manga_preview
Boruto TBV 08

FanArtová mise - Otcové

mise
Nakreslete, jakou roli mají otcové ve světě Naruta/Boruta.

Třetí červnovou neděli se mnohde ve světě slaví Den otců. U nás tento „svátek“ příliš nezakořenil, nicméně ať už jim přiřkneme zvláštní den nebo ne, otcové patří k nejdůležitějším postavám ovlivňujícím život každého z nás a nejinak je tomu i u nindžů. I v Narutovi se najdou obětaví a laskaví tatínci, bohužel však i řada takových, kteří svým dětem odkázali pořádné trauma... rozhodně se jedná o téma, které by zasluhovalo vlastní ztvárnění.

Pravidla

  1. Nakreslete obrázek, na kterém budou alespoň dvě postavy - otec a dcera nebo syn. Můžete k nim přidat i další postavy (matku, dědečka, další potomky či kohokoliv jiného).
    .

  2. Alespoň jedna z postav musí být z Naruta či Boruta. Můžete ovšem udělat otce z postavy, která v Narutovi/Borutovi žádné děti neměla. Stejně tak můžete postavě, jejíž otec v příběhu nebyl zobrazen, tohoto otce vymyslet. V případě, že si budete jednu postavu vymýšlet, měla by zapadat do světa nindžů (aneb nedávejte někomu za otce Batmana). Pokud jsou však rodinné vazby daných postav známé, tak se jich držte.
    .

  3. Obrázek má vyjadřovat, co pro potomka jeho otec znamená, či co to obnáší být otcem. Nemá tedy jít jen o „rodinné foto“, kde oba hledí na diváka, ale o zobrazení vztahu, společných činností, toho, čím otec potomkovi prospěl či naopak ublížil. Můžete svůj nápad ztvárnit i jako komiks.
    .

  4. V případě, že je otec mrtvý, můžete ho zobrazit jako ducha, ale i nakreslit, jaké by to bylo, kdyby zůstal naživu. Pokud je otec dlouhodobě nepřítomný, můžete to buď změnit, nebo třeba ztvárnit, jakým způsobem na něj dítě vzpomíná či jak on vzpomíná na dítě. I v těchto případech ale platí, že z obrázku musí být znát vztah těch dvou, co by spolu rádi zažili, nebo co je při myšlení na toho druhého naopak děsí.
    .

  5. Mise je kategorie B, takže prosím neposílejte jednoduchoučké náčrtky, ale snažte se si s obrázkem vyhrát. Pokud se obáváte, že nejste schopni zaujmout svojí technikou a zobrazením postav, dožeňte to dobrým nápadem Eye-wink. Můžete použít předlohu při kreslení nějakého detailu či pozice postavy, ale obrázek jako celek musí být z vaší hlavy, žádné obkreslování.

Obrázky vkládejte přes tento odkaz, prohlédnout si všechny můžete tady.

ddzu5xr-da45d982-677f-4b7b-aee7-85b5329568f0.jpg
Datum ukončení mise: 
31.7.2020 do 23:59
Info a pravidla: 
Pravidla misí, jejich seznam a další info zde: KONOHA MISE.
Pro mise je třeba být přihlášen.
Nindžové na této misi: 
Avárt , Chiharu323 , D. J. Bell , Dagkharis , Digital Shaman , Hyō Sensu , Jasmine , Lala , Mina-Sara , Nara Shikatemeka , Nika , nomekys , Orihalcon , Rosme , Sakata , Shi-chan , Shiri-chan , Uzumaki clan

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-08-05 23:42 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Chtěla jsem ještě na závěr dodat nějaké kecy, snad nebudou zbytečné ani pět dní po konci mise. Účast mě moc potěšila. 18 obrázků od různých autorů je víc, než kolik bych v současnosti na Konoze čekala. A tak třetina jsou dle mých dojmů mistrovská díla (a ty zbylé jenom vicemistrovská Sticking out tongue) Samozřejmě, že člověk vyhlašuje témata, která jemu samotnému přijdou zajímavá, a na jejichž ztvárnění se těší. Ale tentokrát mě obrázky nadchly víc, než jsem se odvážila doufat. Stejně jako originalita přístupu mnohých z vás. Doufám, že mise zaujala i ostatní a snad se ještě někdy sejdeme u nějaké další.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2020-07-31 15:35 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Psal sem dnes někdo komentář, který byl pozřen systémem? Ve 14:03 (plus mínus minuta) byla mise aktualizována a že nastala podobná nehoda mi přijde pravděpodobnější, než že by mi někdo upravoval zadání půl dne před koncem...
Prosím, jestli to bylo k pravidlům nebo cokoli, napište to znovu nebo mi pošlete soukromku...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2020-07-16 15:48 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Z důvodu pravděpodobné absence pár dní před současným termínem ukončení posouvám konec mise na 31.7.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Čt, 2020-07-16 19:21 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Tady mě někdo mám fakt moc rád!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2020-07-16 20:56 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Já tě mám, Ori, velice ráda, ale stejně jsem to posunula hlavně kvůli vlastním časovým možnostem a potenciálním problémům z nich plynoucích Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Pá, 2020-07-31 10:31 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Tohle bude těsný - konečně se k tomu dneska dostanu a dodělám to - přes mrtvoly!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2020-07-31 12:49 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tak to abych se dnes nepřibližovala k vašemu bydlišti Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Pá, 2020-07-31 22:40 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Ani na 5 metrů!!!

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Pá, 2020-07-31 10:44 | Ninja už: 2647 dní, Příspěvků: 1369 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Bude tam Neji? Laughing out loud

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Pá, 2020-07-31 22:41 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Blbá otázka Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:D:D:D

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Po, 2020-07-13 22:56 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Mám krizi!!! Už jsem to předělala snad stokrát!!! A furt to není ono... Achjo.

Obrázek uživatele Digital Shaman
Vložil Digital Shaman, Út, 2020-07-14 10:22 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Keď to nejde, skús začať niečo úplne iné a potom sa k tomu vráť. Kedy je správny čas, na to prídeš. Prípadne, ak to fakt nejde, vykašli sa na daný koncept a skús improvizáciu. Tie sú vždy najlepšie.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Út, 2020-07-14 18:53 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

UŽ TO MÁM! SNAD TO STIHNU!! DÍKY!!!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-07-15 21:18 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Těším se!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Digital Shaman
Vložil Digital Shaman, Po, 2020-07-13 20:31 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

To, že nemôže byť otec Darth Vader, mi pokazilo inak dokonalý plán... Vďaka tejto stránke mám pocit, že mám stále 13 a za to ďakujem Laughing out loud

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-07-15 21:20 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tak ten pocit ti přeji Smiling Můžeš toho Darth Vadera zkusit mimo misi, pokud tedy na obrázku bude i narutovská postava...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Po, 2020-06-29 20:32 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Aaah... Už mám rozkresleno a tak se mi ulevilo, že je na tuhle misi ještě taková spousta času...

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2020-07-09 03:00 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Těším se Smiling I na ty další přihlášené.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Dagkharis
Vložil Dagkharis, Ne, 2020-06-28 12:43 | Ninja už: 4966 dní, Příspěvků: 325 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Yayyyyyyy kreslící mise... a rovnou béčková! Smiling hned se do toho pustím! Díkyy Poštolko

Obrázek uživatele Kappa-Lina
Vložil Kappa-Lina, Pá, 2020-06-26 10:13 | Ninja už: 1724 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Anime tým, Recepční v lázních

Ikdyž jsem kopyto na kreslení, tak asi něco zkusím vymyslet a namalovat. Uvidím, co z toho vznikne. Jump! Kakashi YES

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2020-06-26 12:14 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Super, už se těším Smiling
Nika: I na tvoje dílko Eye-wink

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Čt, 2020-06-25 18:39 | Ninja už: 1666 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Pokiaľ môžem tak mám jednu otázočku. Keby sa mi podarilo nájsť si čas, tak by som rada pridala komiks (nečakané XD). Avšak bol by zrejme na dve strany Hehe.... Nevadí to? Ono, keď na tom začnem robiť, tak sa určite pokúsim vocpať to na jednu stranu, ale ak by sa mi to náhodou nepodarilo tak nechcem zbytočne dostať mínusové body XD

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2020-06-25 19:57 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Určitě to tak můžeš udělat, za práci navíc body strhávat nebudu Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Pá, 2020-06-26 10:22 | Ninja už: 1666 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Výborne! V tom prípade sa posnažím si ten čas nájsť Laughing out loud

Obrázek uživatele Jasmine
Vložil Jasmine, Út, 2020-06-23 19:18 | Ninja už: 1460 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tato mise zní velmi velmi zajímavě Smiling. Zapíši se trošku později, abych si to pořádně promyslela xD Smiling ale na tuto výzvu se těším, super Poštolko!Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-06-24 21:21 | Ninja už: 4182 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

To mě moc těší, že téma zaujalo! Přeji ti, abys dostala dobrý nápad, a budu se těšit Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.