manga_preview
Boruto TBV 08

Gai, Lee a dračí vejce

Prý jsem střelená spisovatelka a já říkám ANO, tak tady je ode mě další dost pochybná jednorázovka Sticking out tongue

Dvojice jouninů stáli na střeše jedné z budov v centru města.
„Dneska tě rozhodně dostanu, s tebou už neprohraju,“ muž povyskočil, dopadl na pravou nohu a levou vykopl do vzduchu, jako by chtěl napadnout nějakého imaginárního nepřítele, „jsem totiž nejlepší…,“ zaťal ruku v pěst a z očí mu šlehaly plameny, „…ninja v téhle vesnici…,“ sevřenou pěstí proťal vzduch před sebou, „….možná v celé zemi, takže se připrav…,“ následoval další chvat a úder nohou do prostoru, „…že ti natrhnu masku, Kakashi!“
Šedovlasý ninja stojící naproti němu odtrhl oči od oblohy, kterou pozoroval s větším zaujetím než řeč svého dlouholetého soupeře.
„Trochu silná slova, nemyslíš? Ale dobrá, dám ti hádanku, a když ji uhodneš, budu s tebou bojovat.“
„Hádanku? Proč ne, sem s ní, tohle je výzva! Dokážu ti, že jsem ze všech nejlepší, se svou silou mládí tě převálcuju a jestli to nezvládnu, dám si osm set koleček okolo Konohy po prstech na rukou!“ V očích mu zaplála taková vatra, až si málem připálil u něho už neodmyslitelné husté obočí.
Blázen jeden, vždyť já o trestu vůbec nemluvil, ale co už, pokud se chce takhle mučit, bránit mu v tom nebudu.
„Je to zelené, má to kastrol na hlavě, ale obarvený sněhulák to není. Co je to?“ Gai nahodil mozkovnu a bylo vidět, jak urputně přemýšlí. Hm, je to zelené, má to kastrol….zelené…že by nějaká zelenina?...ne, to je blbost…to bude zase jeden z jeho chytáků.Po půl hodině, kdy Kakashi zvládl přečíst další čtyři stránky Icha Icha:
„už to mám! Je to strašák v zelených montérkách!“
„Špatně, jsi to ty a já tě dostal. Tak zase někdy příště,“ mávl mu a zmizel.
„He, co?“

Gaiovi tedy nezbývalo nic jiného, než se vydat k bráně a pustit se do plnění úkolu, který zadal sám sobě.

Měl za sebou teprve půl kolečka, když se začal nudit, rozhodl se tedy pro zpěv a spustil Strýček Donald chajdu měl ijá ijá hou a v tý chajdě…v tom se náhle zastavil, zaposlouchal se do toho zvláštního zvuku, postavil se opět na nohy a zaostřil pohled ke stromu u kraje cesty.
Přišel o kousek blíž a spatřil dva na větvi se peroucí ptáky, zřejmě kukačky. Jedna právě zasadila té druhé smrtící úder, zacvakala zobákem a vylítla z hnízda. Zasažený ptáček dopadl s žuchnutím na zem a zůstal nehybně ležet, Gai se k němu sehnul a zjistil, že je opravdu mrtvý.
Znovu si stoupl, tažen nějakou podivnou silou udělal další krok a nahlédl do hnízda, kde leželo jedno opuštěné velké bílé vejce.
Vejce? Chudinka, ta druhá kukačka se sem už určitě nevrátí a nebude se o něho mít kdo starat. Ale já tě v tom nenechám, tohle je záchranná mise! Splnění sázky musí počkat.
Opatrně, jako by bral tu nejkřehčí věc na světě, vzal vejce do dlaně, otočil se na podpatku a pádil zpátky do vesnice.
Kotetsu s Izumou seděli oddaně na stráži, když jakási zeleno-černá šmouha proletěla branou takovou rychlostí, že se s nimi jejich dřevěná hlídková boudička povážlivě zakymácela.
„To nic, to jen Gai se navrací do Konohy,“ poznamenal spíše pro sebe Kotetsu a dál si nevzrušeně prohlížel leták z Obi.
Gai byl nucen trošku zpomalit, aby vybral nebezpečně vypadající levotočivou zatáčku, když zaslechl někoho vyřvávat jeho jméno.
„Gai-senseii! Počkejte na mě!“ Byl to Lee a s veselým úsměvem se řítil jeho směrem.
„Lee, to jsem rád, že tě vidím. Chceš se mnou splnit jeden úkol obnášející záchranu nevinného života?“
„Ano, ano, samozřejmě! Koho budeme zachraňovat?“
„Tohle vejce, budeme se o ně starat a vypěstujeme z něho silného zdravého ptáčka, který bude ze všech nejrychlejší,“ řekl mu a rozevřel dlaň, aby se s novým kamarádem mohl také seznámit.
„Bude to pro tebe dobrý trénink, na, vezmi si ho domů, já mu vymyslím nějaké vhodné jméno.“
„Hai!“
Tlustoobočnatec na nic nečekal a utíkal s vejcem domů, kde mu ustlal v pokoji vedle stolu, položil ho do proutěného košíčku se slámou, obložil vatou a nastavil nad něho rozsvícenou lampičku.
„Hezky tady spinkej, já musím ještě zajít na nákup.“
Netrvalo dlouho a Huňaté obočí se vracel domů obtěžkaný čtyřmi velkými taškami. Už od vchodových dveří ucítil tu krásnou libou vůni na pánvi se rozpouštějícího másla, šel do kuchyně a položil nákup na stůl.
„Mami, co bude k večeři?“
„Smažená vajíčka. A tobě udělám tohle obrovské, co jsem našla v tvém pokoji.“
„Ááá, cože?! To ne, hned to vejce polož!“

Druhý den se Lee sešel s Gaiem na jejich oblíbeném cvičišti.
„Gai-senseii, já to vejce nemůžu mít doma. Moc nechybělo a bylo na pekáči,“ přiznal Lee a zatvářil se smutně.
„To vůbec nevadí, snažil ses. Já si ho vezmu k sobě, bydlím přece sám a ty můžeš místo mě vymýšlet jméno.“
S tímhle se rozloučili, Gai zamířil domů a hledal místo, kde bude vejci teplo, nakonec ho strčil mezi dva polštáře. Nějak ale nedomyslel fakt, že večer vracíc se z tréninku si to nebude pamatovat a málem nebohé nedolíhlé zvířátko zalehl.

„Hm, tohle taky nepůjde.“ Shodli se sensei a jeho žák dalšího dne na tom samém místě.
„Lee, mám nápad! Dáme to vejce k Yamanakům do skleníku, toho si nevšimnou. Je tam dost horko a světlo kvůli těm novým tropickým rostlinám.“
Jakmile Lee souhlasil, šli oba domů, kde se navečer oblékli do černých kombinéz, přetáhli si přes hlavu kapuce, nasadili rukavice a se setměním se úspěšně proplížili do květinářství.

Dny plynuly a nikdo zatím nic nevěděl.

Když se oba Tlustoobočnatci po týdnu vydali vejce zkontrolovat, nemohli uvěřit vlastním očím, bylo dobře třikrát větší než předtím a co víc…skořápka byla na několika místech popraskaná.
Zůstali tedy u něho a sledovali proces téměř do rána.
Začínalo už svítat, když se skořápka rozdělila na dvě půlky a před oběma muži se protahovalo dvacet centimetrů velké zvíře s křídly a šupinami po celém těle.
„É, že se ptáci rodí bez peří, to chápu, ale nějak mi není známo, že by mělo mít šupiny a takové drápy,“ měl Lee menší pochybnosti.
„Lee, tohle před ním neříkej, on za to nemůže. Je náš a my ho budeme milovat, ať bude vypadat jakkoli. Hele, dívá se přímo na mě, asi myslí, že jsem jeho mamička.“
„Už vím, budeme mu říkat Gai-Lee-Norbert junior!“
Zvíře zvedlo trhavě hlavu, mrklo očkama, škytlo a…
„Ááá, Gai-senseii, vaše obočí…je pryč!“
„Ó bože Lee, hoří ti vlasy! Drž, uhasím to.“
Poté se oba podívali na malého dráčka.
„Senseii, mohl by to být…?“
„Obávám se, že ano. Ta kukačka musela vejce sebrat z cizího hnízda, proto se kvůli tomu tak praly. Co jsme to jenom vyvedli? Až to zjistí Tsunade-sama…“

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2020-03-20 18:04 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise O: Promiň, že jsem tuhle tvoji povídku znovu uvedla v chod. Už podle názvu mi to nedalo a já musela. Hlavně jsem byla zvědavá jak k tomu vejci přijdou... Teď už však k povídce. Věděla jsem, že ti dva jsou střelení. Neuhodnout, tak jasnou hádanku je skoro pláči (dobře, k smíchu). Ale aby se starali o dračí vejce? Odteď na ně budu pomýšlet jako na rodiče draka. No jo, jsem načichlá Game of Thrones (hned se mi vybavil maličký Drogon). Jinak povídka je luxusní sama o sobě. Úžasné dialogy, vtipné scény to je prostě moje kafe. Nedá mi to, dávám do Oblíbených.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Po, 2011-08-22 20:35 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

inspiration from Harry Potter?
Dobre... však čerpať sa dá odvšadiaľ Smiling

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Čt, 2011-02-03 16:56 | Ninja už: 5214 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

ten konec Laughing out loud megahustý

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2011-02-04 06:22 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Děkuju za všechny Tvé komentáře, potěšily Smiling

Obrázek uživatele Saki-chan
Vložil Saki-chan, Po, 2010-08-23 19:51 | Ninja už: 5135 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Tak Norbert?Lee a Gai snad koukají na harryho pottera? Laughing out loud

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Po, 2010-08-23 22:47 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

no jasně, ale vždycky až po tréninku Eye-wink

Obrázek uživatele AwakenRevanSchadow
Vložil AwakenRevanSchadow, Čt, 2010-01-21 21:04 | Ninja už: 5341 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

fakt super ale mohlo by to i pokracovat

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-10-14 09:44 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Tvé jednorázovky mě vyloženě dostávají! Jen tak dál Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-09-05 17:39 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ali co mi to zase děláš?!!! Laughing out loud Ani jsem se nestačila pořádně rozkoukat a už ležím pod stolem!!! Sticking out tongue Naprosto famózní, já přes slzy vůbec nic nevidím!!! Laughing out loud (OMD už zase!!! xDDD) Vážně skvělý!!! Smiling Poslyš... neboj nic vážnýho to není!!! Eye-wink... z tohohle musíš udělat sérii!!!!! Prosííím!!!!!!! Shocked

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Pá, 2008-09-05 17:23 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo... vražedný Laughing out loud
Zlá Al, moc zlá! Už tak jsi mě dost umlátila (smíchy) pomocí sérii, nemusíš mě ještě trýznit pomocí jednorázovek Laughing out loud

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, Po, 2008-09-01 07:26 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud lolec dobrýý xD