manga_preview
Boruto TBV 07

Anděl bez křídel-1.Vítej

Jdu chodbou. Můj nový učitel jde za mnou. Nemusím být věštec, abych věděla, že mi čumí na zadek. Začínám přemýšlet, že volba džínové minisukně a elastického trička nebyla zrovna ideální.
"Netušil jsem, že k nám přijde taková hezká studentka." řekne medově.
Já zase netušila, že budu mít za třídního úchyla... pomyslím si.
"Jak ti jde matematika?" zeptá se mě.
Vzpomenu si na své výsledky na Osacké střední. Jelikož tento předmět nesnáším už od první třídy, se mírně zašklebím: "Moc ne."
"To asi budeš potřebovat doučování." zašveholí s úsměvem (který jsem naštěstí neviděla).
"Hm... to si nemyslím."
Po chvíli dojdeme ke třídě, odkud se ozývá řev podobný vřešťaní tlupě. Když vstoupíme do třídy, řev utichne.
Učitel mě představí, při čemž se ozve pár poznámek na mou postavu. Vidím na něm, že by místo "Klidni hormon" nebo "Mlč" řekl "Souhlasím s vámi na plné čáře." Pošle mě do lavice vedle čarvenovlasého kluka jménem Sasori.
"Vítám tě v našem ústavu." přivítá mě šeptem.
"Díky."
"Ty si Konan, že?"
"Jo." přitakám
"Já jsem Sasori."
"Vím."
Učitel vyvolá k tabuli holku, která se tam odvlní, jakoby šla k tyči a ne ke zkoušení. Dá jí pár příkladů na vypočítání, z toho mu vypočítá asi jenom dva, ale ona se k němu nahne aby jí bylo vidět do výstřihu a jako bonus přidá sladký úsměv. Třídní pohledu do jejího výstřihu neodolá a pošle ji do lavice s dvojkou.
"V tomhle máte vy holky výhodu." vzdychne můj soused.
"V čem jako?" nechápu.
"No v tom, že máte vyvinutý hrudník." vysvětlí. Označení vyvinutý hrudník mě překvapí, protože by asi kluk v jeho věku řek prsa nebo kozy či něco jiného.
"Závidíš?" zakřením se.
"V tomhle případě jo. Ještě k tomu když je Jiraiya tak trochu víc úchyl."
"Všimla jsem si."
"Kdybych tam šel já, vyfásnu za pět ani nemrknu." postěžuje si.
"Tak se nech předělat." poradím mu s úsměvem
"No sorry, pokud vím, tak jsem na holky a ve svým těle jsem spokojenej." zatváří se znechuceně.
"Tak si nestěžuj, že nemáš prsa." zachichotám se.
"Já si nestěžuju, já jenom podávám stížnost."
"Reklamace se nepříjmají."
"To je porušení spotřebitelských práv."obviní mě.
Cukají mi koutky, abych se nezačala této debatě smát.
"To si stěžuj tomu, kdo tě počal."
"Taky nápad." mrkne.
O přestávce se k nám přižene blonďák jménem Deidara. Docela mě zarazí, že je to kluk (promiň Deii, ale já neodolala). Ostatně o tom vypovídá hlas, který je hlubší, něž hlas ženský.
Po boku se Sasorim a Deidarou se vydám na další hodinu.
Učitel mě posadí vedle zrzka sedícího úplně vzadu. Sedí v poloze řeckého boha, ignorujíc ostatní až na černovláska a bílovlasého kluka sedící před ním. Můj příchod je přeruší v nějaké debatě.
Rezek ke mě povýšeně vzhlédne. Neráčí ani pozdravit, na rozdíl od těch dvou.
Bílovlásek se na mě zářivě usměje.
"Čím jsem si zasloužil, že za mnou sedí taková kost?"
Mám sto chutí říct, ať si ty svoje nabalovací techniky nechá na jinou, ale místo toho řeknu: "Nevím."
Černovlásek vypadá, jako by celou noc nespal.
"Jsem Itachi." představí se.
"Konan." řeknu stručně.
"Těší mě. Hidan." usměje se bílovlasý. V dalších nabalovacích frázích ho přeruší zvonění, čímž začíná hodina s panem dokonalým.

4.809525
Průměr: 4.8 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2019-02-19 12:00 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise VH: No, Akatsuki na Akademii? Tomu se mi moc nechce věřit. Laughing out loud Ale zatím je to první díl, tak snad si na to zvyknu. xD Rozhodně zajímavý koncept. Jiraiyu bych spíše viděla na Přírodopis nebo tak nějak, ale ne matiku. Laughing out loud Tam bych viděla Kakashiho nebo Ibikiho. Jistě k tomu máš své důvody. Se divím, že Hidan není víc od rány, jak jsme u něho zvyklí. Itachi jako vždy cool.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Čt, 2010-07-01 10:49 | Ninja už: 5134 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

pekný diel...


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Út, 2010-04-06 18:29 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

to je opravdu dobré

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Po, 2010-04-05 11:44 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

WoW..tak to je hustéé! Zatím jsem fakt spokojená a těším se na další dílek..a už už strkám do oblíbených :333

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2010-03-21 19:16 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!