manga_preview
Boruto TBV 07

Město beze mne 13

E013_02.png

Hinazuki Kayo nepřišla do školy a Satoru se obává nejhoršího. Byla snad dívka zavražděna stejně, jako v první verzi Satoruova dětství, nebo se přece jen objeví a vše dobře dopadne?

Čištění a překreslování: 
Stažení kapitoly: 
Download RAR (konoha.cz)
Download PDF (konoha.cz)
Chyba v Manze: 
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy: 
Manga (jednodušší čítárna)

(Toto je konožský překlad.)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Út, 2020-01-21 07:44 | Ninja už: 2298 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Tak už ste preložili aj nasledujúcu kapitolu a ja som ešte nekomentovala túto. Prečítala som si ju hneď ako vyšla, no nejako sa mi nedalo. Štvalo ma, že napriek všetkému úsiliu Hinazuki zomrela. Síce v iný deň, no čo na tom záleží. Na druhú stranu sme sa dozvedeli, že to neboli žiadne náhodné únosy. Jej matka, zdá sa, mala pomer s nejakým násilníkom a ten jej bol presnejší ako život vlastného dieťaťa. Aspoň tak sa to zatiaľ javí. Nechutné. Akosi ma prešla chuť aj komentovať.

Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Út, 2020-01-21 13:13 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Snad tě to neodradí, Rahzel, zbývá ještě 30 kapitol hlavního děje + 5 kapitol dodatků, a určitě v nich dojde i na světlejší momenty. Na hezké věci, které by se nemohly stát, kdyby za sebou neměl Satoru přesně tuto zkušenost. Každopádně díky, že nám kapitoly vytrvale komentuješ, je radost to číst.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.