manga_preview
Boruto TBV 07

Tajná mise: Odhalte maskování II

mise
Prověřte znovu své maskovací schopnosti i pozorovací talent!

Pro velký úspěch (který mě moc těší ^-^) je tu druhé kolo napínavé mise Odhalte maskování! Opět budete muset prokázat ninja schopnosti v oblastech jako je pozorovací talent, improvizace, dedukce a šálení „nepřítele“ všemi rozličnými způsoby. Průběh jsem ještě trošku upravila, aby mělo šanci víc lidí. Takže nyní máte 2 dny na to se přihlásit do mise. Další instrukce sdělím 26.7. večer. Pozor, tato mise bude plná překvapení, musíte se připravit na vše!
PS.: Hlaste se pouze v případě, že tu po celou dobu trvání mise budete přítomni.
Zde odkaz na minulé kolo.
...
Díky vám všem, co se nebojíte pustit se do boje! Je vás nyní 19 přihlášených + třeba se přidají další, kteří neřeší či nechtějí body (klidně se ještě můžete přidat). Každopádně, mise se může zúčastnit jen omezený počet ninjů, a to přesně 15 lidí. Tudíž postoupí jen ti, kteří mi do PM nejlépe zodpoví otázku: Proč právě Vás bych měla vybrat jako účastníky do této mise! Na odpověď máte 1 den, tak si dobře rozmyslete, co napíšete. 15 nejlepších odpovědí tu pak zveřejním a ti lidé postoupí dál do mise C, těm neúspěšným připíšu jen 5 bodů za splnění D mise. Odpovědi přijímám do zítra 27.7. 2018 (21:59:59). Potom už se vrhneme do boje a vybraným pošlu konkrétní zadání úkolů Smiling.
...
Gratuluji všem postupujícím! Vy všichni, co jste jakkoli odpověděli na mou otázku, postupujete (Miesiči, hlavně, prosím tě, neplakej Laughing out loud)! Ostatní se odepsali sami tím, že neodpověděli vůbec. Takže...

Pravidla (velmi podobná jako minule)

1. Pm-kou vám během 1 hodiny přijde tajná informace, kde bude zadání vaší osobní mise. Misi budete plnit až do termínu ukončení, což je 2. 8. (23:59:59). Musíte za tu dobu napsat nejméně 10 komentářů. Rozložte si je do celého týdne, kdo je všechny napíše hned, nebo naopak v poslední dva dny, tomu misi neuznám. Úkol nebude těžký, ale musíte se chovat velmi nenápadně. Nikdo nesmí přijít na to, co je vaším posláním a úkolem. Někteří budete muset být trochu vynalézaví, abyste úkol splnili a přitom se neprozradili, může jít o poslání veskrze vtipné, můžete mít dokonce na ten čas identitu jiného ninji, vše se přece může při maskování hodit, aby vás nepřítel neobjevil.

2. Stejně tak vy můžete (ale nemusíte) pozorovat ostatní účastníky. Když přijdete na to, co dotyčný je, nebo co má za úkol, tak mi to napište do komentáře pod misi do skrytého obsahu a pokud se trefíte, tak já vám hned misi uznám podruhé. Máte ale jen tři špatné pokusy, po třetím neúspěšném pokusu sami končíte a píšu vám nesplněno! Pokud někdo náhodou odhalí vás, tak normálně pokračujete Smiling.

3. Úkol musíte plnit jen ve veřejném prostoru Konohy, tzn. ne v Manga domku, ne v Anbu apod. A pozor – stejně jako minule – prostor pod misí je neutrální zóna, tady úkol plnit nemusíte. Tady to slouží k tipování a diskuzi o misi pro účastníky mise. Pokud někdo, kdo není řádně přihlášený, nás bude seznamovat se svými tipy „mimo soutěž“, tak ho řádně seznámím s napomenutím!

4. V případě, že disponujete nějakými editorskými právy, tak předpokládám, že se budete chovat korektně a nebudete jich využívat. Moc se to stejně zneužít nedá, respektive, komentáře si mohou dohledávat všichni uživatelé, tak nechci zakázat misi polovině Konohy Smiling. Věřím, že ten pocit, když to dokážete bez pomoci serveru, za to stojí.

Jakékoli dotazy ohledně plnění vašeho úkolu směřujte tentokrát do soukromé zprávy, ne do komentáře pod misi, ať se zbytečně neprozradíte Eye-wink. Po ukončení mise zveřejním všechna zadání. Doufám, že se pobavíme jako minule, šálení ZDAR!
...
Správné tipy:
Slavygos - kopírovací ninja Kakashi (tipovala Poštolka)
Miesič - je Jiraiya (tipovala Dragon-chan)
Dragon-chan - má za úkol používat větrné techniky - Fuuton (tipoval Slavygos)
Aldrig - je Tsunade (tipovala Povidla)
Ivanitko - používá Henge no jutsu (tipovala Akizuki-chan)
Joshina - 10x musí použít slovo "úžasný" (tipovala Corisan)
Kompot - musí ukončovat komentář vykřičníkem (tipovala Akizuki-chan)
Povidla - nesmí komentovat v 1. osobě (tipovala Kompot)
Jano - je Killer Bee (tipoval Slavygos)

Špatné tipy:
Corisan - má nadšeně chválit (tipovala Poštolka)
Corisan - má za úkol pozitivně komentovat obrázky ve fanart sekci, které jsou malovány ručně (tipovala Ivanitko)
Corisan - komenuje FA, na ktorých je osoba z Hyuuga alebo Uchiha klanu (tipovala Joshina)
Corisan - komentuje starší příspěvky (tipovala Akizuki-chan)
Joshina - píše činnosti mezi hvězdičkami (tipovala Akizuki-chan)
Joshina - má se chovat dětsky (tipovala Aldrig)
Joshina - je Lee (tipoval Slavygos)
Joshina - je Pakkun (tipovala Corisan)
Joshina - je Nawaki, Tsunadin bratr (tipovala Aldrig)
Joshina - je Naruto (tipovala Aldrig)
Joshina - je Tobi (tipoval Miesič)
Ivanitko - je Tobi/Madara (tipovala Kompot)
Ivanitko - je Killer Bee (tipovala Dragon-chan)
Ivanitko - má vyjmenovat členy Akacuki, nebo je zmínit pod nesouvisejícím příspěvkem (tipovala Poštolka)
Ivanitko - používá kenjutsu (tipovala Povidla)
Ivanitko - má zvýrazňovat jména postav (tipoval Jano)
Povidla - má zmiňovat něco s očima. Popisuje, jak vypadají apod. Případně, pokud by to měla být postava, tak Danzou, to byl takový úchylák, co jel po očích (tipovala Ivanitko)
Povidla - používá oční techniky (tipovala Corisan)
Dragon-chan - je Temari (tipovala Povidla)
Akizuki-chan - musí 10 krát niečo extrémne vychváliť napríklad: rozkošný, úžasné, jedným slovom alebo jednou vetou(tipoval Slavygos)
Jano - je Raikage (tipoval Miesič)
Jano - má komentovat obrázky s postavami z Oblačné (tipoval Miesič)
Duna - používá časoprostorové techniky (tipoval Jano)

Nápověda 1: jsou tu ukrytí 4 ninjové a další 3 účastníci používají 3 techniky Eye-wink.
Nápověda 2: Všichni, kromě dvou lidí, plní úkol jen v deseti povinných komentářích a u toho vydatně mlží vším možným. Dva lidé musí plnit úkol ve všech svých komentech. Joshina, Povidla, Akizuki-chan a Poštolka už mají misi splněnou.
Nápověda 3: Mezi ukrytými ninji jsou tři pánové a jedna dáma. Některé úkoly se opakují z minula či jsou velmi velmi podobné. Dva lidé mají shodný úkol.

tumblr_mixyvvtil81rf5d2fo1_400.png
Datum ukončení mise: 
2.8. 2018 (23.59.59)
Odměna za misi: 

Radost ze hry a bodíčky.

Info a pravidla: 
Pravidla misí, jejich seznam a další info zde: KONOHA MISE.
Pro mise je třeba být přihlášen.
Nindžové na této misi: 
Akhara , Akizuki-chan , Aldrig , Aranis , Corisan , Dawii , Dragon-chan , Duna , Dwemero , Ivanitko , Jano , Joshina , Kanec , Kompot , matousburger , Miesič , samsail , Slavygos , Spiezer , UchihaGabo

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Pá, 2018-08-03 07:23 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 2117 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Noledko děkuji za skvělou misi, bylo to fakt super. Zadání byla v podstatě lehká, když člověk ví, na co se má podívat Laughing out loud Klidně bych byla i pro zopakování, protože člověk se na tohle nemůže nachystat a pak je podezřívavý úplně na všechno Laughing out loud Laughing out loud
Ale zadání kdy člověk má 10 povinných, kde něco vyvádí a pak si může dělat co chce, je hrozně zapeklité.
Jsem ze začátku mlžila naprosto brutálním způsobem, ale ke konci jsem fakt začala hodně napovídat Laughing out loud co to jen šlo, aby měl někdo radost, že na to přišel.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 23:09 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Mise skončila. Líbila se? Mně velmi, i když jsem na ni bohužel neměla tolik času jako minule, a také to už nebyl takový správný skok do totálního neznáma Laughing out loud, ale myslím, že se vydařila. Všichni jste misi splnili, krom Jana, který začal komentovat až poslední dva dny (viz bod v pravidlech č. 1). Měla bych mu misi neuznat, ale nemám chuť být dnes zlá Eye-wink.
Ti, kteří někoho odhalili, dostali uznáno dvakrát, sláva vám! Nakonec to nebylo až tak těžké uhodnout.
Díky všem zúčastněným a těším se někdy příště u nějaké další mise Z lásky.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Pá, 2018-08-03 23:26 | Ninja už: 5450 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

líbila a moc! Smiling snad zase bude další kolo. tady jsou nejzákeřnější různorodá zadání a fakt, že mě vůbec nenapadne nad některými přemýšlet. a když se dodá brutální mlžení... Laughing out loud taky jsem čekala, že budu rozeznatelná, ale koukám, že ne. děkuju za misi a teď se jdu vrátit k tichému nekomentářovému šmírování Sticking out tongue

PS. zveřejníš odpovědi, co účastníci posílali před zahájením?

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Pá, 2018-08-03 12:16 | Ninja už: 3674 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Som na mobile, nemôžem sa rozpisovať, pretože prídem o nervy, ale... ďakujem za úžasnú misiu, Noledčo, a taktiež všetkým, čo sa zapájali do misie. Bola to zábava! ^-^

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Duna
Vložil Duna, Pá, 2018-08-03 08:43 | Ninja už: 3260 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Díky za úžasnou misi, opravdu jsem si ji užila. Gratuluji taky všem účastníkům, hráli jste skvěle. Smiling
Jen si nejsem jistá a teď je na to asi už pozdě, ale měla jsem na tu vodu/tekutinu víc upozorňovat, abych to ostatním trochu usnadnila?
Bohužel jsem nestihla moc tipovat, neměla jsem zas tolik času na sledování druhých. A i když jsem na někoho přišla a chtěla ho udat, tak jsem zjistila, že na něj přišel někdo jiný před chvílí. OMG! Vážně nevím, co dál... Snad tedy příště (doufám, že bude, jsem příznivcem). Smiling

Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, Čt, 2018-08-02 23:50 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Ou, asi som si dajako poplietol dni. Bol som v tom, že komentujem tri dni. Ďakujem, že si mi tú misiu uznala aj keď som to takto pokašľal.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2018-08-03 00:00 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Není zač Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Čt, 2018-08-02 23:39 | Ninja už: 2628 dní, Příspěvků: 1368 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Mise byla opět perfektní, moooc děkuju! Smiling Skok do neznáma to možná nebyl, ale ta mlha by se dala krájet. A zadání jsi letos vymyslela pěkně zapeklitý. Ty časy, například... Laughing out loud
Taky všem moc gratuluju. Smiling
Promiň, Aldrig, hrála jsi skvěle. Myslím, že tě nakonec asi prozradil ten obrázek, to byla vážně obří nápověda. Díky. Smiling Nejlepší byla věta "nejsem Tsunade". Laughing out loud

A moc děkuju za všechny komentáře, Poštolko. (Teď už konečně normálně.) Smiling Měla jsi to s mýma pěti a půl příspěvkama dost těžký Laughing out loud

Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Pá, 2018-08-03 08:49 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Pro mě jsi právě byla vhodný terč, když jsem chtěla být zpočátku nenápadná, ale potom odhalitelná Laughing out loud Nejprve začnu komentovat, jako bych plnila čtenářskou misi. Takže - chce to někoho, kdo má humornou sériovku, ale zase ne tak dlouhou, aby mi zabrala všechny misijní komentáře - to by bylo skoro neodhalitelné. Ideálně vybrat někoho, kdo misi plní taky, ať je švanda. S tou švandou se to zdařilo, když jsi mě podezírala, že tě pronásleduji, abych si ověřila teorii, ačkoli zrovna tvoje komentáře jsem moc nesledovala Laughing out loud Po přečtení série jsem plánovala (samozřejmě jen kvůli tomu, že jsem v rámci čtenářské mise zjistila, že dobře píšeš) přesun na další povídky. A pak si „náhle“ vzpomenu, že jsi taky kreslila... Zkrátka ses mi opravdu hodila Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Pá, 2018-08-03 10:57 | Ninja už: 2628 dní, Příspěvků: 1368 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Připadám si využitě. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Ne. Vymyslela sis to v rámci možností výborně. Jsem si říkala, jestli neděláš totéž, co minule Hetflik. Laughing out loud Švanda to byla dvojnásobná, protože jsi tím rázem posunula můj úkol na úplně novou úroveň. Laughing out loud
Ještě jednou moc děkuju za milé komentáře. Smiling (A teď můžeš dočíst ten zbytek. Laughing out loud)

Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Pá, 2018-08-03 12:47 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Promiň Stydím, stydím, stydím! Angel hihihi Ale co jsem si vybrala, to jsem si přečetla s radostí. I když třeba ten Hrabal by mě stál více sil... rozkliknutého jsem ho měla, ale šla jsem radši cestou menšího odporu Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Čt, 2018-08-02 23:48 | Ninja už: 4999 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

Haha, ďakujem veľmi pekne... Veru, ten avatar som dala nakoniec už ako pomoc, či si to niekto všimne, lebo všetci sme boli tak zúfalí, že nám to nejde Laughing out loud Ale som rada, že to nakoniec naozaj pomohlo.
Teší ma, že si si všimla tú vetu "nie som Tsunade", smiala som sa pri tom ako som to písala Laughing out loud

A ty si tiež zaslúžiš obrovský rešpekt, za to ako si svoju úlohu zvládala.... ani si to neviem predstaviť plniť niečo také počas celej doby misie. Skvelý výkon naozaj Ino ti gratuluje!

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 23:52 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jop - "nejsem Tsunade" bylo geniální Laughing out loud! Stejně tak Akhara, když dala do přezdívky "Já nic, já muzikant" a Slavygos, když okopíroval Poštolku Laughing out loud Laughing out loud.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akizuki-chan
Vložil Akizuki-chan, Čt, 2018-08-02 23:23 | Ninja už: 2188 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Deidarova bombdelína

Jasné že se líbila Úpa boží!!! Z lásky Veľmi pekne ďakujem za misiu Angel Síce som už začínala byť z nej na mraky (v kuse skúmať každý jeden komentár dá trochu zabrať Laughing out loud ) ale bola úžasná Laughing out loud Ako som už písala: dúfam že bude pokračko Laughing out loud

"Without strong opponent, living is not fun."- Aomine Daiki

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 23:29 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Díky díky i tobě Laughing out loud! Mnóó...možná někdy, pokud mě napadnou další úkoly. A nechcete spíš zase nějakou úplně novou a originální? (ne, že bych nějakou měla, hehe Laughing out loud...)

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akizuki-chan
Vložil Akizuki-chan, Čt, 2018-08-02 23:35 | Ninja už: 2188 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Deidarova bombdelína

Mnóó... Laughing out loud Určite nepohrdnem ani nejakou novou Laughing out loud Čokoľvek ide z tvojej dielne je úžasné takže ja sa budem len tešiť Jump!

"Without strong opponent, living is not fun."- Aomine Daiki

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Čt, 2018-08-02 23:19 | Ninja už: 4999 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

Hurááá!!!! Ďakujem za výbornú misiu, veľmi som sa pobavila či už pri vymýšľaní ako do komentáru napíšem slovo slimák bez toho aby to bolo nápadné, alebo pri pozorovaní ostatných (čo mi išlo veľmi zle, ale už som ani nestíhala sledovať kto robí čo a domotala som samú seba Laughing out loud).Niektorí mali tie úlohy naozaj ťažké, klobúk dolu za zvládnutie... Asi už nemám ani čo dodať, iba že ma mrzí, že som bola odhalená v posledný deň Sad. Gratulujem tým, ktorí sa dokázali vyhnúť odhaleniu až do konca misie...

Ešte raz, užila som si a dúfam, že jedného dňa príde 3. pokračovanie Smiling Noleda, si kráľovná vo vymýšľaní originálnych misií, naozaj, nesklamalo.

PS: pre istotu ešte znova píšem, ak by som mohla mať splnenie bez bodíkov? ak by to šlo Smiling ďakujem pekne

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 23:24 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Děkuju, to zahřálo Smiling.
PS.: Ej, právě jsem ti je připsala. Nevadí, musíme poprosit M4syho, aby ti je zase odčaroval.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Čt, 2018-08-02 23:35 | Ninja už: 4999 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

Smiling som rada... a ešte ďakujem, že si bola ku mne tak zhovievavá a nedala si mi nesplnenú misiu Laughing out loud

PS: Ah, škoda, ale vieš čo, ak mi to nezmenilo moju hodnosť, tak nemusíme.. mne ide hlavne o to, aby som zostala Kankurova kozmetička Laughing out loud (práve som to skontrolovala a bolo to veľmi tesné, o 4 body viac a už by sa to zmenilo... takže, M4syho nemusíme otravovať Smiling prepáč za komplikácie)

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 23:58 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Příště raději desetkrát připomenout, jednou (ani dvakrát Laughing out loud) to neudržím Smiling!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, Čt, 2018-08-02 22:56 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

asi to bude totálna sprostosť:

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 22:58 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Nepoužívá Bad.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akizuki-chan
Vložil Akizuki-chan, Čt, 2018-08-02 22:55 | Ninja už: 2188 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Deidarova bombdelína

"Without strong opponent, living is not fun."- Aomine Daiki

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 22:56 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Bohužel, není tomu tak Bad.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akizuki-chan
Vložil Akizuki-chan, Čt, 2018-08-02 22:59 | Ninja už: 2188 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Deidarova bombdelína

To už bol len taký výkrik do tmy Laughing out loud

"Without strong opponent, living is not fun."- Aomine Daiki

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Čt, 2018-08-02 21:56 | Ninja už: 4236 dní, Příspěvků: 500 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 22:00 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Doufám, že jste nepodváděly, vy letní brigádnice! Máš pravdu, tleskám! Chcíp

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Čt, 2018-08-02 22:04 | Ninja už: 4236 dní, Příspěvků: 500 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Nene, snažíme se dosáhnout na třináctého bobříka, takže hrajeme čestně Laughing out loud

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-08-02 22:12 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tak to jo. Moštu zdar! Vlastně spíš Povidlům zdar, hrála velmi nápaditě a chytře Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Slavygos
Vložil Slavygos, Čt, 2018-08-02 20:52 | Ninja už: 2143 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak teda posledný skúsim Laughing out loud

Sharingan no Slavygos, ninja vyhlásený za mŕtveho po neúspešnej misii v Skrytej Mlžnej.