manga_preview
Boruto TBV 08

Hrátky se symboly

mise
Nakresli čtyři symboly/znaky do hry z Naruto/Boruto světa.

Po delší době tu je ode mne taková lehčí kombinovaná mise. První část bude výtvarně tvořivá, druhá bude taková hrací, kdy využijeme vaše motivy a nápady z prvního kola.

Pravidla první části mise:

1. Navrhněte 4 symboly/znaky, které nakreslete na papír, či vytvořte v pc. Každý znak umístěte do formátu přesného čtverce. Znaky musejí být černobílé, tedy vytvořené černou linkou na bílém pozadí. Symbol se nesmí dotýkat okrajů čtverce, ale měl by vyplňovat většinu prostoru, aby byl dobře čitelný a výrazný i po zmenšení. Symboly musejí být velmi velmi jednoduché, žádné prokreslování, žádné stínování!

2. A teď pozor!
První znak musí reprezentovat něco z Naruta či Boruta. Na internetu koluje milion již vytvořených symbolů, vůbec nevadí, když použijete některý z nich. Důležité je, aby se vztahoval k manze nebo anime a byl všem dobře známý. Např. to může být znak vesnice, klanu, zbraň, anbu maska atd.
Druhý znak musí představovat konkrétní postavu z Naruta/Boruta. Může to být i démon či zvíře, summon. Zde si dejte zejména pozor na složitosti. Znak musí být co nejjednodušší, ale dobře rozpoznatelný, o koho jde. Můžete se inspirovat třeba našimi smajlíky Kakashi ^_^ Orochimaru ^.^. Je lepší volit portrét nebo jen hlavu než celou postavu.
Třetí znak se vůbec nemusí týkat Naruta, ten musí představovat nějakou činnost nebo děj. Třeba chůzi, zvonící budík, prostě zvolte nějaký znak, co symbolizuje sloveso. Můžete znak ztvárnit i jako piktogram. Čím více významů tento znak bude v sobě mít, tím lépe. Např. zobrazené počítadlo může symbolizovat (krom počítadla) počítání peněz, ale i počítání s něčím, atd. Zrovna tak ale můžete zobrazit dva piktogramy panáčků, jak se perou, nebo srdce, jako symbol milovat někoho. Používejte co nejobecnější symboly.
Čtvrtý znak je úplně libovolný a bylo by dobré, kdybyste u něj neopakovali zadání prvního a druhého znaku. Vyvarujte se věcí, které jsou úplně mimo Naruto svět, např. takový mrakodrap, Volkswagen, hraní na bicí, pistole, či biatlonista by asi úplně do hry neseděly.

3. Povoleny jsou tentokrát veškeré předlohy, ale chci, aby všechny obrázky byly udělané jednotnou technikou a stejně silnou linkou. Ideálně tak, jak je to na mém vzorovém obrázku.
EDIT: Prosím nedoplňujte obrázky v políčkách texty. Uznala bych jenom text, který bude vytvářet vlastní obrázek, např. jako WC. Ale takových použitelných zkratek je minimum, raději je nepoužívejte.

4. Prosím tvořte v mezích slušnosti, kdo bude kreslit nějaké sprosťárny, toho vyloučím.

5. Své 4 znaky spojte v jeden obrázek a ten nahrajte přes odkaz do mise ideálně ve větším rozlišení a ve formátu PNG nebo JPG.

6. SUPERDŮLEŽITÉ! Znaky vás všech se nesmí opakovat! Než obrázek přidáte, ověřte si v albu, že žádný z vašich znaků už někdo jiný před vámi nenakreslil. Jinak vám misi neuznám.

Obrázky vkládejte sem
Díla ostatních účastníků si můžete prohlédnout tady

Pokud nemáte povolení vkládat na Konohu obrázky (pokud jste zatím nikdy nepsali Ironovi nebo mě, aby vám povolení dal), napište mi zavčas soukromou zprávu s textem „Prosím o právo na vkládání obrázků kvůli fanartové misi“ a já vám to zařídím.

MEGASUPERDŮLEŽITÉ - do druhého kola, tj. do samotné hry, se budou moci přihlásit pouze ti, kteří splní kolo první! Zadání není těžké ani pro nekresliče, směle do toho!

Scan.png
Datum ukončení mise: 
9. 2. 2020 (23:59:59)
Odměna za misi: 

Bodíky a srandy kopec Smiling.

Info a pravidla: 
Pravidla misí, jejich seznam a další info zde: KONOHA MISE.
Pro mise je třeba být přihlášen.
Nindžové na této misi: 

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-02-10 01:46 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tak první část mise je u konce, děkuji všem, co přispěli krásnými obrázky Smiling!
V blízké době se můžete těšit na pokračování (jen, co vymyslím, jak to technicky udělat Laughing out loud).

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ta z Písečné
Vložil Ta z Písečné, Po, 2020-02-10 09:51 | Ninja už: 1819 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Děkuji za misi! Moc mě bavila Smiling
(Cóóóže? Další část až v blízké době? Nemůžu se dočkat! ^-^ Stejně obdivuji, že si editoři najdou na organizování misí dost času, mise jsou super!) Kakashi YES

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-02-03 22:12 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Máte poslední týden Smiling!
Prosím všechny, kdož už vložili obrázek do mise, a ještě jsem se jim k tomu nevyjádřila, aby si znovu důkladně přečetli pravidla a zkontrolovali galerii, zda se vaše symboly neshodují s ostatními. Ušetříte mi tak neustálé opakování téhož, prosím, rovnou to opravte!

Všem se omlouvám, mám teď dost práce, takže komentuji se zpožděním...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Luutu
Vložil Luutu, So, 2020-02-01 19:57 | Ninja už: 1851 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Tsunadiny pětky

Počítač mám teraz mimo provoz, takže ak to chcem urobiť na papier. Mám použiť 4 papiere a na každý ten papier jeden obrázok/znak? Alebo na jeden papier nakreslim 4 štvorce a do nich tie znaky?

Nič múdre, čo tu napísať ma nenapadá...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2020-02-01 20:32 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Asi bych to udělala stejně, jako ostatní, tj. 4 čtverce na jeden papír Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Luutu
Vložil Luutu, Ne, 2020-02-02 15:29 | Ninja už: 1851 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Tsunadiny pětky

Aha ďakujem.

Nič múdre, čo tu napísať ma nenapadá...

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., Ne, 2020-01-19 20:03 | Ninja už: 3806 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Moc tu misi nechapu, takze co je ukolem, nakreslit znaky do 4 ctverecku, ktery maji neco zobrazovat, jakoze treba placnu.. 1 ctverecek bude mit za obrazek houpacka, druhy demona, treti placici chlapec nebo plac a 4 (jednoduse nakreslen) demon a to napr. znamena jako Narutova samota nebo jak to mam chapat ?

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2020-01-19 21:10 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

První má být nějaký symbol či věc (když ji dobře stylizuješ) čistě z Naruto/Boruto světa. Takže jo, pokud podáš houpačku tak, aby bylo naprosto jasné, že jde o tu z Naruta, může být.
Druhý může být klidně démon (samozřejmě nějaký konkrétní z Naruta).
Třetí může být pláč, to by bylo super Smiling.
A jako poslední symbol určitě neopakuj ani věc z Naruta, ani žádnou postavu, ani démona. Zvol něco neutrálního z běžného života, třeba kříž jako nemocnice, lebku s hnáty, nebo třeba opakuj nějaké to sloveso.
Je to už jasnější?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2020-01-11 18:10 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Hlásím, že od neděle do čtvrtka 17.1. budu mimo veškerý signál. Na vaše příspěvky, opravy, případné žádosti o práva (i na příspěvky do FA výzvy) se tak budu moci podívat až potom. O to víc se budu těšit Smiling. Noleda

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Obeja Krysh
Vložil Obeja Krysh, St, 2020-01-08 22:19 | Ninja už: 1632 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Recepční v lázních

Tohle je výborná mise, byla celkem lehká, tak se těším na nějaké těžší Smiling. Celkově mě mise hrozně baví vždycky se úplně vžiju do světa Naruto a cítím se jak pravý shinobi z Konohy! Kakashi YES

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-01-08 22:46 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Děkujeme za pochvalu! S takovými ninji to pak těší i nás, co mise vymýšlíme Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2020-01-08 17:30 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Že bych to taky zkusila? Abych se zabavila, když už jsem víc jak půl roku doma...?

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-01-08 21:28 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tak to je, řekla bych, skoro povinnost Laughing out loud! Těším se, co vymyslíš, námětů je stále nepřeberně mnoho.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ta z Písečné
Vložil Ta z Písečné, St, 2020-01-08 17:28 | Ninja už: 1819 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Nebude vadit, když budou obrázky uspořádané ve čtverci 2x2?

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-01-08 21:29 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Myslím, že ne, ale lepší pro orientaci by bylo dodržet jednotný styl, když už jsme začali takhle.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Rosme
Vložil Rosme, St, 2020-01-08 15:37 | Ninja už: 1574 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Předseda třídy

Zabralo to více času, než jsem čekala. Smiling

Po několika letech tichého navštěvování Konohy jsem do ní nakonec doopravdy vstoupila. Tak mě tu máte!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-01-08 22:01 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

A vyplatilo se Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2020-01-07 23:28 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 6228 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Recykloval som nejaké ikonky zo skoršej misie ... hádam bude dobré rozlíšenie.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-01-08 22:02 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

To se ti to hodilo Smiling. Ale proč ne, pro náš účel to bohatě stačí.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Út, 2020-01-07 21:56 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Do toho du!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2020-01-07 22:51 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Výborně Gaara HeHe

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE