manga_preview
Boruto TBV 08

Proč čtu FF


Delší dobu se chystám založit tohle téma, říkala jsem si však, že asi nikoho nebude zajímat. Uplynul zase nějaký čas a já jsem okolnostmi donucená uskutečnit svůj nápad. Chcete vědět, co bylo důvodem k rozhodnutí ? Tak čím začít....

Nedovedu si představit ani jeden den bez toho, že bych si něco pěkného přečetla. Prostě by mi ten den nepřipadal úplný, jako bych se zapomněla najíst, jestli mi rozumíte. Díky tomu, že mám ráda Naruta, jsem se dostala i na tuhle stránku a objevila nepřeberné množství povídek. Chvíli mi trvalo, než jsem se v té změti naučila orientovat, ale už jsem věděla, že mám o léčení své čtenářské mánie postaráno, i když zrovna dočtu knížku.
Nedávno se sekce FF trošku pozměnila a já díky tomu našla spoustu povídek, které si zaslouží, aby se o nich někdo zmínil. To je důvod, proč tohle téma zakládám - "známí" autoři mají stálý okruh čtenářů, ale na stránkách je mnoho těch, kteří mají jen dva, tři své věrné. Občas mám pocit, že ty povídky čtu snad jen já a je to škoda, protože jejich práce stojí za to.

Měla jsem radost, když Katotoka získala čtenáře novou povídkou "Kam s tím malým", protože její "Hinata, poslední bitva" nebo rozpracovaná série "Hisunaki - možná zpět" jsou velice zajímavé.
Moc se mi líbí například od Swooki "Někdo další", "Naděje umírá poslední" od TenTen-chan, Liang Konehama a její "Nitashi Uchiha", to z těch relativně starších, Kanaru si mě získal "Starou známou" ještě před tím, než začal psát "Bílého tesáka". Další ze zabydlených autorek je T.a.r.a.n.e.e., která mě pravidelně dostane buď dávkou smutku anebo smíchu, podle toho, co právě napíše.
Mohla bych tak pokračovat dál. V poslední době se s psavci všech věkových kategorií roztrhl pytel, je těžké sledovat všechno, ale snažím se. Určitě budu hlídat pokračování "Tajomstvá sveta", která napsal Azazel, protože má zajímavý styl psaní, u první části jsem měla pocit, že čtu Silmarillion od Tolkiena. Zvláštní příběh vypráví YondaimeTheFourth ve své povídce "Oči", určitě stojí za přečtení Pietův "Příběh o slepém samuraji" a v neposlední ředě "Úsvit a Soumrak" od wishtobeslim. Její druhou sérii čtou skoro všichni, ale tu, která za přečtení opravdu stojí, málokdo.

Tak, a teď doufám, že se někdo přidá, napíše sem kterou povídku má rád a proč, co se mu na ní líbí, proč naopak nemá rád nějakou jinou a podobně. Smiling


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Konoe3
Vložil Konoe3, So, 2010-10-23 13:59 | Ninja už: 5062 dní, Příspěvků: 216 | Autor je: Prostý občan

Já je čtu,ae ne tady na Konoze. Čtu je na fanfiction.net nebo na deviantart.com . Nějak se mi totiž příčí číst je v češtině,nevim proč Laughing out loud Musim ale přiznat,tady nějaký čtu,ale jen humor Laughing out loud Laughing out loud A čtu je...no,zaprvé protože se nudim,za druhé protože se tim stále dovídám nové a nové věci a za třetí,protože jejich autoři mají prostě dobré nápady Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Mňau
Vložil Mňau, Út, 2010-10-05 16:05 | Ninja už: 5045 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

tak se přidám Smiling
moje první přečtená povídka je od morituri Once upon a time- je to můj "ideál" nejkrásnější :*
moc se mi líbí povídky od Merenwen, nejvíc Ve jménu oddanosti
Kakari má moc hezké jednorázovky, ten cit v nich..
dál se mi líbí FF od Aki no sakka の 黒執事
FF od Eli von London-krásný humor, její Trosečníci.. Laughing out loud
+ FF od IceSun685

jinak děkuji za tipy na čtení Smiling

Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, Čt, 2010-09-02 19:14 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

ja citam jedine to, co napise moja spoluziacka Laughing out loud https://konoha.cz/?q=user/19061/fanfiction

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2010-09-01 14:59 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Nevím proč, ale někdy se mi zdá, že se tu v komentářích objevují jen autoři, kteří už si na Konoze nějaký čas vytrpěli a něco za sebou už mají. Kvůli jedné povedené povídce začali čtenáři číst i jejich ostatní díla a na začátečníky, kteří se tu zrovna objevili, už nezbyla nálada ani čas.
A to je velká škoda.
Poslední dobou jsem narazila na pár dílek od začínajících spisovatelů, který by stály za přečtení. Nejsou to díla na Pulitzera, ale rozhodně v sobě něco mají.
Skutečně on...od Zisi je povídka zase z jiného pohledu. Povídka popisující situaci, kdy je všechno naprosto jinak.
Největší slabost od Swallow. Povídka beznaděje a zoufalství.
Dítě a Neji od mistra5. Humor, dítě a chlap, kterej neví, co s tím. Něco pro oddech.

Nakonec si přece jen dovolím vložit něco od těch starších. Protože mě to zaujalo. A zároveň jsem to tu neviděla napsané.
Blouznění od Sayoko. Povídek o Tsunade je hodně. Ale tahle se zase něčím liší. Proto rozhodně neproděláte, když si to přečtete.
Království barev od mollyhany. Barvičky a uzavřený svět, který má být chráněný před tím okolním.
Naděje umírá poslední... od Joanne. Tohle téma tu bylo už několikrát. Pořád dokola popisované a omlévalé. Pokaždé ale vyprávěné někým jiným. Tohle je jeden z nejlepších výsledků, jaký jsem kdy měla možnost si přečíst.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele biges
Vložil biges, St, 2010-09-01 20:47 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

Souhlas, docela me prekvapuji pocty hodnoceni, nekteri maji desitky hodnoceni prakticky ihned po vydani povidky/casti serialu a jini na svoje prvni hodnoceni cekaji treba i den.. Prijde mi, ze mistni ctenari se naucili cist nekolik "svych" autoru a na jine jim nezbyva cas ci nalada.. rozhodne je to skoda, protoze v tech jednorazovkach a zacatecnicich se najdou hezke veci a kdyz autor nevidi zadnou odezvu (at uz hvezdicky ci komentar), do dalsiho psani ho to tolik nelaka.. coz je skoda jak pro nej, tak pro ty, kteri o jeho dilko prijdou..

Diskutovat s id**tem nemá smysl, stáhne vás na svoji úroveň a přemůže zkušenostmi.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2010-09-02 19:14 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Mám své oblíbence a propaguju je.
Ono s nováčkama je jeden problém. Oni většinou nepříjdou s tématem které by mě zaujalo. Prostě většinou jsou to staré známe Emo povídky a NaruHina (popřípadě jiná stokrát omýlaná témata) a to já nečtu už jen z toho důvodu, že bych musel být buť hnusný v komentu, nebo dát jednu max dvě hvězdičky. Ono napsat dobrou jednorázovku je daleko těžší než napsat dobrých pár dílů série. (A série čtu jen od oblíbenců. Popřípadě podle názvu.)
Takže asi tak. Ono je to někdy hodně těžký.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, Čt, 2010-09-02 21:33 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

Líbí se mi že prezentuješ jen svůj názor. Nikde není ani jeden náznak všeobecného nadhledu, respektive není to bráno jako všeobecný nadhled. A přesto to působí až mentorsky. Talle, udělej smajlíka Smiling
Vesměs s tebou souhlasím. Tedy souhlasím s tím, že tenhle je přístup je svým způsobem ten důvod, proč nováčci nezískávají dostatečnou pozornost.
Popravdě já osobně ff moc nečtu. Ale pokud čtu, nezajímá mě autor, ale právě třeba název, a hlavně žánr. Sorry, do yaoi nepůjdu ani kvůli pěknýmu názvu, nebo že to napsal třeba Stephen King Laughing out loud

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Čt, 2010-09-02 19:21 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Záleží na názoru. Já osobně si myslím, že i když je to prostě klišé, tak i přes to může být dobrý a ta povídka tě zaujme. Samozřejmě, originálnější = lepší, jenže to neznamená, že když to tak není, je to jednoznačně špatně.
Uchiha klan, Tsunade, NaruHina...omletá témata, do kterých se pouštějí staří i noví autoři. Od starých to čtenáři berou. Ať už proto, že jsou to jejich oblíbenci, nebo z důvodu dlohého pobytu na Konoze a nějakého vydobytého respektu. Nováčky s tím každý posílá někam a nečte to, nekomentuje to ani se jim nesnaží dávat nějaké rady. Jenže pokud se nepřekousne aspoň tohle malý ,,zlo", nemůžeme čekat, že to ty mladý bude potom bavit dál. Přitom oni mají talent. A tím, že je nebudeme číst ani komentovat jim sebereme chuť do psaní a necháme jen prostor staré Konoze, která jednou stejně zmizí.
Není to škoda?


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-09-02 19:38 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Spíš naopak, od nových to berou Smiling Faktem je, že starý ochechule to mají i někdy těžší - ti si nemůžou dovolit napsat klišovku. I když... Na dlouhý pobyt už ti tady - smutná pravda - každý kašle. A vydobytý respekt se ztrácí spolu se starými čtenáři. Noví je dávno neznají, starých, kteří ten respekt stále mají, je menšina. Vezmi si, kolik lidí dnes zná jméno morituri (i když už nepíše) a jaký úbytek čtenářů měla v porovnání s OUAT - kdysi super-populární povídkou s počtem čtenářů a komentů, který v porovnání s dneškem působí až neuvěřitelně. A kdyby jen ona!
Není jen lidmi. Prostě, kdysi byla FF malou komunitou, která pak zažila velký boom. Počet lidí se rychle zvyšoval... ale pak šel zase dolů, lidé poodcházeli - a nejsou kvanta lidí, nejsou holt ani kvanta čtenářů.

Prostě si myslím, že popularita stařešin je občas přeceňovaná.

Jinak máš pravdu. Chtělo by to je více podpořit. Jenže... mluví se to dobře, ale skutek... (Tím nemyslím tebe - sleduju tvé komenty, ty je podporuješ a to velice dobře.)
Já osobně bych ráda, ale jednak nemám tolik času, a poslední dobou hlavně náladu. Jsem ráda, když si přečtu aspoň oblíbence, potom ty, co mi ostatní doporučí... ale na některé věci jako objevy nováčků už nějak nemám sílu.
Nové generace, snažte se taky vy.

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Čt, 2010-09-02 19:51 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Možná máš pravdu. Ano, je přeceňována. Ale zase jak od koho.
Čtenáři i spisovatelé, kteří tu nejsou úplně noví, ale taky tu nebyli od samého začátku, píší s pocitem, že se třeba jednou vyrovnají vám. Tomu vrcholku, který FF sekci na Konoze vládne. A proto píšou dál. Mají tyhle ambice, které několikanásobně vzrostou, když jim k dílku napíšete nějaký komentář. Nemusí být kladný, stačí jen kritika. Ale oni to berou tak, že vás ta povídka alespoň nečím zaujala. Jinak byste ji přece nečetli.
Nováčci to tak moc nechápou. Berou za ty dobré autory spisovatele, jenž září v přítomnosti. Minulost je nezajímá, protože obdivovat někoho, kdo o tom vlastně ani nebude mít tucha, jelikož už tu není, je pro ně přece zbytečná námaha (nemluvím o všech, jen to na mě někdy tak působí).
Morituri...na tu si pamatuju. Ona byla v té moc dávné době slavná. Ona i její povídky. Stejně jako Ryuuka, Rokubi no Raijuu nebo San. Ale tyhle hvězdy už bohužel vyhasly.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-09-02 20:18 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

A kdo vlastně září v přítomnosti? Protože... mno, moc nováčků ty zářicí hvězdičky nekomentuje...

Mě osobně by to taky moc nelákalo, začítat se do tisíců starých povídek, kdybych jejich autory neznala.
Vlastně jsem sem napsala dlouhý komentář - ale smazala ho. Zkrátka, když je tady něco, co mě zaujme, já to přečtu. Všichni, které čtu a začala jsem číst a pořád tu jsou - sorafay, Aku, ty, Sayoko, hAnko, Joanne, Tall... atd. Všichni mě něčím zaujali. (Protože kdyby mě to nebavilo, kašlu vám na to, a buďte si tu třeba deset let. A je mi fuk, jakou máte pověst a že jste nějaká elita, nebo co...)
Stačí jenom zaujmout! Tohle minimálně od nich chci. A pak si vás pod svá křidélka ráda vezmu. Stejně jako si kdysi ostatní vzali mě. A pořád berou.

Konoha... vždycky tak trochu bude soutěžní věcí. Každý chce na vrchol...
Ale spousta výborných autorů si to nikdy nepřizná a vždycky se bude divit (nakolik upřímně - druhá otázka...) že je někdo najednou mezi nějaký konožský Olymp bere. I ti, u kterých to ostatní berou za tutovku.
Napíší skvělou povídku, ale chtějí napsat ještě lepší... a dál a dál... to a trocha telentu - myslím, že celkem dobrá cesta k úspěchu.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2010-09-02 19:29 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Hele mluvíš s člověkem co Ayashiky u povídky Cesty vynadal, že klišé... Takže já neberu NaruHina ani od těch svých autorů.
Pokud jse o mě, tak já jsem začal Joanne posílat komenty k Masce hrdiny. Já jsem objevil Ctihodné občany od Avárt a tak podobně (sice jsem trochu sebestředný ale což.).
Obě jsou to teď velmy dobré autorky. Ale fakt nemůžu a ani nechci vyzdvyhovat každý průměrný pokus začátečníka.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele -Rock-PrinceSs-
Vložil -Rock-PrinceSs-, So, 2010-10-23 13:17 | Ninja už: 5531 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Promiň, fakt nevim co si zač, ale ten tvůj komentář je trochu... mimo mísu?! Nechceš a nebudeš vyzdvyhovat každý průměrný pokus začátečníka? Nezdá se ti to trochu eeem jak to říct.. jako blbost? A to totální, protože promiň, ale proč by jak ty říkáš průměrný začátečník nemohl dostat šanci? Navíc pochybuju, že jen díky tvé kritice by se mohl někdo zlepšit! Tak to prostě nefunguje... Každému se líbí něco jiného a to co se líbí tobě se nemusí líbit úplně všem. Autor se zlepšuje díky psaní.. to vím z vlastní zkušenosti a i ze čtení mých oblíbenců z blogů... Když jsem četla první povídku.. byla dobrá, ale když jsem přečetla poslední.. byl to značný pokrok a bylo to.. prostě super! A ještě jednou nezlob se na mě (nebo klidně zlob Laughing out loud je mi to fakt jedno) ale někdy může být průměrný začátečník lepší než zkušený autor Eye-wink

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, So, 2010-10-23 13:54 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Mimo mísu teda není.
Doopravdy nechci a nebudu. To jim mám psát jak se mě to strašně líbí a jak jsou strašně dobří že něco takového napsali?
Začátečník šanci dostal. Mohl zveřejnit povídku a záleží na tom jak bude přijata.
Stejně jako v životě, když ve škole se nenaučíš tak dostaneš za pět. Měla jsi šanci dostat dobrou známku, ale nevyužilas jí. No tak dostaneš za pět a příště můžeš zase bojovat za dobrou známku, ale tu pětku ti učitelka jen kvůli tomu aby se náhodou nedotkla tvých citů.
(A já jako budoucí učitel to rozhodně taky dělat nebudu.)
Já tedy píšu vlastní názor (který by měl být pro spisovatele cenější než nějaké to "super povídečka!"), je to špatně? (Promiň ale říct: "Když se ti to nelíbí tak to nečti!" je doopravdy mimo mísu, protože jak mám sakra vědět, že to bude špatné. Já rozhodně od pro mě špatných autorů nečtu hodně povídek.)
Pokud ano tak je něco špatně.
Já uznávám, že lidi se zlepšují (pokud se zlepšovat chtějí), ale pokud ti někdo naznačí co neděláš pro něj dobře, bude se ti to zlepšovat daleko líp, než když ti to nikdo neřekne. Souhlasíš?
A on člověk, který psaní (nebo cokoliv) zabalí po prvním nezdaru se rozhodně nikdy nestane dobrým. Prostě ho to za chvíly stejně nebude bavit.
No a pak zkušený autor se od začátečníka pozná tak, že je prostě řemeslně lepší. Víš začátečník může být taky člověk co napíše třeba padesát povídek. Stejně jako po deseti letech učení angličtiny můžeš skončit v falešných začátečnících.
Tak si to přeber jak chceš.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2010-10-03 02:59 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Hm... Sebestředný, takříkajíc do sebe zahleděný, narcisistický... a navíc arogantní, náladový, ubližující, občas nepřemýšlející... xD
Nejsi tu jen ty... spoustě autorů stačí komentáře, které ty nesnášíš: super :-DDD
Když někdo má v sobě ten dar psát, zvládne to i bez tvých rad :-DDD a občas (většinou xD) bezohledné a někdy zbytečné kritiky... Sad
Ostatně, třeba zrovna Avárt psala dobře i před těmi tebou "objevenými" FF... jen je smazala... má ve statistice konožských FF vroubek... i když tobě by se určitě nelíbily, protože se líbíly mně xD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, Út, 2010-10-05 13:49 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

Když někdo má v sobě ten dar psát, zvládne to i bez tvých rad možná zvládne, ale určitě mu to nepomůže v tom, aby ten dar nazakrněl v potěšilé doměnce o vlastní dokonalosti, kterou mu komentář typu - "super" - určitě vsugeruje spíš, než pravda, ať už jakkoliv tvrdá Smiling a pokud někdo píše a někde své dílo zveřejní, je to jako když dáš souhlas se zveřejněním osobních údajů. Kdo tvrdí, že píše jen pro sebea své potěšení (a přitom se pokouší publikovat) je pokrytec a lže do vlastní kapsy.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2010-10-03 10:03 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Děkuji za horu pochval! (I když je zajímavé, že na člověka agresivně útočíš kvůli jeho názoru. A to jsem si dal hodně záležet aby to nevyznělo jako, že je to všeobecné. (což jsem ani nechtěl.) Ve tvém věku bych očekával něco jiného.)
Je zajímavé, že právě lidé kteří píšou nejlíp, říkají že jsem potřeba. I když třeba je to jen divnou konstelací hvězd.
Ne ty se mě nelíbili. Četl jsem je taky, ale byli to Mary Sue a abych řekl pravdu, to že to smazala pro mě žádná škoda není. A líbí se mě něco co se líbí i tobě. Toho už sis mohla všimnout.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Čt, 2010-09-02 19:39 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Bez urážky, Talle, ale já psala ty čtenáře v množným čísle. To neznamená jen ty. Čtenářů je hodně a každej to bere po svém. Někdo to může brát tak, jak jsem to napsala já, někdo to bere jako ty a ostatní to berou zase po svém. O tom asi nemá cenu diskutovat.
Joanne i Avárt ale taky někdy začínaly. A tys jim tu šanci dal. Nehodlám tě pitvat ani zjišťovat, proč teď ty ostatní průměry necháváš ležet, to je tvoje věc. Jen je to prostě škoda, co se týče .


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2010-09-02 19:53 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Protože oni nebyly průměr. Takže asi tak.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Kakashi - senpaii
Vložil Kakashi - senpaii, Čt, 2010-09-02 19:15 | Ninja už: 5065 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Emo povidky? Co tim mysliš?Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-09-02 19:17 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hádám, že sebevraždy a tragické lásky. Jo, některá témata jsou věčná xD (Bohužel ne vděčná.)

Obrázek uživatele Kakashi - senpaii
Vložil Kakashi - senpaii, Čt, 2010-09-02 19:23 | Ninja už: 5065 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

J tak:D jako sebevraždy kvuli lasce nebo mysliš obecně to je docela rozdil?Laughing out loud J jsou no...Laughing out loud ale mylsim že hodně autoru pary nepiše...,třeba ja a myslim že hodně lidi ja mam zase jiný problemy...Laughing out loud.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2010-09-02 19:32 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

To je jedno, veskrze je to zdůvodněné tak že by soudný člověk zaplakal a hodnověrné asi jako tvrzení Usámi že má rád USA.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Kakashi - senpaii
Vložil Kakashi - senpaii, Čt, 2010-09-02 19:36 | Ninja už: 5065 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Trošku nechapu jak to ted mysliš mohl by si to přibližit?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-09-02 19:01 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Taky souhlas.
A ještě ke Kimm - ono je to spíš tak, že lidé už nerozšiřují ani povídky svých oblíbenců. Dneska vládne propagace sebe sama.

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Čt, 2010-09-02 19:09 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Vládne a to je podle mě špatně. Já bych třeba nedokázala někam napsat, aby si lidi přečetli moji povídku. Odkaz v podpisu dané osoby chápu, ale ať už je to v tématech nebo v PMkách, který jsou krom tohohle absolutně bezúčelné, připadá mi to divné. Vždyť kouzlo vždycky bylo v tom, že si tvoji povídku někdo našel sám, že ho sama o sobě zaujala. První řádky vyvolaly takovou touhu, že neodolal a musel ten článek prostě rozkliknout. Dneska už to dělá málokdo.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-09-02 19:14 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

A já se do té propagace ještě někdy dám. Až bude čas... (mé oblíbené - snad do Vánoc xD)

Obrázek uživatele Kakashi - senpaii
Vložil Kakashi - senpaii, Čt, 2010-09-02 19:14 | Ninja už: 5065 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Par povídek sem četl i znamých i neznamých...,ale souhlasim akorat je tu problem si myslim s tím počtem 13000 povidek je přece jen dost:),to se všechno neda...Smiling

Obrázek uživatele biges
Vložil biges, Čt, 2010-08-26 23:57 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

FF ctu ve volnych chvilich, hlavne z duvodu ukojeni svoji ctenarske nalady. Proto mam radsi jednorazovky nebo kratke serie, protoze delsi kusy nestiham sledovat. U toho, co prectu, se obcas snazim trosku poradit a nebo upozornit na nesrovnalosti. A hlavne se snazim zdejsi autory motivovat, protoze bez podpory a bez reakci (i zapornych) se pise spatne.

Diskutovat s id**tem nemá smysl, stáhne vás na svoji úroveň a přemůže zkušenostmi.

Obrázek uživatele Perola
Vložil Perola, Čt, 2010-08-26 23:20 | Ninja už: 5588 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

No docela mě mrzí, že autoři, kteří psali opravdu dobré povídky - dvě slečny, díky kterým jsem vlastně začala číst a taky psát - už nepíší, nemají čas, nebo je to prostě nebaví. Takhle je to jednou s každým kdo píše dobře. Když člověk narazí na někoho kdo má nepřeberné množství povídek, jsou zajímavé, dobře se čtou a zaujmou jak dějem tak stylem, tak ten člověk brzy přestane psát a tak je to vždycky.
Proto jsem velmi ráda, když objevím nějaké dobré dílko, nebo začátečníka, který píše dobře, ale chce ho to jen postrčit...
PS: Když už tak, nedoporučil by mi někdo nějakou veselo smutnou povídku, z bojového prostředí?



Tři mušketýři a Gaara - můj new FA.