manga_preview
Boruto TBV 08

Fanartová mise - Pexeso 4

mise
Vyberte si jednu z postav a nakreslete ji jako kartičku pexesa pro dokončení celé sady.

Ti, co jsou na Konoze už nějaký ten pátek, si jistě vzpomínají na projekt "Pexeso". Slíbila jsem na FA sraze, že ho konečně připravím v celé kráse po grafické stránce k tisku, ale zjistila jsem, že mi chybí jedna kartička (ano, někde se vloudila chybka). Nechci to doplnit těmi, které jsem neuznala ve třech předchozích kolech, protože to by bylo vůči ostatním nespravedlivé. Tak jsem trochu změnila formát (mezitím nám v příběhu taky pár postav přidali, že?) a náhle mi jich chybí víc Sticking out tongue. Je potřeba doplnit ještě 13 6 postav, celkově jich pak bude 120 a zahrát si to půjde asi už jen na zemi Laughing out loud.
Pravidla tvorby zůstávají stejná z předešlých kol, pravidla výběru postavy a výběru karet k tisku budou stejná jako posledně.


Pravidla mise:

1. Můžete si zvolit jakoukoliv postavu z Naruta i Boruta, podmínkou je, aby už nebyla v Pexese. Pokud jste misi Pexeso 4 již splnili, můžete si ji klidně zopakovat.

2. Obrázek musí mít formát čtverce. Postava může být doplněna různými drobnými věcmi, pozadím, čímkoli, co dotvoří atmosféru či gesto, ale ne jinými postavami. Nemalujte příliš složité scény, obrázek by měl být i po zmenšení dobře rozpoznatelný, postava by měla zabírat většinu plochy. Použijte raději trochu větší papír, rozhodně ne tak malý, jako je pexesová kartička, ať se vám to dobře kreslí.
Nedělejte kolem obrázku rámeček, ten se bude dělat jednotný dodatečně Eye-wink.

3. Technika bude tuš (popř. centropen) + malba čímkoli, co uznáte za vhodné. Vašimi obrázky doplníme stávající sérii, opatříme všechny kartičky rámečkem, a naedituji to tak, aby se daly vytisknout. Celá plocha obrázku musí být vybarvená. Nemusí to být vůbec klasické černé orámování postavy + vybarvení, jak to známe z mangy, klidně můžete experimentovat. Podstatné je, aby se tam objevila černá tuš a aspoň jedna barva.
V albu už máme spoustu názorných ukázek, jak je to možné pojmout.

4. Je to mise B, takže se snažte. Nebudu uznávat každou dvouminutovou rychlovku. Pokud možno zkuste zapracovat na kompozici (pěkné umístění v prostoru). Je to vlastně portrét té postavy, takže zkuste zapojit vlastní nápady (jak jí vidíte vy, jaká je, můžete ji zobrazit v nějaké situaci, náladě, klidně podle reálu, rozhodně mi otrocky nekopíruje mangu a nevyužívejte cizí coloringy a linearty, na to budu pes. Měl by to být váš pohled na ni s vaším rukopisem).

5. Obrázek opatřete vaší konožáckou přezdívkou/značkou, v pravém rohu dole, stejnou technikou, jakou budete kreslit. Kartičky budou po vytištění malé, takže podpis by měl být o něco větší než jindy, aby byl rozpoznatelný. Koukněte se, jak se to dělalo minule.

6. Obrázky musí splňovat všechna obecná pravidla, platná pro klasické fanarty (hlavně budu kontrolovat kvalitní nafocení/naskenování a samozřejmě dodržování základních pravidel slušnosti).

Obrázky vkládejte sem
Díla všech účastníků si můžete prohlédnout tady

Pozn.: úvodní obrázek od Kyella z jednoho z předchozích kol mise https://konoha.cz/node/115866

16344034_1478962022123366_547758498_n.png
Datum ukončení mise: 
31.1.2023 (23:59:59)
Odměna za misi: 

Možná si to konečně jednou jako vzpomínku na Konohu zahrajeme celé Laughing out loud.

Info a pravidla: 
Pravidla misí, jejich seznam a další info zde: KONOHA MISE.
Pro mise je třeba být přihlášen.
Nindžové na této misi: 

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2023-09-07 19:41 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Milí přátelé, zbyla mi nějaká vytištěná pexesa. Kdo byste ho chtěli zaslat, tak cena tisku byla 138 Kč + poštovné, které se asi bude lišit dle Vašeho bydliště. Pokud byste ho chtěli, napište mi do PM adresu doručení, případný osobní odběr je možný v Praze, Turnově, nebo se výhledově chystám i do Písku (3.10.), Benešova nad Ploučnicí (4.10.), Poděbrad, na zámek Kozel a do Litomyšle. Zadní stranu si můžete vybrat A nebo B. Způsob zaslání klidě navrhěte, moc často to nedělám, tak si nechám poradit, co je nejvhodější...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Pá, 2023-09-08 15:22 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Noled ja by som mala záujem o pexeso, písala som ti aj správu neviem či si si všimla. Napíšem ti aj adresu. Ja by som navrhla klasickú poštu(v mojom prípade by som to chcela 1. triedou)? Bolo by to možné? A viac sa mi páči variant A ako zadná strana.

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2023-07-07 20:03 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Konečně jsem celé pexeso zkompletovala a nahrála odkaz na stažení (k příp. tisku) do záhlaví složky "Váš FanArt". Škoda, že se nepodařilo dotáhnout těch posledních 5 postav a máme tam prázdná okénka Sad. Ale i tak to bude maso, je to 115 obrázků Smiling.

Palantire - Tvé poslední dvě postavy jsem tam zařadila, i když dle zadání jsi u jedné nesplnil podmínky podpisu dole a u druhé (Tatuya) je málo čitelný, nepoznala bych, že je kartička od Tebe. Ale máš uznáno, a tím máme celou tu sedmiletou akci uzavřenou Smiling. Díky za vše, těším se, že si to na sraze zahrajeme. Zadala jsem poptávku do tisku, takže těm, co dorazí, ho mohu předat osobně Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2023-07-07 21:07 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tayuya už dávno nemá podpis dole, ale na tvári. Ja to nebyl

Takže Mirai už ani nemám skúšať dorobiť?

PS: Heslo na pexeso nefunguje ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2023-07-07 22:24 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ani tak to nesplňuje pravidla. Normálně na to nijak zvlášť nehledím (jsem ta poslední, kdo by miloval pravidla), ale kurňa, máme nějaký jednotný formát, že podpis je v pravém dolním rohu. Už jsem povolila v tom, že může být v levém dolním. Když je to tak všude, lidi ho tam pak hledají. Upřímně nevím, proč vymýšlíš komplikace v tomto. Teď už to ale neřeš, už je to v tisku (resp. už nemám čas to předělávat).
Díky za info, hodila jsem to jako obyčejně na uložto a ono to tam celé prošlo nějakými změnami. Nicméně mně to otevřít jde, tak nevím, kde zas je zakopán pes, kouknu na to...
Edit: už to funguje??

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Pá, 2023-07-07 22:52 | Ninja už: 3612 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Mě to funguje Laughing out loud takže rozhodnutí, kterou Adu vybereš skončilo tím, že nevybereš ani jednu Puzzled a taky tam chybí Kawaki, nebo jsem jen slepá? Puzzled

Palantir: áno, už to funguje aj mne

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2023-07-08 04:05 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Adu jsem vybrala Tvou, protože Pal dodal další postavy, tak aby to bylo spravedlivé. I Kawakiho, i Adu jsem určitě měla mezi obrázky, a teď koukám, že tam opravdu nejsou Shocked! Zkoušela jsem to v pexesovém editoru vytvořit znovu, ale nejde to vůbec nahrát (aniž by to člověka upozornilo), píše to, že nejsou ve formátu JPG. Ale tváří se, že jsou Puzzled. Takže problém bude asi v rozlišení, oba jsou hrozně malé. Mohla bys nahrát verzi aspoň kolem 1 MB?, ideálně 2,5MB? Ať to je i v dobré kvalitě. No, Kawakiho zkusím nějak pojednat, ale čert ví, jestli to půjde, a jestli se to neprojeví na kvalitě Sad.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, So, 2023-07-08 13:49 | Ninja už: 3612 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Aha Laughing out loud tak proto Laughing out loud
ale nevím v čem je problém, jedině možná proto, že ukládám všechny obrázky v png a ne v jpg. Co se týče velikosti, tak ta na konoze má možná menší rozlišení, protože mě ten server vždy hlásí, že překračuji limit Tak teď ti nevím... no poslala jsem ti na email Adu a ta má rozměry 1300x... ale má jen něco málo více než 1 MB

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2023-07-11 23:41 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ok, díky za zaslání, opraveno, obě postavy přidány (snad ten odkaz stále funguje). Už se mi sešly dvě nabídky na tisk, takže vše je v procesu Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, St, 2023-07-12 10:24 | Ninja už: 3612 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Nezměnila jsi náhodou heslo, protože se přes něho nedostanu. Puzzled

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2023-01-31 23:12 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Na poslednú chvíľu som stihol dokončiť dve postavy z asi štyroch, ktoré som plánoval, no nevadí, niečo ešte možno neskôr pridám mimo misie ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2023-01-10 20:34 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Aktualizovala jsem zadání mise, zbývá doplnit 6 postav.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2022-12-22 05:44 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Konečně jsem se dostala k vyhodnocení.
Díky moc všem, kteří poslali do mise obrázek! Z kartiček do pexesa postoupili:

Nishi od Poštolky
Amado od mannafox
Delta od Uzumaki clan
Momoshiki od YuraYura
Iwabe od Katcher
Jigen od Corisan
Kashin Koji od Suikena
Katasuke od Noledy
Konohamaru od Ayame-Senpai
Metal od Digital Shamana
Isshiki od KiryuuZera

Ady tu máme dvě, jednu od Palantira a jednu od Mariko. Obě se mi moc líbí a neumím rozhodnout, kterou upřednostnit, protože i počet kartiček v celém pexese mají oba autoři shodný Puzzled.
Dále jsem našla skvělý online editor na vytvoření pexesa, který má ale zase trochu jiné nastavení a je potřeba odlišný počet kartiček, aby se zaplnila všechna volná místa OMG! Vážně nevím, co dál... Tu máš košem!. A některé významné postavy stále nemáme. Potřebovala bych určitě Kawakiho. A kromě něj mám volných ještě sedm míst na doplnění stránky.
Mariko a Palantire - byli byste ochotní namalovat Kawakiho nebo jinou aspoň trochu známou a ještě neztvárněnou postavu? Pokud byste jeden z vás namaloval jinou postavu, tomu druhému vezmu do pexesa Adu. Misi jsem prodloužila, ale ve vašem případě klidně počkám, pokud jste v současnosti vytížení (vím, že Mariko je).
A vy všichni ostatní - máte ještě nápad na nějakou zajímavou postavu z Naruta nebo Boruta, kterou jsme nemalovali? Klidně můžete zkusit do termínu 30.1.2023 zkusit ještě splnit misi, znovu jsem ji aktivovala. Pokud těch sedm míst nezaplníme, nic se nestane, ale je to škoda nevyužít, když se ta stránka stejně bude tisknout.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Pá, 2022-12-23 13:46 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

jů, ráda si ještě někoho nakreslím, pokud zbývá místo Smiling problém je, že v tom množství kartiček absolutně netuším, na koho se ještě nedostalo... Laughing out loud maximálně mě napadá Onbu, aka jediná fillerová postava z původního Naruta, kterou si ještě pamatuju Naruto smutny Laughing out loud

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2022-12-23 14:13 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Je aj dosť ofiko postáv, ktoré zatiaľ nikto nekreslil: Mizuki, Tazuna, Inari, Tsunami, Gato, Tayuya, Ibiki, Dosu, Hayate, Tsume, Hana, Baki, Samui, Atsui, Kamui, Omoi, Yugito, Shikaku, Inoichi, ...
Z Boruta nie sú nakreslení napr.: Kawaki, Boro, Akita, Chamaru, Daemon, Code, Bug, ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Pá, 2022-12-23 19:55 | Ninja už: 3940 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

hmm..rátajú sa aj žabi alebo opičí kráľ enma? Laughing out loud alebo napríklad Guren? Laughing out loud
Edit nol: jasně Eye-wink.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2022-12-23 16:10 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Díky, Pale!
Zkusím sem hodit seznam všech, co už v pexese jsou (doufám, že si na všechny jména vzpomenu ^-^...)

Napadá mě teď, že tam není: Fugaku Uchiha, Hizaishi Hyuuga, Shinki, Toneri Ootsutsuki, Dan (Tsunade přítel), a další určitě lze najít zde Smiling...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2023-01-03 21:54 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Fugaku bol kreslený už dvakrát a tento bol aj uznaný: https://konoha.cz/node/117214

Mimochodom, koľkokrát možno misiu opakovať? Lebo nápadov mám po dnešku hneď niekoľko.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2023-01-03 23:12 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ou jé, kdes ji našel?? Já vím, že Fugaku byl kreslený dvakrát, dokonce tahle kartička je vytištěná v pexesu, ale když jsem to doma ve svých složkách pečlivě všechno teď procházela, tak ji tam prostě nemám. Tak jsem ji hledala tu a nenašla ji Shocked. Proto jsem usoudila, že ji Zora nejspíš musela sama smazat. Musela jsem to přehlédnout. Mám v podvědomí, že s tím tenkrát byly nějaké potíže, tak jsem si myslela, že jsem ji neuznala, ale vytiskla, aby se na sraz doplnil počet míst k tisku. Gomen, gomen, závládl mi v tom šotek.
...
Nechci už misi vypisovat popáté, raději ji teď umožním lidem splnit znovu. Asi upravím oficiální zadání, kam dám ten seznam postav, které by se fakt hodily doplnit. Budu ráda, když to pak ještě jednou zkoukneš, zda tam není nějaká chyba. Priorita pro mě je doplnění chybějících míst v pexese, takže pokud nikdo jiný nebude mít zájem, můžeš vesele plnit. Akorát mám dojem, že jsme omezeni systémem, tuším max. 4x Puzzled

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Čt, 2022-12-22 22:33 | Ninja už: 3940 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

určite budem mať záujem to pexeso kúpiť, až ho dáte vytlačiť Smiling Hmm..vieš čo sa tých postáv týka Laughing out loud Je naozaj škoda, že nemôžu byť v niektorých prípadoch aj viac ako jedna verzia tej istej postavy. Napríklad čo som pozeral v galerií tak napríklad kartička, na ktorej je naruto vyzerá:


Netvrdím, že obrázok nie je dosť dobrý nato aby bol v pexese. Ale napríklad sa mohol nakresliť ešte Naruto ako mladší, alebo starší. Poprípade v bijuu mode alebo iných jeho verziách Laughing out loud alebo aj iné postavy v rôznom veku. Možno je to hlúposť no. Prišlo mi to ale ako lepší nápad, než kresliť nejakú postavu ktorá nie je veľmi dôležitá, či zaujímavá.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2022-12-23 02:46 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Je fakt, že zrovna ta nejdůležitější postava je taková... ne úplně nejpodařenější. Myslím, že v případě Naruta bych asi udělala výjimku. Pokud bys ho chtěl nakreslit v jiném věku, bylo by to asi fajn. U ostatních postav bych se do toho radši nepouštěla, protože to bychom pak mohli všechny nakreslit dvakrát až třikrát a bylo by na to zase naopak málo prostoru. Spíš mě napadlo zkusit ještě v rámci diskuze se všemi vytipovat postavy, na které jsem třeba úplně zapomněla, a byly třeba i ve filmech nebo fillerech důležité. Zrovna já mám na to mizerou paměť Angel. Uvidíme, co na to ostatní...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2022-12-22 18:02 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Hmmm, no neviem, či je dobrá taktika navnadzovať nás na nakreslenie ďalšej postavy tým, že si tak vlastne "zarežeme" Adu. Hehe... A keby sme obaja nakreslili ešte niečo, budeš tam, kde si. Tee-hee

Vedel by som ešte (prinajmenšom) o jednej ženskej postave, ktorá v pexese nie je, no do kompozície, ktorá sa mi sformovala v mysli, neviem originálne zakomponovať svoj podpis a k neotrelému podpisu nemám vymyslenú vhodnú kompozíciu, takže si to ešte rozmyslím ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2022-12-22 20:53 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Mariko říkala, že by namalovala Kawakiho, ale zase v blízké době vůbec nemá čas. Tak jsem se zkusila zeptat, protože Ty zase asi nejsi malíř, který by obrázek spáchal na počkání, myslím, že si to dost promýšlíš a vyhraješ si s tím. Zjišťuju, jak to oba vidíte - chápu, že to je vlastně antinabídka Laughing out loud, ale třeba by to jednomu z vás úplně nevadilo, tak to zkouším.
Já myslím, že tam je ještě fúra ženských postav, jen nejsou asi už tolik známé Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2022-12-04 21:29 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Může být podpis v levém dolním rohu? A může být stále ještě i postava mimo seznam?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2022-12-04 21:46 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Mně se ten podpis v pravém dolním rohu taky maximálně nehodí Smiling. Takže to asi v pravidlech škrtám, byla by škoda, kdybychom přišli o kartičku jen kvůli podpisu. Ale roh to musí být! Jinak postava mimo seznam samozřejmě platí.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2022-11-30 02:11 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Prodlužuju misi až do konce víkendu. Důvod čistě sobecký - nestíhám, posunula se mi práce a nestihla bych ani nakreslit, ani vyhodnotit Cool.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2022-11-16 02:11 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tak já si beru Katasukeho. A protože Amada si nikdo zatím nevybral, tak ho ruším a jako poslední postavu si můžete zvolit koho chcete z celého Naruta, Boruta, fillerů atd. (samozřejmě musí jít o postavu, která v pexese ještě není). Nejpodařenější kartičku vyberu. Zapojit se mohou i ti, co už misi jednou splnili Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele mannafox
Vložil mannafox, Út, 2022-11-22 15:46 | Ninja už: 526 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Manga tým, Obsluha v Ichiraku

Si vezmu toho Amada tedy, jestli je jeste moznost Laughing out loud Chudak nezustane na ocet, ne Kakashi YES

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2022-11-25 02:16 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Super, díky!
Jinak nabídka platí, beru Amada jako kteroukoliv jinou postavu,když už jsem to vyhlásila. Nečekala jsem, že si ho někdo vybere Laughing out loud.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2022-11-25 18:03 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Vedátori to majú v dnešnom svete ťažké, no ... Orochimaru ^.^

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...