manga_preview
Boruto TBV 08

Dvojchvostý démon, Sasori a Konoha - 1. diel

Bezoblačná obloha so slnkom pozorovali veľkú dedinu, v ktorej sa pohybovalo nespočetne veľa ľudí. Každý mal svoj sen a cieľ.

Nad touto dedinou, na jednej s mnohých striech sedelo dievča. Malo dlhé
čierne vlasy, ktoré mala zapletené v dlhom vrkoči s červenou mašľou na konci. Oči farby fialok pozorovali všetkých, ktorý prešli okolo nej. Práve keď sa rozhodla, že by mala ísť trénovať, niekto na ňu z dola začal kričať.

„Ai! Ai! Poď dole všetci na teba čakajú u Hokageho!“ bol to Shikamaru. Čiernovlasý chalan, ktorý Ai venoval najviac pozornosti. Trochu sa usmiala a jedným skokom stála vedľa neho.

„Počkaj... načo sú všetci Hokageho?!“ Shikamaru jej neodpovedal len si založil ruky za hlavu a išiel smerom k hlavného domu. Ai ho teda nasledovala. Celú cestu však rozmýšľala, prečo sú všetci tam. Prešli cez pár ulíc, keď sa zastavili pred červeným domom s veľkým nápisom Oheň. Obaja vošli a zamierili do kancelárie Hokageho.

Shikamaru otvoril dvere a spolu vošli do miestnosti s jedným stolom pod oknom, za ktorým sedela žena s plavými vlasmi, upravenými do dvoch voľných copoch. Nič viac v tej miestnosti nebolo a nikoho nikdy nezaujímalo prečo.

„Dobrý deň, Hokage-sama,“ bola to piata Hokage Tsunade. Najlepšia ninja medik na celom svete. Teda aspoň tak o nej hovorili. Vlastne preto ju aj veľa ľudí volalo Tsunade – hime.

„Ahoj, Ai! Som rada, že si dorazila. Práve som ťa zaradila do tímu,“ Ai sa pozrela okolo seba a keď si uvedomila, že okrem nej tam je len Naruto a Sakura nebola si istá, či sa náhodou Tsunade-sama nezbláznila.

Shikamaru sa niekam vyparil a Ai nemala čas sa ani zapodievať tým, kde. Plne bola zaujatá tým, že by mala byť v tíme s tými dvoma.

Tsunade – sama si všimla, že sa Ai obzerá a povedala: „Dúfam, že ti vyhovujú,“ pretože si nemohla veľmi vyberať tak sa s tým uspokojila.

„Hai!“ skríkla. Vtedy sa jej Sakura sa postavila sprava a Naruto zľava. Toto bol jej nový tím. Stále si však nebola istá, či to bude fungovať.

„Dobre. Váš kapitán bude Yamato. Stretnete sa s ním zajtra pri hlavnej bráne. Bude to vaša prvá spoločná misia,“ všetci prikývli a potom ich Tsunade pustila. Spolu zišli dolu, ale potom sa rozdelili. Sakura s Naruto sa vybrali jedným smerom a Ai chcela ísť tým druhým.

„Ai! Počkaj!“ zakričal na ňu Naruto, čím ju zastavil. Sakura stála pár krokov za ním a usmievala sa.

„Čo je Naruto?!“ Ai nemala veľmi v láske ľudí, ktorý sa jej vnucovali. Preto nebola nadšená, že hneď prvý deň ako je s niekým v tíme sa to deje.

„Poď s nami! Ideme s Choujim, Ino a Shikamarom na barbecue,“ Ai si nebola istá, či s nimi má ísť, ale presvedčilo ju to, že tam budú jej dvaja najlepší priatelia.

„Dobre,“ Naruto sa usmial. Chytil ju za zápästie a ťahal ju k Sakure. Potom spomalil, pustil ju a spoločne sa pomalým krokom vybrali k reštaurácii. Bola to nízka budova s pár oknami a jednými nízkymi dverami.

„Ahojte!“ pozdravila Ino, „a kto je toto pekné dievčatko s vami?“ Ai sa trochu začervenala, lebo jej tak ešte nikto nepovedal. Vlastne jej bolo aj jedno, že to bolo dievča. Pristúpila k Shikamarovi a Choujimu.

„Ahojte, chalani!“ pozdravila ich a spravila ich zvyčajné gesto na pozdrav. Bola to komplikovaná zmes znakov, ktoré si nikto nestihol ani všimnúť, lebo ho dokázali spraviť veľmi rýchlo.

„Ai! Ty si v tíme so Sakurou a Narutom?“ prikývla som a objala som Chojiho. Bol to celkom nezvyčajné v Konohe, ale im dvom to bolo jedno. Teda hlavne Ai. Obaja boli citlivý a preto im také veci pomáhali. Pri dievčati to bolo ešte v poriadku, ale s Chouji si kvôli tomu veľa vytrpel.

„Viem, že sme si ma dlho nevidela, ale za to ma nemusíš udusiť,“ tak ho radšej pustila a usmiala.

„Dobre tak nie... ale si nijaký iný odkedy som ťa naposledy videla,“ Shikamaru sa už vopred usmieval, lebo vedel, čo sa teraz stane. Ai si ho premeriavala od päty k hlave.

„Ako čo by sa na mne malo zmeniť?“ nahnevane sa spýtal Chouji. Vtedy, Ai počula ako Shikamaru hovorí ostatným, aby trochu ustúpili.

„Hmmm... neviem, žeby si znova trochu pribral?“ Chouji od hnevu až celý sčervenel .

„Technika čiastočného zväčšenia! Ruky!“ chcel chytiť Ai do svojich obrých rúk, ale ona mu vykĺzla a spravila pár pečatí a pustila na Chouji snehové vločky v tvare motýľov. Chouji to okamžite ukľudnilo a zmizla aj jeho technika. Obaja sa začali smiať a s ostatnými potom išli do vnútra, kde si sadli k stolu. Samozrejme si objednali (Chouji ako inač najviac).

„Takže som asi jediná, ktorá ťa nepozná,“ začala sa sťažovať Ino. A tvárila sa urazene. Ako inak sa všetci začali smiať.
Ai sa nad tým tiež trochu pousmiala a potom jej povedala: „Ja som Ai Yuuki. Som jedna s posledných troch ľudí z môjho klanu.“ Ino sa trochu zamyslela. Nikto si nebol istý, či naozaj rozmýšľa, alebo sa tak iba tvári.

Keď zrazu vykríkla: „Vlastne viem, kto si! Tvoj tím...“ Shikamaru jej zakryl ústa a smutne pozrel na Ai.

Ona sa usadila pohodlnejšie a pustila sa do jedla, ktoré im medzičasom priniesli. Vedela presne, čo chcela Ino povedať. Jej tím zomrel pri jednej s S-misií. Všetci jej hovorili, že to bola nehoda, ale ona si tým nebola až taká istá pretože si s toho dňa nič nepamätala. Občas aj mala pocit, akoby jej všetci niečo tajili a modlili sa, aby si nespomenula. Nevedela pochopiť prečo, ale vlastne jej to tak nijako bolo jedno.

„Sakura, vráť mi ju!“ Narutov krik vytrhol Ai zo zadumania. Sakura mu zobrala peňaženku v tvare žabky a začala ju hádzať. Zrazu sa dostala k Ai, ktorá sa ju pokúsila hodiť Shikamarovi, ale Naruto ju chytil. Všetko zjedla a potom sa rozhodla, že si pôjde zatrénovať.

„Prepáčte, ale ja už pôjdem. Mám ešte niečo na práci,“ ospravedlnila sa a postavila sa. Všetci sa na ňu pozreli a prikývli.
Keď už bola na odchode niekto na ňu zakričal a ten niekto bol Shikamaru:

„Počkaj, idem aj ja!“ stál už rovno za Ai. Všetkým potom kývli a odišli. Väčšinu cesty boli ticho. Ani jednému nebolo dvakrát moc do reči.

„Kam vlastne ideš?“ opýtal sa jej Shikamaru keď stáli na rázcestí. Jedna cesta viedla do tréningovej haly a druhá smerom k obom domou.

„Ja si idem trochu trénovať pred zajtrajšou misiou,“ Shikamaru prikývol a rozlúčil sa s ňou. Potom sa teda vybrala smerom k tréningovej hale.

Párkrát ju obehla, aby sa zahrala a potom si skúšala svoje Kekkei Genkai, čo bolo vlastne vytvárať sneh v rôznych podobách. Nakoniec si ešte skúsila svoju mušku s kunaimi a shurikenmi.

Trvalo jej to niečo cez šesť hodín. Keď skončila bola už tma a unavená a hladná sa vybrala do Ichiraku ramen.

Samozrejme tam sedel Naruto a vedľa neho Iruko-sensei. Obaja sa otočili, keď Ai vstúpila dnu.

„Ahoj, Ai. Čo ideš na ramen?“ opýtal sa jej Naruto, keď si sadla vedľa neho.

Ona iba prikývla a objednala si: „Jeden dvojitý ramen.“ Ani to dlho netrvalo a už pred ňou stála plná miska ramenu, s ktorého stúpala para.

„Ty si Ai, že?“ opýtal sa jej Iruko-sensei, keď si dávala druhú várku rezancou do úst. Iba prikývla a podozrievavo sa naň pozrela.
Prehltla a spýtala sa ho: „Prečo sa na to pýtate?“ Iruko- sensei asi najprv rozmýšľal, čo jej odpovie.

„Len tak. Chcel som vedieť s kým je Naruto v týme,“ Ai mu samozrejme na to neskočila, ale bola tak unavená, že dojedla ramen, zaplatila a unavená sa rozlúčila s Narutom a vybrala sa domov rovno do postele.

4.57143
Průměr: 4.6 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2019-02-19 14:49 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: Zajímavý začátek, plný tajemství. Tak to má být, abychom měli, co odkrývat. Kdybych nečetla tvůj popis povídky, tak bych byla pěkně napnutá, co se vlastně stalo. Ale i tak to bude jistě pěkně zamotané. Píšeš hezky, takže se to i pěkně čte. Teda Shikamaru se nezdá. Uvidíme, co plánuješ dál. Hlavně mě zajímá, co se stane na jejich misi.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, Út, 2011-10-18 19:45 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Celkom sa mi to páči, uvidíme, čo bude ďalej Smiling
P.S. - chýba ti tu odkaz na ďalší diel

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, Út, 2011-10-11 08:41 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Vyzerá to zaujímavo Smiling Teším sa na pokračovanie.

~FC for mestekova~

Moje FanFiction