manga_preview
Boruto TBV 07

Město beze mne 2

Mesto2_nahled.jpg
Číslo svazku (volume): 
erased/ErasedVolume02

Vydáno 2. června 2013.

E007_02.png

Město beze mne 07

Satoru je ze svého návratu do dětství zmaten. Neví, kde ve škole sedí ani čím žijí jeho spolužáci. Raději předstíraje náhlou indispozici uteče domů. K mamince, která je v tomto čase ještě živá a Satoruovi tolik drahá. Na druhý den se ve škole už cítí lépe a všeho si všímá, aby dobře zapadl. Věnuje svoji pozornost i Hinazuki Kayo, o níž ví, že má brzy zemřít, ale spolužáci si jeho zájem vyloží po svém.

E008_01.png

Město beze mne 8

Satoru se snaží sblížit s Hinazuki Kayo, první obětí sériového vraha. Většina spolužáků má z toho druhé Vánoce. Jen Kenya pochopí, že Satoru není zamilovaný, ale má o Kayo starost - dívka je zjevně doma týraná. S pomocí slohové práce uveřejněné ve školním sborníku se Satoru snaží pochopit dívčinu duši, kterou ona sama před světem skrývá doufajíc, že se tak naučí necítít svoje trápení. Inspiraci k tomu, jak Kayo vytáhnout z její ulity někam do společnosti, Satoruovi poskytnou jeho vlastní blížící se jedenácté narozeniny.

E009_01.jpg

Město beze mne 9

Satoruovo sbližování s Kayo nepostupuje hladce - dívka je citlivá na jakoukoli neupřímnost a vědomě prohraným závodem v bruslení se Satoru o její důvěru připravil. Díky svému učiteli Yashirovi Satoru zjistí, že má Kayo narozeniny ve stejný den jako on. Když se pak chce Satoru s Kayo smířit, najde ji zmlácenou, jak se ukrývá v kůlně na dvorku.

E010_02.png

Město beze mne 10

Satoru zjistí, že není sám, kdo si všimnul týrání jeho zakřiknuté spolužačky. Třídní učitel už podnikl kroky, aby tomu zabránil, ale štěstěna zatím stojí na nesprávné straně a sociální pracovnice nemá žádný důkaz pro nevhodném jednání mezi rodičem a dítětem. Oba dva jsou však odhodláni Kayo zachránit. Satoru se spolužačky zastane před všemi, když je obviněna z krádeže peněz na oběd a snaží se jí ukázat, že mu může důvěřovat.

uvodka.jpg

Město beze mne 11

Satoru pozve Kayo na schůzku do Muzea vědy. Původně zval i kamarády, ale ti se vymluvili, aby jim nerušili soukromí. Kayo by šla ráda, ale její matka je proti. Satoru se snaží paní Hinazuki přemluvit, ta na něj však sprostě křičí a málem sáhne i k násilí. Naštěstí se u Hinazukiovic domu zjeví Satoruova maminka a zastaví ji. Kayo může jít. Satorua však provázejí pochybnosti - podaří se mu opravdu změnit budoucnost, nebo jen opakuje svoje chyby z minulosti?

E012_02.png

Město beze mne 12

Satoru myslí na Yuukiho a umiňuje si, že zachrání i jeho před uvězněním. V Yuukiho nevinu věří přesto, že v jeho knihovně objevil knihy naznačující, ze Yuukiho zájem o školačky nemusí být zcela čistý.
Nadešel den Satoruových a Kayiných narozenin. Na oslavě se sešli Satoruovi kamarádi, Satoru i Kayo dostali řadu dárků a všichni se výtečně bavili. Rozhodně lépe, než na „první“ oslavě Satoruových jedenáctin. Satoru je nesmírně šťastný, že se mu povedlo změnit historii. Další den však Kayo nedorazí do školy...