manga_preview
Boruto TBV 07

Kamenná vesnice

kamenna.jpg

Kamenná vesniceSkrytá Kamenná vesnice (Iwagakure no Sato, 岩隠れの里, Vesnice ukrytá ve skalách) je skrytá shinobi vesnice, která leží v Zemi Země. Snad příznačně v Zemi Země mnoho kamenných ninjů používá právě Doton; element země. Patří do systému pěti velkých zemí se skrytými vesnicemi, její vůdce má tak právo nosit titul Kage. V Kamenné se tomuto vůdci říká Tsuchikage.
Vesnici obklopují skalnaté hory, které fungují jako přirozené masivní hradby. V Kamenné se nepřekvapivě nachází spousta kamenných budov, zdejší obyvatelé tak využívají snadno dostupný materiál. Nejvyšší budovou je zřejmě ta s Tsuchikageho kanceláří, viditelně ji označuje velký znak pro zemi 土 (Tsuchi). Z kamene nejsou jen místní budovy nebo hradby, kamenná je také vůle shinobi, kteří neváhají poslechnout rozkazy svého vůdce, i kdyby to znamenalo smrt.

Vesnici založil První Tsuchikage Ishikawa v době, kdy se rodily vesnice po celém světě a končily časy válčících klanů. Kamenná brzy získala dva ocasé démony, které jí prodala Listová na důkaz přátelství a snahy posílit vzájemné vztahy, přerozdělením bijuu se měly vyrovnat síly mezi vesnicemi. Kamenná byla zjevně nakloněna myšlence míru prezentovaném Prvním Hokagem Senju Hashiramou, ale Uchiha Madara si udržení míru představoval jinak a bez toho, aniž by jeho chování Hashirama schvaloval nebo Listová podporovala, Madara rozhodl, že se Kamenná Listové podřídí, což mladého Oonokiho šokovalo.
Tsuchikage MūBěhem let se vztahy mezi všemi vesnicemi proměňovaly. Jelikož Kamenná leží blízko Písečné, docházelo k řadě konfliktů, které prohlubovaly vzájemnou nevraživost. Druhý Tsuchikage Muu a Druhý Mizukage Hoozuki Gengetsu spolu bojovali na život a na smrt a oba zemřeli, ve stejnou dobu tak Kamenná a Mlžná přišly o své vůdce.
Ve Druhé válce ninjů bojovala Kamenná proti Listové a Písečné, na což doplatila Deštná ležící mezi nimi, která se proměnila v krvavé bojiště. Během Třetí války ninjů šla Kamenná na Listovou naopak přes Travnatou. Zdálo se, že Kamenná vyhrává, pak ale Minatův tým úspěšně zničil most Kannabi a odstřihl zásobování, z čehož Listová profitovala. Sám Minato v anime v jediné bitvě porazil tisícovku kamenných ninjů, což Oonokiho donutilo se vzdát.
Ve fillerech se taky objevil včelí klan Kamizuru pocházející z Kamenné. Ten s Listovou mnohokrát bojoval a nakonec doplatil na broučí klan Aburame.

Kamenná nespala ani v dobách míru, Třetí Tsuchikage tiše osnoval plány proti ostatním vesnicím, v misích, s nimiž nemohla být Kamenná přímo spojená nebo na ně nestačila, dokonce využíval služeb Akatsuki. Oblačná během míru shromažďovala moc, protože v tom viděla šanci, jak se dostat na kobylku ostatním vesnicím; prakticky se jednalo o časté krádeže tajných technik nebo únosy zajímavých či nějak cenných ninjů. Třetí Tsuchikage řekl, že se v podstatě jednalo o provokaci a najímání žoldáků z Akatsuki omlouval tím, že se to stalo nutnou obranou.

458. kapitola mangy
Třetí Tsuchikage: „Pozor na jazyk, Raikage! To všechno bylo kvůli tomu, že Oblačná neustala ve shromažďování moci a technik i v čase míru! Ostatní vesnice tak byly nuceny najímat žoldáky z Akatsuki!“

K Akatsuki se nakonec přidal i Deidara, Oonokiho chráněnec, který ukradl zakázanou techniku Kamenné, aby vylepšil svoje jílové techniky.
Čtyřocasý Kamenná ve filleru zradila Mlžnou, což vedlo k incidentu v průsmyku Yosuga, kdy shinobi z Kamenné zabili některé své mlžné spojence. V dalším filleru Kamenná napadla Listovou poničenou po Orochimarově útoku a chtěla tržit na jejím oslabení, čemuž ale zabránil Maruboshi Kosuke.

Velkou silou Kamenné byli také její ocasí démoni, které začala zapečeťovat do vybraných jinchuuriki. Kamenná koupila od Listové Čtyřocasého a Pětiocasého a během vlády Druhého Mizukage se zřejmě začala zajímat o získání dalších možných bijuu. Anime však naznačilo, že si vesnice svých jinchuuriki příliš nevážila a vlastně byla ráda, když se o ně Akatsuki postarali, alespoň to tak v Hanově případě vypadalo. Tobi vyhlašuje válku Oonoki naopak na Setkání pěti Kage prohlásil, že odchycení bijuu bylo ostudné. Na Oonokiho během setkání udělal dojem mladý Gaara, ten starého shinobiho donutil přemýšlet nad tím, jaké to bývalo dřív, když měl ještě své ideály. Oonoki se nakonec všem představitelům vesnic omluvil.

Po vyhlášení Čtvrté války ninjů maskovaným Madarou Kamenná utvořila spolu s dalšími vesnicemi Spojenecké síly shinobi, které měly vzdorovat teroru Akatsuki. To se sice podařilo, ale za ceny velkých ztrát na životech a mnoha zničených území. V Borutovi jsme se dozvěděli, že dnem a nocí Kamenná obnovovala svoji vesnici a za pár let zhruba vystavěla nové město.



VŮDCI KAMENNÉ

  1. První Tsuchikage Ishikawa, zakladatel vesnice
  2. Druhý Tsuchikage Muu
  3. Třetí Tsuchikage Oonoki
  4. Čtvrtá Tsuchikage Kurotsuchi

KLANY V KAMENNÉ

  1. Klan Kamizuru (fillerový klan)

Profily postav spojených s Kamennou a publikovaných tady na Konoze najdete ZDE.

Kam jsme mohli v Kamenné zajít

KAMENNÝ OLTÁŘ S POSVÁTNÝM KAMENEM
Listová má tváře vytesané do skály, Písečná sochy v poradním sále a Kamenná má oltář s posvátným kamenem, který musel pod bystrým Ishikawovým dohledem leštit mladý Oonoki. Oltář obklopuje bazének s vodou plný kamenů podobných tomu vystavenému.
Ishikawa Oonokimu ukázal, že nezáleží na tom, který kámen na oltáři leží, důležitá je vůle uvnitř.

Akumakirei, 14. 4. 2019

3.941175
Průměr: 3.9 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele wefupa00
Vložil wefupa00, Ne, 2012-12-09 10:24 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Tsuchikage,stary dedko co lieta ovlada Katon(živel prach)-Kekei Touta me se libi tyhle schopnosti

Obrázek uživatele Hitsumaru
Vložil Hitsumaru, Ne, 2012-12-09 10:30 | Ninja už: 4165 dní, Příspěvků: 138 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Až na to že Katon je živel oheň.

Obrázek uživatele Lenalee Yuki
Vložil Lenalee Yuki, Ne, 2012-01-08 13:34 | Ninja už: 4531 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Táto dedina je naj len škoda že znej pochádza tak málo ninjou...

Obrázek uživatele Hacumomo Shizukio
Vložil Hacumomo Shizukio, Po, 2010-11-08 20:49 | Ninja už: 5076 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

tahle vesnice je boží. obzvlášt když z ní pochází deidara Z lásky

Obrázek uživatele Rider
Vložil Rider, Ne, 2011-01-23 18:38 | Ninja už: 4870 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

to jo Laughing out loud

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com


Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Ne, 2011-01-23 18:40 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Smortn
Vložil Smortn (bez ověření), Ne, 2011-01-23 23:04 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Ale ono už vůbec kamenná je nejméně prokouklá vesnice ze všech pěti... je to nejzajímavější vesnice na probádání... podle mně...

A co mi víme,kde původně byli Uchihové,než se udobřili se Senju, že ano...

Obrázek uživatele Uzumaki Hato
Vložil Uzumaki Hato, Čt, 2019-12-12 16:20 | Ninja už: 1966 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

No kdo ví, kde se Indra se svým klanem usadil po té co odešel s vesnice kolem chakrového stromu. Jelikož jak asi víte Otsutsujki Indra byl historocky prvním kdo patřil později do klanu Uchiha. Kam odešel pak, to se moc neví

Obrázek uživatele Hatake-Sakumo
Vložil Hatake-Sakumo, Čt, 2010-04-15 18:51 | Ninja už: 5412 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

Tsuchikage ovládá jinton?

Obrázek uživatele Vus
Vložil Vus, So, 2010-04-03 10:55 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Moje rodna vesnice Smiling

Obrázek uživatele sachos Wing Tsun
Vložil sachos Wing Tsun, Po, 2010-01-18 14:51 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

hovori sa jej aj zem železa ,manga zhromaždenie kágú

Obrázek uživatele emo-shine1101
Vložil emo-shine1101 (bez ověření), Po, 2010-01-18 14:54 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

boze, ty si blb, zem zeleza je nezavisla od piatich velkych mocnosti. Je to samostatny stat....

Obrázek uživatele sachos Wing Tsun
Vložil sachos Wing Tsun, Út, 2010-03-16 10:10 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Každé vyriešenie známeho problémuv sebe skrýva nové problémy.

Obrázek uživatele Smortn
Vložil Smortn (bez ověření), Čt, 2010-01-21 23:26 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

správně a v zemi železné nejsou ninjové ale samuraiové....

Obrázek uživatele sachos Wing Tsun
Vložil sachos Wing Tsun, Út, 2010-03-16 10:11 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

HM sory asi som nepochopil tak sori.
Ked som cital bol som duchom nepritomný.

Obrázek uživatele Smortn
Vložil Smortn (bez ověření), Út, 2010-03-16 16:37 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

v pohodě za to senemusíš omlouvat .... XD ... ale je vtipný číst názory lidí co jsou duche mimo... XD

Obrázek uživatele KUBOKE
Vložil KUBOKE, Po, 2009-11-23 16:58 | Ninja už: 5263 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

hlavou vesnice je Kámen Eye-wink

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Ne, 2011-01-23 18:43 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

ak narážaš na Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tak si zabil(a)
"Kámen!"
"Zde!"
"Kámen!"
"Zde!"
"Kámen!"
"..."
"Kámen!"
"..."
"No jasně, Kámen a Kámen se zase ulejvají!!!" Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Smortn
Vložil Smortn (bez ověření), Ne, 2011-01-23 23:02 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Bože... já to budu muset vidět znovu Laughing out loud

Obrázek uživatele Lajlushka
Vložil Lajlushka, Po, 2009-03-23 18:19 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

A rodná vesnice mého favorita Smiling.

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, St, 2008-11-26 17:49 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

uvedomte si ze nie vsetky zeme maju ninjov a preto nie vsetky maju aj skryte dediny...keby ste poriadne pocuvali ked kakashi na zaciatku vysvetloval sakure ako to je s roznymi dedinami tak by ste sa nemuseli hlupo pytat Eye-wink

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele Nagaso
Vložil Nagaso, So, 2008-07-05 20:18 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

myslim ze 16


Akatsuki personality test -- Create and Take a Fun Quiz @ NerdTests.com's User Tests!
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-03-22 17:37 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Tahle vesnice je boží XD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Sime Aishitaka
Vložil Sime Aishitaka, Čt, 2008-03-13 14:34 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Tuhle vesnici miluju Z lásky

Obrázek uživatele TokyoHaru
Vložil TokyoHaru, Pá, 2007-06-08 15:01 | Ninja už: 6242 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

Ty vago kolik těch vesnic je?Já jsem slyšela jen o těch 6 nebo kolik!