manga_preview
Boruto TBV 07

O-RI-GA-MI podruhé

mise
Složte origami (skládanku z papíru).

Po pár letech tu pro vás máme opakování jedné z předešlých misí od hAnky, protože skládání origami jistě pobaví nejen jednou Smiling Pro ty, kdo by se náhodou s pojmem „origami“ dosud nesetkali, přikládám odkaz na Wikipedii a ujištění, že do tohoto oboru spadají například papírové čepice a lodičky, co si skládají děti. I když čepici do této mise neposílejte, ta je až příliš jednoduchá Eye-wink Jednou z nejznámějších skládanek je pták jeřáb, který je v Japonsku spojený s představou dlouhověkosti a věří se, že za tisíc složených jeřábů se člověku vyplní nějaké přání. Origami se vyskytlo i v Narutovi, kde se mu věnovala Konan.

Pravidla

  1. Složte z papíru jedno nebo více origami. Může to být i nějaké, které znáte třeba ze školy, ale mise je ideální příležitostí pro vyzkoušení skládanky, kterou ještě neznáte, návodů a inspirace je např. na internetu dost.
  2. Někde na origami musí být váš podpis, tedy vaše konožská přezdívka. Podpis musí být psaný sice čitelně, ale ručně, čili žádné tisknutí na papír ani připsání až do fotky v nějakém počítačovém programu.
  3. Svůj výtvor vyfoťte, a to dostatečně kvalitně, aby bylo možné si ho pořádně prohlédnout a rozluštit i podpis. Tedy na dobrém světle a pokud je fotka rozmazaná, udělejte jinou. Pokud jste složili více origami (což je jedině dobře), vyfoťte je buď dohromady, nebo z fotek složte koláž. Fotku vložte pomocí odkazu na konci článku. V roletce si zkontrolujte, je-li vybraná správná mise.

Pokud čemukoliv nerozumíte, stačí se zeptat v komentářích. Smiling Příjemnou zábavu a nepořežte se o papír!

Ilustrační obrázek je z minulé mise od Noledy.

origami.jpg
Datum ukončení mise: 
4.12. 2018 ve 23:59
Info a pravidla: 
Pravidla misí, jejich seznam a další info zde: KONOHA MISE.
Pro mise je třeba být přihlášen.
Nindžové na této misi: 

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jaroslaw
Vložil Jaroslaw, Ne, 2018-12-02 19:11 | Ninja už: 3130 dní, Příspěvků: 237 | Autor je: Editor fóra, Účastník Irukova doučování

Cookie 1

„Já pevně věřím, že nejlepším okamžikem každého člověka - jeho největším naplněním vším, co je mu drahé - je ten okamžik, kdy nechal konat své srdce dobrou věc a leží vyčerpán na bitevním poli - vítězně.“