manga_preview
Boruto TBV 08

Pokračuj v příběhu (SK)

mise
Napište společně povídku podle obrázku.

Rozhodla jsem se tentokrát pro zvláštní česko-slovenskou dvoj-misi. Zadání je úplně stejné, ale Češi budou plnit českou část, Slováci slovenskou, nemůžete se tedy přihlásit do té druhé. Pomocnicí mi je Senpai-sama, která pro vás přeložila zadání a bude také v průběhu mise dohlížet na úpravu textu a pravopis Eye-wink.
Pred sebou vidíte obrázok, ktorý zachytáva určitú scénu. Slúži ako ilustrácia a vašou úlohou je vymyslieť naňho poviedku, ktorú spoločne vytvorite, pretože každý napíšete kúsok. Ako sa príbeh rozvinie a zamotá? Nasmerujte ho tým správnym smerom a potom sa nechajte prekvapiť. Svoju časť poviedky budete písať do komentárov a ja ju budem postupne dopĺňať nad obrázok, aby sa lepšie čítala ďalším účastníkom. Môžete začať udalosťami, ktoré predchádzali, môžete sa voľne inšpirovať, môžete nadviazať v deji na scénu, to nechám na vás Smiling.

Takže, ak si Slovák, hurá na pravidlá a veľa šťastia!


Pravidlá misie:

1. Prečítajte si nad obrázkom, čo napísali ľudia pred vami. Pokiaľ chcete v príbehu pokračovať, musíte se najskôr prihlásiť. Bez prihlásenia je vaša účasť neplatná.

2. Pozor! Nemôžete misiu plniť všetci naraz, musíme ísť postupne, takže keď usúdite, že chcete pokračovať, tak do komentára napíšte svoju prezývku a číslo, ktoré bude nadväzovať na vášho predchodcu. Pokiaľ mal váš predchodca číslo 5, bude to vyzerať takto:
6 - Senpai-sama: (text vášho pokračovania príbehu)...
Môžete se v komentároch dohovárať na postupe i radiť, všetko je povolené, ale odporúčam počkať s písaním, až sa objaví text vášho predchodcu nad obrázkom v poviedke, čo môže chvíľku trvať, som pracujúci človek!

3. Text musí mať dĺžku 8 - 10 viet. Nie viac, nie menej! Snažte se dodržať podobný štýl písania, tému môžete zmeniť na svoj obraz, ale príbeh musí nadväzovať.

4. Môže se stať, že sa prihlásia dvaja (a viac) ľudí naraz, v tom prípade beriem komentár, ktorý bude odoslaný ako prvý a ostatní si musia vyčíhať inú vhodnú chvíľu. Naviazať a pokračovať môžete po prihlásení kedykoľvek až do konca misie, ale každý sa môžete zúčastniť iba raz!

5. Píšte v slovenčine a dodržiavajte pravidlá slušnosti. Vulgárne či inak nevhodné texty rovno zmažem a píšem nesplnené. Dajte si pozor i na pravopis, pokiaľ to bude úplne nezrozumiteľný výplod, tak vám to neuznám, drobné chyby opravíme.

6. Pozor! Misia nie je časovo ohraničená. Ukončenie se bude riadiť dĺžkou textu a záver misie oznámim deň vopred. Poviedka (ak bude vydarená) bude potom uverejnená vo FF sekcii ako spoluautorská.

Celý príbeh je

bbb – kopie.png
Datum ukončení mise: 
28. 09. 2017 (23.59.59)
Odměna za misi: 

Trocha legrace a trochu těch bodíků.

Info a pravidla: 
Pravidla misí, jejich seznam a další info zde: KONOHA MISE.
Pro mise je třeba být přihlášen.
Nindžové na této misi: 

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2021-08-22 04:56 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Toto bola tiež krásna misia. Pekný obrázok na začiatku a pekná poviedka na konci. S odstupom rokov ma aj rozosmialo, ako som vtedy popísala Kawakiho. Mohol by sa aj teraz v mange zahrýznuť Narutovi do nohy, nech je zábava.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2017-10-08 20:23 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Napadá vás nějaký vhodný název povídky Nishishi ?
Edit: Nakonec jsem zvolila název: "Kradnúť sa nevypláca". Snad to mám napsáno dobře. Díky všem za nápady!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2017-10-08 05:11 | Ninja už: 4113 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Neviditeľný nepriateľ.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-10-07 20:53 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Krkolomné Jutsu ukryté v yukate. Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2017-10-07 20:09 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Na ulici

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2017-10-06 00:46 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Moc se omlouvám, byla jsem fakt extrémně vytížená a nemohla se závěru misí vůbec věnovat Sad.
(Tímto veřejně děkuji Hromisovi, který se se mnou skoro 14 dní brodil v blátě od rána do setmění a zlatil a piloval plechy po nocích a časných ránech! Už je to hotové, uf!)
Zpět k misi - jeden z vás, koho napadne prvního vhodné ukončení (zase max. 10 vět), můžete to zkusit. Můžete kdokoli, ale prosím slovensky Smiling. Nechám misi otevřenou do zítra 7.10. do půlnoci, pak ji stopnu i neuzavřenou. Díky moc všem za spolupráci, nakonec se to vyvíjelo docela zajímavě, často vtipně a myslím, že to rozhodně nebyla marná práce! Děkuji taky moc Senpai-samě, která vše pečlivě sledovala a kontrolovala a opravovala Ino ti gratuluje!, domluvím se dál s Akumakirei, co s tím. Určitě by si to zasloužilo věrohodný konec, ale nevím, jestli se na něco zmůžu sama, už jsem nápad vystřílela v Čechách Laughing out loud. Snad jste se i přes ten nesnadný rozjezd trochu pobavili, já rozhodně ano Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Pá, 2017-10-06 23:59 | Ninja už: 4209 dní, Příspěvků: 2118 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

13. Predzvesť blížiaceho sa konca dostával troch mužov do kolien ... zvlášť tie pravidelné údery opätkov o podlahu. Moc dobre vedeli, čo to znamená - ich koniec. Dvere sa prudko rozleteli a dovnútra vošla blonďatá žena v nočnom úbore s motívom dúhových jednorožcov. Tsunade na ne namierila prstom: "Kvôli vám sa tu štvem ako šialenec v noci? Porovnám vás do laty, že na to v živote nezabudnete! Pobehujúte opití po Konohe, pohoršujete občanov ... hanbite sa, ste horší ako ja s Jiraiya a to už je čo povedať! "
Než stihol Sasuke či Shikamaru povedať čokoľvek na svoju obranu, tak jeden po druhom ladne preleteli oknom kancelárie a zostali sa dole povaľovať na ulici.
K všetkej smole boli vzburcováni ďalší ľudia. Ulicou k budove Hokageho si to šinula ženská trojica a z ich tvárí sa dalo vyčítať, že niekoho stretne niečo zlé. Popravde našim trom mužom sa roztriasla strachy kolená po niekoľkýkrát za tento večer.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2017-10-07 12:27 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Laughing out loud Laughing out loud, rázně jsi to uťala, jen co je pravda, chudáčci, to si snad ani nezasloužili Laughing out loud. Díky moc, jsi třída!
Misi tedy tímto ukončuji a děkuji ještě jednou všem, co se na ní podíleli. Slovensku zdar Laughing out loud!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-10-07 00:16 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ivanitko, Kiss! Z lásky Jofuku pro tebe :-) Zajtra to štipinku opravím, dnes som vymletá Laughing out loud

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, So, 2017-10-07 00:28 | Ninja už: 4209 dní, Příspěvků: 2118 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Díky Laughing out loud Laughing out loud Kvítek sakury
Je to překlad od googlu, takž počítám s tím, že tam musejí být hrozné chyby Laughing out loud

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-10-07 01:11 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Vôbec nie sú hrozné, malilinkaté sú Laughing out loud

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-10-06 23:49 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Veľká vďaka hlavne tebe za nápad Z lásky Snáď sa niekto odhodlá a napadne ho vhodný záver, ja som ochotná pomôcť s prekladom, ak by niekomu naša ľúbozvučná reč robila vrásky Laughing out loud

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2017-10-03 20:46 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Omlouvám se za nepřítomnost, mise je ukončená, ale vyjádřím se k tomu všemu. Jen potřebuji zvládnout nápor práce, který mě teď nonstop zaměstnává i 15 hodin denně Sad...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2017-10-03 16:29 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ku koncu sa nám to znova skomplikovalo a zamotalo ... asi to nebude použiteľné však?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2017-10-03 18:40 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

A môžeme ešte vôbec pokračovať? Ja som pochopila, že misie je koniec, tak asi aj iní, a preto sa čuší Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2017-10-03 19:12 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Technicky by už mala byť ukončená, ale k tomu sa musí vyjadriť noleda. No neviem, kto by ešte pokračoval, asi by jej mal napísať PM ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2017-10-03 19:26 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Možno by sa nejaký odvážlivec našiel, však všetky esá sme ešte nevytiahli z rukávu. A ani neviem, koľko by bolo treba napísať, aby sa mohla vydať FF Puzzled

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2017-10-03 20:00 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Podľa mňa sa to úplne zvrtlo smerom kam nemalo. Laughing out loud Laughing out loud Neviem...keby sa pokračuje, či by som zo seba niečo vydolovala.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Čt, 2017-09-28 17:36 | Ninja už: 4113 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

12. demonkyuubi
Čas sa akoby spomalil alebo to bol len ťažký nádych a výdych, ktorý spomalil čas pri pohľade zdanlivej siluete Itachiho.
Shikamarovi tiekol pot po brade, nevedel kam sa skorej pozerať, či už na Shizune s otvorenými ústami, ktorá sa pozerala na niečo vzrušujúceho alebo na Uchihu Itachiho.
Shizune odišla necítila sa najlepšie, niečo si mumlala a zatvorila dvere.
"Rozumiem Itachi", povedal Naruto a zobral zakázaný zvitok do ruky a začal ho čítať.
"Tak Boruto je dôležitý pre nepriateľa...minimálne, ako rukojemník pre získanie deviatiocasého a rinneganu. Boruta sledujem od doby, čo ten dar dostal", oznámil Sasuke bez váhania.
"Oooooh, cítim, ako vo mne rastú znalosti techník," pomyslel si s úžasom Naruto, ktorý sa začal triasť akoby od zimy a v tom sa ozvalo puf.
"Čo to ?", pozeral Itachi s aktivovaným sharighanom na Naruta.
"Podarilo sa ti prečítať artefakt, ktorý bol predávaný z generácie na generáciu, Naruto, lebo tento zvitok je z tvojho vymretého klanu Uzumaki. Po prečítaní celého zvitku ti dal viac, ako len schopnosť ovládať určité techniky, Naruto", povedal Itachi a pokračoval Kurama..."bohužiaľ nemáme čas na vysvetľovanie, vycítil som blížiace sa zlo."


24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2017-09-28 22:22 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

No vidíš, paráda! Tak jsem slyšela, že prý chceš napsat na tenhle obrázek samostatnou FF, je to pravda? To by byla čest a jsem ráda, že tě to natolik inspiruje k vlastnímu psaní, jen tak dál! Body už bohužel nebudou, ale stejně by to o nich být nemělo. Ještě zbývají 2 hodiny, jsem zvědavá, zda to někdo teď nějak logicky uzavře, nebo nám to zůstane otvorené...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Čt, 2017-09-28 22:40 | Ninja už: 4113 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Kamarátské vzťahy na konohe sú fakt prekvapivé. Díky. Každopádne len som nad tým uvažoval , nemám na to čas. Včera som písal toto pred spaním. Išiel som na rannú smenu a vybral som si toto. Len luxusných tri a pol hodiny som si pospal. Nechce sa mi. Špeciálne keby si pridala toto noleda.... Zakázaný zvitok zakázaného klanu to nebude náhoda ak jeho pečať štyroch elementov a zvitok budú synchronizovať. Deje sa niečo úžasné ! To sa dozvieme v ďalšej kapitole ! Ehm ehm.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2017-09-28 22:58 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Demonkyuubi: vysvětlení máš v PM Eye-wink.
Palantir: Nebudu sem zasahovat, nechám to na účastnících.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2017-09-28 22:26 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Môžeš urobiť to, čo v českej verzii Evil

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2017-09-28 18:17 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Máš to veľmi dobre po obsahovej stránke, škoda, že nemôžeš pridať aj tie ďalšie vety, ale možno nasledovníci by sa mohli inšpirovať. Mal by si napísať vlastnú FF Tee-hee Pridávam užitočný link http://www.slovencina.vselico.com/priamarec.html, v ktorom sa dá nájsť všeličo a pre teba najmä je pasáž o písaní priamej reči Smiling Ešte raz, mám radosť, že si taký akčný a máš dobré nápady Kakashi YES

P.S. A ešte mi prezraď, prečo tak miluješ trojbodky, keď stačí čiarka Eye-wink

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Čt, 2017-09-28 18:26 | Ninja už: 4113 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To si snád robíš p***l ? Laughing out loud Ale díky.
Čo máš proti trojbodkám ? Trojbodky milujem. Vystihujú prestávku , myslenie/uvažovanie alebo sarkazmus.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2017-09-28 18:51 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ja musím súhlasiť s Kyuubim. Tiež vyjadrujem pomocou ... prestávku medzi priamou rečou, alebo aj mojou (autorskou) myšlienkou.

Ale treba si na to dávať pozor. Kedysi, keď som ešte začínala písať ZK, tak som ich dávala do každej ricce. Laughing out loud Laughing out loud hihihi

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2017-09-28 18:40 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Nikdy by som si nedovolila znevažovať niečie úsilie o dobrú vec Eye-wink Trojbodky využívam, keď neviem kam z konopí, alebo chcem, aby si ľudia domysleli svoje, ale beriem aj tvoje chápanie Smiling

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2017-09-27 15:47 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

11 - Senpai-sama:
"Krá, krá," ozvalo sa z okna, na ktorom pristála čierna vrana a veľavýznamným pohľadom prerušila dohadovanie sa prítomných v kancelárii.
"Tuším ste na mňa zabudli, Naruto a aj ty, braček, hoci ste mi chystali oslavu, ktorú budeme musieť odložiť. Viete, že ochrana Konohy je mojím poslaním napriek všetkému, čo som musel prežiť. Uchihovci ovládajú tajomstvá, na ktoré si ani ty, braček, zatiaľ neprišiel, hoci máš Rinnegan a ste s Narutom najsilnejší nindžovia, lebo ste dokázali prekonať starodávne spory a nenávisti, spojili sily a splnili túžbu Rikudou Sennina. Tiež by som ti rád pomohol zahojiť dušu, lebo kvôli mne si veľa trpel a tvoja cesta sa stala bludiskom v temnote, ktorú som ti nikdy neprial, ale veril som, že Naruto moje zlyhanie dokáže napraviť. Teraz som sa spojil s Orochimarom, lebo má vynikajúce informácie, a tiež má eminentný záujem na zachovaní mieru. Karin ovláda mocné techniky klanu Uzumaki čím získala môj rešpekt. Zistili sme, že Kawaki je len volavka, ktorá má odviesť pozornosť od oveľa silnejšieho nepriateľa. Momoshiki tušil, čo sa chystá, a preto venoval Borutovi drahocenný darček a ty, Sasuke, si tiež zanechal na svojich cestách vzácnosť, ktorú som ti priviedol a musel ukryť, lebo nepriatelia chcú dostať tieto dva potenciály do svojej moci, aby ľahšie ovládli svet. Takže prestaňte tu šaškovať, lebo musíme premyslieť stratégiu, ako hrozbe čeliť a uspieť pri záchrane toho, čo je nám drahé," ukončil Itachi svoju prednášku a očakával reakciu nindžovskej elity, na ktorej tvárach sa odrážali všetky možné pocity.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2017-09-27 22:18 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Pro Kristapána, ono je to fakt jen 10 vět! To jsi to pěkně rozsekala Smiling, to ti povím, mise uznána podruhé a moc děkuji, takové zvraty skoro závěrem. Jsem zvědavá, kdo a jak tuhle povídku zítra ukončí Laughing out loud.
PS.: Itachi žije Laughing out loud!!!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, St, 2017-09-27 23:31 | Ninja už: 4113 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jako pass. Pre tých čo už uspeli túto misiou by už nemali platiť pravidlá typu popíš alebo dopíš príbeh do 8- viet. To je o ničom.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?