manga_preview
Boruto TBV 08

Město beze mne 05

E005.png

V této kapitole na vás čeká náhlý zvrat a silné emoce, které vás usadí do židle s otevřenou pusou. Tak si ji užijte!

Překlad mangy: 
Čištění a překreslování: 
Stažení kapitoly: 
Download RAR (konoha.cz)
Download PDF (konoha.cz)
Chyba v Manze: 
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy: 
Manga (jednodušší čítárna)

(Toto je konožský překlad.)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-02-27 01:45 | Ninja už: 2320 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Masaker. Už ako rozmýšľala nad tým ísť na políciu a volala na to číslo z papierika som mala neblahé tušenie, že ju nenechá žiť. Je mi to ľúto, lebo jej postavu som si obľúbila. Bola veľmi všímavá.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2019-03-01 00:35 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Pro mě je taky oblíbenou postavou. A líbí se mi, jak ji autor od začátku vykreslil. Tak pěkně lidsky, včetně vlastností, které na lidech umí být protivné, ač nejsou v podstatě zlé. (Jak začala dospělému synkovi organizovat život - jistě to z části dělala ze starostlivosti a lásky, což je hezké, částečně z přesvědčení, že tomu rozumí lépe než syn sám, což už tak pěkné není, a zároveň člověk chápal Satoruovo rozladění. A vypadalo to jako ze života - žádná karikatura.)

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Ne, 2019-03-03 21:33 | Ninja už: 2320 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Tak musím súhlasiť aj s Poštolkou, ktorá to skvele vystihla. Jej zobrazenie bolo reálne a bez prikrášľovania. Takže je pravda, že bola svojím spôsobom vlastne všedná, aj keď práve tieto postavy sú v mange nevšedné, ako poznamenala Ivanitko.

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Čt, 2019-02-28 18:38 | Ninja už: 4209 dní, Příspěvků: 2118 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Taky se mi líbila, byla svým způsobem neotřelá.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Čt, 2019-02-28 21:34 | Ninja už: 2320 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

áno, nevšedná postava - hlavne vystupovaním, premýšľaním - nie len tou veľkou pusou Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!!)