Satorua naplní radostí - do školy opět dorazila i Kayo, i když teď musí dojíždět, a to je důvod k oslavě.