manga_preview
Boruto TBV 08

Teorie

Obsah vlákna

Toto vlákno bude nadále fungovat jako schromaždiště kvalitnějších teorií, ať už novějších či starších.

Co by měla teorie, která si zde místo zaslouží, obsahovat
Taková teorie by měla obsahovat obsáhlejší vysvětlení konkrétního problému a měla by se o něco opírat (manga, kvalitní postup a závěr). Pokud se budete odvolávat na mangu, tak se to pokuste doplnit odkazy na díly a stránku.

Některé mangy se trošku liší v překladech (což může být v detailu velmi důležité), tak se zkuste podívat i na jiné překlady. Jestli souhlasí, nebo ne.

Zásady na vláknu
Nový hlavní příspěvek by měl být pouze a jen propracovanou teorií, ve které jsou uvedeny nejen argumenty pro teorii, ale i možné problémy. Jinak se hlavně snažte psát slušně a k tématu.


méně propracované teorie dávejte do vlákna Návrhy na Teorie

Aktuální teorie

...

Staré teorie

Na zamyšlení

Připomínky

  • Pokud by autoři teorií v záhlaví chtěli něco doplnit či změnit, tak ať mi pošlou PMku s upraveným textem a já to tu změním.

  • Toto vlákno je pro příspěvky, se kterými si autoři dají více záležet a než to sem dají, tak si to pořádně promyslí.

  • Připominky k vláknu, nebo dotazy týkající se jeho chodu, také směřujte mně.

~ Neuro


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2021-02-12 01:52 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise CVP: Teorie jsou po letech leckdy svým způsobem zábavné. Ne snad, že by byly legrační; ale vrátit se v myšlenkách do dob, kdy byl závěr Naruta zahalen tajemstvím a mnohé zápletky se mohly rozuzlit různými způsoby, je taky zábava. A je zábava sledovat, jak to mají někteří promyšlené. Úplně bych věřila, že Tobi nemůže být nikdo jiný, než Izuna... no, nebyl Laughing out loud I když více než Tobiho identita (která v teoriích nejvíce frčí) mě pobavila představa, že Tobi má v masce díru jen na jedno oko, aby to druhé ochránil před poškozením svými vlastními technikami. A scénář, ve kterém Fugaku spolupracuje s Tobim na útoku na Konohu, se mi zdá šťavnatější, než jak to v ději nakonec bylo.
Puzzled Chcíp Kakashi Chcíp Puzzled Kakashi ^_^ Puzzled Chcíp Kakashi Chcíp Puzzled Kakashi ^_^ Puzzled Chcíp Kakashi Chcíp Puzzled Kakashi ^_^ Puzzled Chcíp Kakashi Chcíp Puzzled Kakashi ^_^ Puzzled Chcíp Kakashi Chcíp Puzzled Kakashi ^_^ Puzzled Chcíp Leharo

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Po, 2020-11-09 22:27 | Ninja už: 1259 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Hyūga prirodzený nepriatel genjutsu?
Schopnosť rozprúdiť čakru vo svojom obehovom systéme dokážu aj shinobi slabšej úrovne, avšak Hyūga klan sa tým špecializuje. Vieme že na ovládanie Jūken je potrebné nahromadiť čakru do dlane a pri údere ju vypustiť do protivníkovho tela. To si vyžaduje mimoriadnu kontrolu čakry, to však nie je jediné miesto odkial ju Hyūga dokážu vypustiť. V mange 193 bolo spomenuté že Neji dokáže vypustiť čakru z každého tenketsu (v tele zdravého shinobi je 361 tlakových bodov) to ma utvrdzuje v teórii že pre uživatela genjutsu neexistuje horší súper ako Hyūga. Keďže vieme že na prerušenie genjutsu je potrebné nejakým spôsobom narušiť tok svojej čakry manga 259.
Naviac ich schopnosť nahliadnutia je bezkonkurenčná.. Byakugan vidí čakrové vlákna, povedzme že Uchiha použije skrz sharingan genjutsu, myslím si že byakugan by mal byť schopný vidieť hromadenie čakry do jeho očí, čo myslíte vy?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2020-11-11 20:54 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Sharingan si vyžaduje čakru neustále, pokiaľ by Uchiha použil na nepartný okamih iba veľmi elementárne genjutsu (ako Sasuke na Danza), nie je isté, či by Hyuuga rozdiel zaregistroval, resp. by k tomu už musel mať patričné skúsenosti. A bez vedomosti o genjutsu a z neho sotva niekto nevymaní. Pokiaľ v čase aktivácie Byakuganu má už Uchiha Sharingan zapnutý, tak sa Hyuugovi technicky môže vypomstiť, že nevie zabrániť zrakovému kontaktu.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2020-11-12 21:45 | Ninja už: 1259 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

S Byakuganom máš nekonečno možností ako sa vyhnúť očnému kontaktu.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Ne, 2020-11-08 10:15 | Ninja už: 1259 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

V prvom diely Naruto Shippuuden sa stretli Sasuke s Kuramou (V Narutovom podvedomí) Kyuubi spomenul Madaru a Sasuke netušil o kom je reč, myslíte si že vzdelávací systém Konohy schválne zatajil kus histórie aby nedošlo ku predsudkom voči Uchihom? Nenapadá ma totiž dôvod prečo by člen Uchiha klanu nevedel o existencii toho najsilnejšieho Uchihu, tá história nesiaha až tak ďaleko a má velký súvis so vznikom Konohy.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2020-11-08 11:15 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ono by bolo dosť divné, pokúšať sa zatajiť existenciu niekoho, komu predtým postavili obrovský monument v Údolí konca. Mne to vždy prišlo skôr ako taká arogantná reakcia typu "Toho nepoznám!". Cca ako keby nejakému arogantnému puberťákovi niekto povedal niečo v súvislosti s Matejom Korvínom. Kawaii jako Kyuubi!

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Po, 2020-11-09 23:28 | Ninja už: 1259 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Aj to je možné.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2018-12-19 20:50 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Presúvam sem teoretickú diskusiu z Anime (Nové díly)

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2016-08-29 18:26 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Už to začíná být nepřehledné. Ke komentářům níže:

1) v rozdělení vrozených a různě výjimečných schopností je takový guláš, že se v tom vyznat prostě nelze. Jediné, co víme, je to, jaká technika je silnější než jiná. Tedy zhruba. Protože to autor neví sám. V databooku může být napsáno ledacos, ale všichni bychom měli jít vždy po smyslu.
Jestliže je představen nejlepší byukugan v Naruto světě, pak se dá snadno předpokládat, že je opravdu nejlepší, nejsilnější, všemocný. Vidí vše, prohlédne vše atd... Na zkušenostech uživatele v podstatě nezáleží (mimochodem, viz Kakashi a Susanoo atd...).

2) rozpoznávání klonů od originálu je dle mého celé nesmysl. Už na samém začátku příběhu a potom opakovaně bylo tvrzeno, že např. v případě stínových klonů se chakra a vůbec všechny vlastnosti a zkušenosti originálu rozdělí přesně mezi originál a klony. Klony jsou tak od originálu nerozponatelné.
Na druhou stranu např. v případě vodních klonů bylo řečeno, že mají jen zlomek chakry originálu.
Dokonce i v případě Kyuubiho to bylo tak, že klon obsahoval také chakru Kyuubiho a také jeho vědomí. Jasně je to vidět, když se Narutův klon při tréninku rasen shurikenu mění v malého Kyuubiho.
Ale jsem ochoten připustit, že když se už někdo stane poustevníkem jako Naruto, tak tam může být rozdíl mezi originálem a klonem. Nakonec to dokazují ty černé koule okolo originálu a ne kolem klonů.

3) MS a Susanoo a jeho použití. Jak jsem psal, tak v tom je takový bordel, že ani autor sám se v tom nevyzná. O MS nevíme do dneška prakticky nic. Nevíme, jestli jsou techniky skutečně fixované na jedno či druhé oko. Případně na obě oči. Jestli je ovládnutí Amaterasu a Tsukyomi nutné k probuzení Susanoo. Nejspíš ne, viz Madara. Proč existuje další technika jako je Kamui nebo Shisuiova MS technika ovládání mysli. Proč kromě Shisuie a Obita mají všichni uživatelé MS Susanoo. Proč nemají všichni Amateru a Tsukyomi. Proč nejsilnější Uchiha ze všech neuměl ovládat všechny techniky MS. Proč nekomu teče z očí krev a někomu ne. Jak funguje výměna MS mezi bratry. Proč je to možné.
Nepíšu otazníky, protože na tyto otázky stejně odpověď nedostaneme.

4) porovnávat Sasuke nebo Naruta s kýmkoliv je už z povahy věci nesmysl. A nemá cenu to vůbec řešit.

5) zásadně nesouhlasím s nějakou reinkarnací. A když, tak určitě ne takovou, kterou píšete, tedy návrat duše Rikudových synů do nečistého světa. Chápu to tak, že se dědí jejich postoje, myšlenky charaktery, možná zabarvení chakry, které s tím souvisí. Ale určitě ne chakra nebo identita.

6) rád bych také zdůraznil, že když už se bavíme, tak bychom měli reagovat na celé příspěvky. Protože když člověk neodpoví na nějakou část příspěvku, tak to znamená, že souhlasí.
Vůbec se mi nelíbí ten častý zvyk, kdy si z (mnohdy dlouhého) příspěvku někdo vybere jen jednu (často nedůležitou) poznámku. A potom se debatuje o ní, i když je to většinou opravdu o ničem.

Obrázek uživatele Ryuki
Vložil Ryuki, Čt, 2016-09-01 22:25 | Ninja už: 4690 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nechcem to písať dole aby to už nebolo úplne úzke Laughing out loud Sticking out tongue. Aj keď s tebou súhlasím že autor v tom má bordel tak stále je on tvorcom príbehu. ( Teda ak by sa rozhodol že tam zrazu priletí Nyan cat a všetkých zabije, bola by to blbosť ale stále by to bol canon). Autor niečo povedal ( k odomknutiu Susanaa teba ovládať obe techniky očí) a kým to nevivráti tým že to priamo nepovie ( napr. Madara by povedal že nikdy neodomkol 2. techniku oka) tak je to fakt. Podľa mňa je dosť možné že Madara bol vždy tak OP nad vecou že tie jeho techniky "z mladosti" by už boli vlastne slabšie ako to čo mal poruke. Možno ich nemal ako použiť lebo neboli splnení podmienky ( podobne ako cd Kotomatsukami).

Inak všimli ste si ako sa autorovi to pridanie techník vypomstilo minimálne na názvoch? Amaterasu- jasné, bohyňa slnka, neuhasiteľný plameň. Tsukiyomi- jej brat, boh mesiaca...Susanoo- jej posledný brat. A tu si pravdepodobne uvedomil že stvoril Tobita s technikou MS ktorá nie je ani jedno s toho Laughing out loud a potom keď už to bolo jedno Kotoamatsukami- päť prvých bohov? aký to má súvis Laughing out loud ako ono by to bolo fajn keby ten Susanoo nebol vybratý aby sedel k A a T ale nakoniec sa iba on stal "prominentnov" technikou, takže to u ostatných stráca zmysel Laughing out loud ( dúfam že ma aspoň niekto pochopil Laughing out loud )

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-09-02 17:30 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Kdybych nebyl líný, tak bych si našel tu část mangy, kde Itachi mluví o svých MS technikách. Já si totiž stále nevzpomínám, že by to tam říkal tak přímo, jak to všichni interpretujete.
Na tom to totiž celé stojí a padá. Je to jediný skutečný argument, který mluví pro váš názor. Zbytek indicií nestojí ani za řeč.

Úplně souhlasím. Z toho je mimojiné vidět, že autor po velkou část příběhu vůbec nepomyslel na to, že by tu mohly být další techniky MS kromě těch, které měl Itachi. Od té doby, co začal přidávat další techniky MS, šel už příběh dost rychle dolů.
Mně vlastně dodnes není jasné, proč musel určit, že TObiho technika je technikou MS. Kdyby to tenkrát neudělal, tak by si ušetřil spousty problémů.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2016-08-31 00:59 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Asi máš pravdu... najlepšie sa bude zamerať len na jediný bod a ten rozoberať a až potom prejsť prípadne na ďalší. Toť moja reakcia na bod 6)
Aj ked čo sa týka bodu 1) a 4) nieje v podstate čo riešiť. A prezmenu 5) bod je len čiste tvoj pohľad na vec. Nehovoriac o tom, že aj tak by to bolo na dlhu debatu a v konečnom dôsledku by to aj tak nikam neviedlo.

Čiže ostal nám bod 2) a 3)
Z môjho pohľadu ostáva otvorený iba bod 3) aj s toho dôvodu, že ja som sa už k 2) vyjadril. No žiaľ doteraz som ostal bez reakcie.
_______

3)
" Nevíme, jestli jsou techniky skutečně fixované na jedno či druhé oko. Případně na obě oči. "
- Ako to, že nevieme? Prostredníctvom Itachiho výkladu vieme prakticky z určitosťou povedať, že tomu všetko nasvedčuje.

" Jestli je ovládnutí Amaterasu a Tsukyomi nutné k probuzení Susanoo. Nejspíš ne, viz Madara. "
- V Itachiho pripade tomu tak je a to je fakt, ktorý nevieš napadnúť! O to viac, že sa o to síce snažiš, ale je dosť odveci, že sa odkazuješ na niekoho kto ani Amaterasu a Tsukuyomi nemá!
- Ak si to avšak myslel tak, že si chcel poukázať na fakt, že Madara doteraz neukázal svoje MS techniky(a aj tak je schopní použivať Susanoo), tak ani v takom prípade nemôžeš brať Madarov príklad za smerodatný. Pretože to, že sme ich ešte nevideli neznamená automaticky, že ich nemá/nemal. Máme avšak iné, ktoré dokazujú opak.
Mohol by si to napadnúť jedine vtedy, ak by sme vedeli, že ich Madara nemá(čo ale zatiaľ nevieme z istotou určiť), tak do tej doby musíme predsa brať za smerodatné to čo vieme.
Edit:
- Jedna veta s troma možnými výkladmi.
Ak podriaduješ vznik Susanoo iba kombináciou T a A (vďaka Palantir), Tak vec, že to tak nieje... Itachi to nikdy takto nekonkretizoval. Nabudúce by bolo ale dobré spochybňovať to z niečím o čo sa môžeš naozaj oprieť (napr. Obito/Kakashiho prípad) ako niekým o ktorom nemáme informácie. A taktiež to potom pomôže sa navzájom lepšie pochopiť.

" Proč existuje další technika jako je Kamui nebo Shisuiova MS technika ovládání mysli " / " Proč nemají všichni Amateru a Tsukyomi. "
- Tak evidentne chcel byť trochu originálnejší a preto sa snažil dať každému Uchihovi inú vlastnosť. Nakoniec každý mal nadanie na niečo iné čo sa následne neskôr odzkadlilo aj pri prebudení MS.
* spojil som ich do jednej. Eye-wink

" Proč kromě Shisuie a Obita mají všichni uživatelé MS Susanoo. "
- Obito by svoje MS iste prebudil keby disponoval aj druhým svojím okom, ktoré avšak nemal. Ale už len to, že ho mal Kakashi (aj z jeho prispením) môžme považovať aj za jeho Susanoo. V pripade Shisuie máme pramálo informácii tvrdiť s istotou, že ho nemal...
A prečo? Možno aby aspoň niečo mali spoločné. Eye-wink

" Proč nejsilnější Uchiha ze všech neuměl ovládat všechny techniky MS. "
- A prečo by mal? Len preto lebo je/bol najsilnejší?
Mimoto dá sa povedať, že všetky možné techniky súvisiace so Sharinganom vrátane iných MS techník Madara defakto ovládal.

- Ale popravde v tomto prípade by si mohol byť trochu konkrétnejší. Tým "všetky MS techniky" myslíš "všetky" (vrátane Amaterasu, Tsukuyomi, Kamui atď), alebo len narážaš na jeho techniky, ktoré sme nevideli? Eye-wink
Docela zapeklitá otázka, ktorá avšak je zbytočná. K čomu to vlastne potrebuješ vedieť?

" Proč nekomu teče z očí krev a někomu ne "
- Komu vlastne netieklo? A čo na tom vôbec záleži ono to môže mať hneď niekolko pričín a vysvetlení. Nemyslím, že je ťažké na to nájsť určité vysvetlenia aj sám. V každom prípade najprv mi tieto prípady konkrétne vymenuj nech si ich pripomeniem potom sa ktomu vyjadrím lepšie.

" Jak funguje výměna MS mezi bratry. Proč je to možné. "
- Samotný autor sa nikdy neunúval to konkrétne vysvetliť. Doslova túto záležitosť odbyl tým, že je proste možné si tie oči vyberať ako nejaké súčiastky a vložiť do očných jamiek len tak.Eye-wink
Možno na to používajú nejakú techniku resp., aby som bol konkrétný stačí ktomu použiť chakru, tažko povedať.
Avšak u Sasukeho (EMS) to vyzeralo skoro ako keby tam nastal naozaj nejaký operačný zákrok.

Každopádne to je azda jediná vec na ktorú ti odpovedať neviem, pretože ako sám hovoríš: to azda ani sám autor nevie.
Hádam som na nič v tomto bode nezabudol a ak hej kolega ma iste rád doplní. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-08-31 22:25 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

3a) Itachi to učitě povídal. Ale byl první. Od té doby přibylo tolik věcí a vysvětlení. Především Ssuke si používá jaké oko se mu zachce. Nebo mi to tak alespoň přijde. Ale to klidně uzavřeme. Uznám, že to tak může být a nejpíš i je.

3b) Já jsem samozřejmě nemyslel přímo Amaterasu a Tsukyomi. Myslel jsem dvě techniky MS. Ano, Madara je výborný příklad. Úplně stejně ti mohu napsat, že protože Madara své MS techniky nepředvedl, tak je nemá. Má to stejnou váhu, jako tvoje tvrzení.
No, právě. Co vlastně víme s jistotou?
Máme Itachiho se A a T a také S. Máme Sasukeho s A a ovládáním A a také S, přičemž ale dost možná použil A a S dříve než manipulaci A. Potom je tu Shisui, který neukázal S. Potom je tu Madara, který ukázal jen S. A nakonec je tu Obito, který neukázal S. Kakashi potom S ukázal. Takže, co je to, co víme?

3d) originalita je dobrá. Proč měl tedy např. Sasuke stejné A jako jeho bratr? Proč je některý Uchiha ve své podstatě mnohem silnější než jiný právě kvůli technice MS? Kdybych měl udělat žebřížek technik MS podle síly (a vzájemného působení), tak je to Kotoamatsuki>Tsukyomi>Kamui>Susanoo>Amaterasu.
A to už vůbec nechci debatovat o tom, co má většina těch technik společného s okem.

3e) Obito Susanooo neměl, protože oh nepředvedl, když mohl a měl. Shisui zrovna tak.

3f) Ano, přesně tak. Protože byl Madara nejsilnější Uchiha, tak měl ovládat všechny MS. Koneckonců to byl jedině on, kdo dokázal probudit rinnegan. Člověk by čekal, že by nejprve měl ovládnout všechny možné techniky MS, a teprve potom probudit ještě vyspělejší techniku - rinnegan.
Madara předvedl pouze Susanoo. Není žádný důvod si myslet, že ovládat i jinou techniku MS.

3g) Tak, pokud si nepamatuješ tak případ z posledního dílu. Kakashi používá MS jako na běžícím drátu a z očí mu krev neteče. A to přesto, že dokonce není Uchiha. Jen si vzpomeň na jeho premiéru s MS proti Deidarovi.

3h) Přesně tak, o výměně očí nevíme nic. A nic se o tom také už nedozvíme.

Rozepsal ses také hezky, ale jako obvykle jsi toho vlastně moc nenapsal. Vždy se snažíš něco vysvětlit, obhájit pomocí něčeho, co nevíš. Typický případ je Madara a jeho MS techniky. Nikdy nepředvedl nic jiného než S. Z toho v žádném případě nelze soudit, kolik ovládal MS technik. Klidně můžu tvrdit, že měl jen jednu a to S. Nic dalšího. Jak mi to chceš vyvrátit? Jedině se zase můžeš vracet k Itachimu, ale to nedokazuje nic.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2016-09-01 09:19 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan




Itachi/Sasuke myslím si bohate stačí... ja mám aspoň niečo, čo máš ty?

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2016-09-01 18:28 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

3a) dobře, uzavřeno.

3b) už jsem se k tomu podrobně vyjádřil ve svém minulém příspěvku níže. Podívej se níže. Zopakuji jen to, že Itachi také uměl uhasit A...
Ty zase budeš na základě kusé informace, o jejíž interpretaci si nejsem vůbec jistý, a kterou dával Itachi výhradně o sobě, tvrdit, že to tak platí univerzálně pro každého Uchihu.

3d) s něčím mohu souhlasit, protože to je prosté konstatování faktů. Jako to, že Sasuke probudil MS až o Itachiho smrti. Apod.
Ale s vývody, které z toho děláš souhlasit nemohu. Už jsem psal několkrát proč.

3e) raděj mi ty vysvětli, jakto, že Kakashi ten MS měl. TO byla jedna z mých nejzásadnějších připomínek k poslednímu dílu.
Takže tvrdíš, že každý Uchiha měl predispozice pro každou techniku MS? Tak to je fajn. Tak proč např. kromě Sasukeho a Itachiho nikdo neukázal Amaterasu. A mohl bych pokračovat.
Madaru ti klidně znovu připomenu, protože to je nevyvratitelné.

3f) možná bych nadával, že umí všechny techniky MS. Ale určitě bych potom netvrdil, že je nemá, že jo?
A zase, kdo je to každý? Kdo používal Susanoo? Itachi, Sasuke a Madara. Jak z toho můžeš tvrdit něco o Madarovi? Viz má poznámka o Itachiho 4té schopnosti výše (i níže).

3g) Krvácel i Kakashi nebo se pletu?
Tohle je ale prkotina. Klidně uznám, že při použití MS se z oka krvácet nemusí.

Jestli to odmítám z principu? Ve své podstatě určitě. Naruto svět měl nastavena nějaká pravdila, principy. A to, že si autor vymyslí nějakou stupidní změnu dosavadních pravidel, kterou ani nevysvětlí, ještě není důvod, abych to bral za hotovou věc. Proč bych měl s každou myšlenkou aturoa souhlasit? Zvlášť, když mnohdy nezapadá do Naruto světa.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2016-09-01 21:12 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

- Áno Itachi taktiež uhasil Amaterasu, ale to nieje všetko čo Sasuke s Amaterasu dokázal! Okrem toho dokázal s ním manipulovať a meniť jeho tvár. Dokonca ho vedel kombinovať zo Susanom, či z inými technikami.

- Univerzálnym príkladom pre Uchihov sa to stálo v momente, keď u Sasukeho sa to prejavilo rovnako. Ak by sme totiž toto "pravidlo" nemali, tak ako by si potom chcel vysvetliť to, že Madara Susanoo má (alebo Obito s /Kakashim)?

- V poriadku.

- Aj keby som si to vysvetlil, tak z veľkou pravdepodobnosťou by si to aj tak neprijal. A sám som si vedomý, že by to bolo dosť pritiahnuté za vlasy.
Ale, ak chceš stačí povedať...
Len by som si to ešte musel pozrieť a hlavne v Anime, kde často sú isté situácie v rozpore z mangou... resp. inak vyznejú.

- Pre každú? Nie, a kde som to takto vôbec sa tvrdil?
A
- Nevyvrátitelné? Pani! Eye-wink
Nevyvrátitelné môžeš nazvať niečo len vtedy, ak to máš podložené mangou. No doteraz si nič hmatateľného nepodal. Všetko čo máš sú len nepodložené domnienky. To, že Madara nemá MS techniky(keďže sme ich len nevideli) manga nikde toto tvrdenie nepotvrdzuje.

- 4 Itachiho schopnosť? To zase myslíš tú "schopnosť" uhasenie Amaterasu. Ešte raz ja som tou "manipuláciou Amaterasu" nemyslel len možnosť uhasiť tieto planeme, ale celkovo manipulácia Amaterasu na vyššej úrovni než akú predviedol Itachi. "Uhasenie/potlačenie Amaterasu nemôžme samo o sebe považovať za druhú Sasukeho MS schopnosť, keďže ako si poznamenal, tak to do istej miery dokázal aj Itachi. Tú druhú MS schopnosť môžme nazvať Enton-om. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-09-02 17:13 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

>Ano. Ale pokud si pamatuji, tak Sasuke ukázal nejprve A. Potom S a teprve potom manipuloval A. Pokud tedy počítáš zhášení A jako stále stejnou techniku A.

>To potom tak úplně nezapadá do té teorie 1+2=3. Samozřejmě můžeš okamžitě namítat, že 2 měl před 3, jen ji nepoužil. Ale stejně musíš uznat, že to začíná pokulhávat.

>Doteď jsi nijak nedokázal (v manze to nebylo řečeno nebo ukázáno), že Madara měl jinou MS techniku kromě Susanoa...
Používám tvůj argument.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2016-09-02 17:43 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No dobre dajme tomu, že Susanoo použil ešte pred Enton-om ako takým. Každopádne nemyslím, že to mení niečo na veci. Podľa mňa je to úplne jedno, či to to použil pred alebo až po Susano-u. Nakoniec to môže byť ešte aj podpora v prípade Madary.
Podstatné je, že ju má... horšie by bolo ak by tú schopnosť Sasuke nemal.

Edit: Len potom nechápem, prečo sa nad tým Sasuke vtedy pozastavil ak by to nebolo niečo nového.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-09-02 20:46 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Doporučuji komentář níže s odkazem na příslušné části mangy.

V diskuzi můžeme případně pokračovat, ale v novém vlákně. Toto už je moc zapadlé.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2016-09-02 21:58 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Môj komentár bol pridaný dlho pred týmto na ktorý odkazuješ. A aj tak nechápem čo si tým chcel povedať...
Mimochodom, áno čítal som ho a taktiež som naň reagoval.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-09-02 17:28 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tak najprv kontrolné otázky: Ovládal podľa teba Shisui katon? Lebo sme ho nevideli robiť katonovú techniku. Ovláda Kō Hyuuga Nežnú päsť? Lebo sme ho nevideli ju použiť.

To sú také zákonité veci, že ich nikto nemusí vysvetľovať, ani ukazovať. Môžeš napríklad tvrdiť, že Izuna Uchiha neovládal žiadnu MS techniku iba pre to, že si žiadnu nevidel?

Tvoja argumentácia v tomto smere je väčší nezmysel, než čokoľvek, čo nám Kishomoto hodil pod nohy.

A teraz k Sasukemu - na základe vlastnej skúsenosti povedal, že treba ovládnúť najprv techniky oboch očí, aby dokázal použiť Susanoo. Keďže bolo hasenie Karin jedinou možnosťou, ako objaviť Enton pred tým ako získal Susanoo, je nespochybniteľné, že na princíp použitia Entonu prišiel práve vtedy, keď sa ju pokúsil po vzore Itachiho uhasiť (obzvlášť, ke´d to robil práve tým okom, v ktorom mal Enton.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-09-02 17:38 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nevíme, jestli ovládali ty techniky.

Můžeme předpokládat s velkou pravděpodoností, že ano. Ale proč? Protože bylo JASNĚ řečeno, že Uchihové byli vždy zaměřeni na katon, mají ho ve znaku, otcové ho učí své syny.
To stejné pro Hyuuga klan. Bylo nesčetněkrát zmíněno, že se zaměřují na vznešenou pěst, kterou si předávají pouze v rámci klanu.

Pokud jde o Izunu, tak není nic jisté. Nemáme o něm skoro žádné informace. Pokud víme, tak se MS podařilo probudit jen hrstce Uchihů. A kromě jiného mi třeba nedává smysl, jak je možné, že ho Tobirama porazil, když měl mít Izuna údajně Susanoo. Ale to je jedno. Důležitý je nedostatek informací.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-09-02 17:56 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Rovnako bolo JASNE povedané, že ovládnutie OBOCH MS techník sprístupní Susanoo. Inak povedané, ak by sa Sasuke vtedy nepokúšal hasiť Karin, tak by Enton nemusel ovládnuť a na zraze Kagov je mŕtvy.

To znamená, že ak Izuna do svojej smrti nepoužil OBE svoje techniky, tak Susanoo mať nemohol. (to ale nevieme a vedieť nebudeme)

Napríklad Obito použil Kakashiho verziu Kamui až tesne pred tým, než Kaguya zasiahla aj jeho samotného, takže Susanoo vtedy ešte použiť nemohol - čo je dúfam odpoveď na jednu z tvojich primárnych otázok.

Madara Susanoo mal, čo je dôkaz, že obe svoje MS techniky ovládol.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, Pá, 2016-09-02 19:25 | Ninja už: 3234 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Ahojte mám medzery v angličtine a možno je aj zlý preklad na mangapande ale kde bolo povedané, že potrebuje techniky oboch očí na získanie Susanoo? Smiling
Itachi povedal, že to je technika, ktorá sa mu prebudila v očiach spolu s ostatnými dvomi keď prebudil MS.
http://i1.mangapanda.com/naruto/392/naruto-7903.jpg
A Sasuke zas povedal, že iba tí čo majú obidva MS môžu použiť Susanoo
http://i4.mangapanda.com/naruto/464/naruto-783146.jpg

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2016-09-02 20:45 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No ak by naozaj neplatil tento vzorec, tak o to lepšie. Keďže by sme mohli považovať za Susanoo za jednu techniku vopred danú. Eye-wink
Inak, ale tá interpretácia tuším vzišla s inej... a to ešte predtým, keď začal Itachi Sasukemu vysvetľovať podrobnosti o MS.

Čo sa týka Sasukeho výkladu, tak ak si dobre spomínam v češtine Sasuke hovorí o 3 stupni Susanoo-a. V preklade: " len ten, ktorý ovláda dvojité MS (čiže EMS), môže použiť tretí stupeň Susanoo."
Čo nám teda asi veľmi nepomôže.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-09-02 20:49 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

s tvým překladem nesouhlasím. Nevím, kde jsi vzal EMS.

V debatě budu rád pokračovat, ale v novém vlákně.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2016-09-02 21:12 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

A čo iného to "double Mangekyo Sharingan" potom znamená?

Edit:
Bože a prečo sa to vôbec snažím spochybňovať, keď takto je to pre mňa lepšie? Eye-wink Tak nech ostane po vašom. Mimoto, keď niečo podobného tvrdil aj sám Itachi (nielen Sasuke): http://narutobase.net/manga/Naruto/386/9/
Edit2:
Tak nie, nemohlo ísť o Susanoo, najskôr hovoril o Rinneganu. Alebo sa opäť mýlim? Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-09-02 22:05 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Sasuke už Sussanoo mal a o EMS nemal záujem, takže iste nehovoril o EMS (a tretí stupeň Susanoo dal aj bez EMS). Na dôvažok sú medzi slovami third power a Susanoo tri bodky, takže sa tým jednoznačne myslí: dve ovládnuté MS techniky = zisk Susanoo

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2016-09-02 22:16 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Jó už to viem, už ani neviem prečo som sa dostal na druhú barikády, keď som sa snažil o opak. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, Pá, 2016-09-02 22:33 | Ninja už: 3234 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Ja som to skôr bral tak, že musel mať obidve oči, v ktorých prebudil MS aby mohol mať Susanoo. Nie, že musel zobrať niekomu MS. Obito nemal obidve oči tak Susanoo nemal, až keď Kakashi mal obe tak mal aj Susanoo, tuším to tak aj Palantir písal.

Itachiho rozprávanie minulosti by som až tak nebral vtedy ešte zavádzal Sasukeho, že Madara nasilu zobral svojmu bratovi oči. Potom, keď Itachi použil Susanoo tak už možno neklamal. Možno.