manga_preview
Boruto TBV 10

PRAVIDLA sekce "Pokec o jiných anime, mangách"

Předtím, než založíte nějaké fórum - nebo jste již založili a chcete jej zkontrolovat - si prosím přečtěte následující pravidla.
To se týká i těch, kteří do diskuzí přispívají pouze komentáři!

EDITOR SEKCE: nettiex

MODERÁTOR: Tall

Pravidla pro fórum

Nezakládat témata se stejným, nebo velmi podobným zaměřením, jaká už tady jsou!
Je to naprosto zbytečné. Nejprve se tedy informujte, než něco takového uděláte.
Takže - další FMA už NE!

Nezakládat fóra typu "Doporučte mi... / Znáte podobné anime jako..." atd.
Ptejte se tady: Pokec o jiných anime/dorama nebo Pokec o jiných mangách
- sem taktéž směřujte dotazy na stažení (pokud ono anime/manga nemá vlastní topic) nebo jiné informace. Popřípadě použijte Google.

Každé fórum-recenze musí splňovat tyto podmínky:

___ * Žádné zakládání fór typu „Ahoj, co si myslíte o anime Berserk?
___ * Stručný obsah děje anime/mangy/manwhy (BEZ SPOILERŮ!!) - váš vlastní!
___ * Vhodná úprava. Žádný souvislý blok textu, obrázky jako ukázka kresby anime/mangy.
___ * Základní informace (např. počet dílů, žánr, autor…)
___ * Odkazy na stažení (alespoň název stránky) nebo online sledování/čtení. Ano, všichni umíme používat Google, ale vždycky se na to někdo zeptá. Nakonec, když je to tak jednoduché, mnoho času vám to nezabere Eye-wink

Povinné je také napsat, proč si myslíte, že by se na to ostatní měli podívat (či si to přečíst). Co se vám na tom líbilo a co ne, vaše hodnocení, osobní názory... Zkrátka, co vás na tom zaujalo natolik, že jste se rozhodli sem to anime přidat?
Nakonec, nevytváříme tady databázi anime, na to je akihabara a spol.
Nemusí tady být sto padesát fór jen proto, že "tady to anime ještě nebylo, tak jsem ho přidal/a."

Příklady:
Angel Beats, Hagaren (FMA) atd.

Všechny inzeráty – hledání překladatelů/korektorů/podobně se tolerují jen 2 týdny. Po uplynutí této doby - popř. nalezení - fórum zase smažte. (Upravit – Smazat)

Pravidla pro komentáře

.
___ * Samozřejmá je slušnost. Tolerujte názory ostatních, vyvarujte se vulgarismů a zbytečných hádek. Ne každý musí milovat Bleach a vynášet One Piece do nebes, ale to není důvod pro hádku. Která jen vede ve spam.
___ * Žádný spam. Ve fóru o One Piece se nebude řešit účes Ichiga. Žádné reklamy na blogy, žádné příspěvky, které nemají s tématem co dělat, žádné chaty. K tomu je Smeťák.
___*Jestliže na někoho reagujete, používejte tlačítko Odpovědět. Při větším množství komentářů pak není jasné, co vlastně chtěl autor říci.
___ * Snažte se nepsat VyPaTlÁtOrSkY. Taktéž se pokuste dodržovat pravidla pravopisu češtiny/slovenčiny. A nepoužívejte CAPS LOCK!
___ * Vyhýbejte se komentářům, které obsahují jen smajlík. Komentáře typu "Jeee Laughing out loud" se automaticky mažou.
.
A především - VYVARUJTE SE SPOILERŮ!
Za spoiler je považováno každé vyzrazení příběhu dopředu. Nevíte, jak daleko jsou ostatní uživatelé, takže jim nekažte příběh.
Používejte tlačítko Pozor spoiler! - označte text, který chcete schovat, a stiskněte jej.
Také není občas na škodu připsat, jakého dílu se spoiler týká – alespoň přibližně. Ale žádná nutnost.

Příklad:
Chci napsat, že v anime Bleach umře Orihime. (Jen výmysl, tohle spoiler bohužel není ^^)
[spoiler] Orihime natáhla bačkory. [/spoiler]
Vznikne -

Stejně lze použít tlačítko hide. kde místo "Skrytý obsah" můžete vložit vlastní text.

Všechny komentáře a všechna fóra (ta po upozornění), které tato pravidla budou porušovat, se mažou! Pokud autor diskuze neudělá nic pro nápravu svého nevyhovujícího fóra, může se stát, že bude přiděleno jinému uživateli! Při opakovaném porušování pravidel a ignorování 2 napomenutí vás čeká BAN.

Do komentářů pište jen dotazy týkající se pravidel, návrhy na jejich změnu (a proč by se tak mělo učinit), apod. Zbytek bude smazán.