manga_preview
Boruto TBV 08

Jiroubou

jiroubouJiroubou (次郎坊) byl fyzicky nejsilnější člen Zvučné čtyřky, ačkoli podle ostatních členů byl celkově nejslabší. Jeho bojový styl se zejména zakládal na použití základních fyzických hmatů doplněných jeho schopností použít chakru ke zpevnění hlíny. Jeho fyzická síla byla neuvěřitelná, což předvedl, když aktivoval svou prokletou pečeť do druhé úrovně a dokázal zvednout Akimichi Choujiho, který po použití techniky Chou Baika no Jutsu (超倍化の術 - Motýlí multi velikostní technika) měl rozměry jako menší hora. Dokázal ze země za použití Doton: Doryuu Dango (土遁土陵団子 - Země, Hliněná koule) vyrvat obrovskou masu hlíny a hodit jí jako by nic, tvořit hliněné bariéry pomocí Doton Kekkai, Doroudoumu (土遁結界土牢堂無 – Zemní bariéra, Koule bláta), díky této technice také dokázal vysávat chakru z nepřátel.

Jiroubou v druhé úrovni prokleté pečetě Když aktivoval prokletou pečeť do druhé úrovně, tak jeho kůže zčervenala, jeho účes stylu „pankáč“ se změnil na hřívu, která mu dosahovala pod ramena, a získal desetkrát větší sílu. Nesnášel, když Tayuya mluvila sprostě nebo když mu říkala, že je špekoun, často ji za to i kritizoval. Navzdory tomu, oslovoval Choujiho během jejich boje skoro pořád špekoune. Jak bylo v anime častokrát zmíněno, Jiroubou byl téměř pořád extrémně hladový. Jiroubou dokázal doplnit fyzickou energii nejen z jídla, ale také tím, že pohlcoval chakru svých protivníků. Také mohl tento proces obrátit a přeměňovat svou fyzickou energii zpět na charku. (spoiler) Akimichi Chouji zabil Jirouba fatálním úderem do hrudníku při misi na záchranu Sasukeho.

Jiroubou se narodil 26. června a zemřel ve 14 letech (ačkoli na 14 moc nevypadal). Měřil 181,3 cm a vážil 97,3 kg.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie