manga_preview
Boruto TBV 07

Zajímavé znaky 3

Strom, dřevo Čtení: ki, ko, boku, moku
Popis: Tento znak znamená strom (KI). Pro Naruto maniaky je asi nejdůležitější čtení KO, jelikož se nachází právě ve slově KONOHA (slabika NO je pouze partikule a HA znamená list, viz další znak). Dále se tento znak nachází například ve slově MOKUYOUBI (mokujóbi - čtvrtek). Potom třeba ve slově MOKUJIN (mokudžin), což je jedna z postav v Tekkenu - dřevěný člověk. Dále třeba ve slově MOKUTON (živel dřevo) nebo třeba v názvu techniky Moku Bunshin no Jutsu.
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
List Čtení: ha, you (jó)
Popis: Tento znak znamená list (HA). Nachází se ve slově KONOHA (list stromu, viz výše). Pak třeba ve slově KOTOBA (slovo), zde se ale čtení mění z HA na BA kvůli hezčímu znění, KOTO se píše znakem pro mluvit, takže KOTOBA jsou vlastně "lístky mluvy" neboli slova, jak poetické, že? Tenhle znak je i v názvu japonské prefektury CHIBA (Čiba), která sousedí s Tokiem.
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Pod, dole, podřadný Čtení: ka, ge, shita (šita), ...
Popis: Tento znak znamená pod (shita). Dále se nachází například ve slově GENIN (doslova pod-ninja), NIN je vysvětleno zde. Dále třeba v GESUI (odpadní voda), CHIKATETSU (čikatetsu - metro), s nepravidelným čtením i ve slově HETA (nezručný, levý, prostě dřevo).
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Střed, v, uvnitř, ve prostřed Čtení: naka, chuu (čú)
Popis: Tento znak znamená ve prostřed, uvnitř (NAKA) (třeba kuruma no naka - v autě). Se čtením CHUU (čú) se vyskytuje ve slovech CHUUNIN (čúnin - střední ninja), NAMACHUU (namačú - střední točené pivo), CHUUGOKU (čúgoku - Země středu neboli Čína).
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Nahoře, nahoru, nad Čtení: jou (džó), shou (šó), ue, kami, ...
Popis: Tento znak znamená nahoře, nad (UE, například isu no ue - na židli). Se čtením JOU (džó) se nachází ve slovech JOUNIN (džónin - nad-ninja, vyšší ninja), JOUZU (džózu - zručný, dobrý v něčem).
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Kůň Čtení: ba, uma
Popis: Tento znak znamená kůň (UMA). Vybral jsem ho proto, že se nachází v jednom z nejznámějších japonských slov (alespoň pro anime maniaky), a sice ve slově BAKA (blbec). Druhý znak v tomto slově znamená jelen (viz další znak). Proč znaky kůň a jelen znamenají blbec? Pro odpověď musíme sáhnout do starobylé Číny (1. století před n.l.), kdy se jeden mocný pán (Zhao Gao) pokoušel o státní převrat a chtěl otestovat loajalitu svých poddaných. Svého jelena před poddanými nazýval koněm. Někteří ho následovali a říkali také kůň, zatímco ti, kteří se nenechali přesvědčit, byli popraveni. Teď je ale otázka, kdo je ten blbec, jestli ti, co se nechali přesvědčit o kravině nebo ti, kteří se nechali zabít. LOL. Jinak tento znak se nachází i ve slově BASASHI (basaši - sašimi z koně, tzn. syrový kůň se sojovou omáčkou) nebo ve slově SHIMAUMA (šimauma - proužkovaný kůň, neboli zebra (nebo Kobylka v pyžamu ?? Laughing out loud).
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Jelen 鹿Čtení: shika (šika), ka, koku
Popis: Tento znak znamená jelen (SHIKA). Jak už je napsáno výše, nachází se ve slově BAKA (blbec). Ve svém jméně ho má i Shikamaru.
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Zlato, peníze, kov Čtení: kane, kin
Popis: Tento znak znamená buď zlato (KIN) nebo peníze (KANE). Nachází se například ve slově KINYOUBI (kinjóbi - pátek) nebo v názvu anime HAGANE NO RENKINJUTSU SHI (Hagane no renkindžucu ši - Fullmetal alchemist). Je i v názvu techniky Kane Bushin no Jutsu.
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Černá (barva) Čtení: kuro, koku
Popis: Tento znak znamená černá, čerň (KURO), přídavné jméno je potom KUROI. Nachází se ve slovech KOKUJIN (kokudžin - černoch), KUROI KIRI (hustá mlha), a pak také v názvech technik Kuro Higi Ippatsu a Kuro Tatsumaki.
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Nebe, obloha, královský Čtení: ten, ama, ame
Popis: Tento velmi oblíbený a používaný znak znamená nebe (TEN). Jeho využití je široké a vždy má význam nečeho kladného. Příklady: TENSAI (nebeský talent neboli génius, často používané o Shikamarovi), TENGOKU (nebeská země neboli ráj), TENKI (povaha nebo duše nebes neboli počasí), TENSHI (tenši - anděl), AMA NO GAWA (mléčná dráha), AMA NO IWATO (Nebeská jeskyně - místo, kde se podle staré japonské legendy ukryla bohyně slunce Amaterasu před svým bratrem Susanoo (správně se to čte Susa-no-ó), bohem moří a bouří. Místo se nachází na ostrově Kjúšú poblíž města Takačiho).
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Talent, věk Čtení: sai
Popis: Tento znak znamená talent nebo věk (SAI). Nachází v TENSAI (nebeský talent neboli génius, často používané o Shikamarovi), TASAI (hodně talentovaný). Používá se i ve věku, například JUUGOSAI DESU (džúgosai desu - je mi patnáct), SANJUUNANASAI DESU (sandžúnanasai desu - je mi 37 let) atd...
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
Údolí Čtení: tani, koku
Popis: Tento znak znamená údolí (TANI). Vybral jsem ho proto, že se mi líbí jeho tvar Eye-wink.
Kaligraficky 1, Kaligraficky 2, Kaligraficky 3, Kaligraficky 4.
4.83784
Průměr: 4.8 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Já-oistka
Vložil Já-oistka, St, 2011-04-20 08:27 | Ninja už: 4747 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

není ama(amaterasu)v názvu té itachiho techniky?

Jsem narutofilka a nestydím se za to!!


Zastávám názor, že slovo bordel je jen zažitý axiom, kterým rodiče označují systém uspořádání věcí, kterému nerozumí a zasazuji se o to, aby se na otázku "proč?" nesmělo odpovídat"protože jsem to řekl/a"

VSELSHEVLÁ NHATSREGR SDI!!! XD Laughing out loud

[/hide]

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, St, 2011-04-20 13:42 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

je. Amaterasu se píše 天照
a nejedná se pouze o itachiho techniku http://en.wikipedia.org/wiki/Amaterasu

Obrázek uživatele Uchiva Tenara
Vložil Uchiva Tenara, Po, 2011-04-18 08:10 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Komentář přesunut sem.

Obrázek uživatele Kishu
Vložil Kishu, Pá, 2010-10-29 19:28 | Ninja už: 5072 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

hele nevíte někdo jak se řekne a píše Nenávist??

Obrázek uživatele Myth
Vložil Myth, Pá, 2010-10-29 19:53 | Ninja už: 5229 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

憎しみ nikushimi, 憎さ nikusa

Obrázek uživatele Firewalker-san
Vložil Firewalker-san, Čt, 2010-10-07 17:35 | Ninja už: 4921 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Rad by som vedel ako sa povie tanec po japonsky(rad keby ste my dali velkymi znakmi lebo mne male nejdu nacitat)za odpoved dakujem a zdravim naruto fans Laughing out loud

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Čt, 2010-10-07 17:42 | Ninja už: 5363 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Buď dansu - ダンス, nebo odori - 踊り (jen hiraganou: おどり).

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2010-10-07 17:38 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

tanec je odori 踊り
sry, velký znaky nedám, jestli ti to nejde, thak se omlouvám Smiling

Obrázek uživatele Firewalker-san
Vložil Firewalker-san, Čt, 2010-10-07 17:39 | Ninja už: 4921 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

aspon ze je vyslovnost diki moc

Obrázek uživatele Shimauma-chan
Vložil Shimauma-chan, Út, 2010-10-05 23:25 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Prosim vás... a ako sa napíše v kanji "Shimauma"??
Za odpoved VEEEEEEEELMI DAKUUUUUJEM!!!

*Lepší hrozný koniec ako hrôza bez konca.*

*Čo z toho, že zajtra bude lepšie, ak vždy, keď sa ráno prebudím, je dnes?*

Obrázek uživatele Myth
Vložil Myth, St, 2010-10-06 17:10 | Ninja už: 5229 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

縞馬

Obrázek uživatele Shimauma-chan
Vložil Shimauma-chan, Ne, 2010-10-10 01:57 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Dakujem naozaj velmi pekne!!! Arigatou!!!

*Lepší hrozný koniec ako hrôza bez konca.*

*Čo z toho, že zajtra bude lepšie, ak vždy, keď sa ráno prebudím, je dnes?*

Obrázek uživatele Shaorin
Vložil Shaorin, Čt, 2010-04-08 13:26 | Ninja už: 5107 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Co znamená tento znak 市?

Obrázek uživatele Tanuki07
Vložil Tanuki07, Po, 2010-05-10 13:43 | Ninja už: 5449 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Tento znak sa číta "ši" a znamená mesto. Najčastejšie ho vidieť v geografických príponách miest Japonska, napr. 宮崎市(Mijazaki-ši), 青梅市(Óme-ši) a mnohých ďalších oblastí. Je to veľmi frekventovaný znak.

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, Út, 2010-05-11 16:11 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

jen bych ještě dodal, ať si to lidi nepletou se smrtí Laughing out loud smrt je sice taky "ši", ale píše se jiným kanji:

Eye-wink

Obrázek uživatele elisis
Vložil elisis, St, 2009-09-09 19:27 | Ninja už: 5532 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

mám takový dotaz jaký je kanji znak pro katsu?

Obrázek uživatele Myth
Vložil Myth, So, 2010-05-29 20:17 | Ninja už: 5229 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Myslíš 勝つ(katsu) jako vyhrát?

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, So, 2010-05-29 22:56 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

myslim, že přesně tohle myslí Sticking out tongue
btw. jen tak pro zajímavost: zdvořilá forma je tačimasu Smiling

Obrázek uživatele Byakka
Vložil Byakka, So, 2009-09-05 18:19 | Ninja už: 5318 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem narazila ne tento 人 a tento 入 znak... díky nim jsem si popletla plno věcí...
Ten první je hito (člověk) a ten druhý je použit třeba ve slově ireru (vkládat, vložit).
První tah prvního znaku je ten vlevo u toho druhého je první tah v pravo. Dobře si je prohlédněte!

人 入

Obrázek uživatele Rinne
Vložil Rinne, Po, 2009-05-04 15:39 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Po shlédnutí druhého Naruto shippuuden filmu Vás musím o něco požádat... Naruto na konci filmu říká slovo "Dokonjo", což znamená podle všeho odhodlání. Nikde za žádnou cenu nemůžu najít kanji pro toto slovo. Přidejte ho prosím sem někam... Předem děkuji za vstřícnost!Smiling

Obrázek uživatele Prasatko
Vložil Prasatko, So, 2009-06-06 09:05 | Ninja už: 6333 dní, Příspěvků: 3457 | Autor je: Admin, Manga tým, Anime tým, Obsluha v Ichiraku

dokonjou [dokondžó] se píše takto: 土根性

„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55

Obrázek uživatele Rinne
Vložil Rinne, So, 2009-06-20 13:33 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Díky moc!Eye-wink

Obrázek uživatele Amarelo
Vložil Amarelo, Pá, 2008-11-07 14:06 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

vedel by mi niekto napisat ako je hatake kakashi v kanji alebo katakane??

Obrázek uživatele Prasatko
Vložil Prasatko, St, 2008-11-12 22:27 | Ninja už: 6333 dní, Příspěvků: 3457 | Autor je: Admin, Manga tým, Anime tým, Obsluha v Ichiraku

to se pise vetsinou v katakane a hiragane: ハタケかかし

„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), Ne, 2008-10-19 12:43 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Když je Shika jelen, co je to Maru?

Obrázek uživatele ZABUZA ANTI AKATSUKI
Vložil ZABUZA ANTI AKATSUKI, So, 2008-10-25 18:55 | Ninja už: 5633 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Maru zname vlastne pripojeni k muzskemu jmenu jako je shikamaru akamaru

Obrázek uživatele Prasatko
Vložil Prasatko, Ne, 2008-10-19 13:11 | Ninja už: 6333 dní, Příspěvků: 3457 | Autor je: Admin, Manga tým, Anime tým, Obsluha v Ichiraku

myslim, ze ten druhy znak je tohle: 丸
,
coz se pouziva casto v klucicich jmenech (konohamaru, akamaru, shikamaru, orochimaru). hlavne v dobach samuraju to pry bylo oblibene u mladsich kluku (v urcitem veku se jim jmeno zmenilo). jinak to znamena Kruh, Kulaty, nebo nekdy i Dokonalost.

„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55

Obrázek uživatele Akane-san
Vložil Akane-san, So, 2010-02-06 21:54 | Ninja už: 5254 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

já to našla jako kolo Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu. Smiling

Obrázek uživatele Kagenokage
Vložil Kagenokage, So, 2008-10-18 09:08 | Ninja už: 5756 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

Jee, super, ale ten komentár pri 馬 je geniálny, keby boli všetky komentáre ku znakom takéto, tak si to človek hneď všetko zapamätá Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Prasatko
Vložil Prasatko, Ne, 2008-10-19 12:39 | Ninja už: 6333 dní, Příspěvků: 3457 | Autor je: Admin, Manga tým, Anime tým, Obsluha v Ichiraku

bohuzel ke kazdemu znaku neznam takove zajimave povidani Smiling

„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55